Olen nöyrä ja suostuva isopallinen mies. [email protected]
Haluan alistua naisporukalle
17
681
Vastaukset
- Anonyymi
Mieleeni tuli oitis mielikuva Family Guysta, jossa kuvattiin kun Quagmire oli seksiorjana kämpässään sidottuna aasialaisten naisten piirittämänä ja sitten se kuristettiin tiedottomaksi. Kyllähän sellainen tilanne hivelisi jo itse Taivaassa olemista jos siihen vain pääsisi osalliseksi 💖.
- Anonyymi
aloittaja: Toimin tarjoilijana, selänpesijänä, saa kouria, käskyttää, piiskata, sitoa, dildottaa. Taluttaa koirana, olen hyvin luotettava, suostuva, nöyrä, palvelen mielelläni naista. Mitä vaan keksitte.
- Anonyymi
Nyt olis hyvät säät luonnossa
- Anonyymi
Pitää jutella naiskaverien kanssa, otan yhteyttä.
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
lupaat vaan
- Anonyymi
Pitää alkaa kerään naisporukkaa
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Halukkaana odotan [email protected]
- Anonyymi
Pian tilaus tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian tilaus tulee
Alistuva mies nöyränä odottelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alistuva mies nöyränä odottelen
Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa
- Anonyymi
Aloittaja täällä, rohkeasti vaan yhteyttä arvon naiset.
- Anonyymi
Vieläkö vaari jaksaa. Töitä olis tarjolla
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minkänläiset työt ja missä päin? Treenattu mies,voisimme keskustella est_lupus at yahoo piste com
Voisitte vapaasti laittaa viestit:)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaari on vielä vetreänä ja halukkaana
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S7f2I6
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122