Nainen onanoi

Anonyymi

Mun vaimo on viimeaikoina suostunut tyydyttämään itsensä siten että katselen. Kiihotun valtavasti kun se riisuu itsensä alastomaksi, asettuu sängylle koivet leveelle ja näen hänen pillunsa kokonaan. Vaimo hiplaa pilluansa. Hyväilee häppäreitään, jotka ovat isot perhoset ja älyttömän seksikkäät. Sitten vaimo hieroo klittaansa ja nauttii. Välillä laittaa 2-3 sormeaan pillunsa sisään. Hieroo taas klittaa kunnes laukeaa. Sitten olen jo tuskissani ja menen kiinni vaimon ja nuolen vaimon upean pillun. Vaimo rakastaa kun näykin ja venytän suullani häppäreitä, imen ja näykin. Sitten nussin pillun kunnes vaimoni saa. Lopuksi vielä lämmitä pepun ja nussimme hitaasti peppuun. Tämä tehtiin jo tänään, olen niin onnellinen. Rakastan vaimoani isosti 💕

9

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten heräsit

• Anonyymi

On upeaa että vaimosi on noin rohkea. Hänellä on hyvä itsetunto ja uskaltaa näyttää pillunsa ja nautintonsa sulle. Tuo on joka miehen unelma, että saa katsoa naisensa itsetyydytystä. Mulla on huono suhde, kuollut avioliitto jossa vaimo on estoinen. Seksiä on vähän, vaimo on haluton ja seksi vain tyydyttää mun pahimmat tarpeet, pelkkä tyhjennys ei niinkään nautinto. En rakasta häntä ja ero kummittelee mielessä kun usein miltei halveksin vaimoa kun olen parempaakin saanut. Pettänyt olen, koska en kestä elämää ilman parempaa. Haluan tuntea enemmän ja suhteelta enemmän. Vaimon kanssa meiltä puuttuu kemia kokonaan, ei olla toisillemme tarkoitetut, se on selvää. AP;n suhteessa on kemiaa,sitä haluan itsekin. Sitäpaitsi kaipaan naista, jolla on kunnolliset sexyt häppärit. Vaimon pillu ei ole yhtään seksikäs, tylsä viivapillu josta puuttuu näyttävyys ja naiseus.

• Anonyymi

Eroa jo ettei tarvi täällä koko ajan vinkua!

• Anonyymi

Kateeksi käy! On taatusti ihana näky. Tuo vaatii naiselta hyvää itsetuntoa ja oikeanlaista asennetta seksuaalisuuteen. Sulla on 💎 Nainen.

• Anonyymi

Muija onanoi joka yö ja suuttuu kovasti kun sanon että hän onanoi haluaisin olla mukana mutta se ei onnistu kun hän on niin vihainen jos yritän olla mukana huutaa että en Anna hänen nukkua ja olen vähintään hullu kun sanon että hän onanoi syyllistää minua hourupääksi ja vaikka miksi..itse kyllä nauttii onanoiden yö kaudet..mitä pitäis tehdä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muija onanoi joka yö ja suuttuu kovasti kun sanon että hän onanoi haluaisin olla mukana mutta se ei onnistu kun hän on niin vihainen jos yritän olla mukana huutaa että en Anna hänen nukkua ja olen vähintään hullu kun sanon että hän onanoi syyllistää minua hourupääksi ja vaikka miksi..itse kyllä nauttii onanoiden yö kaudet..mitä pitäis tehdä??

Köyriä kunnolla, senkin saamaton hintti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sa.T ongelmat täällä

• Anonyymi

Entisessä suhteessa onanoin miehen kanssa ja ilman.

• Anonyymi

Oletko oppinu yhtään mitään vaikka olet saanut katsoakkin kuinka vaimosi hyväilee itseään eikä rääkkää pilluaan niin kuin sinä tuliko mieleesi edes kysyä pitääkö hän tavastasi imeä häppäreitä kuin simpukkaa

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7375
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3917
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3490
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2663
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2632
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2413
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2349
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2125
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1932
    Aihe