Vanhin otti yhteyttä että olenko kiinnostunut palaamaan järjestöön

Anonyymi

Tämä on vielä uusi paikkakunta jossa asumme. Nyt kuulema voisi tehdä kotikäynnin maskiin pukeutuen kun kuulema kaikki muu kenttäily on sallittu kuin ovelta ovelle työ ( siihen ei ilmeisesti kuulu vanhinten käynnit)Yksi todistaja oli kyllä veljeltäni kysynyt että asunko vielä paikkakunnalla ja hällä oli lipsahtanut että olen muuttanut paikkakunnalle x. Siitähän se tietenkin.
Ahdistuin yhteydenotosta ihan tosissaan. Sairastan psykoosipiirteistä persoonallisuushäiriötä ja tällä diagnoosilla ei todistaja pysty olemaan enkä edes halua.
Muutenkin sosiaaliset tilanteet on vaikeita enkä kykene myöskään töihin ( olen nykyään eläkkeellä) jäin miettimään että pitäis kahdesti viikossa raahautua salille katsomaan mökötystä ja jos voimani siihen riittäisi ja pääsisin takaisin ( jota en halua) niin pitäisi olla luonnottoman sosiaalinen. Kenttäily ja kyläily ja konventit ja kokoukset. En jaksaisi käydä salilla kahdesti viikossa enkä kykenisi siihen tämän sairauden takia. Ja sehän olisi heti ongelma. En halua ystäviä enkä onnistu niitä pitämään puhumattakaan siitä että saisin ystäviä jotka vahtii jokaisen askeleen.

Olen ollut järjestöstä erossa jo yli 10 vuotta ja mitä olen seuran sivuja lukenut niin uskon ihan eri tavalla mitä näille opetetaan. En voisi mitenkään yhtäkkiä alkaa uskomaan että Jeesus on Mikael ym. ( Uskon vielä jumalaan)

Järjestössä on myös omien ajatusten ja tunteiden näyttäminen kielletty. Jäsenet vahtivat toisiaan kuin KGB: n agentit.

Yhteydenotto palautti mieleen heti sen ahdistuksen mitä tunsin järjestöstä erotessani. Mieleen tulvahti heti sen vangittu olo jota tunsin ollessani mukana toiminnassa.

Lisäksi Jehovan todistajat on ihan liian amerikkalainen pukuineen ja salkkuineen että tuntisin oloni mukavaksi. Käyttäytyminenkin on ihan erilaista mitä suomalaisilla keskinmäärin.
"Rakkaus" jota ne toisilleen osoittaa ei ole aitoa vaan ylhäältä ohjattua ja pakotettua.

En voisi kuvitella että voisin sanoa kellekkään mistään asiasta että "ei kiinnosta". Sitä lausahdusta en ikinä kuullut ollessani mukana. Tai "en jaksa"" ei huvita". Näin ei todistaja koskaan sano toiselle todistajalle

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pysy vain lujana äläkä ala tanssimaan heidän pillinsä mukaan.

    • Anonyymi

      "Järjestössä on myös omien ajatusten ja tunteiden näyttäminen kielletty. Jäsenet vahtivat toisiaan kuin KGB: n agentit. "

      -Tätä havaintoa ja kokemusta voi verrata kuvaukseen mielenhallinnan käyttämisestä lahkon hallitsemisessa:
      "Mielenhallinta on toimintaa, jolla sen kohde saadaan käyttäytymään, tuntemaan ja ajattelemaan toivotulla tavalla. Mielenhallinta voi sisältää muun muassa tunteiden hallintaa, ajatusten hallintaa, käyttäytymisen hallintaa ja tiedonsaannin hallintaa."

      Lue enemmän: https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenhallinta

      • Anonyymi

        Sitä voi kutsua myös joukkohypnoosiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voi kutsua myös joukkohypnoosiksi.

        Kuollut meri on tuolla Arabiassa lennot 200 menolippu.


    • Anonyymi

      Kirjassa 1984 kuvitteellinen valtio käy sotaa jotain toista valtiota vastaan. Hetken kuluttua sotaa ei ole eikä ole koskaan ollutkaan. Olaan ikuisia ystäviä oltu aina vaan.

      Vrt v 1975 hurmosta jota ei koskaan ollutkaan. Yksilöt vain olivat liian innokkaita.

      Eepoksessa valtio julisti "sota on rauhaa, rauha on sotaa".
      Vrt erottaminen ja karttaminen ovat "rakkaudellisia" toimenpiteitä...

      • Anonyymi

        Olen oppinut lukemaan VT juttuja aina tarkoittaen, jotain muuta mitä he esittävät.

        Esim.Jos järjestö on valtava, on se yhtä kuin "hyttysen pissa saharan autiomaassa".

        Jos 144.000 hallitsee maata taivaasta on se yhtä kuin hallitsee maata maassa.

        Jos pitää mennä ovelta ovelle on se yhtäkuin: älä mene.

        Jos sanotaan ettei ole pedofiliatapauksia on se yhtä kuin: ON mutta niitä pimitellään ja uhrit maksetaan dollareilla hiljaisiksi.

        Tai: alkoholia saa juoda kohtuudella, mutta se tarkoittaa yhtä kuin: juo niin paljon kun haluat mutta tee se lapissa tai Teneriffalla. Äläkä jää siitä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oppinut lukemaan VT juttuja aina tarkoittaen, jotain muuta mitä he esittävät.

        Esim.Jos järjestö on valtava, on se yhtä kuin "hyttysen pissa saharan autiomaassa".

        Jos 144.000 hallitsee maata taivaasta on se yhtä kuin hallitsee maata maassa.

        Jos pitää mennä ovelta ovelle on se yhtäkuin: älä mene.

        Jos sanotaan ettei ole pedofiliatapauksia on se yhtä kuin: ON mutta niitä pimitellään ja uhrit maksetaan dollareilla hiljaisiksi.

        Tai: alkoholia saa juoda kohtuudella, mutta se tarkoittaa yhtä kuin: juo niin paljon kun haluat mutta tee se lapissa tai Teneriffalla. Äläkä jää siitä kiinni.

        "elämme suuren kasvun aikaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oppinut lukemaan VT juttuja aina tarkoittaen, jotain muuta mitä he esittävät.

        Esim.Jos järjestö on valtava, on se yhtä kuin "hyttysen pissa saharan autiomaassa".

        Jos 144.000 hallitsee maata taivaasta on se yhtä kuin hallitsee maata maassa.

        Jos pitää mennä ovelta ovelle on se yhtäkuin: älä mene.

        Jos sanotaan ettei ole pedofiliatapauksia on se yhtä kuin: ON mutta niitä pimitellään ja uhrit maksetaan dollareilla hiljaisiksi.

        Tai: alkoholia saa juoda kohtuudella, mutta se tarkoittaa yhtä kuin: juo niin paljon kun haluat mutta tee se lapissa tai Teneriffalla. Äläkä jää siitä kiinni.

        On myös varastaneet ihmisten tavaroita asunnoista ihan TV ja muuta.


    • Anonyymi

      Usko on jokaiselle ihmiselle henkilökohtainen asia, aivan kuten jos ei usko. Minusta kenelläkään ei ole oikeutta sanoa toiselle ihmiselle miten, mihin, kuinka uskoa. Olen aina puhunut eri tavalla uskovien kanssa, enkä ole muuttanut omaa mielipidettäni. Kaikki saa uskoa ihan mihin haluaa. Kunnioitan ihmistä en uskoa. Kukaan ei usko että ihmiset tekee itse uskon ei jokin ylimaallinen olento. Psykologiaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.
        Mutta lahkossa on kysymys siitä että se valehtelee uskon perusteet.
        Ja tämä tulee saattaa tiedoksi.

        Ihan se on väärentänyt Raamatunkin.
        Turusen kirjassa on kymmenisen asiantuntijalausuntoa, kuten oppinut Barclayn lausunto törkeästä väärentämisestä. Ja tämän lausunnon on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon että Barclay muka kehuisi väärennöstä. Turusessa on myös vartiotornin numero- ja sivutiedot.

        Ja onhan lahkotyökalu vartiotornikaupitteluun valehtelu.
        Tälle on omistettu niin paljon tärkeyttä, että sille on annettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäynti.

        Raamattu, johon lahko joskus vetoaa, sanoo että valheen isä on perkele. Joh. 8:44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Mutta lahkossa on kysymys siitä että se valehtelee uskon perusteet.
        Ja tämä tulee saattaa tiedoksi.

        Ihan se on väärentänyt Raamatunkin.
        Turusen kirjassa on kymmenisen asiantuntijalausuntoa, kuten oppinut Barclayn lausunto törkeästä väärentämisestä. Ja tämän lausunnon on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon että Barclay muka kehuisi väärennöstä. Turusessa on myös vartiotornin numero- ja sivutiedot.

        Ja onhan lahkotyökalu vartiotornikaupitteluun valehtelu.
        Tälle on omistettu niin paljon tärkeyttä, että sille on annettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäynti.

        Raamattu, johon lahko joskus vetoaa, sanoo että valheen isä on perkele. Joh. 8:44

        Barclay oli viina ja tupakka merkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Barclay oli viina ja tupakka merkki

        Barclay ei kai sitten ole harvinainen sukunimenäkään, Googlen kertoman mukaan.
        Barclay, jonka lausunnon on vartiotornin kirjoittaja, itseään jehovakanavaksi sanova, väärentänyt, näyttää olleen Glasgow:n yliopistossa. William.


    • Anonyymi

      Niin katsos kun on peite ei voi nähdä ristiin naulittua ✝️ ja ei myös ymmärrä että meni lippu Arabiaan 200€ niin pääsee katsomaan sitä Sodoman ja har mageddonin aluetta siellä.

    • Anonyymi

      Venäläiset rahastaa piraattia tulee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      391
      3981
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      217
      1972
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1480
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1330
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      970
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      122
      920
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      878
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe