Miettikää kuinka paljon siittiöitä vaimonne, tyttöystävänne tai muut tuttunne saavat vieraan miehen siemennesteestä. Ne uiskentelevat monta päivää kohdussa yhdynnän jälkeen! Minusta on kiihottava ajatus että huolimatta kaikenlaisista ehkäisykeinoista, vieraan miehen suihkuttama sperma on niin kuuman riskialtista kamaa.
https://www.youtube.com/watch?v=JQ5RvbjWFtQ
Vieraan miehen siemenneste
16
4651
Vastaukset
- Anonyymi
Kolmansia vaimolla kymmenen vuoden ajan, itse oon täys verinen aisuri. Vaimo aivan likeissä monta päivää, vieraan siemennyksen jälkeen. Pari 50
- Anonyymi
Varmaan pillussa kihelmöi kun siittiöt yrittää hedelmöitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma tyttöystäväni on useasti kertonut kuinka kaverimme jälkeen, silloin kun kaverin spermat ovat emättimessä, hän on erittäin orgasmiherkkä. Myös tietysti minun spermojen jälkeen. Hän on kertonut että spermojan jälkeen tuntuu pitkään kuin koko alapää sykkisi ja supistelisi.
Pelkän yhdynnän jälkeen hän ei saa samanlaista tuntemusta vaikka yhdyntä kestäisi ihan normaalin ajan ja kaveri laukeaisi vaikkapa vatsalle, suuhun tai perseeseen. Muistan joskus lukeneeni että siemennesteessä on jonkinlaisia aineita jotka saavat naisella aikaan supistuksia jotka sitten auttaisivat siittiöitä kulkeutumaan kohtuun.
Hän on muutenkin herkempi, ja on useasti kertonut kuinka kaverin kanssa rakastellessa orgasmin jälkeen tulee kuin jonkinlainen rakkauden humahdus häneen ja sekä kaveria että minua kohtaan vaikka minä olisin jossain vähän kauempana. Sen kyllä huomaa helposti, kun tyttöystäväni käytös muuttuu hellemmäksi ja hän hyväilee, suukottelee ja kuiskuttelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me haluttiin lasta ollessani 26v mutta mieheni siittiöt ole niin heikko arvoisia ettei voinut saattaa minua raskaaksi.
Me päädyimme luonnolliseen raskaaksi saattamiseen.
1.5kk olin oman miehen ja kolmen kaverimme kanssa joka päivä naimassa useita kertoja joka päivä niin taisi olla varmuuden maximointia kun kolmet toimivat siemen satsit pantiin useita kertoja pilluuni.
Poikamme täytti 1v2kk ja nyt miehet panee minua uudelleen raskaaksi.
- Anonyymi
Niinpä,olen joutunut tuohon tilanteen useamman kerran .meillä vieraan vierailut alkoi kun vaimo täytti nelkytyksi. Tilannetta ei suunniteltu ,se vaan tuli.
Puhuttu siitä toki oli,vaan ei silleen aktiivisesti etsitty.
Oli mielenkiintoista katsoa vaimoa kuinka hän kiemurteli kiimassa, Oli jo jonkin aikaa tiedossa mitä oli tuleva,ei sitä olis varmaan mikään voinut estää.
Nii no,ehkä nuori mies olis voinut sanoa että eipä kiinnosta vaimoni pillu ,mutta näkihän sen kuinka nuoren miehen mielessä muu pyörinyt kun vaimon pillu.
Kun lähdimme jatkoille vuokramökkiimme,tilanne oli aika vaivaantunut. Näki että minä olin pikkaisen esteenä tilanteen kehitykselle.
Vaimo oli epävarma ,ja häntä hirvitti ottaa pikkuhousuja pois. Silmät kiinni hän sitten sai kerättyä rohkeutta riisua pikkarit .sitä huokailun määrää. Kuitenkin hetken kuluttua hän oli sängyllä selällään jalat levällään. Piti olla kondoomi vaan eipä sitä huomannut kukaan muu kun minä ja minä en puhunut mitään. Sitä sperman määrää minkä nuori mies sai vaimon pilluun ,sitä tuli ulos aika paljon,ei mahtunut sisään. Ja se pojan orkku, ilmeisesti ei ollut saanut naista hetkeen . Kesti kauan ennenkuin hän sai hengityksen tasaantumaan . Sai vaimo laatu tavaraa pilluun. - Anonyymi
Et ole tainnut olla paljon koulun biologian tunneilla paikalla. Jos kohtuun asti ehtii, niin sitten peli on menetetty. Suurin osa siittiöistä kuolee vaginan happamuudessa, ennen kuin ehtivät ylemmäs.
- Anonyymi
Haha, sinun olisi kannattanut siellä koulussa istua vähän pidempään! Vaikuttaa siltä että tietosi ovat enemmänkin raamattukoulusta kuin peruskoulusta, puhumattakaan lukiosta.
Kyllä, pitää paikkansa että ejakulaatiossa, nesteen pinnalla olevat siittiöt kuolevat välittömästi emättimen happamuudessa ja ne taas muodostavat tietynlaisen suojakalvon joka suojelee nesteen sisällä olevia siittiöitä tappavalta ympäristöltä.
Siitä ne kuitenkin uivat ylöspäin, kohdunsuun läpi kohdun puolelle. Kohdussa taas ei ole tappavaa happamuutta, vaan siittiöt uiskentelevat ympäriinsä etsien munasolua jota hedelmöittää. Eli, vaikka ne ehtivät kohdun puolelle, niin peli ei ole todellakaan menetetty, jos sillä tarkoitit raskautta.
Kohtu itsessään ei raskautta aiheuta!
Hedelmöittymiseen tarvitaan munasolu ja yksi siittiö, ei edes kohtua! Olet sentään kai kuullut keinohedelmöityksestä.
Raskautta varten tarvitaan taas käytännössä ihme. Ovulaatio ei ole kuin muutaman tunnin kuukaudessa. Sen sijaan siittiöt uiskentelevat täysin elävinä kohdussa muutaman päivän ajan. Noin viiden päivän jälkeen niistä on suurin osa kuollut, ja seitsemän päivän jälkeen niistä on kaikki kuolleet. Tarvitaan siis oikeaan osunut hetki että munasolu irtoaa kun kohdussa on tarpeeksi elinvoimaisia siittiöitä. Näin hyvin yksinkertaisesti selitettynä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha, sinun olisi kannattanut siellä koulussa istua vähän pidempään! Vaikuttaa siltä että tietosi ovat enemmänkin raamattukoulusta kuin peruskoulusta, puhumattakaan lukiosta.
Kyllä, pitää paikkansa että ejakulaatiossa, nesteen pinnalla olevat siittiöt kuolevat välittömästi emättimen happamuudessa ja ne taas muodostavat tietynlaisen suojakalvon joka suojelee nesteen sisällä olevia siittiöitä tappavalta ympäristöltä.
Siitä ne kuitenkin uivat ylöspäin, kohdunsuun läpi kohdun puolelle. Kohdussa taas ei ole tappavaa happamuutta, vaan siittiöt uiskentelevat ympäriinsä etsien munasolua jota hedelmöittää. Eli, vaikka ne ehtivät kohdun puolelle, niin peli ei ole todellakaan menetetty, jos sillä tarkoitit raskautta.
Hedelmöittymiseen tarvitaan munasolu ja yksi siittiö, ei edes kohtua! Olet sentään kai kuullut keinohedelmöityksestä.
Raskautta varten tarvitaan taas käytännössä ihme. Ovulaatio ei ole kuin muutaman tunnin kuukaudessa. Sen sijaan siittiöt uiskentelevat täysin elävinä kohdussa muutaman päivän ajan. Noin viiden päivän jälkeen niistä on suurin osa kuollut, ja seitsemän päivän jälkeen niistä on kaikki kuolleet. Tarvitaan siis oikeaan osunut hetki että munasolu irtoaa kun kohdussa on tarpeeksi elinvoimaisia siittiöitä. Näin hyvin yksinkertaisesti selitettynä.Kolmansia hattastettu vuosia, ehkäisy vaimolla kunnossa. Vaimon kiima jatkuu yhdynnän jällkeen kun tiedostaa vieraan siittiöiden uiskentelevan sisällään. Pari 50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raskautta varten tarvitaan taas käytännössä ihme. Ovulaatio ei ole kuin muutaman tunnin kuukaudessa. Sen sijaan siittiöt uiskentelevat täysin elävinä kohdussa muutaman päivän ajan. Noin viiden päivän jälkeen niistä on suurin osa kuollut, ja seitsemän päivän jälkeen niistä on kaikki kuolleet. Tarvitaan siis oikeaan osunut hetki että munasolu irtoaa kun kohdussa on tarpeeksi elinvoimaisia siittiöitä. Näin hyvin yksinkertaisesti selitettynä.Olen 22-vuotias ja mieheni on 23-vuotias ja meidän kaveri on 23-vuotias ja kimppaseksiä on harrastettu sinkkumiehen kanssa.
Mieheni siittiöt eivät tarvitse leikkiä keskenään.
Meillä on viiden arkipäivän jälkeen 2-3 yötä kimppamies ollut mukana jo 5 kuukautta ilman kumia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raskautta varten tarvitaan taas käytännössä ihme. Ovulaatio ei ole kuin muutaman tunnin kuukaudessa. Sen sijaan siittiöt uiskentelevat täysin elävinä kohdussa muutaman päivän ajan. Noin viiden päivän jälkeen niistä on suurin osa kuollut, ja seitsemän päivän jälkeen niistä on kaikki kuolleet. Tarvitaan siis oikeaan osunut hetki että munasolu irtoaa kun kohdussa on tarpeeksi elinvoimaisia siittiöitä. Näin hyvin yksinkertaisesti selitettynä.Oletko ammatiltasi gynekologi vai muuten vaan asiasta kiinnostunut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ammatiltasi gynekologi vai muuten vaan asiasta kiinnostunut ?
Miksi kysyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmansia hattastettu vuosia, ehkäisy vaimolla kunnossa. Vaimon kiima jatkuu yhdynnän jällkeen kun tiedostaa vieraan siittiöiden uiskentelevan sisällään. Pari 50
Luonnon laki! Mietitäänpä syvemmin asiaa. Aika moni käyttää yhdynnässä kumia, vähän sama kuin sauvalla tyydyttäis. Eläin maailmassa kun naaras antautuu urokselle ja uros laskee lastin sisään, tää naaras hakee tätä urosta hetken päästä uudelleen. Urosen siittiöt tekee tehtävänsä sama koskee naista. Miksi osa naisista seksuaallisesti aktiivisempia jostakin tutkimuksesta lukenut juuri tästä syystä.
- Anonyymi
Vieraan sperma vaimon pillussa on meille suuri osa juttua. Vaikka ehkäisy olisi kunnossa raskauden riski on aika mahdollinen. Muutaman kerran nuorempana kun olimme kondomin varassa vaimon pilluun päätyi vieraan spermat. Kiimassa vaimo ei halunnut kumia. Se oli todella kiihottavaa panna kuin kanit ja jännittää tärppäsikö vieraan kanssa.
- Anonyymi
Naiselle tekee hyvää saada spermaa sisälleen. Pillusta imeytyy sperman välityksellä ravinteita ja mielihyvää tuottavia ainesosia.
- Anonyymi
Tuo on juuri se juttu! Vaimo on ihan täpinöissä kun tietää että saa vierasta urosta paljaalla vaikka onkin ehkäisy hoidettuna. Mikään ehkäisyhän ei kuitenkaan ole täysin varma. Itse taas miehenä koen jonkinlaista kilpailuviettiä ja mieletöntä kiimaa kun tiedän että vaimon sisälle on vieras mies juuri hetki ennen omaa sisään työntymistä ruiskuttanut lastin omia siimahäntiä. Sinne sitten vaan omat sekaan mukaan kilpailuun. Laukeaminen tuntuu todella voimakkaalta tuolloin.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, kaverin jälkiliukkaile vaimoon tuntuu normaali niin paljon paremmalta
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879