olen kiinnostunut mormonikirkosta. uskon sen olevan totuus sen mukaan mitä olen tutkinut. Jos olet mormonikirkon jäsen niin voisitko laittaa sähköpostia. Voidaan jutella. Lähetyssaarnaajat ei ymmärrä suomea kuitenkaan niin hyvin. osoitteeni on [email protected]
kirkon vihaajat älköön vaivautuko
jos olet mormoni niin ota yhteyttä. olen kiinnostunut
Anonyymi
6
177
Vastaukset
- Anonyymi
Älköön on yksikkö, älkööt on monikko.
- Anonyymi
No voi ... Pitääkö sinunkin aina prassailla ja päteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi ... Pitääkö sinunkin aina prassailla ja päteä.
Muihin kielioppivirheisiin kuten pieniin lauseenaloituskirjaimiin en edes puuttunut...
- Anonyymi
Laioin luukusta postia. Toivottavasti perästä kuuluu?
- Anonyymi
Mormonikirkkojen arkitehtuurissa on viitteitä monesta Eurooppalaisesta arkitehtuurin paalusta.
Itselleni tulee mieleen Belgia 1600 lulu. Kirjojani http://www.santavuori.com siellä on sähköpostiosoitteenikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542248
- 622152
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131661- 621482
- 511443
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41875Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90767Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118747Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33718- 40683