olen kiinnostunut mormonikirkosta. uskon sen olevan totuus sen mukaan mitä olen tutkinut. Jos olet mormonikirkon jäsen niin voisitko laittaa sähköpostia. Voidaan jutella. Lähetyssaarnaajat ei ymmärrä suomea kuitenkaan niin hyvin. osoitteeni on [email protected]
kirkon vihaajat älköön vaivautuko
jos olet mormoni niin ota yhteyttä. olen kiinnostunut
Anonyymi
6
161
Vastaukset
- Anonyymi
Älköön on yksikkö, älkööt on monikko.
- Anonyymi
No voi ... Pitääkö sinunkin aina prassailla ja päteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi ... Pitääkö sinunkin aina prassailla ja päteä.
Muihin kielioppivirheisiin kuten pieniin lauseenaloituskirjaimiin en edes puuttunut...
- Anonyymi
Laioin luukusta postia. Toivottavasti perästä kuuluu?
- Anonyymi
Mormonikirkkojen arkitehtuurissa on viitteitä monesta Eurooppalaisesta arkitehtuurin paalusta.
Itselleni tulee mieleen Belgia 1600 lulu. Kirjojani http://www.santavuori.com siellä on sähköpostiosoitteenikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111426- 288112
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565904Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644840- 164687
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844213- 843497
- 803260
- 481751