Äitienpäivä tervehdys kaikille äideille kaikenlaisissa elämäntilanteissa!
Kirje äidiltä
Olen ainoastaan muuttanut viereiseen huoneeseen.
Minä olen minä ja te olette te,
merkitsemme toisillemme edelleen mitä olimme.
Kutsukaa minua samoin kuin ennenkin.
Älkää puhuko minusta juhlallisin tai surullisin sävyin, puhukaa samoin kuin ennenkin.
Naurakaa edelleen samoille asioille,
joille nauroimme yhdessä.
Rukoilkaa, hymyilkää,ajatelkaa itseänne.
Rukoilkaa puolestani.
Elämä jatkuu ennallaan, yhteys ei ole katkennut.
Odotan teitä, en ole kaukana,vain tien päässä.
Kaikki on hyvin.
Nämä sanat lohduttivat ainakin minua äitini pois menon jälkeen,kuulosti todella siltä kuin oma äitini olisi puhunut minulle.
Kirje äidiltä
äiditön
2
832
Vastaukset 2
- menetyksestä
Eivät he ole poissa, emme vain kykene näkemään ja kuulemaan heitä. Mutta tunnemme heidän läsnäolon jokaisessa hetkessä.
Kuinka muistaisimme kertoa kaiken tärkeän kun voimme vielä saada heidän vastauksen. - Tupsu
Nyt olen vapaa ja mukana tuulen saan kulkea ajoille rajattomuuden.
Olen kimallus tähden,olen pilven lento
Olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksesi saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan sinulle hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5082307Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35918SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht464865Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39844- 71828
- 55751
- 44695
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40650Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40636- 63573