Mun vaimo on viimeaikoina suostunut tyydyttämään itsensä siten että katselen. Kiihotun valtavasti kun se riisuu itsensä alastomaksi, asettuu sängylle koivet leveelle ja näen hänen pillunsa kokonaan. Vaimo hiplaa pilluansa. Hyväilee häppäreitään, jotka ovat isot perhoset ja älyttömän seksikkäät. Sitten vaimo hieroo klittaansa ja nauttii. Välillä laittaa 2-3 sormeaan pillunsa sisään. Hieroo taas klittaa kunnes laukeaa. Sitten olen jo tuskissani ja menen kiinni vaimon ja nuolen vaimon upean pillun. Vaimo rakastaa kun näykin ja venytän suullani häppäreitä, imen ja näykin. Sitten nussin pillun kunnes vaimoni saa. Lopuksi vielä lämmitä pepun ja nussimme hitaasti peppuun. Tämä tehtiin jo tänään, olen niin onnellinen. Rakastan vaimoani isosti 💕
Nainen onanoi
9
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten heräsit
- Anonyymi
On upeaa että vaimosi on noin rohkea. Hänellä on hyvä itsetunto ja uskaltaa näyttää pillunsa ja nautintonsa sulle. Tuo on joka miehen unelma, että saa katsoa naisensa itsetyydytystä. Mulla on huono suhde, kuollut avioliitto jossa vaimo on estoinen. Seksiä on vähän, vaimo on haluton ja seksi vain tyydyttää mun pahimmat tarpeet, pelkkä tyhjennys ei niinkään nautinto. En rakasta häntä ja ero kummittelee mielessä kun usein miltei halveksin vaimoa kun olen parempaakin saanut. Pettänyt olen, koska en kestä elämää ilman parempaa. Haluan tuntea enemmän ja suhteelta enemmän. Vaimon kanssa meiltä puuttuu kemia kokonaan, ei olla toisillemme tarkoitetut, se on selvää. AP;n suhteessa on kemiaa,sitä haluan itsekin. Sitäpaitsi kaipaan naista, jolla on kunnolliset sexyt häppärit. Vaimon pillu ei ole yhtään seksikäs, tylsä viivapillu josta puuttuu näyttävyys ja naiseus.
- Anonyymi
Eroa jo ettei tarvi täällä koko ajan vinkua!
- Anonyymi
Kateeksi käy! On taatusti ihana näky. Tuo vaatii naiselta hyvää itsetuntoa ja oikeanlaista asennetta seksuaalisuuteen. Sulla on 💎 Nainen.
- Anonyymi
Muija onanoi joka yö ja suuttuu kovasti kun sanon että hän onanoi haluaisin olla mukana mutta se ei onnistu kun hän on niin vihainen jos yritän olla mukana huutaa että en Anna hänen nukkua ja olen vähintään hullu kun sanon että hän onanoi syyllistää minua hourupääksi ja vaikka miksi..itse kyllä nauttii onanoiden yö kaudet..mitä pitäis tehdä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muija onanoi joka yö ja suuttuu kovasti kun sanon että hän onanoi haluaisin olla mukana mutta se ei onnistu kun hän on niin vihainen jos yritän olla mukana huutaa että en Anna hänen nukkua ja olen vähintään hullu kun sanon että hän onanoi syyllistää minua hourupääksi ja vaikka miksi..itse kyllä nauttii onanoiden yö kaudet..mitä pitäis tehdä??
Köyriä kunnolla, senkin saamaton hintti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sa.T ongelmat täällä
- Anonyymi
Entisessä suhteessa onanoin miehen kanssa ja ilman.
- Anonyymi
Oletko oppinu yhtään mitään vaikka olet saanut katsoakkin kuinka vaimosi hyväilee itseään eikä rääkkää pilluaan niin kuin sinä tuliko mieleesi edes kysyä pitääkö hän tavastasi imeä häppäreitä kuin simpukkaa
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373917
- 453490
- 2332663
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202125- 451932