Missä lymyää Kepun johtaja Kauhavalla?

Anonyymi

Nyt kun ministeri kiertää maatalousnäyttelyitä, pitäisi olla valtuuston suurimmalla ryhmällä johtaja.

Missä nykyään lymyää hallituksen puheenjohtaja Hakala?

Ei kai sitä voi vastuutaan paeta tilanteessa, jossa talo on palanut ja kaksi viikkoa ilmiliekeissä.

388

11526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ollu niin kiirusta tenavien kans koulus, kun on pitänyt toristuksia kirjoottaa ja kylvöjä teherä...

    • Anonyymi

      Joo ilmoja on pidellyt...

      • Anonyymi

        Kylvöt tehty aikaa sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylvöt tehty aikaa sitten

        Otimma Isän kans paripyörät pois traktorista, nyt mennään kuuntelemahan kirkonmenoja .
        Sen jäläkehen isä käski hualtaa ruisku kuntohon, ensimmääsiä orahia saa ruveta kohta myrkyttämähä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otimma Isän kans paripyörät pois traktorista, nyt mennään kuuntelemahan kirkonmenoja .
        Sen jäläkehen isä käski hualtaa ruisku kuntohon, ensimmääsiä orahia saa ruveta kohta myrkyttämähä.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otimma Isän kans paripyörät pois traktorista, nyt mennään kuuntelemahan kirkonmenoja .
        Sen jäläkehen isä käski hualtaa ruisku kuntohon, ensimmääsiä orahia saa ruveta kohta myrkyttämähä.

        Äireellä kokoperunat kohta valamihina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äireellä kokoperunat kohta valamihina

        Taas räjähdin 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas räjähdin 🤣🤣🤣

        Kiisseliä päällysruuaksi....😀


    • Anonyymi

      Hyvä huomio, luulis jo nuo gallupitkin huolestuttavan, persut karkaa joka kuukausi kauemmaksi.. Kohta voi loppua mustan auton kyytit kertaheitolla...

    • Anonyymi

      Ketäs esitätät tilalle? Ei siellä kovin monta vaihtoehtoa enää löydy?

    • Anonyymi

      Eero ja Martti kaipaa juttu seuraa kun niitten karkaa ei jaksa enää kuunnella😂

      • Anonyymi

        Siis akatkaan enää jaksa kuunnella, niiden lässytystä.


    • Anonyymi

      Joo 😄

    • Anonyymi

      Minusta Jorma Kari olisi hyvä ja uskottava mies johtoon. Saisi varmaan kaikkien ryhmien tuen.

      • Anonyymi

        Onko se tämä muusikko Kauhavalta?

        Hassua, ettei tätä palomiestä uskalla kukaan ehdottaa.

        Sillä olisi ainakin ulosanti kohrallaan😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se tämä muusikko Kauhavalta?

        Hassua, ettei tätä palomiestä uskalla kukaan ehdottaa.

        Sillä olisi ainakin ulosanti kohrallaan😄

        Jorma Kari sai eniten ääniä muistaakseni kepu miehet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jorma Kari sai eniten ääniä muistaakseni kepu miehet

        Eli sekin puoltaisi hänen valintaa. Kansantuki vahva ja kuulema takapuoli kestää merivettä eikä huuda falsetissa😄


      • Anonyymi

        Eikö se oo vähän turhan rohomu, jos pitää hellästi halaalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sekin puoltaisi hänen valintaa. Kansantuki vahva ja kuulema takapuoli kestää merivettä eikä huuda falsetissa😄

        Komia lauluääni on.


    • Anonyymi

      Perunakuopassa ent. puoluesihteerin tapaan. Kehittyvien peräkylätaajamien Kauhava.

    • Anonyymi

      Ny mä oon tuumannu, että laitan pyjaman päälle ja meen maata. Äiree tuloo kohta peittelemään.

    • Anonyymi

      Voi änkerö, mä heräsin taas ihan turuhan varahin. Ei tänään mitään koulua oo. No mä meen kaurapuurolle ja sitten mä luen Ilikan.

      • Anonyymi

        Ilkka tuloo isälle ja äitee lle sinne lukemaha


    • Anonyymi

      Söin kasteperunoota. Oli hyvää.

      • Anonyymi

        Äiree lupas teherä huamenna perunalooraa ja oli ostanu kirnupiimää kaks purkkia!
        Sanoo jotta sitte kun tuut Keskikunnalta ruiskuttamasta saatta tulla isän kans syämähä.


      • Anonyymi

        Silloon sodan jälkihin syätihin joskus leipäressua ,siinä laitettihin kuivat leivän palat kuumahan vetehen ,rasvaa vähä joukkohon ja kiahautettihin. Kyllä sitä söi , ku, ei tiäretty pitzoista mitään.


    • Anonyymi

      Kävääsin kirkolla tankkaamassa. Ristuksen tyyristä tuo löpökin jo.

    • Anonyymi

      Ny kohta iltaasta...kunnon piirakkaa ja munavoita päälle ja liptonin teetä yksi kortteli. Äitee värkkäs.

    • Anonyymi

      Tuo palakankorotus, mikä tuli uutisis on isoo asia kaikille vähäosaasille kansan kyntilöölle.

      Tairan vihroon ostaa ny droonin niin pääsöö kuvaamahan viljelyksiä. Kauankohan niis oikein patterit kestää? Ulottuukohan keskikunnalle asti?

    • Anonyymi

      Kyllä on taas niin sairasta keskustelua mutta mukava lukea ulkopaikkakuntalaisena ja kuunnella ympäri Suomea kuinka kauhavalaisille nauretaan

      • Anonyymi

        Älä ny, meille on kuule naurettu jo ulkomaata myöten. Emmä niistäkään mitään piittaa. Ny ollahan kunnon asialla.


      • Anonyymi

        Mitäs vaarallista siinä on , jos ihimisiä naurattaa ,ku puhutaha arkipäivän asioosta. Sanot viälä notta on sairasta keskustelua. Mee ny kuule Törnävälle vähäksi aikaa selevittämähän pääs.


    • Anonyymi

      Kymppärit meni. Ny meen maata.

      • Anonyymi

        Meinasin kylää lähtiä kiertämähän mutta muistin notta onkin pöötä tankis


    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Muista unilelusi!

    • Anonyymi

      Mää näin yöllä unta morsiamesta. Oli Untamalasta kotoosin ja maalaasliittolaanen tausta silläkin. Kohta puuroa taas rinnan alle.

      • Anonyymi

        Ja ihan vaan kärestä kiinni piritte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan vaan kärestä kiinni piritte?

        No emmä ny ihan hullu oo heti ekatrehveillä.

        Puuro oli silti hyvää. Otin kaffiakin. Äitee oli keittäny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan vaan kärestä kiinni piritte?

        no rupes seisomahan piti aivan olla kumaras


    • Anonyymi

      Voi pahus. Unohrin melekeen sen laulutunnin. Muuten ei ääni irtoa kuorossa.

    • Anonyymi

      Voi iik. Pultit oli löysässä. Isä taas tietenkin. Kyllä mä sille sanon....

    • Anonyymi

      Mua tympääsöö. Tekis mieli huutaa jo välillä.

    • Anonyymi

      Sain vahvistusta. Kyl taas helepottaa

    • Anonyymi

      Siis niin ihana ja seesteeneen päivä. Komiatti on hyvä lehti Äireelle tuloo se. Luen kannesta kanteen.

      • Anonyymi

        Kyll on orahat hyväs nousus. Jos näin menöö niin kyllä tuloo syksyllä rahaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyll on orahat hyväs nousus. Jos näin menöö niin kyllä tuloo syksyllä rahaa...

        Moisio tai ei. Kyllä EU ja Suomi maksaa, joka hehtaarilta. Parempi olisi ettei nousisi orahat. Ei tartte tehdä EU-puintia eikä kuivaaja startata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moisio tai ei. Kyllä EU ja Suomi maksaa, joka hehtaarilta. Parempi olisi ettei nousisi orahat. Ei tartte tehdä EU-puintia eikä kuivaaja startata.

        Joo, mutta Antti sanoo, jotta hän järjestää kyllä rahat jos jollakin ei piisasi. Ja mähän luotan kyllä Anttihin.


      • Anonyymi

        Välihi manaan tyhymien toimittaja-akkojen tyhymiä juttuja tekis miäli niille sanua sarvekki päähän mokomat akat aina komentelemas eikä niillen mitää saa vaikka yritetty on se ykskin kovapää oikeen eikä maalaasliiton asioista ainakaa mitää käsitetä mokomat kaupunkilaaset nokka pystys mennähän niskoja nakellahan ja naurethan mutta ei voi mitää ku kummiski panoovat het kaiken lehtehen paree vaan myätäällä
        Isällekki manasin oikeen mulla sylyki välihin lenti mutta se sanoo vaan oos ny hiliaa ja mee kattomahan joko vois lähtiä ruiskuttamaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välihi manaan tyhymien toimittaja-akkojen tyhymiä juttuja tekis miäli niille sanua sarvekki päähän mokomat akat aina komentelemas eikä niillen mitää saa vaikka yritetty on se ykskin kovapää oikeen eikä maalaasliiton asioista ainakaa mitää käsitetä mokomat kaupunkilaaset nokka pystys mennähän niskoja nakellahan ja naurethan mutta ei voi mitää ku kummiski panoovat het kaiken lehtehen paree vaan myätäällä
        Isällekki manasin oikeen mulla sylyki välihin lenti mutta se sanoo vaan oos ny hiliaa ja mee kattomahan joko vois lähtiä ruiskuttamaha

        Isä sanoo että älä nyt rupia huutamaha, mutta maaseudun tulevaasuures sanottihi että apulannat on nyt halavempia, niin eikö sun pitääsi nyt ostaa ens kevähän apulannat?
        Isä lupas viälä tyhyjätä rekkalastinkin mun pualesta jos mä oon ajamas moottoripyärällä silloon kun niitä tuarahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä sanoo että älä nyt rupia huutamaha, mutta maaseudun tulevaasuures sanottihi että apulannat on nyt halavempia, niin eikö sun pitääsi nyt ostaa ens kevähän apulannat?
        Isä lupas viälä tyhyjätä rekkalastinkin mun pualesta jos mä oon ajamas moottoripyärällä silloon kun niitä tuarahan.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä sanoo että älä nyt rupia huutamaha, mutta maaseudun tulevaasuures sanottihi että apulannat on nyt halavempia, niin eikö sun pitääsi nyt ostaa ens kevähän apulannat?
        Isä lupas viälä tyhyjätä rekkalastinkin mun pualesta jos mä oon ajamas moottoripyärällä silloon kun niitä tuarahan.

        Viälå kun tohtiis kysyä sitä yhtä kyyttihi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta Antti sanoo, jotta hän järjestää kyllä rahat jos jollakin ei piisasi. Ja mähän luotan kyllä Anttihin.

        Antilla on ny vähän sydänsuruja, sillä oli vissihin vähä lyhytjännitteenin vaimo , kyllätyy niin nopiaa ja sanoo sopimukset irti.


    • Anonyymi

      Moon jo niin väsynyt tähän kaikkeen. Kohta mä romahran. Luurihin en ainakaan vastaa.

    • Anonyymi

      Moon ny ihan väsy. Haen pujaman ja meen maate.

      • Anonyymi

        Enste vois lukia herra Hakkarainen ja maailman seittemän ihmettä.


    • Anonyymi

      Söin puurua. Äiree laittoo voisilimän. Nyt taas jaksaa.

      • Anonyymi

        Kyl mä oon nyt vähän tuumannut, että tämä Lumion asia sais jo riittää.

        Tämä alkaa ahristaa...pitäis päästä jo lomalle ja ojanperkuuseen...täytyy kai soitella hiatamäelle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä oon nyt vähän tuumannut, että tämä Lumion asia sais jo riittää.

        Tämä alkaa ahristaa...pitäis päästä jo lomalle ja ojanperkuuseen...täytyy kai soitella hiatamäelle...

        Jättää ainaki yövalo päälle ens yänä. Mikä kumma se katollaki ropajaa.


    • Anonyymi

      Ei tuu uni. Kyllä mä ny oon vähän tuumannu, että annetaan sille äijälle kenkää. Hyvä miäs, mutta kun ei totellu mua yhtään....

    • Anonyymi

      Melkoisesti tuntuu olevan aikaa taksikuski-palomies- autokauppias-rakentajalla!

    • Anonyymi

      En minä osaa ajaa autoa , valamettia kullä. Nytkin vähän vänää vaan pukkaa.

      • Anonyymi

        Äiree sanoo ettei mun saa huutaa ja manata kotona tualla lailla. Hyväähän ne vaan tarkoottaa ja avus koittavat olla.
        Mutta kelle mä sitten saan huutaa kun Lumiokin kanteloo Mariannelle het ku mä vähä sille manaan ja huuran. Sitten seuraavas Komiatis kaikki saa lukia että mä oon Lumiolle huutanu.
        Pitäähän munkin johonkin saara painehia purkaa kun ei oo tuata akkaakaan jolle sais manata ja huutaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiree sanoo ettei mun saa huutaa ja manata kotona tualla lailla. Hyväähän ne vaan tarkoottaa ja avus koittavat olla.
        Mutta kelle mä sitten saan huutaa kun Lumiokin kanteloo Mariannelle het ku mä vähä sille manaan ja huuran. Sitten seuraavas Komiatis kaikki saa lukia että mä oon Lumiolle huutanu.
        Pitäähän munkin johonkin saara painehia purkaa kun ei oo tuata akkaakaan jolle sais manata ja huutaa!

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        On niillä sun kanssas ollu kestämistä tottavie


    • Anonyymi

      Mutta mä oon ihan rehellinen miäs, uskookaa vaa, mutta mun silmien alla ei kyllä kepulaasia halata enää koskaan.

      Annoon sille kenkää...ny tiärättä, että kyllä täälläkin osataan jos oikeen kova paikka tuloo...

      • Anonyymi

        Sääli saadaan, kateus ansaitaan, tavataan sanoa.....Tunnen kohdallasi ensin mainittua...


    • Anonyymi

      En mä ny tiedä.. Tänään tuntu siltä et oon aikas kova johtaja kuiteskin...äireekin kehaisi..

      • Anonyymi

        Äitees sais antaa ympäri korvia jos siitä pikkuusen tokeentuusit.


    • Anonyymi

      Palopelle se jaksaa vittuilla anonyymisti, kun ei pää kestä sanoa suoraan kohdehenkilölle.

    • Anonyymi

      Yksinhän se höpäjää...

      • Anonyymi

        Eipä ole ihmekkään että ystävät on kaikonnu.


    • Anonyymi

      Kyl mulla vielä kaveria on. Äireen kans meen huomenna eepeehen ja kukkakaupas. Ostethan ny orvokkeja penkkihin. Lupasin vähän lapioora...

      • Anonyymi

        Tänää pelaan Nintendolla ja haen irtsareita ja red bullia vaikka äite ei tykkää. Juan siltä salaa hi hii.


    • Anonyymi

      No nyt on äireellä kukkamultaa.

      Sain äsköön kehuja. Oon kuulemma jämäkkä johtaja. Tua niin lämmittää. Enkä mä oikaisti eres ihan joka päivä huura. Vaan silloon kun mä hermostun ja kersat ei oo teheny tehtäviä koulussa.

      • Anonyymi

        Äiree sanoo jotta isä lupas mennä maanantai iltana ruiskuttamha niin sä saat mennä itte kaupunginhallituksen kokouksehe, ettei sinne nyt tartte laittaa varaerustajaa nuan tärkiähä kokouksehe.
        Äiree sanoo jotta sä oot toiminu tosi jämäkästi täs Lumion asias ja osasit valita siihe valiokunthan sellaiset jäsenet jokka totteli sua ja oli Lumiota vasthan .
        Se sano sitäki että kyllä me isän kans ymmärrethä sua ja tiärethä minkä takia sä niin vähästä meillekkin manasit huurit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiree sanoo jotta isä lupas mennä maanantai iltana ruiskuttamha niin sä saat mennä itte kaupunginhallituksen kokouksehe, ettei sinne nyt tartte laittaa varaerustajaa nuan tärkiähä kokouksehe.
        Äiree sanoo jotta sä oot toiminu tosi jämäkästi täs Lumion asias ja osasit valita siihe valiokunthan sellaiset jäsenet jokka totteli sua ja oli Lumiota vasthan .
        Se sano sitäki että kyllä me isän kans ymmärrethä sua ja tiärethä minkä takia sä niin vähästä meillekkin manasit huurit.

        Sitte mä otin Salon taksin avaamet ja koneskujalta lähärin ajamahan ajoja. Kävin samalla viinakaupas. Sorbusta ostin kun muuhun ei kolikot piisannu. Join oikee kunnon pöhönän päälle ku en saatana saanu vaalien jäläkehen oikee mitää paikkoja ja laskukki pitääs maksaa. Äiteelle pitääs sanua mutta se on kuallu.


    • Anonyymi

      Äsköön tuli vasta ensinmäänen riittinen puhelu. Vastasin kun ei ollu komista lehrestä. Sanoon sille vaan, että painukaa pirut Lapualle halaamaan, jos ei meirän ja mun säännöt kelepaa.

      Kyllä muuten tuli hiljaasta ja löi sosialisti luurin kiinni.

      Saa mulle muut soittaa, en mä ihan kaikille huura.

    • Anonyymi

      Jaa unohrin vaa sanua , että Johnny Deeressä on nyt uudet peräöljyt.

    • Anonyymi

      Ja kepulaaset on nuan irässä pualuekokouksessa. Olisin menny jos olis ollu likempänä eikä olis ollu tuota Lumion hommaa. Mää kun tunnen vastuuni.

      Ja Väyrysen miehiä oon ollu aina. Se on kunnon maalaasliittolaanen

      • Anonyymi

        Ja saatana sen viälä sanon notta mua niin ottaa hermoon nua sosialistit ja varsinkin veheriääset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saatana sen viälä sanon notta mua niin ottaa hermoon nua sosialistit ja varsinkin veheriääset.

        Yks paha mua täs aharistaa jos Lumiolle potkut annan. Mikä etehen jos pitää ruåtsin kieltä puhua olokoho sitte Vöyrillä tai Nyykaapis?

        Äitee kyllä sano notta piisaa jos oot hiliaa ja hymyylet vaa tiätävän näköösenä. Notta ne pitää sua vaa entistä korkiampana johtajana ja eihä se Kiinan lihava mies liioon mitää koskaa puhu kun sitä televisios näytethän.


    • Anonyymi

      Mä tulin justihin paloasemalta salon renki autolla. Ei siälä mua tarvittu, ei tarttenu kukaan pitämähän tikkahia pystys. Eikä kukaan oikee eres halunnu että oon siälä. Ajoon suarahan koneskujalle. SKooran jätin siihen etupihalle niiren käyttöauton huutokaupparomujen viärehen. Siitä mä menin suaraa viinakaapille ja otin sorbusta. Sen jäläkehen kattoon ravia ja kuvittelin olevani hevoosen omistaja. Aika nopiaa muistin että en oo sekään. Mä kun en oikee osaa yhtää mitään.

    • Anonyymi

      Ei tiärä mikä skoorahan tuli, ei tarttaa. Johtuuko sorbuksesta vai alkolukosta?

    • Anonyymi

      Tänä aamuna mua taas niin aharistaa. Toiset vaan ajeloo piiliillä yätä myören ja mun pitää hualehtia melekeen kaikesta. Ei saa eres yöllä päivän rauhaa.

      Joku päivä mäkin viälä oikein repääseeen ja lähären poverparkhin syömään äireen kans. Samas reissus vois käydä halapahallis ja ostaa uus tuulitakki.

      Lenkkarit mulla jo on.

      • Anonyymi

        Taksipallolla ollut vapaa. Nyt heikottaa niin mahdottomasti, että pitääs saara tukehrutettua pari Härmäläästä eres hattarahan. Eikö tosiaan jääny mihkään krapularyyppyä? Äskööses pullos, yäk ollu kun tupakintumppia. Hyi olkoon, että jouruun yäkkäämähän pitkää sylikiä vartin ja nyt on aharistus päällä. No pitää jatkaa Maisterin mollaa musta, kiertokoulun pohjalta. Jos se helpottaa, jonkun vikahan se on ettei mulla suju. Maisterin isän olis paremmin pitäny kattoa mun routaeristeiren ja muunkin perähän. Perkeles, mää olisin mahtava miäs kun joku muu hoitaas mun asiat! No nyt ryypyylle.


    • Anonyymi

      Kuinka muut kepulaaset täällä puhuu omiaan? Mä en aja mittariautolla koskaan. Ja viinaa en jua koskaan.

      Se on kuulkaa minä, joka johran tätä kaupunkia. Kysykää vaikka kunnallisjärjestöstä, jolletta muutoon usko!.

      • Anonyymi

        Sun on syytäkin vähän loukkaantua.

        Ja olet oikeassa. Kilipalaulajat ovat oikeasti PerusViherVassareita.


    • Anonyymi

      Joo, kyllä määkin ainakin palomiehiä arvostan. Kerrankin säästy naapurin ulukorakennus kun tulivat kaharella hyökkäysautolla Ylihärmästä isua kovaa.

      Ja kyllä se on tosi hyvä sekin, että meirän ryhmäs on entisiä sosialistipersuja. Pystythän palion paremmin tekemään rategiaa.

    • Anonyymi

      Mää täs harjoottelen huomista puhetta, jotta ne kaikki näköö, että mä oon tosisnani.

      Arvoosat jäsenet. niin miähet kun naisväkikin.

      Tilanne on ny torella vakava. Meirän on palattava siveellishen elämhän.

      Niin ku Santeri Alakio meille aikanahan 1901 valisti Laihian Nuarisoseuralla. Saa näytellä sivisthyneesti, mutta tanssiis on syytä pitää likkoohin etäisyyttä.

      Varsinkin jos ei oo vihiitty...tai on johonakin alukses tai vastaavas...

      Silimäpeli ja kaikkinaane vilkuulu on ehrottomasti kiällettyä.

      Siitä tuloo täällä kurinpitoorankaastus. Jos koskoo tai kuiskii, on ainut oikea, että menettää virkansa.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Ei pirnales, paree kirioottaa oikeen ruutuvihkohon koko puhet. Siitä sen luen. Rintaäänellä. Pitää kipaasta hakhon koululta yks vihko ennenku tuloo pimiä.


    • Anonyymi

      Se oli melkeen valamis. Hain vihkon ja lumitin puolet pois. Tairankin puhua viljelyksistö vaan ja jättää akat rauhaan...

      • Anonyymi

        Eheeee😂😂😂


    • Anonyymi

      Nyt mä lopetin. Oon ihan kypsä. Äiree teki iltateetä ja näkkileipää. Laitan päälle alatoopia.

      • Anonyymi

        Taasko? Oot aina kypsä? Ootkohan oikialla paikalla ollenkaan? 😐


    • Anonyymi

      Mikä tullut kun näin hiljaista.Onko viinat loppu ja arki koittanut?

    • Anonyymi

      Ottaako Demarit poian takaasi?

    • Anonyymi

      No nymmä sen sitten tein.

      Lähti niinkun kuppa Töölöstä. Laarin vielä tierottehen niin näettä kuinka kova jätkä mä oon.

      Hiomishen. Nukun omas sängys.

      • Anonyymi

        Paksunalle on kateis! Ei tuu uni!


    • Anonyymi

      Voi ku kivaa Orotan niin tätä päivää. Kohta toimittajat soitteloo. Mä oon johtaja ny. Puhun matalalla äänellä ku se Janne kumminkin kimittää...

      • Anonyymi

        Mähän itte päätän koska kommentoon. Oon nii paljo ylempänä muita kummiski.

        Kuinka kukaa ei oo viäläkää soittanu?? Onko mun vanhas Noksus jotaki vikaa?? Kohta mulle tuloo kilarit!
        Vihkohon kiriootin repliikkiä jo eileen illalla. No ehtii viälä ottaa kenraalihariootusta. Varmaha pääsen televisiohonki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän itte päätän koska kommentoon. Oon nii paljo ylempänä muita kummiski.

        Kuinka kukaa ei oo viäläkää soittanu?? Onko mun vanhas Noksus jotaki vikaa?? Kohta mulle tuloo kilarit!
        Vihkohon kiriootin repliikkiä jo eileen illalla. No ehtii viälä ottaa kenraalihariootusta. Varmaha pääsen televisiohonki.

        Kuulittako mun rariohaastattelun?

        Kehuuvat sitä.

        Seiskapäivääkin tuloo ensviikolla. Kuulemma teepaita ja farkut riittää. Mitä mieltä ootta jos pääsöö kantehen asti...?


    • Anonyymi

      Millainen kultainen kädenpuristus tehtiin kuntalaisten rahoilla? Saatiin piilotettua johtavien poliitikkojen laiminlyönnit? Jännittikö mitä Markku olisi tuonut julkisuuteen?

    • Anonyymi

      Kaivakaa nyt Pro sakki se valiokunnan raportti julkisuuteen. Muuten asiat vaijetaan hiljaisiksi. Tuskin on puheenjohtajia päähän silittäminen .

      • Anonyymi

        Se on kuulemma julistettu salaaseksi?


    • Anonyymi

      Emmä aikakaan meinaa erota. Oon tehny justhin niin kun akat on toivoneet.

      Mä oon johtaja ny yksin!

    • Anonyymi

      Katotaan nyt kuinka meitin oma sotahullu nyt lähtöö vyöryttämään. Vai olisko nyt paikallaan se kirjootus sielunveljeydestä?

    • Anonyymi

      En mrinaakkaan erota. Turhaan eres pyytelettä.

      Äireekin sanoo, että nyt pitää olla miästä. Ja mushan sitä on.

    • Anonyymi

      Äiree sanoo, että mee jo maata. Muut on ne jokka vaikeroottoo tuskissaan. Eläköön maalaasliitto.

      Mä oon suuri herra. Kukaan ei mun erelleni mee.

    • Anonyymi

      Mä olin tämän aamun Ilikas. Huamasitteko?

      Kuvaa ei viälä ollut. Tuloo ehkä sitte myöhemmin.

      Oon vähän ylipiä ittestäni. Naapurikin oli kuulemma kehunut. Muistutan kuulemma nuarta Urho Kalevi Kekkosta.

      Oikias ovat. Mäkin on joskus hypänny korkeushyppyä.

      • Anonyymi

        Siinä ny, koko tilausmaksun erestä, lapualaasilleki. Saavat kattua kuinka kovettu johtaja mä oonkaa!!

        Pikkuuse jäi harmittamahan ku tuli yllättäen kysymys pannahanko paikka auki. Mullei ollu ruutuvihoos siihe vastausta valamihina.

        Jotaki olin kirioottanu mutten saanu härisnäni käsialasta selevää.

        Äitee sanoo nottei yhtää tunnu niinku mulla ei olis 100%valamista suunnitelmaa.

        Mullahan ei oo siis niin mitää ajatusta pääs, ei ainuttakaa. Jännitin hulluna viikko kaupalla kuinka täs käy ku meirän oli ohkaaset evähät. Pilalle on menny koko kesä.


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Pääsi sitten maalaaspoika helesingin sanomihin. Se olin minä.

      Kyselivät vaikka mitä , en sanonu palion mitään.

      Ihimiset on selevästi vihaasia. Ei kai ne mua syytä.

      Mä oon ainakin syytöön kaikkehen. Niin äireekin sanoo ja se on oikias.

      Meen ny maata. Oon kumminki johtaja.

      • Anonyymi

        Paksunalle taas kateis. En saa unta iliman sitä. Ny mä alan huutamahan!!


    • Anonyymi

      Vai oli rehtorin virka jo sovittuna. Niin Eero ainakin Prossa kirjoittaa. Ei kuulemma tue enää. Näinkö te Keput näitä asioita hoidatte? Hävetkää! Paikka auki ja Hakala valitaan. Häpeä säkin Eero! Pitää antaa ahdistelua naisia, jotta saa Rehtorin viran! Taitaisi olla paree ottaa ulkopuolinen selvitysmies tutkimaan kaikki luottamushenkilöiden oman edun tavoittelut. Samalla täysi tutkimus ahdistelusta!

    • Anonyymi

      Heräsin. Mä oon jo rehtori. Ja johtaja. Ettäkö tienneet eres sitä. Täytyy pitää enempi ääntä ittestänsä.

      Hyvää yötä. Nallella on muuten korva löysäs.

      Äiree ompeloo sen huomenna.

      • Anonyymi

        Ei oo vielä isoon koulun 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo vielä isoon koulun 😋

        Pikkuusen karvasteloo ku Ilikan aukaasin. Mun olis kuulunu kokosivulle päästä eikä Jannen.€%#@@ Musta ei oo kuvaakaan ollu...

        Valtuustohan on kumileimasin. Eikö ilikan toimittaja sitä eres tajua. Mä johoran sentäs mahtavinta elikkä kunnan hallitusta ja siälä päättää kepu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuusen karvasteloo ku Ilikan aukaasin. Mun olis kuulunu kokosivulle päästä eikä Jannen.€%#@@ Musta ei oo kuvaakaan ollu...

        Valtuustohan on kumileimasin. Eikö ilikan toimittaja sitä eres tajua. Mä johoran sentäs mahtavinta elikkä kunnan hallitusta ja siälä päättää kepu.

        Ymmärrämme tuskasi. Nyt Janne saa pisteitä paljon enemmän😉


    • Anonyymi

      Joo, mutta mä oon silti isoompi johtaja. Ja mä salaan kaikki, mitä mä itte tuumaan. Valittakaa vaikka Jurvan kuntaan kusipäät!

      • Anonyymi

        Mutta laps kulta kun sun vetämä kunnan hallitus vuotaa kuin seula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta laps kulta kun sun vetämä kunnan hallitus vuotaa kuin seula.

        No onhan se ehkä vähän vuotanu mutta se on ollu kyllä muiren syytä. Mä oon vaan johtanut pöyrän päässä.

        Siks otti niin päähän kun yks sano mua tänään tyhmäksi nuijaksi. Sehän on mun käres.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se ehkä vähän vuotanu mutta se on ollu kyllä muiren syytä. Mä oon vaan johtanut pöyrän päässä.

        Siks otti niin päähän kun yks sano mua tänään tyhmäksi nuijaksi. Sehän on mun käres.

        Vähän 😂😂😂 vitsi niekka olet


    • Anonyymi

      Kiitos. Äireekin sanoo niin. Luen vessas aina pöntöllä paskates vitsikirjaa. Sieltä ne tuloo.

      Ny meen maata. Nallen korva on neulottu karhunlangalla. Äiree sanoo että nyt kestää taas peuhtoa jonkun aikaa.

      • Anonyymi

        😂😂😂 Nuku ny hyvin. Jonsei omatuntos soimaa.


    • Anonyymi

      Kyllä on raskas soutuusta tää Hempan ja Råtinreunan ruikuutus sanon mä!

    • Anonyymi

      Äläkää ny. Oon mä vähän hirasliikkeenen ja kankia mutta raskassoutuuseksi mua ei oo koskaan haukuttu.

      Oli mulla kerran soutuvene lapuanjoes, mutta jäät vei sen nyykaappihin. Nyt ruottalaset sillä souteloo. Äiree sanoo, että älä piittaa mitään. Se oli jo vähän rauska.

    • Anonyymi

      Siis voi änkeröön känkerö. Taas nua pirun leheret soitteloo. Ne sitten on yksiä herhilääsiä. En vastaa!

      Äireekin sanoo, että verä töpseli kokonaan irti.

      Mä oon johtaja ja lomalla. Ja mun kaikki päätökset kestää riittisen arvioonnin.

      Ny mä lähren kathon orahia. Pitää saara vähän tuata sualta auki. Illalla käyn rillillä. Ostan siänihampurilaasen tuplajuustolla. Ja iliman majoneesia. Se lihoottaa.

    • Anonyymi

      Huamasittako, jotta mä olin tänään Ylen uutisissa ja verkkosivuulla. Oikein rarios mainittihin monta kertaa.

      Äiree oli niin ylypiä musta.

      Meinasin jo ovulaation saara kun iltalehtikin soitti. Oli niin pirun komia juttu alamamerian laajalevikkeses.
      Tuijakin soitti Kauhavalta js kehuu maasta taivashen asti.

      On tämä juhulapäivä. Mä oon johtaja.

      • Anonyymi

        Pikkuusen jo hallottaa maanantai.
        Valtuuston pöyrän taa mennä kaikkien mulukooltavaksi. Mitä ne musta miättii.

        Oo siinä ny sitte. tavallinen suamalaane miäs. Enhän puhu en pussaa, yäk yäk. Käännän kanavaa jos televisiosta tuloo sellaasta. Äiteekin sanoo jottei tartte likoosta piitata.

        Mutta mähän oon johtaja. Oonha.


    • Anonyymi

      Hemppaa ja rättäriä saattaa ahatistaa tutkintapyyntö.

      • Anonyymi

        Pitääkö nuolle pikku kikkeliille tehdä kans patsas torin nurkkaan? samanlainen kun vanhoille lentokoneille on tehty. Sellainen juomaklasin kokoonen pisaa. Mahtuu molempien vehkehet samahan.


    • Anonyymi

      Muakin ahistaa ny. Otan samariiniä.

      • Anonyymi

        Soita jos joku tulis hoonaan tuon sun 110 läpiviemmin auki.


    • Anonyymi

      Voi ei. Nysse roon porukka tuloo valtuustohon. Mä kuttun järkkärit ja ajan ne pois. Sen Eevan voin kyllä armahtaa. Mutta ne muut möhömahat saa kyytiä.

      Sanoon jä äireelle, että mun silimien alla ei ruveta rikuneeramahan. Mä oon kuitenkin johtaja. Enkä erua.

      Saat muut mennä, jos siltä tuntuu, mutta mää pirän kyllä nuijasta kii. Se on raakalla tyällä ansaattu.

      Ja taas se korva irti. Pitää vissihin niitata oikeen popniitiillä. Onkohan iskällä sellaasia? .

      Mä kysyn kun jouran.

      • Anonyymi

        Äitee toi osuuskaupasta tikkarin🍡! Mun lemppari färisen! Tairan lukia texwilleriä ku pihallekaa ei voi mennä. Jonny deeren katto vuataa kun paukautin sitä vihoossani. En tohori iskälle sanua😩 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitee toi osuuskaupasta tikkarin🍡! Mun lemppari färisen! Tairan lukia texwilleriä ku pihallekaa ei voi mennä. Jonny deeren katto vuataa kun paukautin sitä vihoossani. En tohori iskälle sanua😩 .

        Äiree sanoo jotta isä on aivan maharottoman ylypiä musta nyt, mä oon sen miälestä hoitanut tämän Lumio asian erinomaasesti. Isä on kuulemma ollu viimeksi musta ylypiä silloon kun mä menin yläasteelle kirkolle, mä olin erellispäivänä kun koulu alakoo sanonu että nyt otethan nämä tukipyärät pois mun polokupyärästä. Silloon oli kuiva syksy ja mä olin tuumannu nyt ei enää paripyäriä tartte!
        Isä oli sanonu sitäki että musta tuloo aivan miälehen toinen Ylihärmäläänen suurmiäs, Artturi Leinonen, sen mukhan on nimetty oikeen tiäkin ja isän miälestä munkin mukhan pitääs Ylihärmhään tiä nimetä, ja sitte se oli sanonu sitäki että musta tulis hyvä päätoimittaja Ilakkaan, niinku Leinonenki oli.
        Mä sanoon äireelle että mitä se isä nyt tuallaasia puhuu, muahan rupiaa aiva hävettämhä.
        Äiree sano että kyllä isä asiaa puhuu, mä tunnen sen niin hyvin että kyllä mä tiärän.
        Mä kysyn äireeltä että kuinka kauan sä oot isän tuntenut? Se sano että kauan,en eres tarkkaan muista kuinka kauan, mutta oli se jo ennen sun syntymää kun sen tunsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiree sanoo jotta isä on aivan maharottoman ylypiä musta nyt, mä oon sen miälestä hoitanut tämän Lumio asian erinomaasesti. Isä on kuulemma ollu viimeksi musta ylypiä silloon kun mä menin yläasteelle kirkolle, mä olin erellispäivänä kun koulu alakoo sanonu että nyt otethan nämä tukipyärät pois mun polokupyärästä. Silloon oli kuiva syksy ja mä olin tuumannu nyt ei enää paripyäriä tartte!
        Isä oli sanonu sitäki että musta tuloo aivan miälehen toinen Ylihärmäläänen suurmiäs, Artturi Leinonen, sen mukhan on nimetty oikeen tiäkin ja isän miälestä munkin mukhan pitääs Ylihärmhään tiä nimetä, ja sitte se oli sanonu sitäki että musta tulis hyvä päätoimittaja Ilakkaan, niinku Leinonenki oli.
        Mä sanoon äireelle että mitä se isä nyt tuallaasia puhuu, muahan rupiaa aiva hävettämhä.
        Äiree sano että kyllä isä asiaa puhuu, mä tunnen sen niin hyvin että kyllä mä tiärän.
        Mä kysyn äireeltä että kuinka kauan sä oot isän tuntenut? Se sano että kauan,en eres tarkkaan muista kuinka kauan, mutta oli se jo ennen sun syntymää kun sen tunsin.

        Upeaa verbaliikkaa!!🤪🤩🤣😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiree sanoo jotta isä on aivan maharottoman ylypiä musta nyt, mä oon sen miälestä hoitanut tämän Lumio asian erinomaasesti. Isä on kuulemma ollu viimeksi musta ylypiä silloon kun mä menin yläasteelle kirkolle, mä olin erellispäivänä kun koulu alakoo sanonu että nyt otethan nämä tukipyärät pois mun polokupyärästä. Silloon oli kuiva syksy ja mä olin tuumannu nyt ei enää paripyäriä tartte!
        Isä oli sanonu sitäki että musta tuloo aivan miälehen toinen Ylihärmäläänen suurmiäs, Artturi Leinonen, sen mukhan on nimetty oikeen tiäkin ja isän miälestä munkin mukhan pitääs Ylihärmhään tiä nimetä, ja sitte se oli sanonu sitäki että musta tulis hyvä päätoimittaja Ilakkaan, niinku Leinonenki oli.
        Mä sanoon äireelle että mitä se isä nyt tuallaasia puhuu, muahan rupiaa aiva hävettämhä.
        Äiree sano että kyllä isä asiaa puhuu, mä tunnen sen niin hyvin että kyllä mä tiärän.
        Mä kysyn äireeltä että kuinka kauan sä oot isän tuntenut? Se sano että kauan,en eres tarkkaan muista kuinka kauan, mutta oli se jo ennen sun syntymää kun sen tunsin.

        😂😂🤣🤣


    • Anonyymi

      Ketä se nyt oikeasti joidenkin vanhojen äijien paikalle tulo kiinnostaa. Salo on saanut loppuelämäkseen ympärille kaikki Kauhavan kylähullut. Pro: lla Kauhavalaisia kannattajia hieman yli sata. Aktiivisia äänessä olijoita alle kaksikymmentä. Nämäkin pääsääntöisesti tunnetaan kylän villeinä. Liki puolet taitaa saada apua tilanteeseensa?

      • Anonyymi

        höpönassut.


      • Anonyymi

        Erikoinen ihminen olet kun sinulla on varaa luokitella toiset, ja oikein kylähulluiksi??

        Lumion erottamisessa kunnostautunut kokoomus töpeeksi prosessissa huolella. Sekös nyt harmittaa. Mutta ei muuta kun Jannen vaalikampanjan tekoon nyt koko porukka (teko)hymy huulilla. 😀
        Kansa joka tapauksessa arvostaa Saloa, joka pisti persoonansa peliin tuodakseen Kauhavan pikkupolitiikkojen touhuun järjen äänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen ihminen olet kun sinulla on varaa luokitella toiset, ja oikein kylähulluiksi??

        Lumion erottamisessa kunnostautunut kokoomus töpeeksi prosessissa huolella. Sekös nyt harmittaa. Mutta ei muuta kun Jannen vaalikampanjan tekoon nyt koko porukka (teko)hymy huulilla. 😀
        Kansa joka tapauksessa arvostaa Saloa, joka pisti persoonansa peliin tuodakseen Kauhavan pikkupolitiikkojen touhuun järjen äänen.

        Saloa ei arvosta kukaan....


    • Anonyymi

      Emmä hullujakaan pelkkää. Enkä varsinkaan roon porukkaa. Siellähän on hyviä maalaasliitilaasia mukana.

      Niihin Väyrysen miehiin mä luotan. Ne on nstoakin vadtahan. Ja opettajiin. Ne pitää kuria.

      Äiree vaan sanoo, että oo tarkkana sen tuijan kanssa. Mä oon jinkun kerran huutanu sillekin. Ei se silloon päälle tullu. Oli onneks kilometrejä välis.

      Tänään mä katton Jukolaa. Nimittäin mä kuulemma muistutan veljesten Juhania. En vaan muista kuka niin sanoo. Silläkin oli kova ääni. Ja se oli johtaja.

    • Anonyymi

      Kyllä mua sitten taas ahristaa. Ruotsalaiset veivät kolomoos voiton Venlojen viestissä.

      Nua samat vei multa soutuveneenkin jepualle.

      Meirän seuraava kaupunginjohtaja on sitten ihan ummikko. Puhuu vaan härmää tai kauhavaa.

      Ja käreetön muutenkin. Näin on paree.

      Äireekin sanoo, että ne siviämpiä. Mä uskon samaa.

      • Anonyymi

        Jaahas..taas vkl lauantai ja saunapäivä ja senpääälle korkki auki,perhana kun vettäkin sataa eikä oo muuta tekemistä niin pitää tekstiäkin suoltaa niin pirusti. Käske nyt sen äirees tuoda lämmintä maitoa tuttipullossa ja sen jälkeen peukku suuhun ja unten maille kun kellokin on jo vaikka mitä.


    • Anonyymi

      kyllä kepu omidtaan huolen pitää

    • Anonyymi

      Voi että ku helepottaa.

      Kävin harthaudessa ja nyt on taas hyvä omatunto. Tai ei se oikiasti soimannu. Mä oon kuulemma ihan hyvä poika, kun en huura. Mä lupaan olla hiaman hiljempaa syksyllä.

      Oikias ne on. Tarkoitan kaikki kepulaaset. Paitti neuvoksen. Sitä mä ymmärrä. Ja se ei ymmärrä kuinka johretahan kuten Leinonenkin aikanaan teki.

      Huomenna pitääs ottaa tuo Jon deeren perä auki. Laskoo koko aijan allensa. Olisikohan se tuo tefa joka vuotaa.
      Täytyy panna nappulahanskat kätehe. Ne on tehty likaasihin hommihin.

    • Anonyymi

      Oli pirun raskas valtuusto. Äiree sanoo että on silimät jo syvällä pääs. En kyllä sitä usko.

      Kaikki meni niin hyvin. Olin telkkaris tai mikä se ny on.

      Janne vaan muni lopuus. Ei se oo mun syytä. Turhaa Tapiokin haukkuu. Mä oon johtaja.

      • Anonyymi

        Moon varma notta musta supajivat, molemmiin pualin pöytää. Äiree sano se eivoinii olla mutta mä tiärän. Ja mä näin.


    • Anonyymi

      Äiree herätti. Siellä taitaa ny sarella.

      Ny lähären laatikolle ja haen komiatleheren.

      Siellä pitääs olla ainakin kuva musta. Puku päällä. Se on psässätty. Pitää olla verhat kunnossa. Niinku tierättä.

      Ja traktori on kunnossa. Ei päästä enää allensa. Mä oon myäs remontteereja. Sitä että tiänny kumminkaan.

      Siksi en erua mistään.

      • Anonyymi

        Mä sitten peruun tuon komiatin tilauksen. Tierättä varmahan miksi. Ny mä tilaan aviisin. Se on mulle paree.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sitten peruun tuon komiatin tilauksen. Tierättä varmahan miksi. Ny mä tilaan aviisin. Se on mulle paree.

        Toresta ne keskenänsä supaji. Musta puhuuvat. Mä tiärån sen ny. Oli viimmeene kerta!!.Joku muukin kourapohojahansa naureskeli. Kumma kunei aikuuset miähet saa pirettyä naamaa nolla asennos julkisella paikalla.


    • Anonyymi

      Salon Petrin motiivit tiedetään. Halusi esille kun eduskuntavaalit lähestyy. Ei varmasti tule saamaan ehdokkuutta.

      • Anonyymi

        Mutta mitä helevettiä kannattaa olla esillä jos melkein koko valtuuston porukka on vastahan? Eihän tuas ole mitään järkeä! Ja sehän on jo vanha ukko.

        Nyt tarvitaan edelleen polovihousupoikia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä helevettiä kannattaa olla esillä jos melkein koko valtuuston porukka on vastahan? Eihän tuas ole mitään järkeä! Ja sehän on jo vanha ukko.

        Nyt tarvitaan edelleen polovihousupoikia!

        Mies parhaassa iässä. 15 vuotta kevyesti työelämää jäljellä. Pesee mennen tullen monen nuoremman rapakuntoisen velikullan. Noin sivullisen arviona.


      • Anonyymi

        Kunpa Salo lähtis itte tai jonkun vetovoimaasen uuden miehen tai naisen pönkkämieheksi. Saataas taas höyhenet kunnolla pöllyämähän!! Nykyysillä ainakaan jatketa. Molemmat Lumiota purottamas. Mitä tuallaaset valtiopäivämiehet muka on. Kyläpelureita. Kurvi tais kaiken junaalla?. Sankelo koitti tehdä likaisen työn muttei puhti pojalla piisannu taaskaan. Hakala katteli sivusta kainalot kylmää hikeä pukaten pahinta peläten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa Salo lähtis itte tai jonkun vetovoimaasen uuden miehen tai naisen pönkkämieheksi. Saataas taas höyhenet kunnolla pöllyämähän!! Nykyysillä ainakaan jatketa. Molemmat Lumiota purottamas. Mitä tuallaaset valtiopäivämiehet muka on. Kyläpelureita. Kurvi tais kaiken junaalla?. Sankelo koitti tehdä likaisen työn muttei puhti pojalla piisannu taaskaan. Hakala katteli sivusta kainalot kylmää hikeä pukaten pahinta peläten.

        Onhan se jo Tuomiojan ikäinen ja sekin siellä aina vaan sosialisoi😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies parhaassa iässä. 15 vuotta kevyesti työelämää jäljellä. Pesee mennen tullen monen nuoremman rapakuntoisen velikullan. Noin sivullisen arviona.

        Niin. Ajeloo kuulemma linja- autoa ja rekkaakin mennen tullen. Eikö siinä hommassa pirä olla nykyään direktiivien mukaanen kunto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ajeloo kuulemma linja- autoa ja rekkaakin mennen tullen. Eikö siinä hommassa pirä olla nykyään direktiivien mukaanen kunto?

        Hä? Ajeloo bussia? Siis oikeasti? Sehän on joku neuvos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa Salo lähtis itte tai jonkun vetovoimaasen uuden miehen tai naisen pönkkämieheksi. Saataas taas höyhenet kunnolla pöllyämähän!! Nykyysillä ainakaan jatketa. Molemmat Lumiota purottamas. Mitä tuallaaset valtiopäivämiehet muka on. Kyläpelureita. Kurvi tais kaiken junaalla?. Sankelo koitti tehdä likaisen työn muttei puhti pojalla piisannu taaskaan. Hakala katteli sivusta kainalot kylmää hikeä pukaten pahinta peläten.

        Salo täällä kehuu itseään, niinkuin ennen ilkassa nimimerkillä yleisenosastolla.


    • Anonyymi

      Sinänsä jos olis ehrolla sais meidän porukasta ainakin neljä ääntä.. . On se vaan äijä!

    • Anonyymi

      Mä äänestän vain maalaasliittoa ja kepua. Se pitää piänviljelijän puolta. Ja vähä opeettajienkin..

      • Anonyymi

        Kepu politrukki se on varma ja luatettava ku vanaha hiace, sanoo iskä ja se tiätää kuinka asiat ja juustot on. Sitä vaa miätin onha varmana niin ku netistä luin notta konroomikin voi pettää tosipaikan tullen.
        Äiree sanoo älä mee sellaasille netti sivuille ollenkaa ne ei oo sulle hyväksi.


    • Anonyymi

      Mä heräsin kesken unien. Näin hirviää painajaasta.

      Olin kokouksessa Tapio tuli sinne huutamahan, että mun pitääs kuulemma erota. Anttikin vaan nyäkki. Se on niin sen tapa. Äireekin sano niin.

      Soitan hietamäelle ja kysyn siltä, onko se nähänyt saman unen. Tästä pitää päästä ylitte.

      Ny mä lähren taas ojaa kaivamaha. Se on tukus .

    • Anonyymi

      Loppuus ny tuo tuuli. Pitääs päästä myrkyttämähän.

      Se perä on ny pitäny. Ittellä on vähän löysällä. Saattaa olla työstressiä vaan. Äiree sanoo, että se menöö kyllä ohitte.

      • Anonyymi

        Ressiä pukkaa ku pitää Härmhän huamisin.

        Joku loimi pitääs kiataasta kaupungin ravilähdön parahan konin päälle. Mokomat kotkotukset Lumio oli joutilas hoitamahan. En mä juliennu sitä enää kysyä ku tuli potkut annettua.

        Kerran siälä olin ja lehtehe tiätysti jouruun enkä osannu mitää sanua. Sitä rinkiähän ne konit ympäri juaksoo. Kai sen ny jokahine näköö silimillänsä.
        Heti oltihin taas mikrofooni noukan alla kyselemäs turhia. Toimittaja akat!
        Pisti poskiani punoottaen. Äiree sano notta se meni kuule tykkänänsä heltehen piikkihi.

        Lillpakkan touhu on niin aharistavan valtavaa niin toresta pitää muistutella notta minä poika se tätäki itte asias johoran. Kun kerta ollahan mun maaperällä nuan pääpiirteesnänsä. Mutten meinannu siältä parkkipaikalle löytää saati takaasi kotiani. Tuumasin tänne en tuu piru ikään enää!!!


    • Anonyymi

      Äiree herätti. Se sanoo, että mä oon kiltti poika kun en vaan huura. Mutta joskus on vaan pakko purkaantua. Enkä varmahan erua mistään.

      Mutta markulle mä en enää huura. Kohtelen sitä viimeisinä päivinä niinku ihmistä. Annan sille eukalyptuskarkkia niin pysyy kurkku paremmin auki silläkin. Eikä henki haise.

      Juhannusmorsianta mulla ei oo, mutta untamalas kyllä käyn. Oon siivosti niinku aina. Se on kepulaane ja sen kotona on lampahia. Mä oon taas johtaja. Sovithan hyvin yhtehe.

      Ettin hietamäellekin jonkun. Se tarttoo kans. Sillä on vaan aina kiirus. Se on niin viriä miäs muuten . Me olhan voimakaksikko. Se tämän alootti. Mä vaan saattelin lophun asti.

      Olha kova pari piänestä paikasta. Teherän rumaa jäläkiä jos ei meitä usko. Eikö se oo oikein. Mun miälestä on.

      • Anonyymi

        Äiree sanoo että mun pitääs käyrä Kalantorpalla päivällä. Olis hyvä kun laittaasin tumman puvun ja liivin ja henkselit ja vyän.
        Silloin mä Äireen mielestä näyttääsin johtajalta, Artturi Leinoselta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiree sanoo että mun pitääs käyrä Kalantorpalla päivällä. Olis hyvä kun laittaasin tumman puvun ja liivin ja henkselit ja vyän.
        Silloin mä Äireen mielestä näyttääsin johtajalta, Artturi Leinoselta!

        Housun pultut pakkaa olemahan liika lyhkääset, onhan se rippipuku sentäs. Äireekin jo huamautti sano mee ja hommaa ittelles uus puku. En sanonu mitää. Se ei vissihin meinaa mun kans enää kaupoolle lähtiä, pakko on miähen itte koittaa.

        Mutta rumat ne vaatteella koreeloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Housun pultut pakkaa olemahan liika lyhkääset, onhan se rippipuku sentäs. Äireekin jo huamautti sano mee ja hommaa ittelles uus puku. En sanonu mitää. Se ei vissihin meinaa mun kans enää kaupoolle lähtiä, pakko on miähen itte koittaa.

        Mutta rumat ne vaatteella koreeloo.

        Ku vaan sais olla rauhas. Oonha joka tapaukses niinku Mooses. Yhtä hidaspuheenen ja melekehen pilivien päällä.


      • Anonyymi

        Hiatamäki sano lähtevänsä vauhtiajoohin,kysy mua joukkohon. Lupasin lähtiä siitä eherolla, jos se laittaa oikeen kunnon housut ja pairan päällensä.
        Minen tykkää yhtää kun se kulukoo kolitsit ja huppari päällä kaikis kaupungin tilaasuuksiskin, akat hallitukses vertaa sitä aina Välikankhaaseen, sillon kuulemma aina puku päällä ja kiiltonahka kengät ja haisoo hyvälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiatamäki sano lähtevänsä vauhtiajoohin,kysy mua joukkohon. Lupasin lähtiä siitä eherolla, jos se laittaa oikeen kunnon housut ja pairan päällensä.
        Minen tykkää yhtää kun se kulukoo kolitsit ja huppari päällä kaikis kaupungin tilaasuuksiskin, akat hallitukses vertaa sitä aina Välikankhaaseen, sillon kuulemma aina puku päällä ja kiiltonahka kengät ja haisoo hyvälle.

        🤣🤣🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiatamäki sano lähtevänsä vauhtiajoohin,kysy mua joukkohon. Lupasin lähtiä siitä eherolla, jos se laittaa oikeen kunnon housut ja pairan päällensä.
        Minen tykkää yhtää kun se kulukoo kolitsit ja huppari päällä kaikis kaupungin tilaasuuksiskin, akat hallitukses vertaa sitä aina Välikankhaaseen, sillon kuulemma aina puku päällä ja kiiltonahka kengät ja haisoo hyvälle.

        Kumman takana Sheikki on nyt vaaliis, Jannen vai Petrin?


    • Anonyymi

      Ny mä lyän maata. On tämä joskus niin vaikiaa. Kun ei saa päivällä yän rauhaa.

    • Anonyymi

      Otin tänään vähä aurinkoa. Enää en mee peltikatolle. Perseposket paloo. Huomenna joutuu istumahan tosi varovaasesti. Laitan pasimasyyniä. Äiree sanoo notta se auttaa.

      Enkä erua.

      • Anonyymi

        Mä vähän niitin nuata pyärtänöötä ,ku on kasvanu heinä niin pitkäksi notta ei meinaa nähärä klasista pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vähän niitin nuata pyärtänöötä ,ku on kasvanu heinä niin pitkäksi notta ei meinaa nähärä klasista pihalle.

        🤣🤣


    • Anonyymi

      Ja mä sitten huusin niin, että mettä raikas. Äiree vaan kehu että ootsä johtaja ..

    • Anonyymi

      Mä oon rovinsissa. Kuuntelen airan takana apulantaa ja kaikkia muitakin. Ei kuule eres omaa ääntänsä.

      Tuun yäksi kotia. Äiree orottaa. On paree niin. Ei tuu kiusauksia.

      • Anonyymi

        Periantai ja korkki taas auki.


      • Anonyymi

        Paree tulla paksunpoian taksilla kotiin ajosta. Ei ikään tiedä jos ulosottomies olis lauantainakin töissä.


    • Anonyymi

      Mä heräsin. Olin nukkunu verhat päällä. Ny on puku kurtussa. Pakko äireen silittää. En enää mee Törnävän saarehen koskaan. Ei siellä oo mulle mitään.

      Mä oon johtaja. Keskityn vaan siihen.

      • Anonyymi

        Meinaa olla pää kipiä, äiree sano että pistä goltvinki käynthin ja lähäre käymäs Jojensuus seuroos, se puhurista miälen!
        Mekin pruukathin isän kans käyrä kesäseuroos hakemas synninpäästhön ennenvanahaan kun tuli vähä ilakootua liikaa. Se oli jo ennen sun syntymääs, et sä varmasti sitä muistakkaa.
        Isä lupas mennä levittämhä tauti ainehet ja korrenvahavistajan vilijoolle niin ei sun tartte sitä murehtia.
        Sähän oot viälä sen verran nuari ettet itte tarttekkaan korren vahavistajaa, vaikka mistä sen tiätää kun ei sulla oo tuata akkaakaan.


    • Anonyymi

      Mutta on mulla niin vahava tahto ja meininki. Uskokaa vaan.

    • Anonyymi

      Seurasin seuroja netistä. Nyt saa taas teherä uutta pahaa.

      Kenen mä ny potkisin pihalle? Äiree sanoo että kissin.
      Mä teen niin. Sekin on jo aikansa kihnunnut naapurin kollin kanssa. Pthyi sanon minä.

    • Anonyymi

      Mä oon niin masentunu. Tää on niin raskasta ku ei oo eres kokousta. Äireekin vaan kiukkuuloo. Mä tairan lähtiä mettähän. Ei kai siellä oo hirvikärpääsiä.

      Silti Mä oon johtaja.

    • Anonyymi

      Mä oon tuumannu laittaa lampaita. Yks pässi ja kolome uuhista. Äireekin sanoo että kyllä yks miäs niistä selviää jos pitää paussia välillä.

      • Anonyymi

        Yks pässi näköjänsä ei osaa lopettaa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks pässi näköjänsä ei osaa lopettaa ollenkaan.

        Toisaalta taitaa tulla turhaa ressiä. Kumminki saa selevitellä koko aijjan mitä teki ja kuka teki vai tekikö ne mitää.


    • Anonyymi

      Heti kun saatiin erotettua alkoo nämä kylymät ilimat. Ei tarkene eres kiikus istua. Persekin kastuu. Myrkyttymäsistekään ei tuu yhtähän mittään. Paitsi rounrupilla. Se on hyvää ainesta.

      Mua niin masentaa. On pakko yrittää, kun ihimiset niin kaipaa johtajaa. On vaan pakko juora teetä ja näkkileipää..

      Viikonloppuna on pakko käyrä untamalas. Pitää saara eres jutella jonkun kanssa. Ylihärmäs on liian hiljaasta ja kepu ei tyhyjennä maaseutua. Siks määkin on kepu.

      • Anonyymi

        Kyllä niin hävettää lapualaasten touhu. Mitä ne homot eres keskenänsä teköö? En tajua. Tuallaasta ei Kauhavalla ruveta niin kauvan kun mä oon johtaja!


    • Anonyymi

      Päätettihin pitää komiat lähtiääseet kaupunginjohtajalle. Syörähän hyvin. Pirän puheen ja annan vaasin päälle. Janne antaa viirin.

      • Anonyymi

        Pitää vaa vuarosanat hariootella hyvin. Jos joku vääntelöö naamaansa taikka muuta virnuuloo nii ei pää heti tyhyjene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vaa vuarosanat hariootella hyvin. Jos joku vääntelöö naamaansa taikka muuta virnuuloo nii ei pää heti tyhyjene.

        Minen jaksa enää huutaa Markulle, moon tilannu lähtiääs juhulahan Mieskuoro Huutajat huutamaha!
        Tiina ja Tuula ovat luvannehet esittää laulua, kaks kappaletta, Sukkula Veenuksehe ja Mahtava perääsin ja pulliat purjehet.
        Hiatamäelle sanoon että siihen tilaasuuthe et sitten tuu ne gollege housut jalaas, jotaki parempaa saat kattoa päälles. Annukalle sanoon että laita tukkas nutturalle, teköö susta asiallisen näköösen, eikä sitten sitä kaikista lyhkääsintä hamesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minen jaksa enää huutaa Markulle, moon tilannu lähtiääs juhulahan Mieskuoro Huutajat huutamaha!
        Tiina ja Tuula ovat luvannehet esittää laulua, kaks kappaletta, Sukkula Veenuksehe ja Mahtava perääsin ja pulliat purjehet.
        Hiatamäelle sanoon että siihen tilaasuuthe et sitten tuu ne gollege housut jalaas, jotaki parempaa saat kattoa päälles. Annukalle sanoon että laita tukkas nutturalle, teköö susta asiallisen näköösen, eikä sitten sitä kaikista lyhkääsintä hamesta.

        Tekis miäleni pyytää akoilta jotta panisivat esittäen Syntisten pöytä, on katettu - sehän on siis selekäpiitä karmivan ihana!!! Kuulokkeet pääs sitä tuvaskin kuuntelen, äitee luuloo notta Väyrysen puhetta luuriista tuloo, koitan vaa olla tiätävän näköönen.

        Mutta onkohan se kummiski sopimatoonta kunnan tilaasuures? Ei kai pelekoa notta lööppiihin joutuu jos kovistelen jokahitten jotteivat taas Komiattihin lavertele. Jos niin käy se on mun menoa sitte!! Eikä meillä olis enää johtajaa!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minen jaksa enää huutaa Markulle, moon tilannu lähtiääs juhulahan Mieskuoro Huutajat huutamaha!
        Tiina ja Tuula ovat luvannehet esittää laulua, kaks kappaletta, Sukkula Veenuksehe ja Mahtava perääsin ja pulliat purjehet.
        Hiatamäelle sanoon että siihen tilaasuuthe et sitten tuu ne gollege housut jalaas, jotaki parempaa saat kattoa päälles. Annukalle sanoon että laita tukkas nutturalle, teköö susta asiallisen näköösen, eikä sitten sitä kaikista lyhkääsintä hamesta.

        😂🤣😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekis miäleni pyytää akoilta jotta panisivat esittäen Syntisten pöytä, on katettu - sehän on siis selekäpiitä karmivan ihana!!! Kuulokkeet pääs sitä tuvaskin kuuntelen, äitee luuloo notta Väyrysen puhetta luuriista tuloo, koitan vaa olla tiätävän näköönen.

        Mutta onkohan se kummiski sopimatoonta kunnan tilaasuures? Ei kai pelekoa notta lööppiihin joutuu jos kovistelen jokahitten jotteivat taas Komiattihin lavertele. Jos niin käy se on mun menoa sitte!! Eikä meillä olis enää johtajaa!!!!!

        "Ruskeisiin silmiin kuin taiottu koukkuun mä jäin tunteeni kuohuivat hetkessä ymmärrän sen "

        Voi poijjat mihinkä jouruttihin


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Ne kuulemma vertaaloo mua jo pohjooskorean johtajajaan. Voi niitä härmälääsiä. Saattaa suellä olla joku muukin. Tua tuntuu hyvältä, mutta mä en oo yhtä hyvä golfis. Mutta äiree sanoo että monopolis mä on kuulemma hyvä. Se on mun lempipeli.

      Nyt sataa. Onneksi laitoon korrenvahvistajaa. Muuten menis lakohon. Kepulaaset on ny tyytyväisiä muhun paitti Tapio. Se kuulemma pitää mua liian poikaasena. En kyllä oo yhtään.

      • Anonyymi

        Kävimmä Prännis patikoomas. Isä oli sanonu äireelle että mun kans pitääs käyrä johonakin kun mä vaan muka koko aijan makaan kamaris ja lujen nakke nakuttajaa.
        Ne lähti molemmat joukkohon ja äiree laitto oikeen evähäkkin , jokka sitten syäthi Palanehen kallion laavulla. Alakhuun söimmä vatajan nakkia, olivat pihkuran hyviä. Sitte äiree otti repusta mun herkkua Muumi mansikka keksiä ja päälle varelma limukkaa, nam!!
        Jatkoomma matkaa ja tulimme akantappo kalliolle,isä sanoo että oomma ny niin syrjäs että kun et oo saanu pitkähän aikaan huutaa kenellekkää niin täälä kun huutaa niin ei häiritte ketään ja kyllä mä sitten kans huurinkin, mä huurin niin että mettä raikas ja kyllä teki hyvää, tuntuu että musta tuli aivan uus miäs.
        Siitä jatkoomma taas matkaa, äiree on niin kova kävelemähä etten meinannu jaksaa sen peräs tulla, jouruun monta kertaa pyytämhä että orottakaa ny muakin.
        Äiree sano että kohta tuumma sellaiselle paikalle ettei sen tapahtumat oikeen sovi mun korville, tuas on pontikankeittäjän piilopaikka, se on vanaha asia eikä sellaasta enää nykyään teherä . Mä sanoon äireelle että älä nyt aivan kersana mua pirä, oonhan mä ny pontikkaa saanu maistaakki, Hiatamäki anto mulle ryypyn Lumion potkujen kunniaksi.
        Lopuksi tuli vastaha kyltti mihinä luki: Meirän kans ei auta! Isä sanoo ylypiänä että tausta lausehesta tuloo aivan miälehen sun toiminta tuas Lumion asias, sun kans ei Lumion auttanu pullikoora.
        Oli kyllä oikeen kiva reisu ,viälä kivempi olis ollu jos äiree olis kävelly vähä hilijempaa, mulla tuli aivan reiren juuret kipiäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävimmä Prännis patikoomas. Isä oli sanonu äireelle että mun kans pitääs käyrä johonakin kun mä vaan muka koko aijan makaan kamaris ja lujen nakke nakuttajaa.
        Ne lähti molemmat joukkohon ja äiree laitto oikeen evähäkkin , jokka sitten syäthi Palanehen kallion laavulla. Alakhuun söimmä vatajan nakkia, olivat pihkuran hyviä. Sitte äiree otti repusta mun herkkua Muumi mansikka keksiä ja päälle varelma limukkaa, nam!!
        Jatkoomma matkaa ja tulimme akantappo kalliolle,isä sanoo että oomma ny niin syrjäs että kun et oo saanu pitkähän aikaan huutaa kenellekkää niin täälä kun huutaa niin ei häiritte ketään ja kyllä mä sitten kans huurinkin, mä huurin niin että mettä raikas ja kyllä teki hyvää, tuntuu että musta tuli aivan uus miäs.
        Siitä jatkoomma taas matkaa, äiree on niin kova kävelemähä etten meinannu jaksaa sen peräs tulla, jouruun monta kertaa pyytämhä että orottakaa ny muakin.
        Äiree sano että kohta tuumma sellaiselle paikalle ettei sen tapahtumat oikeen sovi mun korville, tuas on pontikankeittäjän piilopaikka, se on vanaha asia eikä sellaasta enää nykyään teherä . Mä sanoon äireelle että älä nyt aivan kersana mua pirä, oonhan mä ny pontikkaa saanu maistaakki, Hiatamäki anto mulle ryypyn Lumion potkujen kunniaksi.
        Lopuksi tuli vastaha kyltti mihinä luki: Meirän kans ei auta! Isä sanoo ylypiänä että tausta lausehesta tuloo aivan miälehen sun toiminta tuas Lumion asias, sun kans ei Lumion auttanu pullikoora.
        Oli kyllä oikeen kiva reisu ,viälä kivempi olis ollu jos äiree olis kävelly vähä hilijempaa, mulla tuli aivan reiren juuret kipiäksi.

        🤣🤣🤣 ei helevetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävimmä Prännis patikoomas. Isä oli sanonu äireelle että mun kans pitääs käyrä johonakin kun mä vaan muka koko aijan makaan kamaris ja lujen nakke nakuttajaa.
        Ne lähti molemmat joukkohon ja äiree laitto oikeen evähäkkin , jokka sitten syäthi Palanehen kallion laavulla. Alakhuun söimmä vatajan nakkia, olivat pihkuran hyviä. Sitte äiree otti repusta mun herkkua Muumi mansikka keksiä ja päälle varelma limukkaa, nam!!
        Jatkoomma matkaa ja tulimme akantappo kalliolle,isä sanoo että oomma ny niin syrjäs että kun et oo saanu pitkähän aikaan huutaa kenellekkää niin täälä kun huutaa niin ei häiritte ketään ja kyllä mä sitten kans huurinkin, mä huurin niin että mettä raikas ja kyllä teki hyvää, tuntuu että musta tuli aivan uus miäs.
        Siitä jatkoomma taas matkaa, äiree on niin kova kävelemähä etten meinannu jaksaa sen peräs tulla, jouruun monta kertaa pyytämhä että orottakaa ny muakin.
        Äiree sano että kohta tuumma sellaiselle paikalle ettei sen tapahtumat oikeen sovi mun korville, tuas on pontikankeittäjän piilopaikka, se on vanaha asia eikä sellaasta enää nykyään teherä . Mä sanoon äireelle että älä nyt aivan kersana mua pirä, oonhan mä ny pontikkaa saanu maistaakki, Hiatamäki anto mulle ryypyn Lumion potkujen kunniaksi.
        Lopuksi tuli vastaha kyltti mihinä luki: Meirän kans ei auta! Isä sanoo ylypiänä että tausta lausehesta tuloo aivan miälehen sun toiminta tuas Lumion asias, sun kans ei Lumion auttanu pullikoora.
        Oli kyllä oikeen kiva reisu ,viälä kivempi olis ollu jos äiree olis kävelly vähä hilijempaa, mulla tuli aivan reiren juuret kipiäksi.

        Vkl taas ja korkki auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävimmä Prännis patikoomas. Isä oli sanonu äireelle että mun kans pitääs käyrä johonakin kun mä vaan muka koko aijan makaan kamaris ja lujen nakke nakuttajaa.
        Ne lähti molemmat joukkohon ja äiree laitto oikeen evähäkkin , jokka sitten syäthi Palanehen kallion laavulla. Alakhuun söimmä vatajan nakkia, olivat pihkuran hyviä. Sitte äiree otti repusta mun herkkua Muumi mansikka keksiä ja päälle varelma limukkaa, nam!!
        Jatkoomma matkaa ja tulimme akantappo kalliolle,isä sanoo että oomma ny niin syrjäs että kun et oo saanu pitkähän aikaan huutaa kenellekkää niin täälä kun huutaa niin ei häiritte ketään ja kyllä mä sitten kans huurinkin, mä huurin niin että mettä raikas ja kyllä teki hyvää, tuntuu että musta tuli aivan uus miäs.
        Siitä jatkoomma taas matkaa, äiree on niin kova kävelemähä etten meinannu jaksaa sen peräs tulla, jouruun monta kertaa pyytämhä että orottakaa ny muakin.
        Äiree sano että kohta tuumma sellaiselle paikalle ettei sen tapahtumat oikeen sovi mun korville, tuas on pontikankeittäjän piilopaikka, se on vanaha asia eikä sellaasta enää nykyään teherä . Mä sanoon äireelle että älä nyt aivan kersana mua pirä, oonhan mä ny pontikkaa saanu maistaakki, Hiatamäki anto mulle ryypyn Lumion potkujen kunniaksi.
        Lopuksi tuli vastaha kyltti mihinä luki: Meirän kans ei auta! Isä sanoo ylypiänä että tausta lausehesta tuloo aivan miälehen sun toiminta tuas Lumion asias, sun kans ei Lumion auttanu pullikoora.
        Oli kyllä oikeen kiva reisu ,viälä kivempi olis ollu jos äiree olis kävelly vähä hilijempaa, mulla tuli aivan reiren juuret kipiäksi.

        Ihana päivä sulla taas🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana päivä sulla taas🤣🤣🤣

        Tämän täydellisempää luonnekuvausta saa hakea. 😀


    • Anonyymi

      Olisinkin muistanut laittaa ne routaeristeet ja ollu leikkimättä hevosmiestä, niin olisin vielä yrittäjä. Nyt menee aika täällä muita solvatessa. Kyllä mua niin harmittaa.

      • Anonyymi

        Tulihan siinä säästöä


    • Anonyymi

      Kesälomalla.

    • Anonyymi

      Moon täs tuumannu sitä Takalan Tuijan eherotusta, kun se haluaas musta pormestarin, se teki oikeen aloottehenkin siitä.
      Se olis kyllä komiee titteli ku rehtori, pitää kysyä äireen miälipirettä, isä on rasvaamas puimuria etten saa siltä kysyttyä nyt justihin. Mitähän Hiatamäki tuumaas jos mä olsin pormestari.?

    • Anonyymi

      Minä kävin Salon taksi isännältä kysymäs että olisko musta johku. Meinas ettei oo. Äiteeltä ei voi kysyä ku se on kuallu. Toisaalta hyvä niin ettei munlaasia "yrittäjiä" ja salaojamestaria tuu enempää.

    • Anonyymi

      Salon taksi-isäntä soitti. Kuulemma jos en oo kohta hiljaa ja lopeta paskanpuhumista toisista valtuutetuista taksiajos, hommat loppuu koska taksilupa lähtee.

      On tämä kans. Ei saa tehrä edes politiikkaa työn ohes. Kohta mä suutun ja haukun pernaalla ja käyn käsiksi. Mä oon niin kova mies.

    • Anonyymi

      Äläkää ny mua enää moittiko. Hiatamäkikin myöntää että ny haukuthan väärää puuta. Se on musta viälä pahee.

      Mä oon kuitenkin johtaja. Viime kokouksehen en kehrannut mennä sen takia kun piti olla puimassa. Ja mun sijaanen oli vissiin golffaamassa.

      Äireekin sanoo, että oon edelleen ihan hyvä johtaja.

    • Anonyymi

      Ny mä laitan pyjaman päälle ja meen maata. Äiree keitti teetä.

      • Anonyymi

        Pakkaa masentaa. Tuloo miälehen oonko mä kumminkaa mikää johtaja? Ainaki jontikalle annan kyyttiä koulun jäläkehen niin maan perkelehesti!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkaa masentaa. Tuloo miälehen oonko mä kumminkaa mikää johtaja? Ainaki jontikalle annan kyyttiä koulun jäläkehen niin maan perkelehesti!!!

        Äiree sanoo jotta Lumio saa mun ansiosta kovaa palakkaa nyt, 6kk eroraha Kauhavalta, liki 60tonnia ja Kaskisista 7 tonnia kuus.
        Eihän tämän ny näin pitäny mennä, mitä Hiatamäkiki tästä sanoo?
        Moon ny koulun pirolla, äiree meni aamulla kultivoomahan syysvehenä peltoa ja isä lähti ruiskuttamhan ruonduppia.
        Minoon ajatellu lopettaa huutamisen, Liisalle minen ainakaan huura ,paitti jos ei oo aivan pakko, enkä silloonkaan niin kovaa ku Markulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiree sanoo jotta Lumio saa mun ansiosta kovaa palakkaa nyt, 6kk eroraha Kauhavalta, liki 60tonnia ja Kaskisista 7 tonnia kuus.
        Eihän tämän ny näin pitäny mennä, mitä Hiatamäkiki tästä sanoo?
        Moon ny koulun pirolla, äiree meni aamulla kultivoomahan syysvehenä peltoa ja isä lähti ruiskuttamhan ruonduppia.
        Minoon ajatellu lopettaa huutamisen, Liisalle minen ainakaan huura ,paitti jos ei oo aivan pakko, enkä silloonkaan niin kovaa ku Markulle.

        Rahan tuloa ei voi estää, mutta menoja voi pienentää!😉👍


    • Anonyymi

      Voi ei, meni välitunti aivan piloolle. Luin uuren Komiat- lehren ja siellä oli taas juttu Lumiosta. Se on kuule.ma valittu Kaskishin.

      Lopetan koko lehden ja tilaan jatkossa Aviisin. Se ymmärtää johtajuuren perähän eikä mainitte huutamisestakaan mitään.

    • Anonyymi

      Älä enää lue niitä suuri johtaja. Turha stressata ja huutaa koko aijan Tilaa Lapuan Sanomat ja Järviseutu.

      • Anonyymi

        Kattoon Komiatin tarkemmi ny vasta kun en päivällä hikeennykseltäni pystyny. Koko lehres ei eres mainita mun nimiä! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
        Enkömä senki sata kertaa Lumiolle sanonu notta sen pitää panna kurihin tuallaanen touhu!!@!@!


    • Anonyymi

      Mua vaan risoo, että sai nuan hyvät erut pienestä kunnasta ja vielä kilometrirahat ja kaikki. Meillä oli sentään skoda.

      • Anonyymi

        Voisko osan lahjoittaa Ylihärmän kepulle? Tuska vähenisi.


    • Anonyymi

      Ny mä kerään voimia. Oon niin ahristunu ja hiatamäkikin vaan keskittyy roskiinsa.

      • Anonyymi

        Äiree sanoo ylypiänä että mun pitääs mennä lauantaina pitämähän puhes lääkäriseminaarihin.
        Mä sanoon äireelle että , mitä se äiree nyt tuallaasia puhuu, se mikään lääkäriseminaari oo!
        Sehän on Kortesjärvellä pirettävä jääkäriseminaari!
        Äiree sano että se nyt on melekeen sama, johtaja pitää kumminkin olla että sinne pääsöö , ja tiätysti kova ääni että paikalla olijat kuuloo mitä sulla sanottavaa , muttei kumminkaan pirä ruveta huutamaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiree sanoo ylypiänä että mun pitääs mennä lauantaina pitämähän puhes lääkäriseminaarihin.
        Mä sanoon äireelle että , mitä se äiree nyt tuallaasia puhuu, se mikään lääkäriseminaari oo!
        Sehän on Kortesjärvellä pirettävä jääkäriseminaari!
        Äiree sano että se nyt on melekeen sama, johtaja pitää kumminkin olla että sinne pääsöö , ja tiätysti kova ääni että paikalla olijat kuuloo mitä sulla sanottavaa , muttei kumminkaan pirä ruveta huutamaha.

        Heh,heh,😂😂😂!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiree sanoo ylypiänä että mun pitääs mennä lauantaina pitämähän puhes lääkäriseminaarihin.
        Mä sanoon äireelle että , mitä se äiree nyt tuallaasia puhuu, se mikään lääkäriseminaari oo!
        Sehän on Kortesjärvellä pirettävä jääkäriseminaari!
        Äiree sano että se nyt on melekeen sama, johtaja pitää kumminkin olla että sinne pääsöö , ja tiätysti kova ääni että paikalla olijat kuuloo mitä sulla sanottavaa , muttei kumminkaan pirä ruveta huutamaha.

        Typerää, ala-arvoista kirjoittelua, ei mitään tolkkua! Onko tässä jotain sisäpiirin juttuja ei tavallinen ymmärrä yhtään?


    • Anonyymi

      😄😉🇫🇮

      • Anonyymi

        Tuumasin notta paree kummiski pysyä kotona. Mikä tiätää siälä voi joutua viälä kiälillä puhumaha.


    • Anonyymi

      No niin on paree. Ellei oo ruskia kieli.

    • Anonyymi

      Emmä usko, että saarahan enää Lumion veroista johtajaa, mutta kyllähän ne nua akat tiärättä. Pakko se oli multakin vaan olla johtaja. Rusttalaaset sai hyvän äijän vaikka ei se sitä tehdasta hommannu. Se oli puhdasta sattumaa.

    • Anonyymi

      Mä oon nii masentunut. Ikävä Markkua. Ihan oikeasti

    • Anonyymi

      Äiree sanoo, että mulla on pöönout. Se on kuulemma yleestä johtajilla Onkohan hiatamäelläkin tämä sama vika vai pelekkää tressiä vaan...

    • Anonyymi

      Vieläkin morkkis päällä. Otan pari riapamia. Äiree sano, että se auttaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kauan se sulla kestikin. Ottiko puinnit hiatahan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan se sulla kestikin. Ottiko puinnit hiatahan?

        Ei mutta osa perunoosta mätäni peltohon. Osaksi Markun syytä. Sekootti ajatuksia keväällä...


      • Anonyymi

        🤣😂😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta osa perunoosta mätäni peltohon. Osaksi Markun syytä. Sekootti ajatuksia keväällä...

        Laittoomma hakijat järjestykseen, Pihlajamäen Maija on mun miälestä paras ja ainut joka voirahan valita, Äiree sanoo että Pekka Määttänen olis viälä paree, on sen tiatojen mukhan ” kovakorvaanen”, ei säikährä huutamista! No, hyviä molemmat, jompi kumpi , mun tai Äireen suasikki valitahan.
        Kyllä mun sitten pistää vihaksi tuon Lumion menestys Kaskisis, valittivat yks miälisesti sen kaupunginjohtajaksi ja palakkaakin 8000€ kuukaures meirän eroraha 57000€!!!
        Sehän tianaa enemmän kun minä ja Hiatamäki yhteensä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittoomma hakijat järjestykseen, Pihlajamäen Maija on mun miälestä paras ja ainut joka voirahan valita, Äiree sanoo että Pekka Määttänen olis viälä paree, on sen tiatojen mukhan ” kovakorvaanen”, ei säikährä huutamista! No, hyviä molemmat, jompi kumpi , mun tai Äireen suasikki valitahan.
        Kyllä mun sitten pistää vihaksi tuon Lumion menestys Kaskisis, valittivat yks miälisesti sen kaupunginjohtajaksi ja palakkaakin 8000€ kuukaures meirän eroraha 57000€!!!
        Sehän tianaa enemmän kun minä ja Hiatamäki yhteensä!

        Mä ja hiatamäki ei menestytä naisten kans. Mutta sillä ei suuruutta mitata sanoovat meijerin miähet ja niihin mä luotan äiteen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittoomma hakijat järjestykseen, Pihlajamäen Maija on mun miälestä paras ja ainut joka voirahan valita, Äiree sanoo että Pekka Määttänen olis viälä paree, on sen tiatojen mukhan ” kovakorvaanen”, ei säikährä huutamista! No, hyviä molemmat, jompi kumpi , mun tai Äireen suasikki valitahan.
        Kyllä mun sitten pistää vihaksi tuon Lumion menestys Kaskisis, valittivat yks miälisesti sen kaupunginjohtajaksi ja palakkaakin 8000€ kuukaures meirän eroraha 57000€!!!
        Sehän tianaa enemmän kun minä ja Hiatamäki yhteensä!

        Kyllä mäkin nyt kallistun Äireen kans saman henkilön kannalle, kun mä oon oikeen ajatellu huolella niin kyllä se on tua Pekka Määttänen meirän seuraava johtaja.
        Täytyy sanoa että kyllä Äireellä on silimää ja näkemystä, se het aluusta lähtien sanonu että Pekka on paras ja Hiatamäkiki on samaa miältä.
        Ja sitäpaitti, se ei kuulemma säikährä eikä pelekää huutamista.


    • Anonyymi

      Mua siis tosiaan hävettää.

      Annoimme vielä 60 tonnia kyytipoikaa mukaan. Joku sanoo, että pitääs kuulemma erota. En kyllä sitä tee, kun apulannan hinta on nousus ja nekin pitää kevähäksi tianata.

    • Anonyymi

      Mee välillä Ylistaroon naisiin!

    • Anonyymi

      Äiree sanoo, että ottakaa se kepullane Maija vaan. Ei sekään huutoa kestä, mutta kuitenkin akka, joka panoa hanttiin. Ja nehän akat karehtii uutta jakkupukua koko ajan. Verkkosukkia en tuu kylläkään hyväksymään keltään.

      • Anonyymi

        Yän yli miätiin niin ei akkaa kummiskaan johtohon. Paree kun ovat keittiö hommissa ja muus luantaasesti naiselle passelis. Siinolis vaikia sitte olla itte johtajalta. Markullekki piti siitä aina tolokuttaa.


    • Anonyymi

      Niin, mä en ymmärrä naisista mitään, mutta Kepun akat on kovia ryhmäs. Saivat kuulkaa Lumionkin polovilleen

      • Anonyymi

        Nais oletetut termi heihin sopis.


    • Anonyymi

      Malami ja Kari ja Liinamaa on sitä mieltä että mun pitääs jo erota. Sitä en kyllä tee. Mä oon johtaja. Mulla on puvun housut ja kaikki.

      • Anonyymi

        Äiree sanoo että ei sun tartte piitata nuasta Malamin puheesta yhtään, eihän se pysty itte tekemhän mitään päätöksiä!
        Joka asias ne Ojanperän kans joutuuvat kysymään Välikankhaalta että kuinka nyt teherään ja sitten kun Jari opastaa niin poijat on samaa miältä.


    • Anonyymi

      Opettajanhuonees naljaloovat mulle. Annanko kenkää?

    • Anonyymi

      Joo, mutta ilman mitään valtuuston näytöskokousta yms.

      • Anonyymi

        Eileen oli pikkulauantai, kävin Ylistaroos. Kehuuvat siälä että mulle sopii kauhian hyvin tämä uus tahtotila, Hiatamäkikin sanoo samaa. Menin tuan sanomaha Mariannellekin ja se rumaanen meni laittamhan sen heti lehtehen.
        Mun olis pitäny vaan jo Markun aikana löytää tälläänen tahtotila, olisin pärjänny sen kans varmasti ilaman huutamista, jokku muisteloo viäläkin sitä kun mä jouruun sille huutamhan, mutta kun ei siinä silloon mikään muu auttanu.
        Kyllähän silloon kevähällä piti huutaa muillekki, Eerolle ja Martillekki ja vähä Petrillekki, ei Hiatamäelle, sille toiselle, en muista sen sukunimiä.


    • Anonyymi

      Eikö Eevalle yhtään ole huudettu?

    • Anonyymi

      En mä oo transulain takana. Se ei sovi johtajalle körttipitäjässä. Näin mua neuvottiin.

    • Anonyymi

      Mua taas tänään tituleerattiin johtajaksi, eikä se ollu eres mikään hiatamäki. Arvaakaa miltä se tuntuu?

    • Anonyymi

      Kaskisissa kehutaan Markkua. Tuota en tule kyllä hyväksymään! Se pilaa meirän mainetta.

    • Anonyymi

      Mulle tulee lauantaina vierahia. En puhu teille yhtään mitään!

      • Anonyymi

        Mullon viäläki kova tahtotila päällänsä, samoon on Hiatamäelläki, moomma kumpiki ollu aluusta lähtien Pekka Määttäsen kannalla, se me tullahan valittemahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullon viäläki kova tahtotila päällänsä, samoon on Hiatamäelläki, moomma kumpiki ollu aluusta lähtien Pekka Määttäsen kannalla, se me tullahan valittemahan.

        Hiatamäelle sanoon jottet rupia sitäsitte heti erottamahan jos se hyvin naisten kans pärjää.


    • Anonyymi

      Mä tairan kutsua sen Markun takaasin Kauhavalle. Ei tästä muuten taira mitään tulla. Sanokohon akat ihan mitä tykkää. Soitan Hiatamäelle saunan jälkehen.

      Äiree tuloo pesemään seliän.

      • Anonyymi

        Yön yli miätiin. En kummiskaa Markulle soita.
        Eisitä kehtaa ja siitä tulis taas ku sotkua kun meillä vanhakki perkaamati.

        Äireekin sano notta Markun touhu o samallaasta ku enne vanhaan Kankhan koulus ku pojjat pakkas likkojen tissiä kokeella taikka huusin oven raosta vahtaamha kun likat meni pissulle jos vaikka vilahruksen alushousuusta näkis. Kun ei ne pikkupoijjat muusta tiänny.

        Meirän pitää päästä korkiemmalle tasollen ny Kauhavalla täskin asias. moomma isoo kunta ja minä oon vastuus loppupeliis. Siihe ei Markun kaliiperi enää piisaa. Se piisaa kyllä tuallassehe Voltin kokoosehe pikku kylähä. nippa nappa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yön yli miätiin. En kummiskaa Markulle soita.
        Eisitä kehtaa ja siitä tulis taas ku sotkua kun meillä vanhakki perkaamati.

        Äireekin sano notta Markun touhu o samallaasta ku enne vanhaan Kankhan koulus ku pojjat pakkas likkojen tissiä kokeella taikka huusin oven raosta vahtaamha kun likat meni pissulle jos vaikka vilahruksen alushousuusta näkis. Kun ei ne pikkupoijjat muusta tiänny.

        Meirän pitää päästä korkiemmalle tasollen ny Kauhavalla täskin asias. moomma isoo kunta ja minä oon vastuus loppupeliis. Siihe ei Markun kaliiperi enää piisaa. Se piisaa kyllä tuallassehe Voltin kokoosehe pikku kylähä. nippa nappa.

        Kuka tätä typerää herjaa tällä sivustolla harjoittaa. Oikeuteen pitäis laittaa kunnianloukkauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tätä typerää herjaa tällä sivustolla harjoittaa. Oikeuteen pitäis laittaa kunnianloukkauksista.

        Se koira älähtää johon jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koira älähtää johon jne

        Pitäkää nyt luuserit turpanne kiinni! Meillä on hyvä puheenjohtaja!


    • Anonyymi

      Muuten oon hyvä puheenjohtaja, mutten ymmärrä akkojen touhuusta mitään. Ne vie mua jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Mua vähän risoo kun hallituskumppanit syyttävät meitä kepulaasia. Ja ovat raivoissaan. Äireekin sanoo, että ei ne aina petä ku on oikea miäs puikoissa. Se oon mä.

    • Anonyymi

      Ny mulla on masennusvaihe. Mulla on Markkua ikävä. Tulis jo se uus. Mulle käy kaikki.

    • Anonyymi

      Äläkää koko ajan moittiko kepulaasia!

    • Anonyymi

      Miksei? Niissähän se vika on.

    • Anonyymi

      Voi ei. Mun johtajuuren aikana kepun kannatus on puronnu viisi rosenttia. On enää yhreksän.

      Äiree sanoo, että ei se oo yksin mun syytä. Kun saarahan uus kunnanjohtaja niin se alkaa taas kiipeä ylähäpäin.

    • Anonyymi

      Kepun kannatus enää mihinkään nouse

    • Anonyymi

      Luojan kiitos!

    • Anonyymi

      Tää keskustelu on ihan sekaisin.

    • Anonyymi

      Vihdoinkin saamme uuden kaupunhäginjohtajan Taivassalosta. Kymmenes kerta toren sanoo Rantalalle. Sille mä en huura mitään.

    • Anonyymi

      Mä oon vähän ottanu juhulan kunniaksi.

    • Anonyymi

      Onnea. Hyvän valinnan teit. Kiitos myös roskakuskille ja äänekkäille nimettömille naisille!

      • Anonyymi

        ”Voi jukelin tähäre kun tua tahtotila sopii tualle meirän poijalle! Aivan mulla tuloo miälehen sinä nuarna miäsnä, silloon sullakin pruukas olla joskus tahtotila päällänsä”.
        Tuan kuulin Äireen sanovan Isälle eileen iltana kun ne menivät maata, samaa sanoo Hiatamäkiki ja lupas ettei ainakaa het rupia savustamaha uutta johtajaa ja mäkin lupasin etten rupia huutamaha, en ainakaa niin kovaa ku Markulle.
        Eerolle ja Martille ja sille toiselle Petrille jonka sukunimiä en muista, niille mun tekis miäli kyllä huutaa vähä kovempaa, Eevalle minen viitti huutaa kun se on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Voi jukelin tähäre kun tua tahtotila sopii tualle meirän poijalle! Aivan mulla tuloo miälehen sinä nuarna miäsnä, silloon sullakin pruukas olla joskus tahtotila päällänsä”.
        Tuan kuulin Äireen sanovan Isälle eileen iltana kun ne menivät maata, samaa sanoo Hiatamäkiki ja lupas ettei ainakaa het rupia savustamaha uutta johtajaa ja mäkin lupasin etten rupia huutamaha, en ainakaa niin kovaa ku Markulle.
        Eerolle ja Martille ja sille toiselle Petrille jonka sukunimiä en muista, niille mun tekis miäli kyllä huutaa vähä kovempaa, Eevalle minen viitti huutaa kun se on nainen.

        Sitäpaitti hiatamäellä on ny muuta miäles ja Markku on onneksi kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Voi jukelin tähäre kun tua tahtotila sopii tualle meirän poijalle! Aivan mulla tuloo miälehen sinä nuarna miäsnä, silloon sullakin pruukas olla joskus tahtotila päällänsä”.
        Tuan kuulin Äireen sanovan Isälle eileen iltana kun ne menivät maata, samaa sanoo Hiatamäkiki ja lupas ettei ainakaa het rupia savustamaha uutta johtajaa ja mäkin lupasin etten rupia huutamaha, en ainakaa niin kovaa ku Markulle.
        Eerolle ja Martille ja sille toiselle Petrille jonka sukunimiä en muista, niille mun tekis miäli kyllä huutaa vähä kovempaa, Eevalle minen viitti huutaa kun se on nainen.

        🤣😂😄😂


    • Anonyymi

      Mä huuran kaikille. Se on minun tehtävä. Muuten oaj moittii mua.

    • Anonyymi

      Onnittelut sulle!

    • Anonyymi

      Joulu tuloo. Enää neljä kuukautta niin uus johtaja tuloo. Eikö oltukin nopeita kuten Sankelokin radiossa sanoi.

    • Anonyymi

      Nyt on koulu päättynyt ja johtaja valittu. Äiree sanoo, että oon ansainnu uuden kerraston ja isoon palan kinkkua.

      Mä oon johtajana ihan samaa mieltä. Samoon Hietamäki.

      • Anonyymi

        Harmi vaan niin oot ainoana sitä mieltä....


    • Anonyymi

      Mua masentaa nää välipäivät. Meen kohta ihan masennuksihin. Mulla on Markkua ikävä. Se oli vaan hyvä miäs. Hietamäki vaan sitä karehti.

    • Anonyymi

      Uus johtaja tulee ennen vappua. Oltiin Sankelon kanssa asialla. Ei tarvinnu koko kesää enää odotella.

      Olhan me vaan hyviä johtajia. Hiatamäkikin on.

      • Anonyymi

        Tutkinta herjaajasta on päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkinta herjaajasta on päällä.

        Mistä herjaajasta?


    • Anonyymi

      No siitä, ettei kepua saa arvostella.

      • Anonyymi

        Voi tuhannen viäköhön kun mua kyrsii tua Markun kehuminen tulla Kaskisis, ja kun ne kuulemma kehuu siälä Hiatmäkiäki, ne meinaa kerätä jonku adressin sille siitä että pani Lumion lähtemähä Kauhavalta ja he saivat Hiatamäen ansiosta Markun itsellensä.
        Ei se ny kaikki ollu Hietamäen ansiota, kyllä mäkin siinä


    • Anonyymi

      Joo, minä se olin, joka Markun laittoo kävelemähän. Ei mikään Hietamäki.

      • Anonyymi

        Jos kaikki voitti kummiskin? Ja uus ponteva johtaja valittu.


    • Anonyymi

      Mä oon niin masentunut. Tänään tuli korviini, että joku pro- positiivinen ryhmästä lähtee ehdokkaaksi. Varmaan persujen riveistä. Mä en yksinkertaisesti kestä tätä enää...

    • Anonyymi

      Älä masennu turhaan. Eeva varmasn lähtee eläkeläisten puolueeseen ehdokkaaksi...

    • Anonyymi

      Taas masentaa. Pitäiskö ottaa pari riapamia? Äiree sanoo, että käy Hietamäen tykönä kyläs ja puhukaa mitä ootta saanu aikahan. Tairan mennä.

      • Anonyymi

        Me niin orotetahan Vesaa. Tulis jo.


    • Anonyymi

      Ihana Vesa. Tuu jo ja tänne ja pelasta meidät!

    • Anonyymi

      Äiree sanoo, että älä koko ajan miäti tuota sun suosiota. Se kuulemma hyppii aina. Miäti mitä se Tiina sai kokia laivalla törkiäs kohtaamistilantees, josta se Jannekin vielä puhuu. Ei meiltä lähteny mopo käsistä, se vaan nosti noukkaa.

      • Anonyymi

        Voihan nyt palanehen kallion laavu. Nyt tua ILPO on saanu valituksensa läpi hallinto- oikeures.
        Mua jurppii aivan pehkanasti, mä tästäkin syyt saan niskoolleni. Hiatamäki ja Pirii pääsöö niinku koira veräjästä ja nutturapää Annukka ja Mäki-Kränä jokka yllyttivät kokemattoman ja hyväuskoosen Tiinan tekemhän aiheettoman ja perusteettoman valituksen Markusta.
        Ei mee kauaa kun Eero ja Petri ,ei Hiatamäki vaan se toinen jonka sukunimiä en muista, rupiaavat somes ilakkumahan että mitäs me sanottihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt palanehen kallion laavu. Nyt tua ILPO on saanu valituksensa läpi hallinto- oikeures.
        Mua jurppii aivan pehkanasti, mä tästäkin syyt saan niskoolleni. Hiatamäki ja Pirii pääsöö niinku koira veräjästä ja nutturapää Annukka ja Mäki-Kränä jokka yllyttivät kokemattoman ja hyväuskoosen Tiinan tekemhän aiheettoman ja perusteettoman valituksen Markusta.
        Ei mee kauaa kun Eero ja Petri ,ei Hiatamäki vaan se toinen jonka sukunimiä en muista, rupiaavat somes ilakkumahan että mitäs me sanottihin.

        Onko juttu jo valamis? Vai eikö ilpo mopo käynnisty🤣??


    • Anonyymi

      Kepulaisten johtaja löytyy itärajan tuolta puolen. Kepulaiset on venäläisten ystäviä

      • Anonyymi

        Onneksi vesa tuloo kohta.


    • Anonyymi

      Mä oon ettiny sitä raporttia. Äiree sanoo, että mä oon itte hukannu sen vintille. En kyllä oo. Mä pelkään, että Hietamäki on heittäny sen roskariville. Se on niin joutuunen miäs.

      • Anonyymi

        Mihinkä jukelin tähäre se raportti on joutunu, mä oon kysyny Äireeltä monta kertaa ja se on kysyny Isältä, eikä kukaan oo sitä nähäny.
        Hiatamäkiki on sen omansa hukannu, ainaki niin sanoo, tiärä nyt sitten siitä.
        Se sanoo mulle että oonko mä jättäny sen Ylistaroohin , ookko kattonu siitä pilikkumista johonka pruukaat yöksi laittaa kellos ja kaulavitjas tai siitä komuurista mihinkä laitat karvalakkis ja lapaaset?
        En oo kyllä hoksannu tuata, mun pitää viälä nekin kattoa kun sinne meen nyt lauantakina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkä jukelin tähäre se raportti on joutunu, mä oon kysyny Äireeltä monta kertaa ja se on kysyny Isältä, eikä kukaan oo sitä nähäny.
        Hiatamäkiki on sen omansa hukannu, ainaki niin sanoo, tiärä nyt sitten siitä.
        Se sanoo mulle että oonko mä jättäny sen Ylistaroohin , ookko kattonu siitä pilikkumista johonka pruukaat yöksi laittaa kellos ja kaulavitjas tai siitä komuurista mihinkä laitat karvalakkis ja lapaaset?
        En oo kyllä hoksannu tuata, mun pitää viälä nekin kattoa kun sinne meen nyt lauantakina.

        😂🤣😂Mä repeen kohta!!!


    • Anonyymi

      Ihana tuo Vesa. Mä niin tykkään siitä.

    • Anonyymi

      Koko prosessissa on paljon sellaista mitä pitäisi käsitellä, mistä pitäisi keskustella ja ennen kaikkea , rakentaa pelisääntöjä tulevaan.
      Pahoin pelkään ,että valitaan vaikeneminen. Katson kaupunginhallituksen suuntaan.
      Koskaan ei ole liian myöhäistä alkaa osoittaa poliittisista johtajuutta.
      Valiokunnan raporttia on vaadittu julkiseksi.
      Olen ymmärryksessä ,ettei se sisällä mitään niin merkittävää , mitä ei olisi jo käsitelty.
      Prosessista ollaan monta mieltä. Hallituksen kokous, jossa , jossa jäsenillä ei ollut mitään mahdollisuutta tutustua ajoissa valiokunnan MITTAVAAN liitemateriaaliin kuulostaa selkeältä muotovirheeltä. Mutta mitä väliä. Maan tapa. Pikkuvikoja.
      Kaupunginhallituksen olisi suotavaa myös erota. Lumion asia on ollut hallitukselta totaalinen epäonnistuminen. Kootaan uusipuhtaalta pöydältä, jäsenet vaihtaen. Pois kaikki kiintiöt ja ikivanhat sopimukset. Kylän parhaat miehet ja naiset päättämään avoimesti ja reilusti.

      Näin Marianne Lähde viime kesänä Komiatlehden pääkirjoituksessa, viisasta pohdintaa kuten paikallislehden kuuluukin tehdä. Toivon todella päättäjienkin tekevän toiminnastaan omat johtopäätöksensä.
      Pääkirjoitus luettavissa kokonaisuudessaan numerosta 26/2022.

      • Anonyymi

        Joopa joo. Jos hallitus vaihdettaisiin ja kaikki kokonaan uudet jäsenet, sinne ei sitten pitäisi valita ensimmäistäkään koko valtuustosta tai nykyisistä luottamushenkilöistä koska taso ei voisi kuin laskea.

        Se ei tuo mitään arvoa että jotkut entiset tai nykyiset grynderit pääsisivät häärimään yhtään sinne.

        Uudet jäsenet pitäisi valita sitten käytännössä härmistä yritysten johtajista ja yrittäjistä.

        Se olisikin toivottava uudistus.

        Eli Mika ei sais paikkaa kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Äiree sanoo, että mä oon paree johtaja ku Hietamäki. Odottakaa kun se vesa tuloo niin näytetään koko kansalle ettei opet mitään ihan hulluja aina oo .

    • Anonyymi

      Voi että mun on ikävä sitä vesaa. Äireekin sano, että kyllä se ny kohta tuloo. Vielä tämän kevätauringon aikana.

      Sitte lähtöö asiat rullaamaan. Niinku tua Antin kampanja. Mä oon siinäkin päätukimiäs. Se tarttoo johtajaa. Mä oon se.

      • Anonyymi

        Äiree sanoo että älä ny rupia huutamaha, mutta mikset sä valinnu siihen tilapääsehen valiokunthan sihteeriksi Petriä, ei Hiatamäkiä, vaan sen toisen jonka sukunimiä memmä kumpikaa muista?
        Äiree tiäsi että se oli Evijärvellä tilapääsesvaliokunnas sihteerinä ja asiantuntijajäsenenä. Siälä ei raportti menny hukkahan ja se tuloo kaikkien nähtäväksi ja luettavaksi. Sen sunkin olis siihen meirän valiokunthan pitäny valita, monelta murehelta täs oli itte kukin säästyny!

        Sain piräteltyä itteni enkä ruvennu huutamaha , sanoon vaan että Äiree on jo vanha ihiminen ja Äireen pitää nyt mennä maata, eikä pirä näillä asioolla miältänsä vaivata.


    • Anonyymi

      Soitin hiatamäelle. Se oli hermona kun meirän raportti ei menny julkiseksi. Se lupas kysyä kaimalta neuvoja ettei vaan Sankelo ja Kurvinen tipu koko eduskunnasta.

      Onneksi tua Lintilän puhelin on kaapattu. Se auttaa Anttia niin paljon.

    • Anonyymi

      Mä oon taas tosi masentunut. Viimeisestä kokouksesta puuttui hallinto- oikeuren päätös ku paperien luovuttamisesta tehtiin päätös. Nyt taisin töpätä eka kerran. Äiree sanoo, ettei se roskakuski sitä huomaa, mutta huomaa se. Se on nälli miäs.

      • Anonyymi

        Aivan niinku en olisi johtaja ollenkaan. Ja miksei kansa ymmärrä kuinka viisas kaupunginhallitus meillä on. Paras mitä koskaan. Ja me ei kuunnella ketään vaan tehdään niinku meidän puolue parhaaksi näköö.


    • Anonyymi

      Taas on huono aamu. Otin yhren riapamin. Tulis jo se vesku. Autokin oli ihan lumes. En usko enää ilmastonmuutokseen. Enkä syä mitään pyärtänöötä.

      Eikä iltasanomat mitään tiedä. Mä oon ainakin Antin takana ja äireekin on. Ainakin lupas. Kyllä se meirän suvun äänet kerää. Hietamäki ei sitä varmahan äänestä. Roskakuskit ei ymmärrä hyvän ministerin päälle.

      Ja kyllä mä johtaja oon. Käännän vielä monen pään. Uskokaa pois.

    • Anonyymi

      Äiree sanoo aamulla, että Kauhavalla on hyvä johtaja. Ai että kun teki hyvää.

      • Anonyymi

        No voihan nyt uuret paripyärät! Moomma Hiatamäjen kans kumpikin löytänehet karonnehen raportin, Hiatamäen tilitoimistosta Sanna oli soittanu että onko täälä kuittien joukos jotakin mikä tänne ei kuulu, Hiatamäki oli menny kattomhan ja raporttihan se siälä!
        Mun raportti löytyy Ylistaroosta, ”anoppi” oli siivonnu ja porstuan komuurista, siältä mihinä pirän karvalakkiani ja lapaasiani oli raportti löytyny. Hyvä kun löytyy!
        Äireenkin pitää joka asiahan kommentoora, se sano että kaikki mitä ei oo varaastettu löytyy aikanansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan nyt uuret paripyärät! Moomma Hiatamäjen kans kumpikin löytänehet karonnehen raportin, Hiatamäen tilitoimistosta Sanna oli soittanu että onko täälä kuittien joukos jotakin mikä tänne ei kuulu, Hiatamäki oli menny kattomhan ja raporttihan se siälä!
        Mun raportti löytyy Ylistaroosta, ”anoppi” oli siivonnu ja porstuan komuurista, siältä mihinä pirän karvalakkiani ja lapaasiani oli raportti löytyny. Hyvä kun löytyy!
        Äireenkin pitää joka asiahan kommentoora, se sano että kaikki mitä ei oo varaastettu löytyy aikanansa!

        voi jesus mitä tarinan kerrontaa, tarttisin töihin tällaisen miehen. tai sitten vetämään paikallista eläkeläiskerhoa, niin eivät kerkiäisi sairastamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi jesus mitä tarinan kerrontaa, tarttisin töihin tällaisen miehen. tai sitten vetämään paikallista eläkeläiskerhoa, niin eivät kerkiäisi sairastamaan.

        On kyllä melkoinen tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan nyt uuret paripyärät! Moomma Hiatamäjen kans kumpikin löytänehet karonnehen raportin, Hiatamäen tilitoimistosta Sanna oli soittanu että onko täälä kuittien joukos jotakin mikä tänne ei kuulu, Hiatamäki oli menny kattomhan ja raporttihan se siälä!
        Mun raportti löytyy Ylistaroosta, ”anoppi” oli siivonnu ja porstuan komuurista, siältä mihinä pirän karvalakkiani ja lapaasiani oli raportti löytyny. Hyvä kun löytyy!
        Äireenkin pitää joka asiahan kommentoora, se sano että kaikki mitä ei oo varaastettu löytyy aikanansa!

        On meillä hyvä johtaja. 😄


    • Anonyymi

      Tua Peltonen on hyvä miäs. Sekin on opettaja . Äiree äänestää kuulemma sitä. Mäkin vielä mietin.

    • Anonyymi

      Mua masentaa. Me tarvittaisiin se Vesa tänne. Hiatamäkikin on samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Onko niin, että peruu tulonsa kokonaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin, että peruu tulonsa kokonaan?

        Ei peru, ILPO:n toimittaja kävi Taivassalos Vesaa haastattelemassa ja on tulossa Kauhavalle huhtikuun alussa.


    • Anonyymi

      Mä oon nyt Peltosen takana. Se on oikea opettaja myös. Pitää meirän puolia.

      • Anonyymi

        No voihan nyt Keskikunnan viljelysmaat!
        Hiatamäki soitti eilen illalla puoli kahdeltatoista, oli lukenu rigi ilakasta että nysse Lumion rumaanen on puales vuares nostanut Kaskisen pitkältä miinukselta plussan pualelle. Se oli niin hermostuksis että melkeen rupes huutamaha, vähä niinku mä pruukaan huutaa.
        Se kysy multa että minkä takia me Markku oikeen erotetthi, väitti ettei muka muista syytä, oli lukenu tilapääsen raportikin eikä siältäkään ollu mitään syytä erottamiselle löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan nyt Keskikunnan viljelysmaat!
        Hiatamäki soitti eilen illalla puoli kahdeltatoista, oli lukenu rigi ilakasta että nysse Lumion rumaanen on puales vuares nostanut Kaskisen pitkältä miinukselta plussan pualelle. Se oli niin hermostuksis että melkeen rupes huutamaha, vähä niinku mä pruukaan huutaa.
        Se kysy multa että minkä takia me Markku oikeen erotetthi, väitti ettei muka muista syytä, oli lukenu tilapääsen raportikin eikä siältäkään ollu mitään syytä erottamiselle löytynyt.

        Loistavaa argumentaatiota! Olet johtaja! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistavaa argumentaatiota! Olet johtaja! 😁

        Hiatamäki on rauhoottunu, se ei huura enää. Se soitti äsköön ja sano soittanehensa Piriille ja kysyny että teimmäkö me mokan kun laitoomma Markun lähtemähä?
        Pirii oli ottanu sen kaikista matalimman äänensä käyttöhön ja puhunu niin harvahan että Hiatamäkiki oli ymmärtäny kerta kuulemalla. Mika oli sanonu että me teimmä aivan oikeen ja sen mikä oli pakko teherä, kun nuasta muista ei siihen kerran ollu.
        Mä sanoon tuan Äireellekki ja se sano samaa ja sanoo että on aina tykänny tuasta Piriistä, kun sillä on niin komia matala äänikin ja puhuu niin harvahan että vanhempiki ihiminen ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiatamäki on rauhoottunu, se ei huura enää. Se soitti äsköön ja sano soittanehensa Piriille ja kysyny että teimmäkö me mokan kun laitoomma Markun lähtemähä?
        Pirii oli ottanu sen kaikista matalimman äänensä käyttöhön ja puhunu niin harvahan että Hiatamäkiki oli ymmärtäny kerta kuulemalla. Mika oli sanonu että me teimmä aivan oikeen ja sen mikä oli pakko teherä, kun nuasta muista ei siihen kerran ollu.
        Mä sanoon tuan Äireellekki ja se sano samaa ja sanoo että on aina tykänny tuasta Piriistä, kun sillä on niin komia matala äänikin ja puhuu niin harvahan että vanhempiki ihiminen ymmärtää.

        Taas sai nauraa, kyllä johtaja on hyvä tyyppi!


    • Anonyymi

      Emmä enää taira äänestää enää kepua. Ne ei tue minua yhtään. Äänestän naista, joka on Kauhavalta kotoosin

    • Anonyymi

      Ens viikon pyhänä on palamusunnuntai. Silloon on myös vaalit. Äiree sanoo, että meirän kaikkien on äänestettävä kepua, jotta pyhiä ei oteta meiltä pois. Sosialistit ajavat nelipäiväästä viikkoa. Silloin tuloo keskiviikosta pikkulauantai ja koulut on kiinni.

      Mä en tykkää eikä hiatamäkikään tykkää. Se sanoo että tyhjäykset vähenöö ja autot seisoo. Ei tuu rahaa mistään. Se äänestää lapualaasta kun on körtti. Pitääköhän munkin. En tierä vielä, mutta,ei tua Anttikaan oikein omalta tunnu.

    • Anonyymi

      Tänään on maanantai. Äiree herätti ja sanoo, että opettajahuoneessa pitää kampanjoira ny kunnolla. Mitä voin teherä kun kepu on näin alamais? Kaikki puhuu vain persuusta. Melkeen aharistaa.

    • Anonyymi

      Opettajanhuoneessa monet on väsyny tähän menohon. En tiedä yhtään miksi. Jokku äänestää Rintamäen Annea joka on meiltä kotoisin. Sitä en kyllä äänestä vaikka onki entinen kepulainen. Ja Jorma on sen veli.

      Mä tairan tukia kumminkin Lintilää. Se on eres naisten miäs. Hietamäkikin kehuu sitä, että sillä on miähen merkit.

      • Anonyymi

        No ny alkaa johtajakin olemaan kartalla!


    • Anonyymi

      Nyt mä oon tosi vihainen. Ilikka kirjoittaa pahaa Kauhavan päätöksenteosta. En hyväksy pääkirjootusta ollenkaan. Mu tulhan valittatamahan siitä julukisen sanan neuvostohon.

      • Anonyymi

        No voihan nyt hinattava kasvinsuojeluruisku!
        Kyllä tua Hiatamäki on aika pelimanni!
        Eileeses Komiat leheres se kannattaakin Seppälää Lapualta, eikä enää Sankeloa.
        Lumiollekki se kehu aina Jannea ja sanoo Markulle että hyvä ku säki teet Vaasas Jannen etehe tyätä.
        Äireekin sano että menöö aivan maku koko Hiatamäestä kun rupes tuallaaseksi tuuliviiriksi.
        Isä käski soittaa Tapiolle ja varata aika lajitteluhun, minä melekeen jouruun huutamaha että minen joura ennen vaalia mihinkään että senku meet itte.
        Äiree tuli nopiaa välihin että älkää ny ruvekko huutamaha, kattotha nua vaalit ensiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan nyt hinattava kasvinsuojeluruisku!
        Kyllä tua Hiatamäki on aika pelimanni!
        Eileeses Komiat leheres se kannattaakin Seppälää Lapualta, eikä enää Sankeloa.
        Lumiollekki se kehu aina Jannea ja sanoo Markulle että hyvä ku säki teet Vaasas Jannen etehe tyätä.
        Äireekin sano että menöö aivan maku koko Hiatamäestä kun rupes tuallaaseksi tuuliviiriksi.
        Isä käski soittaa Tapiolle ja varata aika lajitteluhun, minä melekeen jouruun huutamaha että minen joura ennen vaalia mihinkään että senku meet itte.
        Äiree tuli nopiaa välihin että älkää ny ruvekko huutamaha, kattotha nua vaalit ensiksi.

        No voi nyt jäte astiootten tyhyjennys välit!
        Tuahon Hiatamäkhen eivoi yhtään luattaa, sehän puhuu aivan mitä sattuu, nykkö se onki Seppälän takana??


    • Anonyymi

      Jos hiatamäkikin on jo Seppälän takana niin sitten meen minäkin. Se ei ainakaan tartu hissihin kiinni. On sen verran ronski miäs.

    • Anonyymi

      Voi ny vetosilimä. Nyt kuulin että molemmis Härmis, Kauhavalla ja Kortesjärvellä on jaettu Peltosen Joukon vaalimainoksia. Hiatamäki on ollu sen paneeliskin. Eikö mikään oo enää pyhää!? Äitee jo soitti entiselle kirkkoherrallekki ja pyysi johoratusta ja voimaa.

      • Anonyymi

        Joo. Samaa mäkin kuulin. Oli Paavolan tupa ollut ihan täynnä. Ja vielä hyvät trahteerit. Eero vierähän varmaan Lummukan montuulle vaalien jälkehen.


    • Anonyymi

      Voi niittokones. Antti putoaa. Se on onkin Ohisalon lempipoika. Se rumaanen meni tuankin suoras lähetykses tekemähän. Äiree sanoo, että nyt oot vääris porukoos iha tyystin. Ei meillä päin täällääsiä arvoja hyväksytä.

      Ny mä soitan kyllä hiatamäelle. Haen siltä lohorutusta.

    • Anonyymi

      Kukkapuska on ostettu, mutta pelkään, että tästä illasta tuloo katastrofi. Äireekin sanoo samaa. Ja traktoriksan ei lähteny käyntihin

      • Anonyymi

        Koeta starttipilottia! Hiatamäelläkin on sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta starttipilottia! Hiatamäelläkin on sitä.

        Se on kylän koriemman naisen kans ny. Menkääte lopit äireennä viärehen maata.


    • Anonyymi

      Tuli katastrooffi. Kepulla on enää 23 erustajaa ja menöö oppositohon.

      Äiree sanoo, että se ei oo mun syytä. Olen erelleen isoo johtaja. Antillakin on kuulmnauusi vaalimorsian ja kyllä sille jostakin musta auto hommathan. Skoorakin käy.

      Annan molemmille kyytiä kesällä Jon Deerellä. Menhän yhyres kattomhan orahia.

      Kevät tuloo pian kun nuo yöpakkaaset vaan hellitää. Mä meen käymähän jonakin päivänä suksilla Hietamäen luona. Se on ny onnellinen kun Kokoomus on suurin.

      Mä vähän karehrin sitä.

    • Anonyymi

      Valtuuston puheenjohtaja ny sitten tipahti. Rupiaakohan se ny hälyylemähän mulle? Hiatamäki sanoo, että juostahan yhyres pakohon. Sillä on tennarit seuravas kokoukses ja lainaa mulle kans.

      Ny ei laiteta enää korkkareita. Mä oon kieltäny ne.

    • Anonyymi

      Ny mä romahran. Aivan kauhia tuo komiatti. Äiree sanoo, että on viittä vaille ettei lehren tuli lopu.

    • Anonyymi

      Ny Sankelon porukka pian syyttää mua. Äiree sanoo, että älä ota mitään vastahan.

      • Anonyymi

        Voihan nyt viljanlajittelu kones! Isä oli menny sopimaha tuan yhyren kans että mä meen sinne lajittelemaan siämeniä het tiistaina! Mä sanoon sille että mitä sä tuallaasia meet tekemhä, kuinka mä ny sinne voin mennä kun tuli huurettuakin sille tuas Lumio asias.
        Sehän olis hoitanu sen asian paljon maltillisemmin kuin mä, ja nyt kun Markku antaas julukaasta koko raportinkin viälä niin mitä tästä oikeen viälä tulookaan?
        Menisköhän Hiatamäki mun pualesta sinne lajitteluhu, jos oikeen koriasti pyytääs?
        Silläkin on nyt kyllä ollu vähä kaikenlaasta kun se tuli kaapista ja rupes Seppälän tukimiäheksi niin Sankelo ja Lillbacka on sanonu että sun kaupunginhallituksen paikkaa on kovasti kyselty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt viljanlajittelu kones! Isä oli menny sopimaha tuan yhyren kans että mä meen sinne lajittelemaan siämeniä het tiistaina! Mä sanoon sille että mitä sä tuallaasia meet tekemhä, kuinka mä ny sinne voin mennä kun tuli huurettuakin sille tuas Lumio asias.
        Sehän olis hoitanu sen asian paljon maltillisemmin kuin mä, ja nyt kun Markku antaas julukaasta koko raportinkin viälä niin mitä tästä oikeen viälä tulookaan?
        Menisköhän Hiatamäki mun pualesta sinne lajitteluhu, jos oikeen koriasti pyytääs?
        Silläkin on nyt kyllä ollu vähä kaikenlaasta kun se tuli kaapista ja rupes Seppälän tukimiäheksi niin Sankelo ja Lillbacka on sanonu että sun kaupunginhallituksen paikkaa on kovasti kyselty.

        Vilikaasin uurestaan Komiattia kuen ennemmi juurikaa pystyny. Äitee sanoo nottei yhtää haittaa meinaan kiinalaasekkin pruukaa notta pitkäkin matka on vaan yhyrellä askelehella alootettava vaikka kuinka olis tuskallista.

        Sen päätin notta ny muuttuu systeemit kun Vesa tuloo. Minen muista kyllä millään onko se Vesa jo tullu kun huhtikuun ensimmäinen oli aprillipäivä ja tressiä pukkaa kokoaijan.

        Tyhyjä Rounruppi-pötti sentään tekis miäleni huutaa!! Medialle ei puhuta jatkos enää puolta tavua!!Markkua minen saanu koskaa sitä uskomahan. Niinkun en mitää muutakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt viljanlajittelu kones! Isä oli menny sopimaha tuan yhyren kans että mä meen sinne lajittelemaan siämeniä het tiistaina! Mä sanoon sille että mitä sä tuallaasia meet tekemhä, kuinka mä ny sinne voin mennä kun tuli huurettuakin sille tuas Lumio asias.
        Sehän olis hoitanu sen asian paljon maltillisemmin kuin mä, ja nyt kun Markku antaas julukaasta koko raportinkin viälä niin mitä tästä oikeen viälä tulookaan?
        Menisköhän Hiatamäki mun pualesta sinne lajitteluhu, jos oikeen koriasti pyytääs?
        Silläkin on nyt kyllä ollu vähä kaikenlaasta kun se tuli kaapista ja rupes Seppälän tukimiäheksi niin Sankelo ja Lillbacka on sanonu että sun kaupunginhallituksen paikkaa on kovasti kyselty.

        Tosi hyvä😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä😁

        Voihan nyt Äireen muistiinpanot! Kyllä on mukava viättää vaihteeksi rauhallista pääsiäästä!
        Isä toi tänne vintille Äireen tekemät muistiinpanot viime pääsiääsestä, minä en viäläkään tiärä että minkä takia meirän piti pääsiääsenpyhinä ruveta Markkua eroottamaha?
        Pirii ja Hiatamäki ja nua akat rupes yhtäkkiä painostamaha mua aivan maharottomasti kiirastorstaina että nyt pitää kaupunginjohtaja eroottaa, eikä siinä mikään nuatten kans auttanu, pakko se olivaan ruveta eroottamaha. Kyllähä mulle nua vanhemmat ja kokenehemmat poliitikot sanoovat äläkää ny pääsiääsenä tuahon ruvekko.
        Mutta minäkin oon sellaanen etten tykkää yhtään kun mua ruvetahan neuvomaha niin tuli sitten vähä huurettua niille että minähän täs johtaja oon , minä päätän.
        Sitä huutamista mä oon jäläkikäthen kyllä katunukkin, viälä kun Eero ja Petri, ei Hiatamäki, vaan se toinen jonka sukunimiä mä en koskaan muista , muistuttaavat mua aina siitä kun mä oon huutanut Markulle ja nualle vanhemmille poliitikoolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt Äireen muistiinpanot! Kyllä on mukava viättää vaihteeksi rauhallista pääsiäästä!
        Isä toi tänne vintille Äireen tekemät muistiinpanot viime pääsiääsestä, minä en viäläkään tiärä että minkä takia meirän piti pääsiääsenpyhinä ruveta Markkua eroottamaha?
        Pirii ja Hiatamäki ja nua akat rupes yhtäkkiä painostamaha mua aivan maharottomasti kiirastorstaina että nyt pitää kaupunginjohtaja eroottaa, eikä siinä mikään nuatten kans auttanu, pakko se olivaan ruveta eroottamaha. Kyllähä mulle nua vanhemmat ja kokenehemmat poliitikot sanoovat äläkää ny pääsiääsenä tuahon ruvekko.
        Mutta minäkin oon sellaanen etten tykkää yhtään kun mua ruvetahan neuvomaha niin tuli sitten vähä huurettua niille että minähän täs johtaja oon , minä päätän.
        Sitä huutamista mä oon jäläkikäthen kyllä katunukkin, viälä kun Eero ja Petri, ei Hiatamäki, vaan se toinen jonka sukunimiä mä en koskaan muista , muistuttaavat mua aina siitä kun mä oon huutanut Markulle ja nualle vanhemmille poliitikoolle.

        Loistava🤣


    • Anonyymi

      Voi viikates viekähön. Ilikka kirjoottaa omiansa. Mä oon Tiinan kans tuumannut, että niillä on varmaan jotakin meitä vastahan. Mä oon teheny jo luonnosta, että valitethan julkisen sanan neuvostohon. Viime kerralla hävithin, mutta se oli niin onnetoon tekeles.

    • Anonyymi

      Viikko on ny pulkas. Tänään mä menen naisiin. Äireekin sanoo että kyllä sunkin pitää eres joskus saara.

      • Anonyymi

        Voihan nyt peitatut ohoran siämenet! Minen oo nähäny Hiatamäkiä pääsiääsen jäläkehen kertaakaan ennen ku vasta äsköön, se ei ollu yhtää oma ittensä, oli hlijaanen ja vakava!
        Mä kysyn siltä että mistäs nyt gollegehousut puristaa kun oot nuan allapäin?
        Se sano että pistää niin vihaksi nua ihimisten puheet, se oli ollu pääsiääsvalakialla Kivihuhras ja siälä oli joku klanipää tullu kyselemähä että kuka ny tänä pääsiääsnä erootetha?
        Hiatamäki olisanonu ettei ketään nyt erooteta, no siihen tämä klanipää oli torennu että sittenhä sä jourakki tulla käymäs meillä kun meirän kollikissit tappeloo ja ne pitääs eroottaa toisistansa, kun sulla kerran on tuata kokemusta eroottamisesta.


    • Anonyymi

      Kävin Ylistaros. Vähä suurelthin ja oltihin likellä. Mitää vakavaa ei tapahtunu. Vähän suunniteltihin kihiloolle menuakin

      Äiree sanoo, ettei pirä hosua vaikka on kuinka henuusta. Ensin pitää saara siemenet maahan. Se on oikias. Ny pitää ettiä paripyörät ja laittaa vehkehet kuntohon.

      • Anonyymi

        Ethän vaan muuta kun poskipusua antanu? Sekin kyllä melkeen liikanaista. Pitää elää niinkun opettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän vaan muuta kun poskipusua antanu? Sekin kyllä melkeen liikanaista. Pitää elää niinkun opettaa.

        En piittaa piänistä enää. Vesa hommaa meille Naton tänne. On mun valittema johtaja.


      • Anonyymi

        Poskipusun annoon, mutta muuten en lähennelly. Mä oon tarkka näis hommiis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poskipusun annoon, mutta muuten en lähennelly. Mä oon tarkka näis hommiis.

        Hyvä kun oot rehellinen. Valehtelu ja kiaroolu ja toisten seliän takana puhuminen on rumaa. Äitees varmaan sen sulle opettanu.


    • Anonyymi

      Kyllä ny taas korpiaa niinkuin reikäästä apulantasäkkiä. Hietamäen porukka menöö hallituksehen, vaikka se on paljon pöyröömpi kuin mä. Äireekin sano, että tasan ei käy onnen lahajat.

      Silti mä oon erelleen se johtaja.

    • Anonyymi

      Nyt on taas olo kuin tappurinremmillä. Koulus on tympeää kun kersat huutaa ja pitääs jo keskittyä kylövöntekoohin. Isä on luvannu laittaa kultivaattorin kuntohon. Ja vaihtaa peräöljyt.

      Hietamäki on niin rehevää kun Kokoomus pääsöö hallitusneuvotteluuhin. Mä sanoon sille että kyllä mekin olis päästy jos olis teheny mieli. Ny on maalaasliiton suruaika.

      Äireekin sano että ny pitää välillä nuolla haavoja. Menköhöt ny vennamolaaset näyttämähän mihin ne pystyy. Mä oon kumminki johtaja Kauhavalla.

    • Anonyymi

      Kaikki aika menöö ny kulövöös.

    • Anonyymi

      Mä alootin kylyvöt. Saretta orotellahan

      • Anonyymi

        Voihan nyt kylyvinkonehen kiakkovannas! Kyllä nyt meinaa tyät haitata harrastusta, pellolla pitääs olla ja koulus pitääs olla, kuinka sitä nyt yks ihiminen joka paikhan kerkiää.
        Toista se on Hiatamäjellä, sillä ei oo kouluusta mitään muresta, se sanookin mulle että pitikö sitä koulia ittensä nuan pitkälle, mäkin vaan kansakoulu pohojalta täs roska-astioota kippaalen ja hoiran siinä sivus kaupungin asioota. On se sellaanen Roska Petteri!!
        Pyhänä oli Äireenpäivä, mä yllätin Äireen ja tein itte einehen meille kolomelle, tein omista rukihista talakkunajauhoja ja tarjoolin talakkunaa pitkästä aikaa ja kyllä tykkäsivät, oikeen krapsiivat farista viimmeesekki rippehet.
        Äiree tuumas Isälle että kyllä tuasta poijasta saa joku hyvän akan ittellensä ja nauroovat makoosesti sen päälle. Mua ei naurattanu yhtää, huanoa humooria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt kylyvinkonehen kiakkovannas! Kyllä nyt meinaa tyät haitata harrastusta, pellolla pitääs olla ja koulus pitääs olla, kuinka sitä nyt yks ihiminen joka paikhan kerkiää.
        Toista se on Hiatamäjellä, sillä ei oo kouluusta mitään muresta, se sanookin mulle että pitikö sitä koulia ittensä nuan pitkälle, mäkin vaan kansakoulu pohojalta täs roska-astioota kippaalen ja hoiran siinä sivus kaupungin asioota. On se sellaanen Roska Petteri!!
        Pyhänä oli Äireenpäivä, mä yllätin Äireen ja tein itte einehen meille kolomelle, tein omista rukihista talakkunajauhoja ja tarjoolin talakkunaa pitkästä aikaa ja kyllä tykkäsivät, oikeen krapsiivat farista viimmeesekki rippehet.
        Äiree tuumas Isälle että kyllä tuasta poijasta saa joku hyvän akan ittellensä ja nauroovat makoosesti sen päälle. Mua ei naurattanu yhtää, huanoa humooria.

        Hyvää tekstiä johtajaltamme😁


    • Anonyymi

      Missä on kepun johtaja nyt? Olen kaivannut?

      • Anonyymi

        Voihan nyt rypsinsiämensäkki! Hiatamäki soitteli ja ilakootti että kho:sta olis kohta tulos kaupungin valituksesta päätös johona tilapääsenvaliokunnan raportti määräthän julukiseksi, sillä on muka joku tuttu tuamari siälä joka oli asiaa avannu Hiatamäjelle.
        Kyllä mua nyt kyrsii oikeen kunnolla jos tua pitää paikkansa, nyt sitten paliastuu kaikille ettei Markun eroottamisehen ollu mitään selevää perustetta, että se oli vaan muutaman akan tavootes. Meillä meni toissa pääsiääsenpyhäkki aivan harakoolle kun ruvethin het kiirastorstaina aloottamha Lumion eroottaminen.
        Jos Markku viälä onnistuu tuan Suupohojanradan pelastamises, niin kyllä nämä meirän touhut rupiaa näyttämhän torella kummallisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt rypsinsiämensäkki! Hiatamäki soitteli ja ilakootti että kho:sta olis kohta tulos kaupungin valituksesta päätös johona tilapääsenvaliokunnan raportti määräthän julukiseksi, sillä on muka joku tuttu tuamari siälä joka oli asiaa avannu Hiatamäjelle.
        Kyllä mua nyt kyrsii oikeen kunnolla jos tua pitää paikkansa, nyt sitten paliastuu kaikille ettei Markun eroottamisehen ollu mitään selevää perustetta, että se oli vaan muutaman akan tavootes. Meillä meni toissa pääsiääsenpyhäkki aivan harakoolle kun ruvethin het kiirastorstaina aloottamha Lumion eroottaminen.
        Jos Markku viälä onnistuu tuan Suupohojanradan pelastamises, niin kyllä nämä meirän touhut rupiaa näyttämhän torella kummallisilta.

        Kyllä on huanosti asiat tällä sankarilla jonka pitää tälläästä potaskaa jauhaa. Paa ensin omat asiat kuntoon että ei tartte olla noin katkera. Raukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt rypsinsiämensäkki! Hiatamäki soitteli ja ilakootti että kho:sta olis kohta tulos kaupungin valituksesta päätös johona tilapääsenvaliokunnan raportti määräthän julukiseksi, sillä on muka joku tuttu tuamari siälä joka oli asiaa avannu Hiatamäjelle.
        Kyllä mua nyt kyrsii oikeen kunnolla jos tua pitää paikkansa, nyt sitten paliastuu kaikille ettei Markun eroottamisehen ollu mitään selevää perustetta, että se oli vaan muutaman akan tavootes. Meillä meni toissa pääsiääsenpyhäkki aivan harakoolle kun ruvethin het kiirastorstaina aloottamha Lumion eroottaminen.
        Jos Markku viälä onnistuu tuan Suupohojanradan pelastamises, niin kyllä nämä meirän touhut rupiaa näyttämhän torella kummallisilta.

        Minusta tämä on parasta, mitä näillä sivuilla on ollut vuosiin. Jatkakaa herran tähden. On edes yksi hyvä syy käydä näillä sivuilla ja kaikki on sitä paitsi totisinta totta. Se naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on huanosti asiat tällä sankarilla jonka pitää tälläästä potaskaa jauhaa. Paa ensin omat asiat kuntoon että ei tartte olla noin katkera. Raukka.

        Joo kuukaudesta toiseen samaa virttä,on kyllä asiat heikolla mallilla kaverilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuukaudesta toiseen samaa virttä,on kyllä asiat heikolla mallilla kaverilla.

        Virsi on varsin ikävää muutamille poliitikoille. Ymmärrän sen, koska töppäys on vieläkin kansan muistissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virsi on varsin ikävää muutamille poliitikoille. Ymmärrän sen, koska töppäys on vieläkin kansan muistissa

        Töppäys ja töppäys, vaan kenen töppäys? Poliitikot ei osanneet selvää asiaa hoitaa kun ei rohkeus piisannu muilla kun hietamäellä sanoa suoraan mistä oli kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töppäys ja töppäys, vaan kenen töppäys? Poliitikot ei osanneet selvää asiaa hoitaa kun ei rohkeus piisannu muilla kun hietamäellä sanoa suoraan mistä oli kyse.

        Jos Hietamäki olisi mies, hän jättäisi oman paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Hietamäki olisi mies, hän jättäisi oman paikkansa.

        Paras vaan pyytää Markku takaisin


    • Anonyymi

      Älkää nyt narisko! Äitee muariki kehuu, että nyt se vasta torellinen johtaja oot. Muistat nyt vaan vaatia koulun seinähän isoon messikkilaatan. Pitääs siihen kuulemma pykätä isään ja äireenkin nimet. Sen verran isä muka mun pelloolla fälttiä hyppööttäny ja äiree maitoperunoota kokannu tahi silitelly mun prässihousuja. Voihan sitä harkitakki, mutta mun nimi pitää olla päällä ja ainaski kaks kertaa suuremmilla kirjaamilla. Mähän se johtaja täs oon.

    • Anonyymi

      Olisihan se pitäny tietää, että yä unet nuatten äireen juttujen takia taas menöö. Jos siihen laattaha nyt lyärähän isä Heikiin nimi, niin jokuhan saattaa luulla sitä ihan toiseks. Luuloovat vielä, että kyse jostaan Purmojärvelääsestä perunaviljelyä harrastavasta suunnistajasta. Tämä takia mun tupahan ei akkaa tuu, kun äireen kanski menöö yäunet. No niin, nyt mä rupesin oikeen räknäähähän, että mihin sitä koulua oikeen tarvitaan kun ei me Antiin kans nuasta akoosta oikeen perusta. Onneks on kolme kuukauren huilijakso menoos, niin jotenkin mä selviän tästä valvomisesta. Älkää ruvekko johtajaks on kuulkaa raskashan oloosta. Kuuntelen vielä tuan valtuuston nauhan. Tapiota kuunnelles tuloo varmahan uni.

    • Anonyymi

      Moon koko yän valvonut ja miättiny, että pitääkö mun se koulu vielä täyttääkki itte. Pitää soittaa Juhanille ja kysäästä aikoo meirän ryhymästä, joku ryhristäytyä. Jos täs ei muu auta, niin se on kysyttä hiatamäeltä, että miten näis asioos suariurutahan. Josko se veisi mut Latosaarehen ja näyttääs niksit. Vai olisko mulla parhaaten viäntiä, jos alkaasin ajamahan roskia iltahämäris.

      • Anonyymi

        Voihan nyt jätepuristimen hydrauliletku! Minen taharo millään ymmärtää tuata Hiatamäjen kehumista. Mitä se miäs on saanu valtuutettuna aikaha? Ei yhtään mitään, ei ainakaa hyvää.
        Niin kauan ku mä oon valtuustos ollu niin yhtään ainoaa puheenvuaroa se ei siälä oo käyttäny.
        Ainoastaan äänestyksis sanonu jaa tai ei, siihen se on jääny.
        Äiree muisti että silloon kun Kauhavan uutta paloasemaa suunnitethin niin KiviHarju-Ketolan kans yhyres rustasivat valituksia siitäkin ja Kankhan silta hanketta yritti torperoora samaasen valittajan kans.
        Sankeloki sano että kyllä se kummallisen tempun vaaliis teki kun yhtäkkiä meni Seppälän taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt jätepuristimen hydrauliletku! Minen taharo millään ymmärtää tuata Hiatamäjen kehumista. Mitä se miäs on saanu valtuutettuna aikaha? Ei yhtään mitään, ei ainakaa hyvää.
        Niin kauan ku mä oon valtuustos ollu niin yhtään ainoaa puheenvuaroa se ei siälä oo käyttäny.
        Ainoastaan äänestyksis sanonu jaa tai ei, siihen se on jääny.
        Äiree muisti että silloon kun Kauhavan uutta paloasemaa suunnitethin niin KiviHarju-Ketolan kans yhyres rustasivat valituksia siitäkin ja Kankhan silta hanketta yritti torperoora samaasen valittajan kans.
        Sankeloki sano että kyllä se kummallisen tempun vaaliis teki kun yhtäkkiä meni Seppälän taakse.

        Voihan nyt tukkeentunut rajaaselevaattori! Aivan kun ei näitten puintien kans olis tarpeeksi vastustanu niin piti viälä tua Hiatamäjen ennustuskin käyrä totehen.
        Äiree soitti aamulla kouluhun kesken oppitunnin että nyt on ylen uutisis sanottu että Lumion raportti pitää julukaasta! Voi pirnales kun mua siappas, koulun pirosta ei meinannu tulla sen jäläkehen oikeen mitään.
        Het välitunnilla rupes Marianne kyselemähän samaa asiaa ja viälä syyttävähä sävyhy, vaikka itte olivat aluuksi niin Lumiota vastaha ja yllyttivät meitä rupiamha toimepiteeshin Markkua vastahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt tukkeentunut rajaaselevaattori! Aivan kun ei näitten puintien kans olis tarpeeksi vastustanu niin piti viälä tua Hiatamäjen ennustuskin käyrä totehen.
        Äiree soitti aamulla kouluhun kesken oppitunnin että nyt on ylen uutisis sanottu että Lumion raportti pitää julukaasta! Voi pirnales kun mua siappas, koulun pirosta ei meinannu tulla sen jäläkehen oikeen mitään.
        Het välitunnilla rupes Marianne kyselemähän samaa asiaa ja viälä syyttävähä sävyhy, vaikka itte olivat aluuksi niin Lumiota vastaha ja yllyttivät meitä rupiamha toimepiteeshin Markkua vastahan.

        Pitää koittaa vaan. Kylymä rinki persiin alla orotan koska keksiivät ne rakkaus kiriehet. Sitte meirät hukka perii!


    • Anonyymi

      Voi ny silippurinremmi. Pitääköhän sitä maksaa vs kunnanjohtajalle enee palakkaa ku tuuraa varsinaasta. Äiree sanoi että pitääs. Hiatamäkikää ei anna mitään pualto täs ku se on niin kova talousmiäs. Isä kyllä sanoi että ei Kim mikään talousmiäs oo oikiasti eronnukki akoosta. Sen esimerkin takia minen akkaa ota. Hiatamäki on ollu hyvä oppi-isä mones asias. Äireekin sanoo että kannattaa teherä toisin ku se.

    • Anonyymi

      Voi ny Volovon puskurin vasen alakuluma. Nyt otti osumaa. Hiatamäki sanoi jotta meirän pitääs säästää ja aloittaa muutosneuvottelut. Kuulemma teknisellä olis joutilastaväkiä. Minen allekirjoita tuota. Eikä äireekään. Hiakkaläjällä voi olla aikaa leikkiä, mutta ei munlaasellla johtajalla. Äitee sanoi että sinä oot ny päällikkö. Johtaja. Sinå vastaat. Nyt otan ja kippaarootten muuta ku casen puimuria vaikka se amerikan mallia onki. Mä oon johtaja. Äitee on oikias.

    • Anonyymi

      Ei perkuleen apulantasäkki. Hiatamäki soitti, sekin on on suurennusklasin alla. Tästä äireekin varootti. Kaverit viälä kärsii vaikkei sorkkaeläämiä olisikkaa. Mihkä voi johtaja luattaa kun kaikki hommat kusoo. Äiree sanoo jotta pirä pääs. Nyt taas viälä pitääs panna myyjtihin kiinteistöjä. Kuinka mä voin? Äiree ei keriinny neuvoa Hietamäkikää ei vastaa. Vastaasko ulla?

      • Anonyymi

        Saatko jotain tyydytystä kun täällä kirjoittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko jotain tyydytystä kun täällä kirjoittelet?

        Voihan nyt tähkäidäntä ja hometoksiini! Minen voi ymmärtää kuinka tua Markku saa aina vaan palstatilaa leheristä! Kyllä oli hyvä kun me Hiatamäjen kans uskothin äireetä kun sano että äläkää poijat sitten menkö siihen tilapäisehen valiokunthan, siitä ei tuu teille muuta kun vahinkoa. Ja niin justihin olis käynykki.
        Markku sanoo leheres että tilapäinen valiokunta oli ku pohjois-korealainen tuomioistuin.
        Hiatamäki sanoo että kun kattoo ketä siinä oli jäseninä niin ei tartte ihimetelläkään lopputulosta.
        Hiatamäki kyseli multa että ketä se Markku tarkootti sillä kun oli ohjeistettu ”huutamalla ja kiroolemalla ”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan nyt tähkäidäntä ja hometoksiini! Minen voi ymmärtää kuinka tua Markku saa aina vaan palstatilaa leheristä! Kyllä oli hyvä kun me Hiatamäjen kans uskothin äireetä kun sano että äläkää poijat sitten menkö siihen tilapäisehen valiokunthan, siitä ei tuu teille muuta kun vahinkoa. Ja niin justihin olis käynykki.
        Markku sanoo leheres että tilapäinen valiokunta oli ku pohjois-korealainen tuomioistuin.
        Hiatamäki sanoo että kun kattoo ketä siinä oli jäseninä niin ei tartte ihimetelläkään lopputulosta.
        Hiatamäki kyseli multa että ketä se Markku tarkootti sillä kun oli ohjeistettu ”huutamalla ja kiroolemalla ”?

        Jonkinlainen sairaus sulla näyttää olevan kannattaisikohan ensialkuun vaikka huomenaamusta varata aika hyvinvointikeskukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinlainen sairaus sulla näyttää olevan kannattaisikohan ensialkuun vaikka huomenaamusta varata aika hyvinvointikeskukseen.

        Istuumma Hiatamäjen kans eileen mun vinttikamaris ja suunnittelimma kaupungin asioota , Äireekin tuli käymähän siälä, se sano kyllä teirän poijat pitää ottaa mennehestä opiksi ja teherä käyttäätymis ohojesääntö kaupunginjohtajalle ettei pääse samat virheet toistumha.

        Molemmat pirimmä Äireen eherotusta hyvänä ja rupesimma het miättimhä asiaa. Laariimma viiren asiakohoran ” huanehentaulun”, niinku Hiatamäki tuata paperia nimitti.
        Tällääsen esityksen meinaamma viärä päättäjien hyväksyttäväksi.

        Kaupunginjohtajan ei saa:

        Kohta 1. kommentoora asusteeta eikä kenkiä.

        2.istua naisvaltuutettujen viereen .

        3.supista tai kuiskia naisvaltuutetuille

        4. halata kahta(2) sekunttia pitempään naisvaltuutettua, ens sijaisesti suasithan kättelemistä.

        5. Avokaulaanen paita tai lyhyt hames ei saa aiheuttaa tuijotusta .

        Äiree oli näyttäny tämän Isällekkin ja molemmat pitivät tätä hyvänä, sanoovat viälä että tuallaasehen paperihin ei olisi Hiatamäki olis yksin pystynyt, sun kärjen jäläki näkyy selevästi.


    • Anonyymi

      Voi ny valametin työntövarsi. Viikon loma lopuullaansa ja kyntääkki pitääs. Maanantaina olis kaharen asian takia valtuuston kokous ja äireen miälestä johtajan pitää olla etulehteriillä. Onneksi kakkosjohtaja on taas kuvioos mukana. Hiatamäki kans voivootteli että pitää nuan olemattomien asiooren takia ajaa ny kauhavalle. Se on jotenki masentunu. Vaivaakohan sitä markku kuinka vielä? Äiree sanoo kyllä aamupuurolla että vaivaa sitä.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe