Kuulla Jumalan ääni korvin kuultavana äänenä?

Anonyymi

Siten kuin sinä kuulet ystäväsi äänen kun hän puhuu vieressäsi. Mitä mieltä?

129

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä sanoi?

      • Anonyymi

        Maailma on täynnä ihmeitä ja ihmeellisiä asioita, niillä ei ole merkitystä, jos niillä ei ole merkitystä. Asiaa ei voida arvioida vain äänen kuulemisen kannalta, vaan mahdollisen viestln. Tästä syystä kysyin, että mitä sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma on täynnä ihmeitä ja ihmeellisiä asioita, niillä ei ole merkitystä, jos niillä ei ole merkitystä. Asiaa ei voida arvioida vain äänen kuulemisen kannalta, vaan mahdollisen viestln. Tästä syystä kysyin, että mitä sanoi.

        On ihmisiä, jotka ovat kuulleet tuollaisen äänen vaikkapa vain kerran elämässään, ja sillä on ollut merkitys, mutta että kyseessä olisi Jumalan ääni, niin mistä sen voisi päätellä?

        Jos oikein muistan eräästä henkilön omaan elämään liittyvästä tapahtumasta, niin ääni liittyi kuolleeseen lapseen tämän haudalla. Taisi kirjan nimi olla 'Isä, minä elän'.


      • Anonyymi

        Ääni voi sanoa vaikka "aaaaa baaaaa eeeee aaaa"
        Mitä mieltä?


    • Anonyymi

      Eräs yli kuusikymppinen nainen, joka kuulee Jeesuksen puhuvan hänelle selvällä kuuluvalla äänellään, puukotti miesystäväänsä kotonaan noin vain. Nainen on väkivaltainen seko.
      Tässä esimerkki Porista, millaisia nämä äänienkuulijat saattavat olla.

      • Anonyymi

        Paholainen tosiaan voi leikkiä jumalaa ja teettää liberaalilla tai ateistilla hirmutekoja. Näitä esimerkkejä maailmalta on miljoonia.


      • Anonyymi

        Nimenomaan! Kyse voi olla aivokemiallisesta häiriöstä eli skitsofreniasta ja silloin lääkitys on välttämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paholainen tosiaan voi leikkiä jumalaa ja teettää liberaalilla tai ateistilla hirmutekoja. Näitä esimerkkejä maailmalta on miljoonia.

        Kyllä me jo vuonna 2022 olemme edenneet lääketieteessä - vaikka uskontona onkin uhrikultti - tuosta poppamiesten paholaisen karkoituksesta aivokemiaan, ja kyse on siitä, että onko henkilö vaaraksi itselleen tai muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paholainen tosiaan voi leikkiä jumalaa ja teettää liberaalilla tai ateistilla hirmutekoja. Näitä esimerkkejä maailmalta on miljoonia.

        Piru 👿tekeytyy aina valkeuden enkeliksi esiintyy ystävänä on huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Kyse voi olla aivokemiallisesta häiriöstä eli skitsofreniasta ja silloin lääkitys on välttämätöntä.

        Ei ole häiriöitä muut kuin verenvuodot väkivalta iskut päähän ja lyönnit kaatumiset ja hapen puute murtumat. Korva isku voi rikkoa tärykalvon korvassa vaikuttaa tasapainoon. Korkea verenpaine liikaa kofeiinia. Henkiä on toki olemassa näkee niitä nekin jotka ei ole uskonnollisia.Henget ei ole kuvittelua. Sitten taas kemikaalit aiheuttaa sivuoireita mm.huimaus pistely verenpaine unihäiriöt ja nykiminen kuten mm.gamma huume aiheuttaa halvaantumis oireita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me jo vuonna 2022 olemme edenneet lääketieteessä - vaikka uskontona onkin uhrikultti - tuosta poppamiesten paholaisen karkoituksesta aivokemiaan, ja kyse on siitä, että onko henkilö vaaraksi itselleen tai muille.

        Tarkoitat varmaan uhrikultilla näitä ELÄIMIÄ UHRAAVIA uskontoja ja noitia missä eläimen verta käytetään lepytys uhrina jumalille eikö niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Kyse voi olla aivokemiallisesta häiriöstä eli skitsofreniasta ja silloin lääkitys on välttämätöntä.

        Aivo kemiaa. Väkivaltaa useimmin kokeneet.


    • Anonyymi

      Tuo on vielä kevyttä uskis kauraa ja toteutuu vain ns. rivi-uskovaisten kanssa. Todelliset uskovaiset kuten tunnettu USAlainen kristitty tiedemies Kent Hovint on väkevästi todistanut saaneensa jumalalta sähköpostia!

      • Anonyymi

        Mitä tuo nyt sitten on?! Lapin lääninlääkäri Rauni-Leena Luukkanen-Kilde, maailman kuulu ufologi, kirjoitti kuolemansa jälkeen lääkereseptinkin potilaalle.


      • Anonyymi

        Tuohan oli hienoa, sai Jumalan sähköpostiosoitteen, mikä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli hienoa, sai Jumalan sähköpostiosoitteen, mikä oli?

        Sen saa tietenkin vain oikealla sydämen asenteella!


      • Anonyymi

        Sähkölamauttimet on käytössä myös rikollisilla vartijoille armeijalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo nyt sitten on?! Lapin lääninlääkäri Rauni-Leena Luukkanen-Kilde, maailman kuulu ufologi, kirjoitti kuolemansa jälkeen lääkereseptinkin potilaalle.

        Meditaatio tai henkien puhe on yleistä Lapin noidilla. Etiäiset shamanismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli hienoa, sai Jumalan sähköpostiosoitteen, mikä oli?

        Huijauslahkot lähettää sähköpostissa tilinumeroitaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijauslahkot lähettää sähköpostissa tilinumeroitaan....

        Herätys kokouksissa jaetaan tilinumeroita kun Jumala tarvii sun rahasi se on tehnyt konkurssin ....tai autosi ei pääse liikkeelle muuten.


    • Jumala ei kysy mitä mieltä, hän sanoo sen käänny tieltäsi tule yhteyteeni että pelastuisit, jeesuksen kristusen kautta uuteen elämään.

      • Anonyymi

        Se on Saatana, koska asuu tulenliekeissä, mihin olette matkalla. 1.Kor.3:13. Hullu saa olla mutta ei tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on Saatana, koska asuu tulenliekeissä, mihin olette matkalla. 1.Kor.3:13. Hullu saa olla mutta ei tyhmä.

        aikanaan tulee ilmi, mitä kukin on saanut aikaan. Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on. 1.Kor 3:13
        Tarkoitta mille pohjalle ihminen on elämänsä rakentanut se koetellaan viimeisenä päivänän
        Jeesus on se kallio joka kestää tulen liekit se ei petä ekä pala varma rakenuspohja, minä on sinun uskon pohjasi mille rakennata se koetellaan.


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        aikanaan tulee ilmi, mitä kukin on saanut aikaan. Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on. 1.Kor 3:13
        Tarkoitta mille pohjalle ihminen on elämänsä rakentanut se koetellaan viimeisenä päivänän
        Jeesus on se kallio joka kestää tulen liekit se ei petä ekä pala varma rakenuspohja, minä on sinun uskon pohjasi mille rakennata se koetellaan.

        <<Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on. 1.Kor 3:13<<

        Se teko on yksi teko: rakentaa Paavalin luoman Kristus-kultin varaan, rakensi sitten heinistä tai kullasta. Lukee siellä. Ei siinä ole mitään aikaansaannosta tai vaihtoehtoa, vaan TUO YKSI teko rakentaa tuon Paavalin opin varaan. Äläpä säädä Raamatun, Jumalan sanan totuuksia:

        <<3:10 Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä OLEN TAITAVAN RAKENTAJAN TAVOIN PANNUT PERUSTUKSEN ... muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus KRISTUS .... mutta JOS JOKU RAKENTAA TÄLLE PERUSTUKSELLE, RAKENSIPA KULLASTA, HOPEASTA, JALOKIVISTÄ, PUUSTA, HEINISTÄ tai OLJISTA .. TEKO ON TULEVA NÄKYVIIN, SILLÄ SEN ON SAATTAVA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY.<<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on. 1.Kor 3:13<<

        Se teko on yksi teko: rakentaa Paavalin luoman Kristus-kultin varaan, rakensi sitten heinistä tai kullasta. Lukee siellä. Ei siinä ole mitään aikaansaannosta tai vaihtoehtoa, vaan TUO YKSI teko rakentaa tuon Paavalin opin varaan. Äläpä säädä Raamatun, Jumalan sanan totuuksia:

        <<3:10 Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä OLEN TAITAVAN RAKENTAJAN TAVOIN PANNUT PERUSTUKSEN ... muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus KRISTUS .... mutta JOS JOKU RAKENTAA TÄLLE PERUSTUKSELLE, RAKENSIPA KULLASTA, HOPEASTA, JALOKIVISTÄ, PUUSTA, HEINISTÄ tai OLJISTA .. TEKO ON TULEVA NÄKYVIIN, SILLÄ SEN ON SAATTAVA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY.<<

        Niin, unohtui täsmentää - taivaassa ei pala tuli. Tuli palaa helvetissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, unohtui täsmentää - taivaassa ei pala tuli. Tuli palaa helvetissä.

        Ja kuule, jos käytät Jeesusta teurastettuna uhrilampaana ja ristille kirottua uhrilampaana, sinä et ole rakentanut Jeesuksen opetuksen varaan, vaan olet rakentanut Paavalin uhrikulttiopin varaan, jossa Jeesuksen nimeä käytetään hyväksi tosi Jumalan uhraamiseen, joten turha huudella apua sitten siellä tulenliekeissä. Paavali kyllä tiesi, mitä teki. Eikä sinne liekkeihin tule sen enempää apua myöskään Lutherin mukaan - Paavalin opissa ei ole armoa häneen uskoville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuule, jos käytät Jeesusta teurastettuna uhrilampaana ja ristille kirottua uhrilampaana, sinä et ole rakentanut Jeesuksen opetuksen varaan, vaan olet rakentanut Paavalin uhrikulttiopin varaan, jossa Jeesuksen nimeä käytetään hyväksi tosi Jumalan uhraamiseen, joten turha huudella apua sitten siellä tulenliekeissä. Paavali kyllä tiesi, mitä teki. Eikä sinne liekkeihin tule sen enempää apua myöskään Lutherin mukaan - Paavalin opissa ei ole armoa häneen uskoville.

        Liitän tähän jälleen ne Lutherin tärkeät sanat hänen teoksestaan Sidottu ratkaisuvalta:

        <<Olisihan ollut lienteämpää, jos hän olisi sanonut ainoastaan, että »me OLIMME VIHAN lapsia», mutta lisätessään LUONNOSTAAN-sanan hän (Paavali) tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN eikä mitenkään armon ANSAINNUT.<<

        Paavalin mielestä hänen syntiopillaan kristitty ei ole ansainnut mitään armoa, joten sellaista ei Paavalin opin seuraajilla myöskään ole. Paavali haluaa opillaan, että seuraajansa ovat ja tekevät kaiken vain niin, että se on ansainnut pelkän vihan. Paavali teki kostouskonnon Jahven määräyksestä (5.Moos.13) ihmeidentekijän seuraajille, jonka Jahve määräsi surmattavaksi, koska tämä houkutteli toisen Jumalan, Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan Isä Jumalan luokse. Ja vastaavasti Jeesuksen sanoin Jahve on Perkele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liitän tähän jälleen ne Lutherin tärkeät sanat hänen teoksestaan Sidottu ratkaisuvalta:

        <<Olisihan ollut lienteämpää, jos hän olisi sanonut ainoastaan, että »me OLIMME VIHAN lapsia», mutta lisätessään LUONNOSTAAN-sanan hän (Paavali) tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN eikä mitenkään armon ANSAINNUT.<<

        Paavalin mielestä hänen syntiopillaan kristitty ei ole ansainnut mitään armoa, joten sellaista ei Paavalin opin seuraajilla myöskään ole. Paavali haluaa opillaan, että seuraajansa ovat ja tekevät kaiken vain niin, että se on ansainnut pelkän vihan. Paavali teki kostouskonnon Jahven määräyksestä (5.Moos.13) ihmeidentekijän seuraajille, jonka Jahve määräsi surmattavaksi, koska tämä houkutteli toisen Jumalan, Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan Isä Jumalan luokse. Ja vastaavasti Jeesuksen sanoin Jahve on Perkele.

        Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. Room.1:18
        Vääristävät totuuden sitä ensiintyy näillä sivuilla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuule, jos käytät Jeesusta teurastettuna uhrilampaana ja ristille kirottua uhrilampaana, sinä et ole rakentanut Jeesuksen opetuksen varaan, vaan olet rakentanut Paavalin uhrikulttiopin varaan, jossa Jeesuksen nimeä käytetään hyväksi tosi Jumalan uhraamiseen, joten turha huudella apua sitten siellä tulenliekeissä. Paavali kyllä tiesi, mitä teki. Eikä sinne liekkeihin tule sen enempää apua myöskään Lutherin mukaan - Paavalin opissa ei ole armoa häneen uskoville.

        Paavali opetti ristiin naulittua kristusta, joka kärsi kaikkien syntivelan, joka on evankeljumin ydin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        <<Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on. 1.Kor 3:13<<

        Se teko on yksi teko: rakentaa Paavalin luoman Kristus-kultin varaan, rakensi sitten heinistä tai kullasta. Lukee siellä. Ei siinä ole mitään aikaansaannosta tai vaihtoehtoa, vaan TUO YKSI teko rakentaa tuon Paavalin opin varaan. Äläpä säädä Raamatun, Jumalan sanan totuuksia:

        <<3:10 Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä OLEN TAITAVAN RAKENTAJAN TAVOIN PANNUT PERUSTUKSEN ... muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus KRISTUS .... mutta JOS JOKU RAKENTAA TÄLLE PERUSTUKSELLE, RAKENSIPA KULLASTA, HOPEASTA, JALOKIVISTÄ, PUUSTA, HEINISTÄ tai OLJISTA .. TEKO ON TULEVA NÄKYVIIN, SILLÄ SEN ON SAATTAVA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY.<<

        Kultakin koetellaan tulessa, ja onhan teidän uskonne paljon arvokkaampaa kuin katoava kulta. Koettelemuksissa teidän uskonne todetaan aidoksi, ja siitä koituu Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä ylistystä, kirkkautta ja kunniaa. 1.Piet 1:7, uskokin koetellaan on aitoa.


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. Room.1:18
        Vääristävät totuuden sitä ensiintyy näillä sivuilla!

        Se Jumalan viha näkyy olevan varattuna teille, kun käytätte tosi Jumalaa teurastettuna uhrilampaana, ja puhutte palturia paratiisitapahtymista ja petollisesta Luojajumalasta.


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Paavali opetti ristiin naulittua kristusta, joka kärsi kaikkien syntivelan, joka on evankeljumin ydin.

        Juu kuoli teurastettuna ja ristille kirottuna tosi Jumalana. Ei ollut mitään syntivelkaa, tarina oli Raamatun mukaan huijausta, jolla teidät saatiin uhraamaan tosi Jumala teurastettuna uhrilampaana ja kirottuna ristille.


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Kultakin koetellaan tulessa, ja onhan teidän uskonne paljon arvokkaampaa kuin katoava kulta. Koettelemuksissa teidän uskonne todetaan aidoksi, ja siitä koituu Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä ylistystä, kirkkautta ja kunniaa. 1.Piet 1:7, uskokin koetellaan on aitoa.

        No ei siinä mitään koitella, te menette helvetin liekkeihin, jolloin teille selviää mikä teidän tekonne oli - tosi Jumalan uhraaminen Saatanalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siinä mitään koitella, te menette helvetin liekkeihin, jolloin teille selviää mikä teidän tekonne oli - tosi Jumalan uhraaminen Saatanalle.

        Ja kaiken lisäksi teitte sen ahneutta itsenne puolesta - Paavalin sanoin jo luonnostaan vihattavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaiken lisäksi teitte sen ahneutta itsenne puolesta - Paavalin sanoin jo luonnostaan vihattavia.

        Jumalia ei uhrata teurastettuina uhrilampaina. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalia ei uhrata teurastettuina uhrilampaina. Ymmärrätkö?

        Siitä ei saa kunniaa, vaan ikuisen elämän helvetissä, kuten Paavali lupaakin. Ei kaikkea kuulu uskoa. Ahneus sokaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä ei saa kunniaa, vaan ikuisen elämän helvetissä, kuten Paavali lupaakin. Ei kaikkea kuulu uskoa. Ahneus sokaisi.

        Veikö Saatana Jeesuksen erämaahan ja sanoi kaiken tämän saat, kun uskot ja kumarrat minua. Mitä teki Jeesus? Ei uskonut. Teille sanotaan, kun uhraatte Jeesuksen itsesenne puolesta teurastettuna ja kidutettuna uhrilampaana ja tosi Jumalana kiroamalla tämän ristiin, saatte kaiken tämän. Uskoitteko? Kyllä uskoitte ja pääsette helvettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikö Saatana Jeesuksen erämaahan ja sanoi kaiken tämän saat, kun uskot ja kumarrat minua. Mitä teki Jeesus? Ei uskonut. Teille sanotaan, kun uhraatte Jeesuksen itsesenne puolesta teurastettuna ja kidutettuna uhrilampaana ja tosi Jumalana kiroamalla tämän ristiin, saatte kaiken tämän. Uskoitteko? Kyllä uskoitte ja pääsette helvettiin.

        Sitten Henki vei Jeesuksen autiomaahan Paholaisen kiusattavaksi. Matt 4:1masrkus kertoo eri tavalla 1:12


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei siinä mitään koitella, te menette helvetin liekkeihin, jolloin teille selviää mikä teidän tekonne oli - tosi Jumalan uhraaminen Saatanalle.

        Sinne menevät kaikki joiten nimeä ei ole karitsan elämänkirjassa, olet yksi sanan vääristelijä monien joukossa.


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Sinne menevät kaikki joiten nimeä ei ole karitsan elämänkirjassa, olet yksi sanan vääristelijä monien joukossa.

        <<Sinne menevät kaikki joiten nimeä ei ole karitsan elämänkirjassa, olet yksi sanan vääristelijä monien joukossa.<<

        Vääristelyä?! Raamatun tekstin mukaan karitsan elämänkirjassa EI OLE NIIDEN NIMIÄ, JOTKA RAKENTAVAT KRISTUKSEN VARAAN, joka on Paavalin luoma syntioppiuskonto käyttää Jeesusta teurastettuna uhrilampaana sekä kiroaa tämän tosi Jumalana ristille.

        <<3:10 Sen Jumalan (Jahve) armon mukaan, joka on minulle annettu, minä OLEN TAITAVAN RAKENTAJAN TAVOIN PANNUT PERUSTUKSEN ... JOS JOKU RAKENTAA TÄLLE PERUSTUKSELLE ... TEKO ON TULEVA NÄKYVIIN, SILLÄ SEN ON SAATTAVA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY.<<

        Jos joku rakentaa tälle perustukselle (Kristus, teurastettu uhrilammas tosi Jumalana, joka kirotaan ristille) sen teko on tuleva ilmi tulessa, lukee siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<Sinne menevät kaikki joiten nimeä ei ole karitsan elämänkirjassa, olet yksi sanan vääristelijä monien joukossa.<<

        Vääristelyä?! Raamatun tekstin mukaan karitsan elämänkirjassa EI OLE NIIDEN NIMIÄ, JOTKA RAKENTAVAT KRISTUKSEN VARAAN, joka on Paavalin luoma syntioppiuskonto käyttää Jeesusta teurastettuna uhrilampaana sekä kiroaa tämän tosi Jumalana ristille.

        <<3:10 Sen Jumalan (Jahve) armon mukaan, joka on minulle annettu, minä OLEN TAITAVAN RAKENTAJAN TAVOIN PANNUT PERUSTUKSEN ... JOS JOKU RAKENTAA TÄLLE PERUSTUKSELLE ... TEKO ON TULEVA NÄKYVIIN, SILLÄ SEN ON SAATTAVA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY.<<

        Jos joku rakentaa tälle perustukselle (Kristus, teurastettu uhrilammas tosi Jumalana, joka kirotaan ristille) sen teko on tuleva ilmi tulessa, lukee siinä.

        Jumalaa - eikä Jeesusta - kuulu käyttää itsen puolesta teurastettuna uhrilampaana, ja kirota tätä vielä ristille, ja kuvitella sitten olevansa jotenkin vielä helkkarin fiksu yksilökin. Kuule, tämä sinun yhtälö ei toimi Raamatun mukaan, että näin kuuluisi toimia. Jos käyttää Jumalaa Jeesuksen nimeen uhrilampaana itsen puolesta, joka kirotaan ristiin, menee Raamatun mukaan helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaa - eikä Jeesusta - kuulu käyttää itsen puolesta teurastettuna uhrilampaana, ja kirota tätä vielä ristille, ja kuvitella sitten olevansa jotenkin vielä helkkarin fiksu yksilökin. Kuule, tämä sinun yhtälö ei toimi Raamatun mukaan, että näin kuuluisi toimia. Jos käyttää Jumalaa Jeesuksen nimeen uhrilampaana itsen puolesta, joka kirotaan ristiin, menee Raamatun mukaan helvettiin.

        Asia, joka on itsestäänselvyys jollekin toiselle ihmiselle, vaikka ei ole näemmä uskovaiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        <<Sinne menevät kaikki joiten nimeä ei ole karitsan elämänkirjassa, olet yksi sanan vääristelijä monien joukossa.<<

        Vääristelyä?! Raamatun tekstin mukaan karitsan elämänkirjassa EI OLE NIIDEN NIMIÄ, JOTKA RAKENTAVAT KRISTUKSEN VARAAN, joka on Paavalin luoma syntioppiuskonto käyttää Jeesusta teurastettuna uhrilampaana sekä kiroaa tämän tosi Jumalana ristille.

        <<3:10 Sen Jumalan (Jahve) armon mukaan, joka on minulle annettu, minä OLEN TAITAVAN RAKENTAJAN TAVOIN PANNUT PERUSTUKSEN ... JOS JOKU RAKENTAA TÄLLE PERUSTUKSELLE ... TEKO ON TULEVA NÄKYVIIN, SILLÄ SEN ON SAATTAVA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY.<<

        Jos joku rakentaa tälle perustukselle (Kristus, teurastettu uhrilammas tosi Jumalana, joka kirotaan ristille) sen teko on tuleva ilmi tulessa, lukee siinä.

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. Ilm.13:8
        Mutta älkää siitä iloitko, että henget teitä tottelevat. Iloitkaa siitä, että teidän nimenne on merkitty taivaan kirjaan."
        Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen. Ilm 20:15
        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. Näiten nimi ei ole elämäkirjassa. Kummalla puole sinä kerran seisot on kaisi vaihto ehtoa.


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. Ilm.13:8
        Mutta älkää siitä iloitko, että henget teitä tottelevat. Iloitkaa siitä, että teidän nimenne on merkitty taivaan kirjaan."
        Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen. Ilm 20:15
        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. Näiten nimi ei ole elämäkirjassa. Kummalla puole sinä kerran seisot on kaisi vaihto ehtoa.

        <<Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen. Ilm 20:15
        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. Näiten nimi ei ole elämäkirjassa. Kummalla puole sinä kerran seisot on kaisi vaihtoehtoa.<<

        Niin on, ja sinä lähdit seuraamaan sitä värää vaihtoehtoa Paavalin syntiopilla, jossa tosi Jumalaa käytetään teurastettuna uhrilampaana ja kirotaan ristille sinun itsesi puolesta.

        Lähdit uhraamaan Jeesuksen tosi Jumalana Jahve Saatanalle, joka Jeesus sanoin Johanneksen evankeliumissa on itse Perkele ja kaiken valheen isä.

        Paavalin sanoin:

        1.Korinttolaiskirje:

        <<5:7 Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.<<

        Galatalaiskirje:

        3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liitän tähän jälleen ne Lutherin tärkeät sanat hänen teoksestaan Sidottu ratkaisuvalta:

        <<Olisihan ollut lienteämpää, jos hän olisi sanonut ainoastaan, että »me OLIMME VIHAN lapsia», mutta lisätessään LUONNOSTAAN-sanan hän (Paavali) tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN eikä mitenkään armon ANSAINNUT.<<

        Paavalin mielestä hänen syntiopillaan kristitty ei ole ansainnut mitään armoa, joten sellaista ei Paavalin opin seuraajilla myöskään ole. Paavali haluaa opillaan, että seuraajansa ovat ja tekevät kaiken vain niin, että se on ansainnut pelkän vihan. Paavali teki kostouskonnon Jahven määräyksestä (5.Moos.13) ihmeidentekijän seuraajille, jonka Jahve määräsi surmattavaksi, koska tämä houkutteli toisen Jumalan, Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan Isä Jumalan luokse. Ja vastaavasti Jeesuksen sanoin Jahve on Perkele.

        Jos Jahve on perkele, niin minkä se Jeesuksesta tekee? Oli kuitenkin isänsä poika, sanojensa mukaan.

        Vai oliko siellä jumalat rivissä ja Jeesus erehtyi iskästä?


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        aikanaan tulee ilmi, mitä kukin on saanut aikaan. Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on. 1.Kor 3:13
        Tarkoitta mille pohjalle ihminen on elämänsä rakentanut se koetellaan viimeisenä päivänän
        Jeesus on se kallio joka kestää tulen liekit se ei petä ekä pala varma rakenuspohja, minä on sinun uskon pohjasi mille rakennata se koetellaan.

        Ei kuulkaa rikosten uhrit voi rakentaa mitään ne on lyötyjä uhreja. Älkää syytelkö kuin saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on. 1.Kor 3:13<<

        Se teko on yksi teko: rakentaa Paavalin luoman Kristus-kultin varaan, rakensi sitten heinistä tai kullasta. Lukee siellä. Ei siinä ole mitään aikaansaannosta tai vaihtoehtoa, vaan TUO YKSI teko rakentaa tuon Paavalin opin varaan. Äläpä säädä Raamatun, Jumalan sanan totuuksia:

        <<3:10 Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä OLEN TAITAVAN RAKENTAJAN TAVOIN PANNUT PERUSTUKSEN ... muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus KRISTUS .... mutta JOS JOKU RAKENTAA TÄLLE PERUSTUKSELLE, RAKENSIPA KULLASTA, HOPEASTA, JALOKIVISTÄ, PUUSTA, HEINISTÄ tai OLJISTA .. TEKO ON TULEVA NÄKYVIIN, SILLÄ SEN ON SAATTAVA ILMI SE PÄIVÄ, JOKA TULESSA ILMESTYY.<<

        Piru kiusasi Jeesusta PSALMEILLA😇😇😇😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, unohtui täsmentää - taivaassa ei pala tuli. Tuli palaa helvetissä.

        Kaikki herää helvetissä 🤩🤩🤩👿👿kuolleetkin. ♥️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuule, jos käytät Jeesusta teurastettuna uhrilampaana ja ristille kirottua uhrilampaana, sinä et ole rakentanut Jeesuksen opetuksen varaan, vaan olet rakentanut Paavalin uhrikulttiopin varaan, jossa Jeesuksen nimeä käytetään hyväksi tosi Jumalan uhraamiseen, joten turha huudella apua sitten siellä tulenliekeissä. Paavali kyllä tiesi, mitä teki. Eikä sinne liekkeihin tule sen enempää apua myöskään Lutherin mukaan - Paavalin opissa ei ole armoa häneen uskoville.

        Mooseksen oppia eläinten uhrikuolemista et yhtään hauku täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liitän tähän jälleen ne Lutherin tärkeät sanat hänen teoksestaan Sidottu ratkaisuvalta:

        <<Olisihan ollut lienteämpää, jos hän olisi sanonut ainoastaan, että »me OLIMME VIHAN lapsia», mutta lisätessään LUONNOSTAAN-sanan hän (Paavali) tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN eikä mitenkään armon ANSAINNUT.<<

        Paavalin mielestä hänen syntiopillaan kristitty ei ole ansainnut mitään armoa, joten sellaista ei Paavalin opin seuraajilla myöskään ole. Paavali haluaa opillaan, että seuraajansa ovat ja tekevät kaiken vain niin, että se on ansainnut pelkän vihan. Paavali teki kostouskonnon Jahven määräyksestä (5.Moos.13) ihmeidentekijän seuraajille, jonka Jahve määräsi surmattavaksi, koska tämä houkutteli toisen Jumalan, Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan Isä Jumalan luokse. Ja vastaavasti Jeesuksen sanoin Jahve on Perkele.

        Juu on se juutalainen YhWh Jahve 😈😈😈🤩


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Paavali opetti ristiin naulittua kristusta, joka kärsi kaikkien syntivelan, joka on evankeljumin ydin.

        Ei mitään ELÄIN UHREJA ENÄÄ TARVITA.


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Kultakin koetellaan tulessa, ja onhan teidän uskonne paljon arvokkaampaa kuin katoava kulta. Koettelemuksissa teidän uskonne todetaan aidoksi, ja siitä koituu Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä ylistystä, kirkkautta ja kunniaa. 1.Piet 1:7, uskokin koetellaan on aitoa.

        Tarkoittaa sitä että se on pojan usko eikä sun oma uskosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Jumalan viha näkyy olevan varattuna teille, kun käytätte tosi Jumalaa teurastettuna uhrilampaana, ja puhutte palturia paratiisitapahtymista ja petollisesta Luojajumalasta.

        Sulla on tosiaan vaikeuksia joten kannattaa mennä vaikka kirjastoon ja etsiä joku DVD video missä Raamatun aiheita ne vain kuvaa sen ajan tapahtumia mutta ehkä on helpompi selkeyttää ajatuksia. Jos luet omin voimin menet sekaisin. Ehkä elämässäsi on jotain noituutta.Laita pois esineet mitä käytetään noituudessa heitä roskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kuoli teurastettuna ja ristille kirottuna tosi Jumalana. Ei ollut mitään syntivelkaa, tarina oli Raamatun mukaan huijausta, jolla teidät saatiin uhraamaan tosi Jumala teurastettuna uhrilampaana ja kirottuna ristille.

        Pakkoajatukset loppuu kun siirryt lukemaan vaikka ruokaohjeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siinä mitään koitella, te menette helvetin liekkeihin, jolloin teille selviää mikä teidän tekonne oli - tosi Jumalan uhraaminen Saatanalle.

        No niin helvettiin menijöitten päivä uutiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalia ei uhrata teurastettuina uhrilampaina. Ymmärrätkö?

        Uhraavat vuohia . Kyllä se vuohi auttaa vaivaan kuin vaivaan 🐐


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Sitten Henki vei Jeesuksen autiomaahan Paholaisen kiusattavaksi. Matt 4:1masrkus kertoo eri tavalla 1:12

        😈 kiusaa kaikkia ihmisiä uskonnoilla noituudella ja huijauksilla syyttämällä.


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Sinne menevät kaikki joiten nimeä ei ole karitsan elämänkirjassa, olet yksi sanan vääristelijä monien joukossa.

        Eikä muita jumalia ole eikä tarvi kumarrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaa - eikä Jeesusta - kuulu käyttää itsen puolesta teurastettuna uhrilampaana, ja kirota tätä vielä ristille, ja kuvitella sitten olevansa jotenkin vielä helkkarin fiksu yksilökin. Kuule, tämä sinun yhtälö ei toimi Raamatun mukaan, että näin kuuluisi toimia. Jos käyttää Jumalaa Jeesuksen nimeen uhrilampaana itsen puolesta, joka kirotaan ristiin, menee Raamatun mukaan helvettiin.

        Sana rististä on hulluus kadotukseen menijöille !


      • Anonyymi
        kotipaju kirjoitti:

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. Ilm.13:8
        Mutta älkää siitä iloitko, että henget teitä tottelevat. Iloitkaa siitä, että teidän nimenne on merkitty taivaan kirjaan."
        Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen. Ilm 20:15
        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. Näiten nimi ei ole elämäkirjassa. Kummalla puole sinä kerran seisot on kaisi vaihto ehtoa.

        Budhan Kaa manalaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa sitä että se on pojan usko eikä sun oma uskosi.

        Uskon saa lahjana kun synnit on tunnusteut pois, vanhurskauttaa syntisen.


    • Anonyymi

      Kerran olen kuullut Jumalan äänen korvin monta kymmentä vuotta sitten. Oli kaunis helmikuinen aamu, aurinko jo paistoi helakasti, pieni pakkanen ja lumi maassa ja spontaanisti huudahdin Jumalalle yksin ääneen että "Onpa sinun luontosi kaunis". Vastaus tule heti "Minä siunaan sinua kaikessa!". Ja kutinsa on pitänyt kaikki nämä vuosikymmenet.

      • Anonyymi

        No peukutus, onko sinun mielestä homous syntiä? Testaan vaan, että kumman Jumalan äänen kuulit, kun ei esitellyt itseään


    • Anonyymi

      On sovittu ettei Jumalan tai Jeesuksen ääniä kuulevia leimata skitsofreenikoiksi, koska jonot hoitoon kasvaisivat ikuisesti kestämättömän pitkiksi.
      😁

      • Anonyymi

        En kuulu psykiatrien järjestöön!
        😁


      • Anonyymi

        Siis riivaajagenkiä 👿🤡no mitä niistä. Nehän väistyy Jeesusta. Oli aika ennen Jeesusta ja jälkeen.✝️


    • Mahdotonta

    • Anonyymi

      Jeesus puhuu hiljaisella,lempeällä, täynnä rakkautta olevalla sydämen äänellä,.
      Jeesuksen VASTUSTAJA puhuu kovalla "korvin" kuultavalla äänellä, ja suurinpiirtein "ennustuksin.

      • Anonyymi

        Millä äänellä puhuu Kristus, joka teurastetaan uhrilampaana ja kirotaan ristille? Jo Kristus on sama kuin Jeesus, niin sitten ei kyllä puhu kenellekään mitään eikä millään äänellä, ei ainakaan uskovaisille, koska tuo teurastettu uhrilammas on heidän opillanne uhrilahja Jahvelle, jonka Jeesus sanoi olevan itse Perkele ja kaiken valheen isän, ja jonka vastustamisesta Paavali määräsi Jeesuksen ristiinnaulittavaksi jumalanpilkasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä äänellä puhuu Kristus, joka teurastetaan uhrilampaana ja kirotaan ristille? Jo Kristus on sama kuin Jeesus, niin sitten ei kyllä puhu kenellekään mitään eikä millään äänellä, ei ainakaan uskovaisille, koska tuo teurastettu uhrilammas on heidän opillanne uhrilahja Jahvelle, jonka Jeesus sanoi olevan itse Perkele ja kaiken valheen isän, ja jonka vastustamisesta Paavali määräsi Jeesuksen ristiinnaulittavaksi jumalanpilkasta.

        Ja näin uskovaisten opilla Jeesus teurastettiin uhrilampaana, jonka he syövät kuvitellen veren ja ruumiin olevan todellisesti läsnä ihan silkkaa ahneuttaan, kun luulivat hyötyvänsä ja Paavali lupasi jotakin, mutta todellisuudessa he menevätkin helvettiin, koska Jahve on Perkele, joka tuon uhrilampaan sai - Jeesuksen Kristusena, tosi Jumalana. Ja täytyy olla päästään tosi pipi, jos kuvittelee, että somasti Jeesus kuiskisi uskovaisten sydämeen tai korvaan, kun ovat menneet tällaisen uhrauksen tekemään kuvitellen pelastavansa itsekkäästi itsensä. Luonnostaan vihattavia - kuten Paavali sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näin uskovaisten opilla Jeesus teurastettiin uhrilampaana, jonka he syövät kuvitellen veren ja ruumiin olevan todellisesti läsnä ihan silkkaa ahneuttaan, kun luulivat hyötyvänsä ja Paavali lupasi jotakin, mutta todellisuudessa he menevätkin helvettiin, koska Jahve on Perkele, joka tuon uhrilampaan sai - Jeesuksen Kristusena, tosi Jumalana. Ja täytyy olla päästään tosi pipi, jos kuvittelee, että somasti Jeesus kuiskisi uskovaisten sydämeen tai korvaan, kun ovat menneet tällaisen uhrauksen tekemään kuvitellen pelastavansa itsekkäästi itsensä. Luonnostaan vihattavia - kuten Paavali sanoi.

        <<Jeesus puhuu hiljaisella,lempeällä, täynnä rakkautta olevalla sydämen äänellä,.
        Jeesuksen VASTUSTAJA puhuu kovalla "korvin" kuultavalla äänellä, ja suurinpiirtein "ennustuksin.<<

        Pistetään tiivistettynä vielä: uskovaiset käyttävät Jeesusta teurastettuna ja kuoliaaksi kidutettuna uhrilampaana, ristille kirottuna Saatanalle itsensä puolesta, ja kuvittelevat, että tämän jälkeen Jeesus tulee somasti supsuttelemaan heidän korvaan lempeällä, täynnä rakkautta olevalla äänellä?!

        Voiko edes mitään hullumpaa olla! Kun unohdetaan tästä kaiken lisäksi, että kyseessä oli teurastettu tosi Jumala Jeesuksen Kristus-hahmona kolminaisuusopin mukaan. Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<Jeesus puhuu hiljaisella,lempeällä, täynnä rakkautta olevalla sydämen äänellä,.
        Jeesuksen VASTUSTAJA puhuu kovalla "korvin" kuultavalla äänellä, ja suurinpiirtein "ennustuksin.<<

        Pistetään tiivistettynä vielä: uskovaiset käyttävät Jeesusta teurastettuna ja kuoliaaksi kidutettuna uhrilampaana, ristille kirottuna Saatanalle itsensä puolesta, ja kuvittelevat, että tämän jälkeen Jeesus tulee somasti supsuttelemaan heidän korvaan lempeällä, täynnä rakkautta olevalla äänellä?!

        Voiko edes mitään hullumpaa olla! Kun unohdetaan tästä kaiken lisäksi, että kyseessä oli teurastettu tosi Jumala Jeesuksen Kristus-hahmona kolminaisuusopin mukaan. Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä Jumala.

        Ja se joka ei nyt sitten ymmärrä tätä Jeesuksen käyttämistä teurastettuna uhrilampaana Saatanalle ja kiroamista ristille ja syömistä kannibalistisella ihmissyöntiriitillä - julistamalla Herran kuolemaa - kuten Paavali sanoo antaessaan nämä ehtoollisen asetussanat Raamatussa, onkin sitten Jeesuksen vastustaja?!

        Kyllä täytyy uskovaisten olla todella sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä äänellä puhuu Kristus, joka teurastetaan uhrilampaana ja kirotaan ristille? Jo Kristus on sama kuin Jeesus, niin sitten ei kyllä puhu kenellekään mitään eikä millään äänellä, ei ainakaan uskovaisille, koska tuo teurastettu uhrilammas on heidän opillanne uhrilahja Jahvelle, jonka Jeesus sanoi olevan itse Perkele ja kaiken valheen isän, ja jonka vastustamisesta Paavali määräsi Jeesuksen ristiinnaulittavaksi jumalanpilkasta.

        YouTube Petri Kosonen band sydämen silmät avaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se joka ei nyt sitten ymmärrä tätä Jeesuksen käyttämistä teurastettuna uhrilampaana Saatanalle ja kiroamista ristille ja syömistä kannibalistisella ihmissyöntiriitillä - julistamalla Herran kuolemaa - kuten Paavali sanoo antaessaan nämä ehtoollisen asetussanat Raamatussa, onkin sitten Jeesuksen vastustaja?!

        Kyllä täytyy uskovaisten olla todella sekaisin.

        Mene sinä juutalainen syömään niitä uhri elukoitasi kyyhkyjä ja lampaita vuohia.


    • Anonyymi

      kotipaju kirjoitti:

      <<Sinne (tulenliekkeihin) menevät kaikki joiten nimeä ei ole karitsan elämänkirjassa,<<

      Kerropa, että mikä saa sinut edes kuvittelemaan, että nimesi on tuossa elämänkirjassa ollut aikojen alusta lähtien, jos käytät Jeesusta tosi Jumalana itsesi puolesta teurastettuna uhrilampaana, joka on kirottu ristille?

      • Anonyymi

        Tämä ilmestyskirjan kuvaus löytyy luvusta 13. jossa kuvataan Petoa, joka saa kaikki kumartamaan itseään, jonka luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

        Temppeli, jota Jeesus vastusti, oli Jahven temppeli ja Jeesus tuomittiin Jahven vastustamisesta kuolemaan. Luku kuusisataa kuusikymmentä kuusi on Salomonin luku, joka rakensi lasten polttouhrauspaikat (2.Kuningasten kirja, luku 23), mutta myös Jerusalemin uhrikulttitemppelin.

        1.Kuningasten kirja:

        10:14 Sen kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa,

        On syytä olettaa, että Salomo keräsi tämän kullan Jahven määräyksellä surmata esikoispojat Jahvelle uhreiksi, jonka määräyksen Jahve antaa 2.Moos.13. siten, että vanhemmat pystyivät ostamaan esikoispoikansa kullalla vapaiksi tästä määräyksestä, koska edelleen juutalaisilla on rituaali muutaman viikon ikäisille esikoispoikavauvoille, jotka he vievät ruokatarjottimella papin eteen ja maksavat papille lunastusmaksun esikoispojastaan.

        Ilmestyskirjan peto on Jahve. Ja käyttämällä Jeesusta teurastettuna uhrilampaana kiroamalla tämä ristiin Kristuksena, tosi Jumalana, on juuri uhrilahja Jahvelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ilmestyskirjan kuvaus löytyy luvusta 13. jossa kuvataan Petoa, joka saa kaikki kumartamaan itseään, jonka luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

        Temppeli, jota Jeesus vastusti, oli Jahven temppeli ja Jeesus tuomittiin Jahven vastustamisesta kuolemaan. Luku kuusisataa kuusikymmentä kuusi on Salomonin luku, joka rakensi lasten polttouhrauspaikat (2.Kuningasten kirja, luku 23), mutta myös Jerusalemin uhrikulttitemppelin.

        1.Kuningasten kirja:

        10:14 Sen kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa,

        On syytä olettaa, että Salomo keräsi tämän kullan Jahven määräyksellä surmata esikoispojat Jahvelle uhreiksi, jonka määräyksen Jahve antaa 2.Moos.13. siten, että vanhemmat pystyivät ostamaan esikoispoikansa kullalla vapaiksi tästä määräyksestä, koska edelleen juutalaisilla on rituaali muutaman viikon ikäisille esikoispoikavauvoille, jotka he vievät ruokatarjottimella papin eteen ja maksavat papille lunastusmaksun esikoispojastaan.

        Ilmestyskirjan peto on Jahve. Ja käyttämällä Jeesusta teurastettuna uhrilampaana kiroamalla tämä ristiin Kristuksena, tosi Jumalana, on juuri uhrilahja Jahvelle.

        <<Ilmestyskirjan peto on Jahve. Ja käyttämällä Jeesusta teurastettuna uhrilampaana kiroamalla tämä ristiin Kristuksena, tosi Jumalana, on juuri uhrilahja Jahvelle.<<

        Ja väitättekö, ettei tämä ilmestyskirjassa lukeva teksti pitäisi paikkaansa kristinuskossa - kyseessä on valtauskonto, miljardien ihmisten uskonto, ja Rooman kirkon valta on ollut aivan järjetön vuosituhansien ajan?

        Ilm.<<13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa<<

        Väitättekö, ettei Jahve sujuvasti puhu Mooseksen kirjoissa, niin että Jahven puheesta nyt käydään jopa Räsäsen oikeudenkäyntiäkin Paavalin Jahveen perustuvaan Moosesen lakiin ja oppiin liittyen? Tai etteikö ole tapettu kaikkia, jotka eivät ole kumartaneet Jahveen perustuvaa kristinuskoa? - On poltettu roviolla, on katkottu päitä ja on hirtetty tai - kuten Jeesus - jopa ristiinnaulittu?

        Tai etteikö ole pantu merkkiä otsaan (kaste) tai oikeaan käteen (katolisilla vihkisormus on oikeassa kädessä, luterilaiset siirsivät sen vasempaan)? Ja etteikö ole tämä Jahven kultti saanut niin rikkaita kuin köyhiä tai vapaita ja orjia haluamaan näitä merkkejä itseelleen? Nyt jo homoseksuaalitkin suorastaan tappelevat siitä, että saavat nämä merkit (vihkisormus) itselleen kirkon toimesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<Ilmestyskirjan peto on Jahve. Ja käyttämällä Jeesusta teurastettuna uhrilampaana kiroamalla tämä ristiin Kristuksena, tosi Jumalana, on juuri uhrilahja Jahvelle.<<

        Ja väitättekö, ettei tämä ilmestyskirjassa lukeva teksti pitäisi paikkaansa kristinuskossa - kyseessä on valtauskonto, miljardien ihmisten uskonto, ja Rooman kirkon valta on ollut aivan järjetön vuosituhansien ajan?

        Ilm.<<13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa<<

        Väitättekö, ettei Jahve sujuvasti puhu Mooseksen kirjoissa, niin että Jahven puheesta nyt käydään jopa Räsäsen oikeudenkäyntiäkin Paavalin Jahveen perustuvaan Moosesen lakiin ja oppiin liittyen? Tai etteikö ole tapettu kaikkia, jotka eivät ole kumartaneet Jahveen perustuvaa kristinuskoa? - On poltettu roviolla, on katkottu päitä ja on hirtetty tai - kuten Jeesus - jopa ristiinnaulittu?

        Tai etteikö ole pantu merkkiä otsaan (kaste) tai oikeaan käteen (katolisilla vihkisormus on oikeassa kädessä, luterilaiset siirsivät sen vasempaan)? Ja etteikö ole tämä Jahven kultti saanut niin rikkaita kuin köyhiä tai vapaita ja orjia haluamaan näitä merkkejä itseelleen? Nyt jo homoseksuaalitkin suorastaan tappelevat siitä, että saavat nämä merkit (vihkisormus) itselleen kirkon toimesta?

        <<Jahven pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten kristinuskon ja islamin, jumalkäsitykset.

        Jahve saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja tulivuoren jumala, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[2] Mooseksen kirjoissa viitataan usein Aabrahamin ja muiden toisen vuosituhannen eaa. heprealaisten Jumalaan nimellä Jahve, mutta todennäköisimmin he palvoivat yhä muita pakanajumalia, kuten kanaanilaisten ylijumala Ēliä ja hänen vaimoaan Ašeraa.[3] Ašera oli tuolloin ilmeisesti Jahven äiti, mutta myöhemmin Jahven aseman vahvistuessa hänet nähtiin Jahven puolisona, jonka Jahve lopulta syrjäytti kokonaan.[4][5] Kuningas Salomo rakensi Jahvelle temppelin Jerusalemiin 900-luvulla eaa.<<

        Lähde: wikipedia, Jahve

        Raamattu:

        Johanneksen evankeliumi:

        <<10:23 Ja Jeesus käyskeli pyhäkössä, Salomon pylväskäytävässä.<<

        Apostolien teot:

        <<3:11 Ja kun hän yhä pysyttäytyi Pietarin ja Johanneksen seurassa, riensi kaikki kansa hämmästyksen vallassa heidän luoksensa niin sanottuun Salomon pylväskäytävään. >>

        <<5:12 Ja apostolien kätten kautta tapahtui kansassa monta tunnustekoa ja ihmettä; ja he olivat kaikki yksimielisesti koolla Salomon pylväskäytävässä.<<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        <<Jahven pohjalta muodostuivat juutalaisuuden lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten kristinuskon ja islamin, jumalkäsitykset.

        Jahve saattoi olla alun perin midianilaisten soturijumala ja tulivuoren jumala, sillä Jahve ilmestyi Moosekselle ensi kerran juuri Midianissa.[2] Mooseksen kirjoissa viitataan usein Aabrahamin ja muiden toisen vuosituhannen eaa. heprealaisten Jumalaan nimellä Jahve, mutta todennäköisimmin he palvoivat yhä muita pakanajumalia, kuten kanaanilaisten ylijumala Ēliä ja hänen vaimoaan Ašeraa.[3] Ašera oli tuolloin ilmeisesti Jahven äiti, mutta myöhemmin Jahven aseman vahvistuessa hänet nähtiin Jahven puolisona, jonka Jahve lopulta syrjäytti kokonaan.[4][5] Kuningas Salomo rakensi Jahvelle temppelin Jerusalemiin 900-luvulla eaa.<<

        Lähde: wikipedia, Jahve

        Raamattu:

        Johanneksen evankeliumi:

        <<10:23 Ja Jeesus käyskeli pyhäkössä, Salomon pylväskäytävässä.<<

        Apostolien teot:

        <<3:11 Ja kun hän yhä pysyttäytyi Pietarin ja Johanneksen seurassa, riensi kaikki kansa hämmästyksen vallassa heidän luoksensa niin sanottuun Salomon pylväskäytävään. >>

        <<5:12 Ja apostolien kätten kautta tapahtui kansassa monta tunnustekoa ja ihmettä; ja he olivat kaikki yksimielisesti koolla Salomon pylväskäytävässä.<<

        Ja vastaavasti Jeesuksesta kerrotaan lähdeviittein Stefanoksen puolustuspuheessa, kun tämä kivitettiin kuoliaaksi jumalanpilkkasyytteellä opettaessaan Jeesuksen opetuksia Jerusalemin asukkaille.

        << Stefanos oli myös tunnettu evankeliointikyvystään ja hän julisti Jeesuksen opetuksia Jerusalemin asukkaille, myös kreikkalaisten synagogien jäsenille. Tällöin Stefanosta syytettiin jumalanpilkasta[6] ja puhumisesta temppeliä ja lakia vastaan[7]. Tähän hän vastasi pitämällä pitkän puheen, jossa hän kertasi Vanhan testamentin historian pääkohdan kiinnittäen erityisesti huomiota siihen, että profeetat olivat aikoinaan joutuneet suoranaisen vainon kohteeksi ja että samoin oli nyt tapahtunut Jeesukselle[8]. Stefanos oli esiintynyt myös rohkeana Mooseksen kulttimenojen vastustajana[1]. <<

        Wikipedia; Pyhä Stefanos

        Jeesus vastusti Jahven temppeliä ja Mooseksen lakia sekä Mooseksen kulttimenoja, ja sanoo Johanneksen evankeliumin 8. luvussa, että kyseessä on itse Perkele ja kaiken valheen isä, ja kristinuskossa Jeesus on teurastettuna uhrilampaana Jahven uhri tosi Jumalana nimeltä Kristus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastaavasti Jeesuksesta kerrotaan lähdeviittein Stefanoksen puolustuspuheessa, kun tämä kivitettiin kuoliaaksi jumalanpilkkasyytteellä opettaessaan Jeesuksen opetuksia Jerusalemin asukkaille.

        << Stefanos oli myös tunnettu evankeliointikyvystään ja hän julisti Jeesuksen opetuksia Jerusalemin asukkaille, myös kreikkalaisten synagogien jäsenille. Tällöin Stefanosta syytettiin jumalanpilkasta[6] ja puhumisesta temppeliä ja lakia vastaan[7]. Tähän hän vastasi pitämällä pitkän puheen, jossa hän kertasi Vanhan testamentin historian pääkohdan kiinnittäen erityisesti huomiota siihen, että profeetat olivat aikoinaan joutuneet suoranaisen vainon kohteeksi ja että samoin oli nyt tapahtunut Jeesukselle[8]. Stefanos oli esiintynyt myös rohkeana Mooseksen kulttimenojen vastustajana[1]. <<

        Wikipedia; Pyhä Stefanos

        Jeesus vastusti Jahven temppeliä ja Mooseksen lakia sekä Mooseksen kulttimenoja, ja sanoo Johanneksen evankeliumin 8. luvussa, että kyseessä on itse Perkele ja kaiken valheen isä, ja kristinuskossa Jeesus on teurastettuna uhrilampaana Jahven uhri tosi Jumalana nimeltä Kristus.

        Ja tämä tosi Jumala, joka on uhrina Jahvelle tässä opissa, on Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä Jumala, joka oli Jahven kilpailija, ja jonka ihmeidentekijän, joka opettaa toisesta Jumalasta, Jahve määräsi tapettavaksi eli Jeesuksen. Jahven määräys löytyy 5.Moos.13. Paavali kristinuskon syntiopilla toteutti tämän Jahven määräyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä tosi Jumala, joka on uhrina Jahvelle tässä opissa, on Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä Jumala, joka oli Jahven kilpailija, ja jonka ihmeidentekijän, joka opettaa toisesta Jumalasta, Jahve määräsi tapettavaksi eli Jeesuksen. Jahven määräys löytyy 5.Moos.13. Paavali kristinuskon syntiopilla toteutti tämän Jahven määräyksen.

        Kyse ei ole siitä, että tämä edelle kirjoittamani olisi joku mielipide, ei ole, vaan tämä on Raamatusta todistettavissa oleva fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä, että tämä edelle kirjoittamani olisi joku mielipide, ei ole, vaan tämä on Raamatusta todistettavissa oleva fakta.

        Jehovat ei kuulu kristinuskon palstalle.
        tiedoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovat ei kuulu kristinuskon palstalle.
        tiedoksi.

        Onko Raamattu Jehovien kirja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovat ei kuulu kristinuskon palstalle.
        tiedoksi.

        Ja Jehovien Jumala on ihan sama Jeesuksen sanoma perkele - sen sanoo jo nimi JEHOVA, joka on sama kuin JAHVE. Idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jehovien Jumala on ihan sama Jeesuksen sanoma perkele - sen sanoo jo nimi JEHOVA, joka on sama kuin JAHVE. Idiootti.

        Eikä mitään tajua siitä, että mitä edelle kirjoitin Jehova Jahvesta, jonka Jeesus sanoo olevan itse Perkele ja Saata ja Raamattu olevan itse Peto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mitään tajua siitä, että mitä edelle kirjoitin Jehova Jahvesta, jonka Jeesus sanoo olevan itse Perkele ja Saata ja Raamattu olevan itse Peto.

        Mutta - totta - kristinusko tarvitsikin jehovalaisuuden vastakohdakseen, jolloin tuo totuus Jahvesta voidaan mitätöidä tällä tavalla: tyhmä kristitty ryhtyy huutelemaan jehovalaisuutta ymmärtämättä edellä olevaa pointtia.

        Vaikka Jeesusta ei käytetä ristiinnaulittuna Jumalana jehovalaisuudessa, niin se ei tarkoita sitä, että Jumala kristinuskosta muuttuisi Jeesuksen opettamaksi taivasten valtakunnan Isä Jumalaksi jehovalaisuuteen, vaan Jumalana on edelleen Jahve Perkele, Jeesuksen sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta - totta - kristinusko tarvitsikin jehovalaisuuden vastakohdakseen, jolloin tuo totuus Jahvesta voidaan mitätöidä tällä tavalla: tyhmä kristitty ryhtyy huutelemaan jehovalaisuutta ymmärtämättä edellä olevaa pointtia.

        Vaikka Jeesusta ei käytetä ristiinnaulittuna Jumalana jehovalaisuudessa, niin se ei tarkoita sitä, että Jumala kristinuskosta muuttuisi Jeesuksen opettamaksi taivasten valtakunnan Isä Jumalaksi jehovalaisuuteen, vaan Jumalana on edelleen Jahve Perkele, Jeesuksen sanoin.

        Ja edelleen - sama Jumala Jahve on islamissa. Sellaista uskontoa ei ole maailmassa, jossa Jumalana olisi Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan hyvä Isä Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen - sama Jumala Jahve on islamissa. Sellaista uskontoa ei ole maailmassa, jossa Jumalana olisi Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan hyvä Isä Jumala.

        Kristinuskolla Jeesuksen opetuksin olisi ollut tähän mahdollisuus, mutta valittiin Paavalin syntioppi Jahvella, jossa Jeesus on teurastettu uhrilammas tosi Jumalana Jahvelle paratiisikertomuksen valheeseen perustuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskolla Jeesuksen opetuksin olisi ollut tähän mahdollisuus, mutta valittiin Paavalin syntioppi Jahvella, jossa Jeesus on teurastettu uhrilammas tosi Jumalana Jahvelle paratiisikertomuksen valheeseen perustuen.

        Todellisuudessa luomiskertomuksen Luojajumalan sanoin ihminen tuli tiedolla jumalien kaltaiseksi, ei perisyntiseksi ja mitään syntiä tai saatanaa ei paratiisissa ollut, eikä edes voisi olla.

        1.Moos.<<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan.''<<

        Mutta ei erota Saatanaa Jumalasta edes Raamatun kertomuksen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa luomiskertomuksen Luojajumalan sanoin ihminen tuli tiedolla jumalien kaltaiseksi, ei perisyntiseksi ja mitään syntiä tai saatanaa ei paratiisissa ollut, eikä edes voisi olla.

        1.Moos.<<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan.''<<

        Mutta ei erota Saatanaa Jumalasta edes Raamatun kertomuksen perusteella.

        Juu, se on jehovalaisuutta, jos ei käytetä tosi Jumalaa teurastettun uhrilampaana Jahve saatanalle kirottuna ristiin, joka Jehova on sama kuin Jahve. Voi Luoja, tätä järjen riemuvoittoa uskovaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ilmestyskirjan kuvaus löytyy luvusta 13. jossa kuvataan Petoa, joka saa kaikki kumartamaan itseään, jonka luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

        Temppeli, jota Jeesus vastusti, oli Jahven temppeli ja Jeesus tuomittiin Jahven vastustamisesta kuolemaan. Luku kuusisataa kuusikymmentä kuusi on Salomonin luku, joka rakensi lasten polttouhrauspaikat (2.Kuningasten kirja, luku 23), mutta myös Jerusalemin uhrikulttitemppelin.

        1.Kuningasten kirja:

        10:14 Sen kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli Salomolle, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa,

        On syytä olettaa, että Salomo keräsi tämän kullan Jahven määräyksellä surmata esikoispojat Jahvelle uhreiksi, jonka määräyksen Jahve antaa 2.Moos.13. siten, että vanhemmat pystyivät ostamaan esikoispoikansa kullalla vapaiksi tästä määräyksestä, koska edelleen juutalaisilla on rituaali muutaman viikon ikäisille esikoispoikavauvoille, jotka he vievät ruokatarjottimella papin eteen ja maksavat papille lunastusmaksun esikoispojastaan.

        Ilmestyskirjan peto on Jahve. Ja käyttämällä Jeesusta teurastettuna uhrilampaana kiroamalla tämä ristiin Kristuksena, tosi Jumalana, on juuri uhrilahja Jahvelle.

        Jeesus oli sitä mieltä että pahuus ei kuulu rukoushuoneelle eikö myyntipöydät.


    • Anonyymi

      Salomista ei ole mitään mainintoja Raamatun ulkopuolella eikä arkeologisis todisteita häpyluunkaan vertaa.
      Satu-ukko, juutalaisten satu-ukko!
      😁

      • Anonyymi

        Miten tuo tieto parantaa 2000 vuoden ajan kristinuskon saatananpalvontatilanteen?


      • Anonyymi

        Entä Jahve, kristinuskon Jumala, jonka Jeesus Raamatussa sanoo olevan itse Perkele? Paraneeko tilanne, kun sanotaan, että mitään Saatanaa ja Perkelettä ei ole edes olemassa? Ei tietenkään myöskään syntiä?

        Katoaako noitavainot, myös inkvisitio kauheuksineen, yhtään noitaroviota ei palanut, häpeäpaaluja ei ollutkaan, ei myöskään lasten hyväksikäyttöjä tai merkitsemättömiä tuhansien lasten hautausmaita? Niinkö?

        Kuvitteletteko te, että minä oikeasti uskon, että Jumalan voi kiduttaa kuoliaaksi ristille ja kirota? Ongelma on se, että tarina on koko meidän LÄNSIMAISEN YHTEISKUNNAN ARVOPERUSTA. Olette kait kuulleet hienoista kristinuskon arvoista?

        Ja tälle perustalle on rakennettu koko meidän maailmamme - tosi Jumalan uhrikultille ihmisenä - ja ihmisen ajatusmaailma. Se on ollut aivokaappauseksi, joka näkyy kautta linjan, näkyy myös sen totuuden väheksymisessä jolla on käytetty valtaa, ja josta puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä Jahve, kristinuskon Jumala, jonka Jeesus Raamatussa sanoo olevan itse Perkele? Paraneeko tilanne, kun sanotaan, että mitään Saatanaa ja Perkelettä ei ole edes olemassa? Ei tietenkään myöskään syntiä?

        Katoaako noitavainot, myös inkvisitio kauheuksineen, yhtään noitaroviota ei palanut, häpeäpaaluja ei ollutkaan, ei myöskään lasten hyväksikäyttöjä tai merkitsemättömiä tuhansien lasten hautausmaita? Niinkö?

        Kuvitteletteko te, että minä oikeasti uskon, että Jumalan voi kiduttaa kuoliaaksi ristille ja kirota? Ongelma on se, että tarina on koko meidän LÄNSIMAISEN YHTEISKUNNAN ARVOPERUSTA. Olette kait kuulleet hienoista kristinuskon arvoista?

        Ja tälle perustalle on rakennettu koko meidän maailmamme - tosi Jumalan uhrikultille ihmisenä - ja ihmisen ajatusmaailma. Se on ollut aivokaappauseksi, joka näkyy kautta linjan, näkyy myös sen totuuden väheksymisessä jolla on käytetty valtaa, ja josta puhun.

        Kuningas Salomo on ollut, Jahve on ollut, Saatana on ollut ja lasten uhraus on ollut, jos se kerran siltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuningas Salomo on ollut, Jahve on ollut, Saatana on ollut ja lasten uhraus on ollut, jos se kerran siltä näyttää.

        Mutta miksi ihmiset ovat halunneet maailman näyttävän pahalta eikä hyvältä?

        Jumalaksi on valittu Saatana ja vallankäytöksi väkivalta ja lasten uhraaminen, ja pelastuskin on tehty perustumaan kidutuskuolemaan kristinuskon mukaan ja hengiltä kidutettu on moraalia ja etikkaa opettanut opettaja, joka teki ihmeitä. Hänen nimensä oli Jeesus.

        Ja sitten nämä samat uhrikultti/kidutuskuolemauskovaiset kuvittelevat olevansa jotenkin valittuja taivasten valtakuntaan, ja että heidän nimensä on Jeesuksen ilmestyskirjan mainitsemassa elämänkirjassa jo aikojen alusta lähtien, ja he selviävät lopussa, mutta ne moraaliset ja eettiset ihmiset sitten menevätkin tuliseen järveen.

        Ei tarvitse kyllä yhtään ihmetellä, että miksi Luojajumala suojasi ikuisen elämän, kun ihminen tuli hyvällä ja pahalla tiedolla jumalien kaltaiseksi ja sidottiin aikaan ja materiaan.

        1.Moos. <<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"<<

        Ja nyt ne uskovaiset sitten kuvittelevat saavansa ikuisen elämän haltuunsa tosi Jumalan uhraamisella kidutettuna kuoliaaksi ja ristiin kirottuna. (mulkosilmähymiö)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi ihmiset ovat halunneet maailman näyttävän pahalta eikä hyvältä?

        Jumalaksi on valittu Saatana ja vallankäytöksi väkivalta ja lasten uhraaminen, ja pelastuskin on tehty perustumaan kidutuskuolemaan kristinuskon mukaan ja hengiltä kidutettu on moraalia ja etikkaa opettanut opettaja, joka teki ihmeitä. Hänen nimensä oli Jeesus.

        Ja sitten nämä samat uhrikultti/kidutuskuolemauskovaiset kuvittelevat olevansa jotenkin valittuja taivasten valtakuntaan, ja että heidän nimensä on Jeesuksen ilmestyskirjan mainitsemassa elämänkirjassa jo aikojen alusta lähtien, ja he selviävät lopussa, mutta ne moraaliset ja eettiset ihmiset sitten menevätkin tuliseen järveen.

        Ei tarvitse kyllä yhtään ihmetellä, että miksi Luojajumala suojasi ikuisen elämän, kun ihminen tuli hyvällä ja pahalla tiedolla jumalien kaltaiseksi ja sidottiin aikaan ja materiaan.

        1.Moos. <<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"<<

        Ja nyt ne uskovaiset sitten kuvittelevat saavansa ikuisen elämän haltuunsa tosi Jumalan uhraamisella kidutettuna kuoliaaksi ja ristiin kirottuna. (mulkosilmähymiö)

        Sanokaapa minulle, jos ihminen on tällainen luonteeltansa tällä pallolla - Paavalin sanoin jo luonnostaan vihattava - niin, mitä merkitystä on koko tällaisella paikalla nimeltä Maapallo?

        Eikö sen voi, yhtä kaikki, pyyhkäistä koko Universumista huitsin tuuttiin ja toivoa, että jossain muualla, toisella pallolla, eläisi inhimmillinen ihmisjoukko, joka olisi tehnytkin päinvastaisen valinnan arvoperustaansa eli Saatanan kuoleman ihmisten pelastukseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuningas Salomo on ollut, Jahve on ollut, Saatana on ollut ja lasten uhraus on ollut, jos se kerran siltä näyttää.

        Ei ole ollut.
        Joku kälysen kylän kyläpäällikkö enintäin josta ei jäänyt jälkeä mihinkään.
        Salomo satuhahmo.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut.
        Joku kälysen kylän kyläpäällikkö enintäin josta ei jäänyt jälkeä mihinkään.
        Salomo satuhahmo.
        😁

        Et ymmärtänyt mitä sanoin, kun sanoin, että sellainen on ollut olemassa, jos sillä on seurauksia, sen varjolla on jotakin tehty. Se ei tarkota konkretiaa muuten kuin seurauksen osalta.

        Jos näet karhun ja hyppäät kaivoon ja kuolet, tuletko henkiin, kun kuulet, että näitkin väärin, ei se ollutkaan karhu, vaan se oli kiva, kiltti naapurin koira? Et tule. Seuraus pitää siitä huolimatta oliko karhu olemassa vai ei. Siinä mielessä se on todellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt mitä sanoin, kun sanoin, että sellainen on ollut olemassa, jos sillä on seurauksia, sen varjolla on jotakin tehty. Se ei tarkota konkretiaa muuten kuin seurauksen osalta.

        Jos näet karhun ja hyppäät kaivoon ja kuolet, tuletko henkiin, kun kuulet, että näitkin väärin, ei se ollutkaan karhu, vaan se oli kiva, kiltti naapurin koira? Et tule. Seuraus pitää siitä huolimatta oliko karhu olemassa vai ei. Siinä mielessä se on todellinen.

        Virtuaali asiat vaikuttavat todellisuuteen!
        Esim. rahat ja osakeomistukset.
        😁


    • Anonyymi

      Olen kerran kuullut Jumalan / Jeesuksen äänen. Olin todellisessa vaaratilanteessa kun tuo näkymätön henkilö ilmaantui vierelleni. En tiennyt kuka oli kyseessä. Ääni ei ollut samoin "korvinkuultava" kuin olisi ollut ihmisen ääni, mutta se oli kuitenkin selkeä ääni joka ohjeisti minua, kuinka toimia.

      Mulla kesti 4 päivää kuluttaa olohuoneen lattiamattoa, kun kävelin edes taas ja mietin pääni puhki, mikä / kuka se oli. Kuvittelin, että ehkä joku kuollut poikaystäväni oli tullut jeesaamaan, mutta ääni ei ollut tuttu.

      Sitten kelasin niitä sanoja ja... yhtäkkiä alkoi mieletön kauhu levitä! Sehän oli ollut Jeesus Itse! Säikähdin todella, aloin lievästi panikoida ja en tiennyt mihin suuntaan juosta! Mennä seinien läpi, vajota lattian alle! Pidin päästäni kiinni ja olin täynnä kauhua. Tuli synnintuntoa, nolotti, hävetti, myös oma tyhmyyteni...

      Jos joskus rukouksessa tai muutoin koen vähänkin Jumalan läsnäoloa, tulee hiukan samanlainen, hyvin aatami- ja eevamainen olo: tekisi mieli kätkeytyä jonkun kiven, tai sängyn taa piiloon. Reagoin jonkinlaisella torjunnalla.

      Muistan nyt Jeesuksen äänen varmasti, jos joskus vielä kuulen, enkä enää erehdy luulemaan Häntä esim. joksikin, kuolleeksi miessukulaiseksi.

      • Anonyymi

        Joku sinut pelasti mitä ilmeisemmin tuon äänen voimalla, mutta se on myös totuus, että annoit tuolle äänelle itse sen henkilöllisyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sinut pelasti mitä ilmeisemmin tuon äänen voimalla, mutta se on myös totuus, että annoit tuolle äänelle itse sen henkilöllisyyden.

        Mutta minua kiinnostaisi, että miksi sinun ylipäätään oli löydettävä äänelle henkilöllisyys? Miksi et tyytynyt asiaan, että se oli vain ääni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minua kiinnostaisi, että miksi sinun ylipäätään oli löydettävä äänelle henkilöllisyys? Miksi et tyytynyt asiaan, että se oli vain ääni?

        Se ääni ja välillämme käyty keskustelu ei ollut "mitä tahansa", vaan oli sellainen, että itse kyllä pohdin sille selitystä.

        En kerro tarkemmin, koska asia on itselleni pyhä.


    • No varsin lennokkaitahan nuo tarinat ovat siis näin konservatiiviseen kirkkouskovaisuuteen kasvaneelle. Meillähän ei ole kapallista mainittavia sirkustemppuja eikä muitakaan sellaisia suurempia tunnejuttuja mutta tietyllä tavalla kyllähän se valinta tehdään vaikka se ei tosiaan ole teatterillinen. Tunnen ihmisiä laidasta laitaan myös ihan "onnistuneita" myöhemmin heränneitä tapauksia (jos ilmaisu sallitaan kaikki kuitenkin tietävät mitä se tarkoittaa ) ja tosiaan siellä voi olla valtavia tunnekokemuksia mitä jotkut meikäläiset hiukan ihmettelee koska tavallaan meillä se hyvien jengin valinta oli vähän kuin itsestään selvyys.

      Ja mikäs siinä jos ihminen saa elämänsä ruotuun mutta itse luulen tavallaan, että ne ovat enemmänkin keskustelua "itsensä kanssa" ja toisaalta taas aloituksessa esitetty kysymys, että ikään kuin jatkuvasti kuulisi ääneen kertoo kyllä jostain psykiatrisesta ongelmasta. Ei tuossa ole kyse siitä, että se on Jumalan ääni vaan ylipäätänsä jos ihminen kuulee jatkuvasti jonkun äänen olkoon se vaikka kuollut äitimuori niin silloin homma ei ole enää hanskassa.

    • Olen kuullut Jumalan puhuvan ja kysyvänkin.
      Vastasi myös vastakysymykseeni.
      Sitten on myös se kun Jumala laskee sydämmeen suoraan asian.
      Sekin on vahva ja selkeä.
      Sitten on näky ja puheella varmistettuna ja sekin on tullut koettua ja sitten on se, että olinko kehossani vai en niin minut siirrettiin Iraniin aikoinaan vähäksi hetkeksi todistamaan jotain Jumalan vanhaa tuomiota sille kyseiselle alueelle ja siihen liittyi babylonin portto ja isebel.
      Jumala puhuu kyllä...janotkaa...janotkaa sillä haaleus ei ole hyvä.

    • Anonyymi

      Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, mutta tuollainen äänen kuuleminen ei ole tae siitä, että siellä puhuu Jumala tai Jeesus. Tosin, en voi tästä sinulle sanoa oliko se vai eikö ollut Jumalan ääni. On olemassa myös pimeä henkimaailma, josta voidaan ottaa yhteyttä ihmisiin. Tämä yhteydenotto voi ilmetä esim. kummitteluna, jos henkilö on harrastanut spiritismiä, tehnyt taikoja, ennustanut korteista tms. Itse asiassa kristityn taistelu synnin karttamisen lisäksi on taistelua pahoja henkivaltoja vastaan. Lue Raamattua, vietä aikaa mietiskelyssä, rukouksessa Jumalaa ja ihmisiä ajatellen, itsesi ja ihmisten puolesta, liiku luonnossa, ihmisten parissa, mutta myös vietä aikaa myös yksinäisyydessä.
      Ole hiljaa Herran edessä.

      Job. 33:14-28
      14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
      15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
      16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
      17 kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
      18 säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.
      19 Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
      20 ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
      21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
      22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.
      23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
      24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'.
      25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
      26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
      27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
      28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.

      Ef. 6:10-20
      10 Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
      11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
      12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
      13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
      14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
      15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
      16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
      17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
      18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
      19 ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
      20 jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.

      Gal. 5:16-26
      16 Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
      17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
      18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
      19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
      20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
      21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
      22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
      23 Sellaista vastaan ei ole laki.
      24 Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
      25 Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
      26 Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.

      Kysyit mitä mieltä ollaan, ja kirjoitin tällaisen pitkähkön vastauksen olemassa olevista hengellisistä asioista, sekä Raamatun tekstiä luettavaksi myös.
      Siunausta elämääsi.

    • Siis.... se on yhtä selvää, että kun Jumala voimakkaasti on elämässä niin saatana yrittää sotkea sekoittaa asioita.
      Tämän oppii näkemään ja tuntemaan milloin saatana on liikenteessä ja jokainen voi olla varma, että kun Jumala ottaa uskovaan yhteyttä niin saatana yrittää lähettää omansa.
      Harjaantuminen näihin asioihin vuosien ja vuosikymmenien aikana saa Jumalan kanssa ymmärryksen.
      Se, kuinka saatana joukkoineen esim yritti alkuaikoina sotkea ns lähetykset kun Jumala otti yhteyttä niin esim uskonnollisissa tilaisuuksissa tuli pika lauseita tai sanoja ja itse kutsun näitä heitoiksi sillä ne tulee kuin kiireellä, mutta tiedän jättää ne omaan arvoonsa.
      Sillä niin on kun Jumalan ilmoitus tulee,että sen voi luetella ja kertoa vaik 5v myöhemmin ja jos asiaa ei ole tuotu julki vaikka 20v.
      Se on silleeen muistissa kuin 5 min sitten olisi sanottu.
      Jumalan puheen kyllä oppii tunnistamaan ja siitähän on raamatussa varmistus eli ketkä tuntevat Herransa äänen.

      • Anonyymi

        Samankaltaiset tapaukset joutuvat usein mielisairaaloihin.
        Jos hulluus on valtavirtaa ja perinteitä, se määritellään muka terveeksi, mutta ei se oikeasti ole.
        😁


      • Anonyymi

        <<Siis.... se on yhtä selvää, että kun Jumala voimakkaasti on elämässä niin saatana yrittää sotkea sekoittaa asioita.<<

        Tässä nyt on konkreettisesti uskova kertomassa Paavalin syntiopillaan rakentamasta psykologisesta motivaatioristiriidan. Vaikka kuinka uskoisi johonkin korkeimpaan voimaan, eikä Jahveen, sinun mielesi ei ole sellaisessa tilassa, että edes kokisit 'saatanan sotkevan asioita'.

        Tämä on Raamatun syntioppiuskonnon manipuloima tila, ei terve psyyke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samankaltaiset tapaukset joutuvat usein mielisairaaloihin.
        Jos hulluus on valtavirtaa ja perinteitä, se määritellään muka terveeksi, mutta ei se oikeasti ole.
        😁

        Juuri näin - ja jotakin tällaista kutsutaan sitten hienoiksi, kristillisiksi arvoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin - ja jotakin tällaista kutsutaan sitten hienoiksi, kristillisiksi arvoiksi.

        Kyllä kirkon, teologien ja pappienkin pitäisi kantaa jollakin tavalla vastuu ja tehdä selväksi edes itselleen, että mikä on tervettä uskoa ja mikä jo mielen sairautta. Kun ajatellaan uskonnon perustaa Paavalin syntiopissa, niin hän kertoo tekevänsä sitä pahaa mitä vihaa, eikä pysty olemaan tekemättä, ja kiittää sitten Jumalaa (Jahve) Jeesuksen Kristuksen uhrista, että nyt saa palvella lihalla synnin lakia (Room.7), niin mitä uskontoa tällainen on?!
        Ja sitten monet luulevat, jopa täälläkin, että tällaisella uskonnolla on jotakin tekemistä Jeesuksen opetusten kanssa, kun uskovaiset hokevat hänen nimeään koko ajan. Ei todellakaan ole, Jeesus on vain nimellinen uhri tässä Paavalin syntiopissa, ei muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        <<Siis.... se on yhtä selvää, että kun Jumala voimakkaasti on elämässä niin saatana yrittää sotkea sekoittaa asioita.<<

        Tässä nyt on konkreettisesti uskova kertomassa Paavalin syntiopillaan rakentamasta psykologisesta motivaatioristiriidan. Vaikka kuinka uskoisi johonkin korkeimpaan voimaan, eikä Jahveen, sinun mielesi ei ole sellaisessa tilassa, että edes kokisit 'saatanan sotkevan asioita'.

        Tämä on Raamatun syntioppiuskonnon manipuloima tila, ei terve psyyke.

        No sinä et tiedä näistä asioista mitään niin tuskin sinun kannattaa näihin puuttua.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        No sinä et tiedä näistä asioista mitään niin tuskin sinun kannattaa näihin puuttua.

        Juuri niin!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        No sinä et tiedä näistä asioista mitään niin tuskin sinun kannattaa näihin puuttua.

        Mikä oli vaikuttavin keskustelu Jumalan kanssa, mitä asiaa hänellä oli silloin sinulle.
        Entä Saatanan kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        <<Siis.... se on yhtä selvää, että kun Jumala voimakkaasti on elämässä niin saatana yrittää sotkea sekoittaa asioita.<<

        Tässä nyt on konkreettisesti uskova kertomassa Paavalin syntiopillaan rakentamasta psykologisesta motivaatioristiriidan. Vaikka kuinka uskoisi johonkin korkeimpaan voimaan, eikä Jahveen, sinun mielesi ei ole sellaisessa tilassa, että edes kokisit 'saatanan sotkevan asioita'.

        Tämä on Raamatun syntioppiuskonnon manipuloima tila, ei terve psyyke.

        Häivy saatana viisastelemasta.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Häivy saatana viisastelemasta.

        Se ei ole viisastelua, vaan viisautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole viisastelua, vaan viisautta.

        Unohtui, ja Saatana käyttää sitten toista viisautta, saadakseen teidän uhraamaan Jumalan itselleen teurastettuna uhrilampaana. Sen viisauden nimi on alhaiset tunteet ja niiden hyväksikäyttäminen, kuten ahneus ja itsekkyys. Sekään ei ole vain viisastelua.


    • Anonyymi

      No mutta eihän tuo mitään minä kuulin kerran pirun naureskelevan minulle ja samana viikonloppuna näin pieniä torahampaisia tonttuja saunassa ???

      Mitä tuolle pitäisi? Hitto ainakin silloin menin aika löysälle.

    • Anonyymi

      Ihminen ei muuten itseasiassa kuule korvillaan vaan aivoillaan ;) vähän samajuttu kuin näkemisessä , kait sen tiesit, että ihmisen silmä näkee kaiken ylösalaisin mutta aivot laittavat asiat järjestykseen, Toki varmaan olet nähnyt vanhoja elokuvia missä autonrenkaat pyörivät väärään suuntaan, niin kamera toimii kuin ihmisen silmä...no palataan tuohon seuraavalla bilsantunnilla.

    • Kuinka ääni tunnistetaan juuri Jumalan ääneksi? On tapauksia, joissa ihminen kuulee äänen, joka varoittaa häntä vaarasta. Varoituksen noudattaminen pelastaa hänen henkensä, noudattamatta jättäminen olisi koitunut kohtaloksi. Yleensä tätä ääntä ei kaiketi tulkita Jumalan puheeksi. Selvältä silti näyttää, että äänen lähde, olipa se mikä tahansa, on hyväntahtoinen.

      • Anonyymi

        Sressitilanteissa puhkeaa väliaikaisesti häiriötiloja.
        Uskovaisilla ne voivat olla kroonisia.
        😁


      • Anonyymi

        Riippuu vähän uskonnosta. Monoteistille se on tietysti jumalan ääni, kun ei se voi muutakaan olla.

        Jumala on kanssamme koko ajan, joten miksi hän olisi aina hiljaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän uskonnosta. Monoteistille se on tietysti jumalan ääni, kun ei se voi muutakaan olla.

        Jumala on kanssamme koko ajan, joten miksi hän olisi aina hiljaa?

        Korvien välissä vai niiden läheisyydessä?
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän uskonnosta. Monoteistille se on tietysti jumalan ääni, kun ei se voi muutakaan olla.

        Jumala on kanssamme koko ajan, joten miksi hän olisi aina hiljaa?

        Siksi, koska kyseessä ei ole persoona, vaan voima.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän uskonnosta. Monoteistille se on tietysti jumalan ääni, kun ei se voi muutakaan olla.

        Jumala on kanssamme koko ajan, joten miksi hän olisi aina hiljaa?

        Se voisi olla enkelin ääni.


    • Anonyymi

      Jumalan ilmestymistä ihmisen havaittavin aistein sanotaan enkeliksi. Raamattu kertoo näistä ja varmaan kaikki maailman kansanperinteet.

      Enkeli voi olla ääni, valo, hahmo, mitä vain. Jumala ottaa siinä maallisen muodon tehdäkseen itsensä ihmiselle näkyväksi. Voi siis sanoa, että kuuli Jumalan äänen.
      Enkelihavainnot on erittäin yleisiä.

    • Anonyymi

      Ääniä on monesta eri hengestä ja lähteestä sekä noituudessa ja budhasta myös vatsasta puhujia on ja sitten ajatusten siirtäjiä meditoijia telepatiaa kaikissa uskonnoissa ja myös kaatajia on kaikissa uskonnoissa eniten hinduilla guruilla budhamunkeilla. Woodoosaa henget puhuu ja Lapin noidat etiäisten kanssa. Joskus myös ihmisen omatunto puhuu ja sielu.Luovat taide ihmiset puhuu usein ääneen koska he suunnittelee jotain ja jotkut rukoilee ääneen ja joskus kiroillaan.Ääneen puhumista on paljon ja eläimille kasveille puhutaan ja ääneen voi laulaa.Mutta kyllä Jumalan henki voi puhua mutta näistä johtuen riittää kun kun tietää Jeesuksen sovittaneen synnit ja isämeitää rukous.Noituutta on niin paljon että voidaan puhua velhoudesta poppamiehistä. Okkulttismia on monissa uskonnoissa.Taikatemput perustuu silmänkääntötemppuihin huijaukseen.Hokkus pokkus.Huijaukset esiintyy usein muka ystävällisenä.Meillä on henget ja huijaukset noituus.Shamaanit manaa loitsuaa kuin woodoossa.Kabbalistit käyttää noituutta.Hypnotisointia. Jeesus käski ajatella sitä mikä on totta.Ei temppuja.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe