Mutta maailman onnellisin kansa vai olisiko oikea termi "Tyhmin kansa"
Bensiini 2.50 e tiet rapakunnossa vanha autokanta kallis eläminen
23
191
Vastaukset
- Anonyymi
autot on ihan ok- kunhan vaan saa varaosia-
EU kieltää halvat varaosat autoihin.
Suomi irti EUsta- ja ollaan onnellisia - Anonyymi
Onnellisin kansa(nedustuslaitos).
Vielä ehtii nostaa palkkioita. - Anonyymi
Puun hinta nousee. Sähkön hinta nousee. Ja kansa kitisee hyökkäyssodasta, jolla ei ole mitää vaikutusta (olipa sen nimi mikä tahansa) esim. polttoaineiden nousun kanssa.
Suomalaisia juntteja viedään 100-0. Ei auta vaikka heille sanoisi mitä tahansa.Kielletään puita poltaa saunassa. Tulis olla ydinvoimalan sähkökiuas. Samoin talossa ei saa olla takka.
Kiitos vihreät että ajaatte alas kokurssisuomi rapakuntoon muitten puolueitten kanssa---
Suomi ei pelastuu muuta kun Rukous. Niinkuin edelliset sotien aikana. Muista että ollaan jo sodassa vaikka kansa ei sitä tietää.
Kovasti hallitus sotii venäjä vastaan , eu-n kanssa , joka Bildenberg on määrännyt Marin ja Niinistöm kautta !!Savis kirjoitti:
Kielletään puita poltaa saunassa. Tulis olla ydinvoimalan sähkökiuas. Samoin talossa ei saa olla takka.
Kiitos vihreät että ajaatte alas kokurssisuomi rapakuntoon muitten puolueitten kanssa---
Suomi ei pelastuu muuta kun Rukous. Niinkuin edelliset sotien aikana. Muista että ollaan jo sodassa vaikka kansa ei sitä tietää.
Kovasti hallitus sotii venäjä vastaan , eu-n kanssa , joka Bildenberg on määrännyt Marin ja Niinistöm kautta !!Sinun ymmärryksesi ei oikein näytä riittävän asian suhteen. Uskonnolliset näkemyksesi sekoittavat pääsi ja niiden seurauksena ihannoit diktaattoria naapurimaassa. Koeta vähän ryhdistäytyä.
TruthReallyHurts kirjoitti:
Sinun ymmärryksesi ei oikein näytä riittävän asian suhteen. Uskonnolliset näkemyksesi sekoittavat pääsi ja niiden seurauksena ihannoit diktaattoria naapurimaassa. Koeta vähän ryhdistäytyä.
Vai ihanoi ???? Mistä sä sen valhen repäisit ?
- Anonyymi
Autuaita ja onnellisia ovat tietämättömät!
- Anonyymi
Suomessa on Euroopan kallein bensa..miksi?
Hallitushan ei sitä määrää vaan joku muu...eli mikä?
Viisaat vastatkoon, kun tyhmät kysyy...- Anonyymi
Koko väite siitä, että hallitus ei määrää hintoja on pitkälti valetta. Hallitus määrää hintoja veroilla ja maksuilla ja muilla määräyksillä. Markkinahinnat tulevat vain sen päälle, mutta nytkin hallituksella on mahdollisuus alentaa bensan hintaa kuten muut EU-maat ovat tehneet. Turha valehdella, että Suomi ei muka niin saa tehdä, koska todistettavasti muut EU-maat ovat niin jo tehneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko väite siitä, että hallitus ei määrää hintoja on pitkälti valetta. Hallitus määrää hintoja veroilla ja maksuilla ja muilla määräyksillä. Markkinahinnat tulevat vain sen päälle, mutta nytkin hallituksella on mahdollisuus alentaa bensan hintaa kuten muut EU-maat ovat tehneet. Turha valehdella, että Suomi ei muka niin saa tehdä, koska todistettavasti muut EU-maat ovat niin jo tehneet
On totta, että hallitus voisi alentaa polttoaineverotusta (ainut keino), mutta polttoaineen hinnan määrää öljy-yhtiöt.
Huoltoaseman yrittäjä voi myydä polttoainetta vain öljy-yhtiön laatimissa hintarajoissa.
Ja vaikka hallitus laskisi polttoaineverotusta, se ei välttämättä tarkoittaisi polttoaineiden hinnan laskua muuten kuin hetkellisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta, että hallitus voisi alentaa polttoaineverotusta (ainut keino), mutta polttoaineen hinnan määrää öljy-yhtiöt.
Huoltoaseman yrittäjä voi myydä polttoainetta vain öljy-yhtiön laatimissa hintarajoissa.
Ja vaikka hallitus laskisi polttoaineverotusta, se ei välttämättä tarkoittaisi polttoaineiden hinnan laskua muuten kuin hetkellisesti.Mutta sekin auttaa paljon. Ja lasku jää osittain pysyväksi jos sitä ei koskaan nosteta takaisin. Vain mielisairaat tunnevammaiset sosiopaatit ei halua alentaa tässä tilanteessa polttoaineverotusta. Vaikka 50 senttiä veroista voisi olla sopiva ensi alkuun.
- Anonyymi
Katso bensiini jakeluyhtiöiden osa-vuosikatsauksia. Tase ym. Luvut näyttävät kuka on ahnein. Kysy sen jälkeen!
- Anonyymi
Eikös juuri hallitus määrää verot, joita on bensan hinnassa suurin osa.
Anonyymi kirjoitti:
Koko väite siitä, että hallitus ei määrää hintoja on pitkälti valetta. Hallitus määrää hintoja veroilla ja maksuilla ja muilla määräyksillä. Markkinahinnat tulevat vain sen päälle, mutta nytkin hallituksella on mahdollisuus alentaa bensan hintaa kuten muut EU-maat ovat tehneet. Turha valehdella, että Suomi ei muka niin saa tehdä, koska todistettavasti muut EU-maat ovat niin jo tehneet
Aivan näin rakas !!
- Anonyymi
Maailman kusetetuin kansa jolla on rikollisimmat päättäjät.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Rosvot on saatava kiinni. On perustettava totuuskomissio, ja laitettava ministerit lukemaan tiilenpäitä.
- Anonyymi
Me emme enää äänestä omaksi eduksemme, vaan Vogueta ja nahkatakkia. Demokratia ei ole vain läheskuollut, vaan myös meidän itsemme mädättämä. Miksi suostuimme edustukselliseen demokratiaan, kun vaalijärjestelmämme antaa etulyöntiaseman agenda- ja ideologiaperusteiselle politiikalle. Näin olemme ampuneet omaan jalkaamme ja kusseet omiin muroihimme. Tietenkin häpeämme vuoksi joudumme valehtelemaan ja teeskentelemään, että ollaan tehty oikein.... vain "natsit" yms. tekee väärin.
- Anonyymi
Noidat ne vaan hymyilee Noitien kokoukseesa, hyvin menee meillä mutta menköön :)
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/pääministeri-marin-tapasi-washingtonissa-edustajainhuoneen-puhemiehen-nancy-pelosin/ar-AAY3Syb?ocid=msedgntp&cvid=2644e5af17fc419d801820983ea444cd - Anonyymi
Minne ne meidän eurot valuu? Jos seuraisi rahan liikettä voisi yllättyä korruption ja pahuuden määrästä.
- Anonyymi
Missä noin halpa bensa? Täällä 2.65.
No, silti sinäkään et joudu keskittämään kaikkea energiaasi työssä käymiseen tai hengissä pysymiseen. Ehdit länkyttää täällä.
2,61 e oli eilen.
Huviajot jää , voi nautiskella ajeluista kun ajelee töihin ja takaisin ;)
Muuhun ei ole varaa.
Onneksi on polkupyörä eikä mitään laiskojen sähköpyörää , pysyy kunto kohtuullisena :) Maksakaa te bensuuneista .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501