Eurojackpot kestopeli

Anonyymi

vain 5 viikkoa, miksi?

13

1639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tsekkasin väitteesi ja se on totta! Mutta Voihan sen pelata ikipaliksi. Itse pelaan lottoa ikipelinä. Mitä eurojackpotissa kummeksun on lisäpallojen määrän muuttaminen ja tuo tiistai arvonta kummeksuttaa!

• Anonyymi

Mikä siinä kummeksuttaa? Kiva vaan, että on yksi arvonta lisää.

• Anonyymi

– Tähtinumeroiden määrän kasvaessa voittamisen todennäköisyys pienenee. Minkä tahansa voiton todennäköisyys on uudistuksen jälkeen noin 1:31,8, kun se on nykyisin noin 1:26,4. Päävoiton todennäköisyys on jatkossa noin 1:139,8 miljoonaan, kun se on nyt noin 1:95,3 miljoonaan, kerrotaan Veikkauksen tiedotteessa. Hyvä että tuli tiistai arvonta, ei ole pakko pelata molempia ti/pe varmaan siksi että tuo lisää rahaa taloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

– Tähtinumeroiden määrän kasvaessa voittamisen todennäköisyys pienenee. Minkä tahansa voiton todennäköisyys on uudistuksen jälkeen noin 1:31,8, kun se on nykyisin noin 1:26,4. Päävoiton todennäköisyys on jatkossa noin 1:139,8 miljoonaan, kun se on nyt noin 1:95,3 miljoonaan, kerrotaan Veikkauksen tiedotteessa. Hyvä että tuli tiistai arvonta, ei ole pakko pelata molempia ti/pe varmaan siksi että tuo lisää rahaa taloon.

Jos voittaa 3,,4 tai 5 tuloksen eurossa niin todennäköisyys on sama alusta saakka. Lisänumeroiden lisääntyminen on vaikeuutanut niitä voittoluokkia joissa on lisänumerot. Kun potissa on tarpeeksi iso summa, niin miljoonavoiton saaminen on viisi-oikein tuloksella todennäköisempi kuin lauantailotossa. Euro 1/2,120 milj ja lotossa 1/18,4 milj.

• Anonyymi

Ihan paskaksi mennyt eurolotto, ahneus tuhoaa aina kaikein. Siksi se on kuolemansynti.

• Anonyymi

Kuka on ahne? Ihmisten mielikuva sadasta miljoonasta itsellä on mielkuvituksettomuuden älyttömyyttä. Mahtaa olla elämä tyhjä kun tilillä on sata milliä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on ahne? Ihmisten mielikuva sadasta miljoonasta itsellä on mielkuvituksettomuuden älyttömyyttä. Mahtaa olla elämä tyhjä kun tilillä on sata milliä!

Samaa mieltä. Peliyhtiön ahneutta moittivat ovat melkoisia idiootteja, sillä
        a) kukaan ei pakota ketään pelaamaan
        b) peliyhtiöiden olemassaolon tarkoitus ei ole jakaa rahaa vaan kerätä sitä
        c) pelien säännöt luonnollisesti väsätään niin, että yhtiö voittaa aina mutta pelaajille yritetään tarjota houkuttelevia voittoja; käytännössä se tarkoittaa suuren voiton mahdollisuutta mutta hyvin pienellä todennäköisyydellä.

Muuten, miksi se sata milliä elämän tyhjnetäisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

c) pelien säännöt luonnollisesti väsätään niin, että yhtiö voittaa aina mutta pelaajille yritetään tarjota houkuttelevia voittoja; käytännössä se tarkoittaa suuren voiton mahdollisuutta mutta hyvin pienellä todennäköisyydellä.

Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille ja olympiavoittajalle! Palkintojen jaossa mitali ja kukkakimppu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vitt mitä moralisointia. Kysehän on koukuttamisesta säännölliseen pelaamiseen. Kun on saatu ihmisiä koukutettua ensin sillä, että välillä tulee voittoja, toki pieniä sellaisia mutta motivaatioon vaikuttavia, otetaan sekin pieni pois jotta voidaan kasvattaa kuvitteellinen päävoitto 100 miljoonaan jota nyt kukaan pelaaja ei tule ikinä saamaan.

• Anonyymi

Miksi kesto jos on ikipelinin. Ikipelin voi keskeyttää milloin vain ja peliä varten voi laittaa rahaa tilille tuhanteen euroon saakka. Itse olen pelannut lottoa ikipelinä niin kauan kuin veikkaus.fi palvelu on sen sallinut. Vanhana kuponki aikana pelasin kioskilla viikon kerrallaan tai 2-3 kierroksen kestoja.

Yhden ruudun iki euro yhteen arvontaan maksaa 104€ vuoteen ja kyllä hyvinkin vuoden aikana muutaman euron vuosisaldon päälle heittää! Jos itse saisin mahdollisuuden, niin tekisin noin.

• Anonyymi

esim, jos haluat tehdä 10vkon porukkaloton netissä 10 viikoksi jos laitat ikipelin tuskin kukaan osallistuu ja onnistuuko se edes, kesä,heinäkuu, ehkä se on tulossa, outoa ON

• Anonyymi

Oispa kiva jos nyt tuleva jättipotti n 120 miljoonaa jakautuisi vaikka Suomeen, Ruotsiin ja Viroon tai sitten kokonaan Suomeen.
      Nyt jaetaan vuorotellen 5 1 voittoja eri maihin jotta Saksaan menevä päävoitto ei harmittaisi, ehkä.
      Saksa tai eurojpot ei siihen romahda jos muutkin maat saavat joskus max päävoiton.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe