Olen nöyrä ja suostuva isopallinen mies. [email protected]
Haluan alistua naisporukalle
17
746
Vastaukset
- Anonyymi
Mieleeni tuli oitis mielikuva Family Guysta, jossa kuvattiin kun Quagmire oli seksiorjana kämpässään sidottuna aasialaisten naisten piirittämänä ja sitten se kuristettiin tiedottomaksi. Kyllähän sellainen tilanne hivelisi jo itse Taivaassa olemista jos siihen vain pääsisi osalliseksi 💖.
- Anonyymi
aloittaja: Toimin tarjoilijana, selänpesijänä, saa kouria, käskyttää, piiskata, sitoa, dildottaa. Taluttaa koirana, olen hyvin luotettava, suostuva, nöyrä, palvelen mielelläni naista. Mitä vaan keksitte.
- Anonyymi
Nyt olis hyvät säät luonnossa
- Anonyymi
Pitää jutella naiskaverien kanssa, otan yhteyttä.
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
lupaat vaan
- Anonyymi
Pitää alkaa kerään naisporukkaa
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Halukkaana odotan [email protected]
- Anonyymi
Pian tilaus tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian tilaus tulee
Alistuva mies nöyränä odottelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alistuva mies nöyränä odottelen
Oota mut elä pitkästy ime ikeniäs sillä aikaa
- Anonyymi
Aloittaja täällä, rohkeasti vaan yhteyttä arvon naiset.
- Anonyymi
Vieläkö vaari jaksaa. Töitä olis tarjolla
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minkänläiset työt ja missä päin? Treenattu mies,voisimme keskustella est_lupus at yahoo piste com
Voisitte vapaasti laittaa viestit:)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaari on vielä vetreänä ja halukkaana
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S7f2I6
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999