Kauhava on alkanut nyt tuntua paikalta johon voisin muuttaa. Siellä saa näköjään mies vielä olla mies!
Työpaikka pitäisi vielä löytää sillä asunnon kanssa ei tule ongelmia. Myyn stadista kämpän niin sillä hintaa kyllä ostaa Kauhavalta kämpän kuin kämpän. Ja jääkin.
Missähän firmassa siellä olisi kauneimmat gimmat? Kuviakin olisi hyvä saada kommenteihin!
Tuskin maltan odottaa vinkkejä asiassa ja sormet suorastaan syyhyää päästä hiplaamaan nättien gimmojen reisiä 😛
Kauhava houkuttelee duuniin
9
617
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Ylihärmän mies. Voisitko sen sijaan harkita muuttoa Kaurajärven puolelle?
Ihan oikeasti!- Anonyymi
Mitähän Yli-härmällä on Kauhavan kanssa tekemistä ja mikä on kaurajärvi🤔
Pysytään nyt vaan itse asiassa ja vinkkejä kehiin! - Anonyymi
Nauroin syrämmeni pohjasta🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän Yli-härmällä on Kauhavan kanssa tekemistä ja mikä on kaurajärvi🤔
Pysytään nyt vaan itse asiassa ja vinkkejä kehiin!Hommaa googlemaps niin alkaa vähän asiat kirkastumaan.
- Anonyymi
Sä et kuule poka oo stadis koskaan käynytkään. Asustele vaan rauhas siellä perintömökis, ja maalaa ne seinälaudat mieluummin, ne näyttää aivan hirveältä kun maali lähteny. Porstuan väliovi narajaa kans, laita siihe saranaan jotain öliyä. Päästä välillä myös kissi pihalle, ja käy joskus ihimisten ilimoolla, ettet syriäyry.
- Anonyymi
Kauhavalla on kuulemma perustettu oikeen sorrettujen miesten asiaa ajava liike! Joku rookauhava vai mikä, osuinko oikeaan? Hieno homma!
Kyllähän miesten pitää saada hiplata ja harrastaa suvunjatkamista. Aina on hiplattu ja jatkettu! Hyvä että Kauhavalta löytyy miehisiä miehiä ja jopa akkoja ajamaan tätä tärkeää asiaa!
Eihän meitä muuten enää olisi olemassakaan!
Oliskohan mitenkään mahdollista että tämän roon johtohahmot perustaisi oikeen puolueen ajamaan tosimiesten asiaa! Kyllähän akatkin sekaan mahtuu, hyvää asiaa ajamaan!
Tuo roo ei vaan olis hyvä nimi puolueelle, tarvittaas paree nimi josta itse asia tulisi paremmin esille!
Ehdotankin uuden puolueen nimeksi "Sonni puolue". Sopiis hyvin senkin takia että alueellahan sonneja riittää joka lähtöön! - Anonyymi
Minä en muuttaisi Kauhavalle vaikka maksettaisiin 10000€/kk palkkaa ilman työvelvoitetta
On siellä niin sakiaa porukkaa- Anonyymi
En minäkään. Äskeinen edeltävä kommentti sen taas vahvisti. Aivan pöyröötä sakkia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859