Bensiini 2.50 e tiet rapakunnossa vanha autokanta kallis eläminen

Anonyymi

Mutta maailman onnellisin kansa vai olisiko oikea termi "Tyhmin kansa"

23

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      autot on ihan ok- kunhan vaan saa varaosia-

      EU kieltää halvat varaosat autoihin.

      Suomi irti EUsta- ja ollaan onnellisia

    • Anonyymi

      Onnellisin kansa(nedustuslaitos).
      Vielä ehtii nostaa palkkioita.

    • Anonyymi

      Puun hinta nousee. Sähkön hinta nousee. Ja kansa kitisee hyökkäyssodasta, jolla ei ole mitää vaikutusta (olipa sen nimi mikä tahansa) esim. polttoaineiden nousun kanssa.

      Suomalaisia juntteja viedään 100-0. Ei auta vaikka heille sanoisi mitä tahansa.

      • Kielletään puita poltaa saunassa. Tulis olla ydinvoimalan sähkökiuas. Samoin talossa ei saa olla takka.
        Kiitos vihreät että ajaatte alas kokurssisuomi rapakuntoon muitten puolueitten kanssa---

        Suomi ei pelastuu muuta kun Rukous. Niinkuin edelliset sotien aikana. Muista että ollaan jo sodassa vaikka kansa ei sitä tietää.
        Kovasti hallitus sotii venäjä vastaan , eu-n kanssa , joka Bildenberg on määrännyt Marin ja Niinistöm kautta !!


      • Savis kirjoitti:

        Kielletään puita poltaa saunassa. Tulis olla ydinvoimalan sähkökiuas. Samoin talossa ei saa olla takka.
        Kiitos vihreät että ajaatte alas kokurssisuomi rapakuntoon muitten puolueitten kanssa---

        Suomi ei pelastuu muuta kun Rukous. Niinkuin edelliset sotien aikana. Muista että ollaan jo sodassa vaikka kansa ei sitä tietää.
        Kovasti hallitus sotii venäjä vastaan , eu-n kanssa , joka Bildenberg on määrännyt Marin ja Niinistöm kautta !!

        Sinun ymmärryksesi ei oikein näytä riittävän asian suhteen. Uskonnolliset näkemyksesi sekoittavat pääsi ja niiden seurauksena ihannoit diktaattoria naapurimaassa. Koeta vähän ryhdistäytyä.


      • TruthReallyHurts kirjoitti:

        Sinun ymmärryksesi ei oikein näytä riittävän asian suhteen. Uskonnolliset näkemyksesi sekoittavat pääsi ja niiden seurauksena ihannoit diktaattoria naapurimaassa. Koeta vähän ryhdistäytyä.

        Vai ihanoi ???? Mistä sä sen valhen repäisit ?


    • Anonyymi

      Autuaita ja onnellisia ovat tietämättömät!

    • Anonyymi

      Suomessa on Euroopan kallein bensa..miksi?
      Hallitushan ei sitä määrää vaan joku muu...eli mikä?
      Viisaat vastatkoon, kun tyhmät kysyy...

      • Anonyymi

        Koko väite siitä, että hallitus ei määrää hintoja on pitkälti valetta. Hallitus määrää hintoja veroilla ja maksuilla ja muilla määräyksillä. Markkinahinnat tulevat vain sen päälle, mutta nytkin hallituksella on mahdollisuus alentaa bensan hintaa kuten muut EU-maat ovat tehneet. Turha valehdella, että Suomi ei muka niin saa tehdä, koska todistettavasti muut EU-maat ovat niin jo tehneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko väite siitä, että hallitus ei määrää hintoja on pitkälti valetta. Hallitus määrää hintoja veroilla ja maksuilla ja muilla määräyksillä. Markkinahinnat tulevat vain sen päälle, mutta nytkin hallituksella on mahdollisuus alentaa bensan hintaa kuten muut EU-maat ovat tehneet. Turha valehdella, että Suomi ei muka niin saa tehdä, koska todistettavasti muut EU-maat ovat niin jo tehneet

        On totta, että hallitus voisi alentaa polttoaineverotusta (ainut keino), mutta polttoaineen hinnan määrää öljy-yhtiöt.

        Huoltoaseman yrittäjä voi myydä polttoainetta vain öljy-yhtiön laatimissa hintarajoissa.

        Ja vaikka hallitus laskisi polttoaineverotusta, se ei välttämättä tarkoittaisi polttoaineiden hinnan laskua muuten kuin hetkellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On totta, että hallitus voisi alentaa polttoaineverotusta (ainut keino), mutta polttoaineen hinnan määrää öljy-yhtiöt.

        Huoltoaseman yrittäjä voi myydä polttoainetta vain öljy-yhtiön laatimissa hintarajoissa.

        Ja vaikka hallitus laskisi polttoaineverotusta, se ei välttämättä tarkoittaisi polttoaineiden hinnan laskua muuten kuin hetkellisesti.

        Mutta sekin auttaa paljon. Ja lasku jää osittain pysyväksi jos sitä ei koskaan nosteta takaisin. Vain mielisairaat tunnevammaiset sosiopaatit ei halua alentaa tässä tilanteessa polttoaineverotusta. Vaikka 50 senttiä veroista voisi olla sopiva ensi alkuun.


      • Anonyymi

        Katso bensiini jakeluyhtiöiden osa-vuosikatsauksia. Tase ym. Luvut näyttävät kuka on ahnein. Kysy sen jälkeen!


      • Anonyymi

        Eikös juuri hallitus määrää verot, joita on bensan hinnassa suurin osa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko väite siitä, että hallitus ei määrää hintoja on pitkälti valetta. Hallitus määrää hintoja veroilla ja maksuilla ja muilla määräyksillä. Markkinahinnat tulevat vain sen päälle, mutta nytkin hallituksella on mahdollisuus alentaa bensan hintaa kuten muut EU-maat ovat tehneet. Turha valehdella, että Suomi ei muka niin saa tehdä, koska todistettavasti muut EU-maat ovat niin jo tehneet

        Aivan näin rakas !!


    • Anonyymi

      Maailman kusetetuin kansa jolla on rikollisimmat päättäjät.

      • Anonyymi

        Totta.


      • Anonyymi

        Rosvot on saatava kiinni. On perustettava totuuskomissio, ja laitettava ministerit lukemaan tiilenpäitä.


    • Anonyymi

      Me emme enää äänestä omaksi eduksemme, vaan Vogueta ja nahkatakkia. Demokratia ei ole vain läheskuollut, vaan myös meidän itsemme mädättämä. Miksi suostuimme edustukselliseen demokratiaan, kun vaalijärjestelmämme antaa etulyöntiaseman agenda- ja ideologiaperusteiselle politiikalle. Näin olemme ampuneet omaan jalkaamme ja kusseet omiin muroihimme. Tietenkin häpeämme vuoksi joudumme valehtelemaan ja teeskentelemään, että ollaan tehty oikein.... vain "natsit" yms. tekee väärin.

    • Anonyymi

      Noidat ne vaan hymyilee Noitien kokoukseesa, hyvin menee meillä mutta menköön :)

      https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/pääministeri-marin-tapasi-washingtonissa-edustajainhuoneen-puhemiehen-nancy-pelosin/ar-AAY3Syb?ocid=msedgntp&cvid=2644e5af17fc419d801820983ea444cd

    • Anonyymi

      Minne ne meidän eurot valuu? Jos seuraisi rahan liikettä voisi yllättyä korruption ja pahuuden määrästä.

    • Anonyymi

      Missä noin halpa bensa? Täällä 2.65.

    • No, silti sinäkään et joudu keskittämään kaikkea energiaasi työssä käymiseen tai hengissä pysymiseen. Ehdit länkyttää täällä.

    • 2,61 e oli eilen.
      Huviajot jää , voi nautiskella ajeluista kun ajelee töihin ja takaisin ;)
      Muuhun ei ole varaa.
      Onneksi on polkupyörä eikä mitään laiskojen sähköpyörää , pysyy kunto kohtuullisena :) Maksakaa te bensuuneista .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe