Olen nöyrä ja suostuva isopallinen mies. [email protected]
Vastaukset 17
- Anonyymi
Mieleeni tuli oitis mielikuva Family Guysta, jossa kuvattiin kun Quagmire oli seksiorjana kämpässään sidottuna aasialaisten naisten piirittämänä ja sitten se kuristettiin tiedottomaksi. Kyllähän sellainen tilanne hivelisi jo itse Taivaassa olemista jos siihen vain pääsisi osalliseksi 💖.
- Anonyymi
aloittaja: Toimin tarjoilijana, selänpesijänä, saa kouria, käskyttää, piiskata, sitoa, dildottaa. Taluttaa koirana, olen hyvin luotettava, suostuva, nöyrä, palvelen mielelläni naista. Mitä vaan keksitte.
- Anonyymi
Nyt olis hyvät säät luonnossa
- Anonyymi
Pitää jutella naiskaverien kanssa, otan yhteyttä.
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
lupaat vaan
- Anonyymi
Pitää alkaa kerään naisporukkaa
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Halukkaana odotan [email protected]
- Anonyymi
Pian tilaus tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian tilaus tulee
Alistuva mies nöyränä odottelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alistuva mies nöyränä odottelen
Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa
- Anonyymi
Aloittaja täällä, rohkeasti vaan yhteyttä arvon naiset.
- Anonyymi
Vieläkö vaari jaksaa. Töitä olis tarjolla
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minkänläiset työt ja missä päin? Treenattu mies,voisimme keskustella est_lupus at yahoo piste com
Voisitte vapaasti laittaa viestit:)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaari on vielä vetreänä ja halukkaana
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S7f2I6
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639