Minulla on neljä kiloa kultaa kaapissa. Sadan gramman laattoja kaksikymmentä ja kaksi kilon harkkoa. Käteistä ei taida olla kuin muutama satatuhatta bahtia, en ole laskenut. Vaimo ottaa sieltä tarpeen mukaan.
Loput pankeissa. Tyhjentelen Nordean tilejä monin keinoin. Kulta on yksi niistä. En luota euroon enkä unionin tulevaisuuteen.
Euro saattaa romahtaa hetkellä millä hyvänsä tai pankkeja kaatua. Siirrän fyrkat Aasiaan ja jätän Suomeen vain talletussuojan verran pelimerkkejä lapsille.
Maksoin talonrakennuksen puoliksi käteisellä, puolet tilille, kuten täällä Thaimaassa on tapana kiertää veroja. Sinun talonrakennus paljastui saduksi. Piti olla "Sansirin" rakentama talo.
Kaikki mitä olet kertonut, on paljastunut saduksi. Joka ikinen asia. Työurat, yritysurat, koulutus, varallisuus, asumismuoto, sijoitukset, vaimo, lapset, -kaikki satua.
Normaali ihminen katoaisi maan alle, kun tuollaiseksi satusedäksi paljastuu ja vielä omalla nimellään, mutta olet niin tyhmä, ettet ymmärrä edes hävetä.
Kitara kuvassa on Intiassa valmistettu halpa rämiskö, jota kukaan ei ole edes soittanut pölystä päätellen. Sen arvo on noin 10 euroa. On siis minun vuoroni nauraa köyhyydellesi. 8)
T 2010
ERITTÄIN TÄRKEÄ TIETO KAIKILLE THAIMAAN MATKAILUSTA KIINNOSTUNEILLE.
17
52
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko 2010 ihan terve psyykkeeltäsi, NumBall laittoi framille että hänellä on parempi kitara kuin sinulla, ja arvokkaampi kuin sinun rämpyttimet yhteensä, sinä laitat framelle kilon kultaa, aikaisemmin 1,6 miljoonan eron tiliote, luulempa että sinulla on varsin heikko itsetunto, koskaan aikaisemmin en ole yhtä heikkoa itsetuntoa palstoilla tavannut, mitä ajattelit saavuttavasi että esittelet omaisuuttasi anonyyminä anonyymeille, jotka eivät tiedä edes kuka tuo miljardööri on oikeassa elämässä, minulta sinä saat vain sääliviä katseita, heikosti on psyykkeesi rakennettu kun sinun pitää tukea sitä noin.
Terve ihminen toteaisi vain että joillakin on parempi kitara kuin toisella, minulla on nuo mitä on, eikä se aiheuta ahdistusta joka on pakko purkaa välittömästi, näin pidät ahdistuksesi hallinnassa.- Anonyymi
Miksi kirjoitat itse itsestäsi? Meinaato ettei sinua kitjoittajana numballiksi tunnista? Voi hyvää päivää.
- Anonyymi
Hymyilyttää leveästi 8)
- Anonyymi
Tuosta Numban arvokitarasta kysyisin, miksi se on noin helvetinmoisen pölyn peitossa, eikä siinä ole mitään merkintää minkä merkkinen se on? Eikö löydy soittajaa talosta ja onko se ollut tulipalossa kun yläosa on palanut? Aiemmin laitoit kuvan eri kitarasta. Mitä sille tapahtui? Siinä luki Martin, tässä ei lue. Taidat nyt pikkuisen huijata taas? https://aijaa.com/anKIRY
- Anonyymi
VITTUMIKÄIDIOOTTI!
Kuvasin Martin täällä Chiang Maissa.
Mulla on näitä 2 kpl.
By NumBall HHN 61v.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä = kalikka pläsähtänyt
pallomaha-amaliian jo 5 kertaa. - Anonyymi
No aukenihan se kassakaappi, helpottiko ahdistus.
- Anonyymi
Tämä on salaista tietoa suoraan laajasti matkustelleelta(käynyt Tallinnassa pari kertaa)matkailuexpertiltä. Experttihän on kaljakerhon puheenjohtajana kuppilassa.
Thaimaassa on kauniita Thai Ladyjä jotka etsivät länkkäriä mennäkseen naimisiin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031339
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831219Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133965- 67877
- 39807
- 71803
- 71747
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53741Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39734- 59734