Mites teillä muille keillä REF-merkinnät poistuvat 1.12. Näkyykö teillä merkintöjen poistumispäivämääränä edelleen se alkuperäinen vai onko vaihtunut päivämääräksi 1.12.2022?
Uusi luottotietolaki - maksuhäiriömerkinnät
7
1158
Vastaukset
- Anonyymi
Alkuperäinen
- Anonyymi
Mitkähän muutokset tuli voimaan nyt 1.6? Miten vaikuttaa mihinkään?
- Anonyymi
Tarkistin juuri omat luottotiedot ja sinne oli uutena tullut tälläinen:
Poistuneet maksuhäiriömerkinnät 2kpl
Häiriön poistuttua luottotietomerkintöjä säilytetään tietokannassa vielä 12 kuukauden ajan, jotta asiakastieto voi täyttää lakisääteisen velvollisuutensa kertoa henkilölle , kenelle ao tietoja on viimeisen vuoden aikana luovutettu. Poistumispäivän jälkeen kukaan muu kuin henkilö itse ei pysty tietoja katsomaan.
Mitähän tämä nyt tarkoittaa?- Anonyymi
Se tarkoittaa just sitä mitä tuossa lukee, oletko niin tyhmä ettet ymmärrä lukemaasi?
- Anonyymi
Voi kun te luottohäiriöiset käyttäisitte yhtä paljon energiaa luottojen maksuun kuin omien merkintöjenne ihmettelyyn, niin teillä ei olisi yhtään luottotietomerkintää koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Velan maksuun tarvitaan rahaa, mutta ihmettely on ilmaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velan maksuun tarvitaan rahaa, mutta ihmettely on ilmaista.
Toisaalta velan voi jättää ilmaiseksi ottamatta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait112919- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606