Profetioiden selvitystä (profeetoimista) kahvin voimalla!

Anonyymi

Profetioiden selvitystä (profeetoimista) kahvin voimalla!

Ne, jotka tätä palstaa vilkaisevat, ovat voineet törmätä ilmiöön, jossa kahvin voimalla tulkitaan Raamatun profetioita ja sepitetään omiakin (profetioita).

Mitä Raamattu sanoo?
" Ei sotaväellä eikä voimalla - vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot.." Sakarja 4:6

Kun lähtökohta on vastoin Raamatun opetusta, ei siis voimalla, eikä kahvipiristeen voimalla tule Herran asioita toimittaa - niin hengelliset tervehenkiset uskovat joutuvat edottomasti hylkäämään
sellaiset profetoimiset, tulkinnat ja selitykset! Siltikin? Vaikka tämä kahvimies itse kehuu että TULEE KAIKKI selitykset saamaan?

Unohdetaan hömppä. Kun kahvin voimalla koetetaan nostattaa fiiliksiä, kyseessä on paha addiktio, jossa Jumalan Henki ei voi olla mukana...


Tässä "kahviprofeetan" tekstejä:


"ja lisää teen kun taas keitän tuoretta kahvia. ..."

• "Ensimäinen sinetti on, OMAN TULKITANI, ei siis VIELÄ selvä Jumalan Ilmoitus ja selvitys, kuten KAIKKI Profeetojen sekä Ilmestyskirjan näet ja ennustukset, jotka liittyvät ja ovat Lopunaikojen tapahtumat :)"

• "eli TULEN NE KAIKKI SAAMAAN :)

• "Mutta, nyt uusi tuore ja maukas, kahvi on valmista joten sen jälkeen ...."

JK. Onko kahvissa myös tehosteita, jotka antaa hallusinaatioita?

56

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "JK. Onko kahvissa myös tehosteita, jotka antaa hallusinaatioita?"

      Kahvi ITSESÄÄN on tehoste, monien aivojen toiminnoille!

      Tosin esim, KAAKOA ja VIELÄ enemmän TEE, mutta niissä on SUHTEELLISESTI vähemmän "piristäviä" kemikaaleja, PAITSI Oikeassa Kiinalaisessa, vihressä teessä, jota on harva edes maistanut.

      Nyt, mitä arvelet, joku kuka lie, Buddha
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Buddha

      Toki tiedät, ja tottahan tiedät, että tämä, kuka lie, sai "näet" omille käsityksilleen, kun kiehuvaan veteen tippui, teen lehti?
      eli tämä on sen tarinan, mikä lie, tarun alku.

      Nyt voit lukea eri-aineiden vaikutuksista, kehoon ja mieleen.

      mutta samase, sillä harvat, oikeasti, edes sitten tarkastavat, vaan huutelevat, sitä ja tätä.

      Nyt:
      "Ne, jotka tätä palstaa vilkaisevat, ovat voineet törmätä ilmiöön, jossa kahvin voimalla tulkitaan Raamatun profetioita ja sepitetään omiakin (profetioita)."

      Mikä on se, Jumalan Sanan, ilmotus tahi profetia, jota en ole PERUTELLUT, Raamatulla eli Kirjoituksilla?

      voitko ystävällisesti, sen paste/copy tähän ja tutkitaan yhdessä? :)

      Hyvä että laitoit tämän kysymys muotoon ;)
      "Vaikka tämä kahvimies itse kehuu että TULEE KAIKKI selitykset saamaan?"

      Sillä enkö Kirjoittanut, jos luit, niin että KAIKKI, JOKAINEN, Jumalan ilmoitus/profetia sekä LUPAUS, tulee 100% täyttymään?

      Joten kuinka monta paikkaa Kirjoituksista, Tahi Jeesuksen Sanalla olevaa lupausta ja ilmotusta/profetiaa tahot esille?

      Joten toistan sen, joka on jo esillä:
      Jes. 30:
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
      21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".
      aj toinen joka on ollut jo iät ja ajat Jumalan edessä, mitä on luvattu:

      Jes. 54:
      14 Sinut vahvistetaan vanhurskaudella; sinä olet oleva kaukana väkivallasta, sillä ei sinulla ole pelkäämistä, ja kaukana hävityksestä, sillä ei se sinua lähesty.
      15 Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
      16 Katso, minä olen luonut sepän, joka lietsoo hiilivalkeata ja kuonnuttaa aseen käytäntöönsä; mutta minä olen myös luonut tuhontuottajan hävittämään sen.
      17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      Joten, ymmärrätkö mitä Herra, näissä lupaa ja antaa, kenelle tahtoo!?

      - Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja
      - jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi.
      - - - Tämä on Herran palvelijain perintöosa,
      - tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      Nyt tarkenna huomiosi, tähän JO jossain ketjussa tuomaani, Galatalaiskirjeen LUPAUKSEEN eli ilmoitukseen JOKA ON JO TÄYTETTY, mutta eräs seikka estää sitä:
      Gal. 4:
      1 Mutta minä sanon: niin kauan kuin perillinen on alaikäinen, ei hän missään kohden eroa orjasta, vaikka hän onkin kaiken herra;
      ja
      7 Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.

      ja jos et ymmärrä Jes 54 ja Jes 30 yhteyttä tähän, voin sen selittää, sillä
      Jesaja sanoo:
      13 Sinun lapsesi ovat kaikki Herran opetuslapsia, ja suuri rauha on sinun lapsillasi oleva.

      Kenen sinun? Kerro toki jos sen kykenyt ymmärtämää!!!

      aj vielä yksi:
      Joh. 6:
      45 Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi'. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni.
      ja väännös -92
      45 Profeettojen kirjoituksissa sanotaan: 'Heistä kaikista tulee Jumalan opetuslapsia.' Jokainen, joka on kuunnellut Isää ja ottanut vastaan hänen opetuksensa, tulee minun luokseni.

      nyt tässä on kolme, todistajaa eli Kirjoitusta, joista jokainen lupaa samaa, miten siis voit sanoa:
      "jossa Jumalan Henki ei voi olla mukana..."

      Mitä sanoo Jumalan Pojan Vastaus:
      Joh. 4:
      24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
      ja
      Joh. 6:
      63 Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

      eli, miten on, mikä kohta ei ole KIRJOTUSTEN mukainen, esim oma USKONI elit varma tieto! että, tulee päivä ja on jo, kun saan katsella,. OPETTAJANI kasvoja ja Hän opettaa minua!

      aina te eksytte!
      AINA!

      ja nyt vielä keitän tuoretta kahvia ettei uni pääse yllättämään ;)

    • Anonyymi

      Voi sinua, kuvitteletko että voit minua ja uskoani, minkä Jeesus vaikuttaa voimallisesti minussa, horjuttaa?
      Voi sinua, joka et ymmärrä edes pintapuolisesti, Kirjoituksia.

      Mikä Henki, sai sinut, tämänkin järjettömyyden kirjoittamaan?

      eli taisi osua johonkin arkaan paikkaa!

      Jos et ymmärrä jotain mitä kirjoitin ja sanoin toki voit kysyä!
      ja kuten olen aina sanonut, että arvostella saa ja TÄYTYY, kunhan sen perustelee Jumalan Sanalla.

      Joten kysy ja vastaan!

      Tee sinä samoin!
      mittaa mitalla ja sinulle mitataan samalla mitalla takaisin.
      eli kysy ja opit!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Nyt, mitä arvelet, joku kuka lie, Buddha"
      Tämä jäi pois, joten,
      jos et ymmärrä miksi otin tämän teen lisäksi, niin mistä ne itämaiset tietäjtä tiesivät että, Herrani on syntyvä ja koska eli aika?

      Toki sen ymmärrät?

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Aloittaja kysyi mitä muita aineita kahvissa on (sekaan laitettu).

      Toki aloittaja tietää että kahvi on eritätin vahva piriste, siis kofeiini!

      Mutta se joka kahvin voimalla kirjoittaa niin sekavia tekstejä, joita kahvimies kirjoittaa? Se viittaa muuhunkin kuin kofeniini-riippuvuuteen???

    • Anonyymi

      "Aloittaja kysyi mitä muita aineita kahvissa on (sekaan laitettu).

      Toki aloittaja tietää että kahvi on eritätin vahva piriste, siis kofeiini!"

      Ofcausa, ja MISSÄ se kysymys on?
      Tämäkö:
      "Kun lähtökohta on vastoin Raamatun opetusta, ei siis voimalla, eikä kahvipiristeen voimalla tule Herran asioita toimittaa"

      eli, itse luen että tämä on toteamus johon vastasin, mutta toki, jos ja kun kysyt vastaa!

      "Mutta se joka kahvin voimalla kirjoittaa niin sekavia tekstejä, joita kahvimies kirjoittaa? "

      Tämä kysymys on vähän epäselvä, mutta jos tarkoitat, onko kahvin seassa muuta piristettä, esim niitä jotka tuottavat "hallusinaatioita", niin ei.

      ellei sitten hyppysellinen sokeria ole sitä tahi Oikea punainen eli rasvaainen maito?

      eli ensimmäiseen kysymykseen hankala vastata, mutta muotoile kysymys uudeelleen.

      "Se viittaa muuhunkin kuin kofeniini-riippuvuuteen???"
      ja taas, kahvi on puhdasta, mitä lie se tarkoittaa, eli eri valmistajien kahvi-pavuista juuri jaehettua tuuretta kahvia.
      Yleensä, Presidentti tahi JuhlaMokka.

      Se että joidenkin mielestä, kirjoitukseni on sekavaa, saattaa olla.
      Mutta jos on sekavaa, enkö Ole sanontu että AINA KANNATTAA kysyä ja niin kauan ja peruteellisesti sitten tuon asian esille että varmasti, jokainen joka tahtoo ymmärtää sen.

      se on eräs LAHJA joka sisältyy, edellä mainittuu, Jumalan Lapsen, ja erikoisesti minulle, annettuun Perintöön, kuten Jesaja ja Paavali opettaa.

      Joten samasta asiata kirjoittaminen ei minua kyllästytä, vaan teille ja sinulle se on hyväksi, joten:

      Jes. 54:
      14 Sinut vahvistetaan vanhurskaudella; sinä olet oleva kaukana väkivallasta, sillä ei sinulla ole pelkäämistä, ja kaukana hävityksestä, sillä ei se sinua lähesty.
      15 Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
      16 Katso, minä olen luonut sepän, joka lietsoo hiilivalkeata ja kuonnuttaa aseen käytäntöönsä; mutta minä olen myös luonut tuhontuottajan hävittämään sen.
      17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      - Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton;
      - jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi
      - - - Tämä on Herran palvelijain perintöosa,
      tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      sana vanhurskaus voi olla esim vaittomuus, kuten Herra sanoo.
      "Olkaa viattomat"

      Matt. 10:
      16 Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.

      ja sitten antaja on Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot.

      Kun Jumala on minussa ja puolellani, KUKA voi olla vastaan?
      ei kukaan ja se taas on Jesaja sanontut sanoilla:

      Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton;
      ja
      " ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. "
      sekä väännös -92
      "Jokaisen kielen, joka käy sinua syyttämään, sinä osoitat valehtelijaksi. "

      ja taas kuten Herrani teki ja tekee ja opettaa:
      2. Sam. 22:
      35 joka opettaa minun käteni sotimaan ja käsivarteni vaskijousta jännittämään.
      36 Sinä annat minulle pelastuksen kilven; ja kun sinä kuulet minun rukoukseni, teet sinä minut suureksi.

      Jumala joka ON OPETTAJANI:
      Jes. 30:
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.

      Joten, miksi et huolella lue mitä kirjoitan?
      vai etkö YMMÄRRÄ mitä Jumala sanoo ja on Kirjoitettu?

      Joten Ohi meni, ei maalia, yritä uudelleen!

      ja sitten nautin taas lisää kahvia.
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Juo sinä kahvia, kuka sekavia tekstejäsi jaksaisi lukea?


    • Anonyymi

      "Unohdetaan hömppä. Kun kahvin voimalla koetetaan nostattaa fiiliksiä, kyseessä on paha addiktio, jossa Jumalan Henki ei voi olla mukana..."

      Nyt sisi olet sitä mieltä, että runsaan lkahvin juonnin takia, minulla on additio ja vielä enemmän, että
      Jumalan Henki ei sitten ole minussa tahi mitä kirjoitan
      eli mikä henki sitten?

      Mitä hengeä tarkoitat jos ei Jumalan Henki ole kanssani?

      Ole hyvä ja vastaa?

      ja maistiasia, tulevaa;

      Jes. 55:
      10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

      10 Niin kuin sade ja lumi tulevat taivaasta eivätkä sinne palaa vaan kastelevat maan, joka hedelmöityy ja versoo ja antaa kylväjälle siemenen ja nälkäiselle leivän,
      11 niin käy myös sanan, joka minun suustani lähtee: se ei tyhjänä palaa vaan täyttää tehtävän, jonka minä sille annan, ja saa menestymään kaiken, mitä varten sen lähetän. [Joh. 6:63]

      ja alaviite:
      Joh. 6:63
      63 Henki yksin tekee eläväksi, lihasta ei ole mitään hyötyä. Ne sanat, jotka olen teille puhunut, ovat henki ja elämä.

      ja että oikein ymmärrät, niin vielä tämä:
      Joh. 17:8

      Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.

      joten ole hyvä ja vastaa,
      Jos Jumalan Henki ei ole minussa ja Sanoissani, kirjoituksissani,
      niin mikä henki?

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        No Komments....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Komments....

        Parempi onkin ettei, rankka sade yllätä.

        Kuten arvelin, tyhjää puhetta ja huutoa, tosin en tiedä motiivia mikä saa sinut kirjoittamaan!
        Kateus mahdollisesti tahi sen mukana oleva pelko

        Nyt kuitenkaan ei ole syytä pelätä sillä Herrani o tämän selvästi jo edeltä sanonut.

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Siis - kahviprofeetalle: ei huoli vastata. Hän osaa itse itselleen vastata...

    • Anonyymi

      Terve kaffeli.
      Mitäs täällä taas protestoit?
      On taas aika kouluttaa sinulle pari asiaa näistä valtikoista.

      Se on jo minulle annettu, kuten myös Daavidin huoneen avaimet ja Salomonin perintö ym.
      Että turha odottaa, että sinulle se tuotaisiin, sori vaan.

      Jatkossa sitten kuuntelet kun saarnaan, niin et enää sokaistu.

      T. pohjolan valo / Suomen profeetta

    • Anonyymi

      i see
      tämä siis, Jumalan palveleminen ja siinä tarvittavien, ARMO lahjojen sekä virkojen että voimatekojen, on mielestäsi kilpailu jossa on yksi voittaja eli sinä?

      Onko Herran käsi lyhyt tahi Herran aarre-arkut tyhjät?
      voi sinua onneton, et ymmärrä edes Minkälainen Herrani, Jumala KAIKKIVALTIAS on ja Herra Sebaotin voima ja valta.

      Jos tahdot olla suurin, mitä et ole, niin sinä olet orjani ja istut jalkajakkarallani!

      Toki Herralla on monia astioita joita käyttää ja harvat niistä on jaloa käyttöä varten.
      Nyt siis väität mitä väität, ja sanot olevasi saarnaaja/opettaja, niin toki opeta;
      mikä on sinun lähtö kohtasi, alku että sitten olet suurimmista suurin?

      Toki sen verran voi kysyä?
      anna ne kaksi tahi kolme paikkaa mihin Jumalan edessä vetoat.

      omani on ollut ja on edelleen, kunnes Herrani, itse henkilö kohtaisesti, notkistaa taivaat ja astuu alas, ja tulee siunaamaan minua, mitä sen yhteydessä saan en tiedä mutta se on suurempaa mitä osaat edes kuvitella!

      Ef. 3:
      20 Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa,
      ja
      Ps. 45:
      1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Liljat"; koorahilaisten mietevirsi; laulu rakkaudesta.(45:2) Minun sydämeni tulvii ihania sanoja; minä lausun: kuninkaasta on minun lauluni, minun kieleni on kerkeän kirjurin kynä.

      Job 32:
      18 Sillä minä olen sanoja täynnä, henki rinnassani ahdistaa minua.
      19 Katso, minun rintani on kuin viini, jolle ei reikää avata, se on pakahtumaisillaan niinkuin nuorella viinillä täytetyt leilit.
      20 Tahdon puhua, saadakseni helpotusta, avata huuleni ja vastata.
      21 En pidä kenenkään puolta enkä ketään ihmistä imartele.

      2 (45:3) Sinä olet ihmislapsista ihanin, suloisuus on vuodatettu sinun huulillesi, sentähden Jumala siunaa sinua iankaikkisesti.

      Jumalan rakkaus ja armo ja laupeus, on ylenpalttisesti päälläni, ja olen siunattu enemmän kuin kuin muut, Herran ja ihmislasten edessä!

      6 (45:7) Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
      7 (45:8) Sinä rakastat vanhurskautta ja vihaat vääryyttä; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä enemmän kuin sinun osaveljiäsi.

      Oikeuden valtikka on kädessäni, jos Herra suo ja se on enemmän kuin mikä lie, Salomonin perintö ja Daavidin avaimet.

      ja tämän kaiken ja paljon muuta, Herrani tekee ja antaa sillä:
      Laul. l. 2:14
      Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."

      ja sitten se mitä taas tuon teille esille:

      Jes. 30:
      18 Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
      19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
      21 Ja sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: "Tässä on tie, sitä käykää".

      Joten silmäni saavat, nähdä, Jumalan KAIKKIVALTIAAN ja HErran Sebaotin, sekä Jumalan Pojan, Ihmisen Pojan kunniassa ja valtasuuruudessa!

      "Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."

      Niinkuin Mooses, laitettiin, kallionkoloon, saan sieltä, Herran Jeesuksen povitaskun napin reijästä katsella, Jumalan Suoloisuutta, minkä sitten kestän katsella, ja
      Kuulla Jumalani, Opettejani äänen.

      Mutta älä huoli, voit toki sitten pöytäni alla syödä murusia jotka tippuvat, jos olet nöyrä ja palvelet minua orjanlailla ja uskollisesti.

      ja nyt sitten keitä lisää kahvia, ettei vasta saa väänteitä kuten kun lue, Herran Sanat itselleni ja teille ja koko maailalle.
      Tämä on Herran Palvelijan Perintö osa, ja mitättömän pienen osan voit saada, mikä lie, Salomin peritöä mutta se on mitättömän pieni ja vaatimaton ja heikko, sen rinnalla mitä on Jumalan KAIKKIVALTIAAN PErintö minulle!

      Jes. 54:
      17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.
      ja
      PS
      19 Mutta tämäkin on ollut vähän sinun silmissäsi, Herra, Herra, ja niin olet sinä puhunut palvelijasi suvulle myöskin kaukaisista asioista, näin opettaen ihmisten tavalla, Herra, Herra.

      Hyvää päivän jatkoa :)

      • Anonyymi

        Kuules kaffeli
        Se on niin, että mitään oikeuden valtikkaa sinulla ei ole, ethän ole edes etsinyt hänen vanhurskauttaan, joten sitäkään sinulla ei ole, kuinka sinulla sitten olisi valtaa tuomita?

        Me, joilla on valtaa, me käymme läpi koulutuksen ja se on aika hurja koulu.
        Meidät koetellaan, puhdistetaan ja muokataan ym.
        Ei sitä kahvittelemalla ja odottelemalla paljon edetä näissä valtakunnan asioissa.

        Eli se siitä ja niistä murenoista joita pöydältäsi tiputtelet.
        Nekin murenat jää syömättä......ei kelpaa koirille, eikä edes hiirille tai rotille.

        Ja nyt menen sokeisemaan tuon aloittajan, katso ja opi.


    • Anonyymi

      Profetioiden selvitystä (profeetoimista) kahvin voimalla!
      Anonyymi
      07.06.2022 20:24

      Profetioiden selvitystä (profeetoimista) kahvin voimalla!

      Ne, jotka tätä palstaa vilkaisevat, ovat voineet törmätä ilmiöön, jossa kahvin voimalla tulkitaan Raamatun profetioita ja sepitetään omiakin (profetioita).

      Mitä Raamattu sanoo?
      " Ei sotaväellä eikä voimalla - vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot.." Sakarja 4:6

      Kun lähtökohta on vastoin Raamatun opetusta, ei siis voimalla, eikä kahvipiristeen voimalla tule Herran asioita toimittaa - niin hengelliset tervehenkiset uskovat joutuvat edottomasti hylkäämään
      sellaiset profetoimiset, tulkinnat ja selitykset! Siltikin? Vaikka tämä kahvimies itse kehuu että TULEE KAIKKI selitykset saamaan?

      Unohdetaan hömppä. Kun kahvin voimalla koetetaan nostattaa fiiliksiä, kyseessä on paha addiktio, jossa Jumalan Henki ei voi olla mukana...

      Tässä "kahviprofeetan" tekstejä:


      "ja lisää teen kun taas keitän tuoretta kahvia. ..."

      • "Ensimäinen sinetti on, OMAN TULKITANI, ei siis VIELÄ selvä Jumalan Ilmoitus ja selvitys, kuten KAIKKI Profeetojen sekä Ilmestyskirjan näet ja ennustukset, jotka liittyvät ja ovat Lopunaikojen tapahtumat :)"

      • "eli TULEN NE KAIKKI SAAMAAN :)

      • "Mutta, nyt uusi tuore ja maukas, kahvi on valmista joten sen jälkeen ...."

      JK. Onko kahvissa myös tehosteita, jotka antaa hallusinaatioita?

      • Anonyymi

        Mitä sinulle yleensä edes merkkaa toisen kahvinkäyttö jossain koetteluissa?
        Eihän se kahvi ole mitenkään relevantti asia missään kohdin, se on vain hänen "käyntikorttinsa".

        Missä joukoissa olet ollut tiivistämässä omaa "viisauttasi"?


    • Anonyymi

      "Kahviprofeetta" (?) kirjoittelee sekavia... Näinkin. Hänellä on harhaisia kuvitelmia omasta SUURUUDESTAAN, jostain spesiaalitehtävästä? Raamattu ei niille mitään tukea anna! Mutta "kahvin voimalla" ja piristeellä voivat aivot synnyttää tosiaan hallusinaatioita?

      Tämä alla siteerattu kahviprofeetan teksti on sairasta:

      "Mutta älä huoli, voit toki sitten pöytäni alla syödä murusia jotka tippuvat, jos olet nöyrä ja palvelet minua orjanlailla ja uskollisesti."

      Ja mitä se kahvi tekee? Ei edes kykene kirjoittamaan kunnollista äidinkielen tekstiä?

      Tällaistakin:


      "....ja nyt sitten keitä lisää kahvia, ettei vasta saa väänteitä kuten kun lue, Herran Sanat itselleni ja teille ja koko maailalle."

      Joo?
      Ja sitten joku toinen sekoilija , joku Pohjolan valo, profeetaksi hänkin itseään tituleeraa.... hän kun vastaa tuolle "kahviprofeetalle" niin kyllä soppa on valmis!
      Puurot ja vellit ja keitot ja kastikkeet - kaikki samassa kattilassa!

      Sanoiko joku että "joukossa tyhmyys tiivistyy"? Sitä soveltaen:

      Profetoimisen homma on sitäkin tyhmempää, mitä useampi omatekoinen ja itse itsensä rohveetkaksi nimennyt siihen osallistuu!

      • Anonyymi

        Niin, mitä sinä täällä sitten teet ja tuomitset niitä omatekoisia profeetoita ym.?
        Onko sinulla siihen valta?
        Minäpä kerron, ei ole, etkä löydä valtuutusta itsellesi siihen raamatustakaan.

        Minulla taas on sellainen valta ja suoja, että kaikki millä minua "lyöt" osuu itseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mitä sinä täällä sitten teet ja tuomitset niitä omatekoisia profeetoita ym.?
        Onko sinulla siihen valta?
        Minäpä kerron, ei ole, etkä löydä valtuutusta itsellesi siihen raamatustakaan.

        Minulla taas on sellainen valta ja suoja, että kaikki millä minua "lyöt" osuu itseesi.

        Höpö, höpö harhaisia kuvitelmiasia.
        Sinulla ei ole MITÄÄN valtaa,paitsi ehkä mielikuvituksen ja harhojen tasolla?

        No, ken ymmärtää --- se ymmärtää, ettei voi vaatia sellaiselta joka elää omien kuvitelmiensa tasolla?

        Profetoimista pitää ja saa "koetella". Se on Raamatun Saan. 1 Tess 5:21.

        Joka ei kestä "koettelua" van suuttuu ja alkaa uhkailla jollain - "valta" harhalla, ei ole ymmäränyt, ettei "valtaa" anneta noin vain!

        Koettelu ja kritiikki ei ole "lyömistä". Mutta se saattaa sairaissa "valtakuvitelmissa" tuntua? Ei kivalta?

        JOKA ITSENSÄ ylentää - se ....? MItä Sana sanoo?

        Kannattaa harkita, mainostaako "valtaa"? Kukaan, jolla on todellinen valtuutus Herralta, ei MAINOSTA sitä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö harhaisia kuvitelmiasia.
        Sinulla ei ole MITÄÄN valtaa,paitsi ehkä mielikuvituksen ja harhojen tasolla?

        No, ken ymmärtää --- se ymmärtää, ettei voi vaatia sellaiselta joka elää omien kuvitelmiensa tasolla?

        Profetoimista pitää ja saa "koetella". Se on Raamatun Saan. 1 Tess 5:21.

        Joka ei kestä "koettelua" van suuttuu ja alkaa uhkailla jollain - "valta" harhalla, ei ole ymmäränyt, ettei "valtaa" anneta noin vain!

        Koettelu ja kritiikki ei ole "lyömistä". Mutta se saattaa sairaissa "valtakuvitelmissa" tuntua? Ei kivalta?

        JOKA ITSENSÄ ylentää - se ....? MItä Sana sanoo?

        Kannattaa harkita, mainostaako "valtaa"? Kukaan, jolla on todellinen valtuutus Herralta, ei MAINOSTA sitä!!

        "Kannattaa harkita, mainostaako "valtaa"? Kukaan, jolla on todellinen valtuutus Herralta, ei MAINOSTA sitä!!"

        voi sinua järjetön tomppeli!
        et edes tunne, Kirjoituksia saati ymmärrä niitä!

        2. Kor. 10:
        8 Ja vaikka minä jonkun verran enemmänkin kerskaisin siitä vallastamme, jonka Herra on antanut teitä rakentaaksemme eikä kukistaaksemme, en ole häpeään joutuva.

        2. Kor. 13:
        10 Sentähden minä kirjoitan tämän poissa ollessani, ettei minun teidän luonanne ollessani tarvitsisi käyttää ankaruutta sen vallan nojalla, minkä Herra on minulle antanut rakentamiseksi, ei kukistamiseksi.

        Näyttää siltä että, Paavali kehuu itseään vai mitä tämä merkitsee:
        kerskaisin siitä vallasta!
        ja jos ymmärrät, edes kuten pakana sadan päämies, joka myös kehuu itseään, ja Herra todistaa että sadanpäämiehellä on Jumalan antama valta, toisen vallan kautta, eli kuninkaan, lue 1 Sam 8

        no et todennäköisesti ymmärrä että tämä on se johon perustuu esivallan valta!

        ja sitten halolla päähän että menee oppi perille:

        Luuk 10
        17 Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden".
        18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
        19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.

        ja piste iin.päälle, mitä lie merkitsee.
        Matt. 28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        toki, Herra saa itseään kehua?

        mutta, koska et tunne eli tiedä Jumalan Sanaa, etkä Jumalan voimaa:
        aina olet eksyksissä!

        Joten opettele edes uskon alkeet, elu usko on LUOTTAMUS, Häneen eli Lupauksen antajaa!
        eli Minulle on Jumala Kaikkivaltias antanut, lupauksen ja itse luotan että Hän on sen voimallinen myös täyttämään, ja
        Kun se, täyttymyt tulee, voi maailmaa ja "jumalttomia" uskovia, kuten ilmestyskirja sanoo:
        ja ps 2!

        aina te eksytte!
        aina!
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö harhaisia kuvitelmiasia.
        Sinulla ei ole MITÄÄN valtaa,paitsi ehkä mielikuvituksen ja harhojen tasolla?

        No, ken ymmärtää --- se ymmärtää, ettei voi vaatia sellaiselta joka elää omien kuvitelmiensa tasolla?

        Profetoimista pitää ja saa "koetella". Se on Raamatun Saan. 1 Tess 5:21.

        Joka ei kestä "koettelua" van suuttuu ja alkaa uhkailla jollain - "valta" harhalla, ei ole ymmäränyt, ettei "valtaa" anneta noin vain!

        Koettelu ja kritiikki ei ole "lyömistä". Mutta se saattaa sairaissa "valtakuvitelmissa" tuntua? Ei kivalta?

        JOKA ITSENSÄ ylentää - se ....? MItä Sana sanoo?

        Kannattaa harkita, mainostaako "valtaa"? Kukaan, jolla on todellinen valtuutus Herralta, ei MAINOSTA sitä!!

        Koettele sitten, äläkä tuomitse tai loukkaa.
        Sinulla ei ole sellaiseen mitään valtuuksia.
        Pitäisi olla nopea kuulemaan ja hidas puhumaan.
        Ja pitää tuomita oikein, eikä sen mukaan miltä asia päältä päin näyttää.

        Ethän sinä edes koetellut, siitä heti vain mutu tuntumalla teit juuri sitä mistä varoitetaan.
        Muista että sanoistasi joudut vastaamaan ja joka sanoo "sinä hullu" tms. on ansainnut helvetin tulen.
        Sekö olisi sitä kritiikkiä?

        Kukaan ei ole ylentänyt itseään, vaan kertoo niin kuin asia on.
        Ja jos niin sanoo, eikö kannattaisi olla hieman varuillaan ja koetella?
        Minulla on valta ja siksi kannattaa olla varuillaan, minä voin yhtä lailla käyttää sitä valtaa ja tuomita ja ne laitetaan täytäntöön.


    • Anonyymi

      "Kuules kaffeli
      Se on niin, että mitään oikeuden valtikkaa sinulla ei ole, ethän ole edes etsinyt hänen vanhurskauttaan, joten sitäkään sinulla ei ole, kuinka sinulla sitten olisi valtaa tuomita?"

      ja, MISSÄ olen sanonut että olen Profeetta?
      Tuo se esille, toki osaat, copy/paste/a!

      Nyt, mitä on viattomuus, eli vanhurskaus Jumalan edessä?
      ja KUKA sen antaa ja ON MINULLE antanut eli ansainnut?
      lain teot?
      omat teot?

      etkä ole HUOLELLA lukenut, mitä olen kirjoittanut.

      esim tämä jota usein toistan ja vien Jumalani eteen:
      Jes. 30:
      18 Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
      19 - - -Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
      20 - - - niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.
      21 Ja sinun
      - - - korvasi kuulevat
      - - - "Tässä on tie, sitä käykää".
      aj jos et muista niin, tok taas uudeleen tuon esille:
      Jes 54
      17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      Joten, keneltä ja mistä sinä saat viattomuuden eli Jumalan vanhurskausden? ? ? ?
      oma Vanhurskauteni eli viattomuus JUMALAN edessä on yhtä ja yksi KUIN Herrani Jeesus Kristus/voideltu.
      Minulla on TÄYDELLEEN SAMA VANHURSKAUS eli viattomuus KUIN JEESUKSELLA!
      100%
      se on lahja ei omat tahi lain teot!

      ETKÖ Kuule mitä Jumala sanoo:

      - - - Tämä on Herran palvelijain perintöosa,
      - - - tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      Joten, onko Jumalan lahja tässä kohden täydellinen?
      joten, kuten olen sanonut sanon taas,
      KUNNES, kohtaan Jumalani KASVOISTA KASVOIHIN
      ja kuulen Jumalan puheen ja opetuksen Jumalan omasta suusta, kuten Mooses ja Paavali

      TÄMÄ on osa perintöä, jonka Jumala KAIKKIVALTIAS on minulle antanut.
      jso sinä et usko tätä, sillä ei ole, vähäisintäkään, pienintäkää, väliä itselleni:
      eikä Jumalalle.
      Jumala tekee minulle, KUTEN MINÄ USKON.
      ei kuten sinä!

      Joten et ymmärrä edes uskon perusteita eli alkeita!

      ja sitten lisää kahvia, ettei kukaan jää siitä osattomaksi.
      joten täytän tämän osan monen puolesta ,että kaikilla on hyvä olla :)

      "Tällaistakin:

      "....ja nyt sitten keitä lisää kahvia, ettei vasta saa väänteitä kuten kun lue, Herran Sanat itselleni ja teille ja koko maailalle.""

      ja et edes ymmärrä ja itedä mihin tämä viittaa vaikka senkin selvästi olen esille tuonnut!
      musase, nyt jatkan KUNNES Kohtaan Opettajani, Jumalan Kaikkivaltiaan.
      Totisesti, totisesti!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
      ai niin, meinas unhoittua, joten vielä sananen.
      Kukin sen uskon mukaan mitä Jumala on itsekullekin antanut!
      Room. 12:
      3 Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
      ja
      Room. 12:
      6 ja meillä on erilaisia armolahjoja sen armon mukaan, mikä meille on annettu; jos jollakin on profetoimisen lahja, käyttäköön sitä sen mukaan, kuin hänellä uskoa on;

      Nyt Herra on antanut, minulle täydellisen uskon.
      Lahjana, ilman omaa ansioitani.
      ja tämä usko on se joka minussa voimallisesti vaikuttaa.
      Jumalan Pojan usko!
      ja voin kun se aika tulee, siirrää vuoria!
      aj herättää kuolleita.
      Mutta, tärkein on Ihmisen sielun pelastus, ja kuinka sen ja miten saa aikaan, Jumalan Sana, joka minulle on annettu!

      Joh. 17:
      8 Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille;

      ja minä. kuka lie olen; "ottanut ne vastaan"
      ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.
      ja taas kertausta:
      Jesaja 51
      10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

      ja sitten juon sitä kahvia!
      Hyvää päivän jatkoa, itsekullekin

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
      joten ohi meni, ei maalia!
      yritä uudelleen!

    • Anonyymi

      "Eli se siitä ja niistä murenoista joita pöydältäsi tiputtelet.
      Nekin murenat jää syömättä......ei kelpaa koirille, eikä edes hiirille tai rotille."

      Sinä järjetön tomppeli!
      kerro toki, ilman kirjoitus virheitä tahi kirjoitus virheiden kanssa, mitä
      Herrani Jeesus tässä tapauskessa sanoo?

      Matt. 15:
      22 Ja katso, kanaanilainen vaimo tuli niiltä seuduilta ja huusi sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda minua. Riivaaja vaivaa kauheasti minun tytärtäni."
      23 Mutta hän ei vastannut hänelle sanaakaan. Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja rukoilivat häntä sanoen: "Päästä hänet menemään, sillä hän huutaa meidän jälkeemme".
      24 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".
      25 Mutta vaimo tuli ja kumarsi häntä ja sanoi: "Herra, auta minua".
      26 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".
      27 Mutta vaimo sanoi: "Niin, Herra; mutta syöväthän penikatkin niitä muruja, jotka heidän herrainsa pöydältä putoavat".
      28 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Oi vaimo, suuri on sinun uskosi, tapahtukoon sinulle, niinkuin tahdot". Ja hänen tyttärensä oli siitä hetkestä terve.

      no oi, suuri opettaja, opeta toki:
      mitä Herra tässä meille opettaa?
      tahi, voi sinua, kun sanot Jumalan ARMOA ja SANOJA:
      "ei kelpaa koirille, eikä edes hiirille tai rotille."

      aj taas olet hyvin heikoilla jäillä!

      AINA TE EKSYTTE!
      aina!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Leipää ja murenia pöydältä.
        Siinä on ero kenen pöytä.
        Herra antoi ja ruokki, hän valmistaa pöydän hän on se leipä.

        Nyt oli kyse sinun murenistasi.
        Ei kukaan näitä pitkiä kirjoituksiasi jaksa edes lukea ja perustelut vähän edelleen hakusessa.
        Millä sinä ruokkisit minut?
        Tulisinko kylläiseksi?


    • Anonyymi

      "
      Me, joilla on valtaa, me käymme läpi koulutuksen ja se on aika hurja koulu.
      Meidät koetellaan, puhdistetaan ja muokataan ym."

      voi sinua, sinä järjetön tomppeli!
      Jos siis sinulla on valta, osoita se, missä akupunkissa ja kylä pahassa sitten vaikutatkin!

      sillä on Kirjoitettu:

      Luuk. 22:29
      29 ja minä säädän teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan,

      Nyt sisi toki olet sitä mieltä, että ISÄ, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot,
      ANTOI Jeesukselle kaiken vallan,eli kuninkaallisen vallan?

      jos olet Herran kanssa samaa mieltä ,etkä väitä että Jeesus valehteli, niin
      Nyt Herra on meille, eli minulle myös sen vallan antanut.
      Mutta
      gal 4, se ei vielä ole minulla voimassa, kuten Jes 30 ja 54 sanoo, mutta
      KUN SE TULEE ,siirrän vuoria ja herätän kuolleita
      sekä TEEN SUUREMPIA TEKOJA kuin itse Jeesus!

      nyt siis, oman todostuksesi mukaan sinulla ON JO se valta.
      Joten osoita se.
      ellet olet todistanut väärin eli valehtelet, sanoo Ananias!
      jso et sitten ole ja sano myös Herraa valehtelijaksi, niin voit käyttää kuninkaallsta valtaa, koska itse tahdot, ja taas
      1 sam 8!

      ja sitten taas jatkan kahvin nauttimista ja odottamista, kunnes Jumala, itse Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, notkistaa taivaat ja astuu alas, kuten oli Mooseksen kohdalla ja Paavalin!

      AINA TE EKSYTTE!
      aina!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Mark. 8:11
        Ja fariseukset lähtivät sinne ja rupesivat väittelemään hänen kanssaan ja vaativat häneltä merkkiä taivaasta, kiusaten häntä.
        Mark. 8:12
        Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä."

        Minulla on valta, sinulla ei.
        Olen sitä jo käyttänytkin, älä vaadi merkkiä tai tunnustekoa, hedelmistähän puu tunnetaan.
        Sinä olet jo sokeana ollut ja olet aina jos väität vastaan, kuten kaikki vastaanväittäjät sokaistuvat.

        Sinäkin tuomitset ennen kuin otat asioista selvää, siksi sinulla ei ole hänen vanhurskauttaan, et ole etsinyt, et ole löytänyt.

        Minulla on se valta ja maailma osoittaa sen.
        Ei tarvitse kuin katsella ympärilleen mitä tapahtuu, niin tietää mikä aika on.
        Sinäkin vastustat totuutta ja siksi oletkin sokaistunut.
        Ehkäpä luulit tuntevasi Herran taikka kirjoitukset, mutta et tunne, olet eksyksissä ja näkeehän sen jo kirjoituksistasikin.


    • Anonyymi

      Kahvin voimalla näyttää syntyvään lähes samoja Ylivertaisuuden harhoja kuin narkoottisilla aineilla ja farmagologialla!

      Kuolevainen savi-ihminen kehuu ja kerskaa että "Minulla on Valta!"

      Voi pimeää sokeutta! No, antaa tyypin elää virtuaalimaailmansa Vallan käytössä?
      Ei sillä käytännössä ole mitään merkistystä. Eikä sellainen tehoa yhteenkään.

      Toki NOIDAT kaikkina aikoina ovat noituneet ja kironneet toisia. Ehkä tässä onkin kyse noituuden hengen uudesta ilmentymisestä? Eksytyksestä, jossa eksyttäjä esiintyy runsaiden (sekavien) Raamatun lauseiden ryöpytyksellä...

      Mutta Jumalan asiasta ei ole kahviprofeetan kohdalla kyse!

      Itseään kehuva ja korottava, itsestään ja vallastaan kerskaava on sortunut ylpeyden syntiin,. Mutta, antakaa tyypin olla. Jättäkää lillumaan oman "valtansa" kuvitteluihin!

      Tällaisen lauseen voi siirtää suoraan roskakoriin. ( Siteeraus kahviprofeetan tekstistä:

      "Minulla on valta ja siksi kannattaa olla varuillaan, minä voin yhtä lailla käyttää sitä valtaa ja tuomita ja ne laitetaan täytäntöön"

      Tuollainen lause täyttää vihakirjoituksen kriminaalisen todisteen. Ei edes KahviProfeetta saa uhkalla toisia ihmisiä! Pelottelu-agendaa!

      • Anonyymi

        Väärää puuta haukuit, mutta eihän sokealta voi paljon enempää odottaakaan, vai mitä?

        T.PV/SP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärää puuta haukuit, mutta eihän sokealta voi paljon enempää odottaakaan, vai mitä?

        T.PV/SP

        Sehän on selvä? Sokea kun ei näe että....

        T.PX/SY


    • Anonyymi

      Hyvä tämä aloitus oli!!Profetioiden selvitystä (profeetoimista) kahvin voimalla!

      Ne, jotka tätä palstaa vilkaisevat, ovat voineet törmätä ilmiöön, jossa kahvin voimalla tulkitaan Raamatun profetioita ja sepitetään omiakin (profetioita).

      Mitä Raamattu sanoo?
      " Ei sotaväellä eikä voimalla - vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot.." Sakarja 4:6

      Kun lähtökohta on vastoin Raamatun opetusta, ei siis voimalla, eikä kahvipiristeen voimalla tule Herran asioita toimittaa - niin hengelliset tervehenkiset uskovat joutuvat edottomasti hylkäämään
      sellaiset profetoimiset, tulkinnat ja selitykset! Siltikin? Vaikka tämä kahvimies itse kehuu että TULEE KAIKKI selitykset saamaan?

      Unohdetaan hömppä. Kun kahvin voimalla koetetaan nostattaa fiiliksiä, kyseessä on paha addiktio, jossa Jumalan Henki ei voi olla mukana...

      Tässä "kahviprofeetan" tekstejä:


      "ja lisää teen kun taas keitän tuoretta kahvia. ..."

      • "Ensimäinen sinetti on, OMAN TULKITANI, ei siis VIELÄ selvä Jumalan Ilmoitus ja selvitys, kuten KAIKKI Profeetojen sekä Ilmestyskirjan näet ja ennustukset, jotka liittyvät ja ovat Lopunaikojen tapahtumat :)"

      • "eli TULEN NE KAIKKI SAAMAAN :)

      • "Mutta, nyt uusi tuore ja maukas, kahvi on valmista joten sen jälkeen ...."

      JK. Onko kahvissa myös tehosteita, jotka antaa hallusinaatioita?

      28

      158
      Äänestä

    • Anonyymi

      Kahviprofeetalle tiedoksi, että Paulig mainosti jo vuonna 1931
      "tuoretta kahvia".


      1931
      Taatusti tuoretta

      Paulig tuo markkinoille jauhetun kahvin ja alkaa ensimmäisenä Euroopassa varustaa kahvipakkaukset tuoreuden takaavalla päivämääräleimalla. Myös Juhla Sekoitus on "Pauligin päivättyä".

    • Anonyymi

      Kahviprofeetta nauttii tabunsa kahvin kera ja saa sitten houreita.

    • Anonyymi

      Mistä hengestä nousee sitten eräiden kirjoittajien ylenkatse ja pilkkapuhe?

      Kahvitauko aina raamattutuntien välillähän vain rentouttaa!Ja keventää mukavasti ettei mene liian raskaaksi opetus.

      • Anonyymi

        Raamattu opettaa "koettelelemaan kaikki". 1 Tess 5:21.
        Joka ei kestä julkisista teksteistään koettelua, ja jopa väittää sitä hyökkäykseksi tai muuksi vihamielisyydeksi? Sellaisen pitää jättää julkiset profetiansa ym. vain yksityiseen tasoon.

        Kirjoita - mutta kestä "koettelu" inisemättä!

        Lopunajan eksytysten ja harhaopetusten keskellä tervehenkinen uskova VALVO; eikä ota syödäkseen pilaantuneita, jopa väärien henkien tuottamia annoksia!

        Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu opettaa "koettelelemaan kaikki". 1 Tess 5:21.
        Joka ei kestä julkisista teksteistään koettelua, ja jopa väittää sitä hyökkäykseksi tai muuksi vihamielisyydeksi? Sellaisen pitää jättää julkiset profetiansa ym. vain yksityiseen tasoon.

        Kirjoita - mutta kestä "koettelu" inisemättä!

        Lopunajan eksytysten ja harhaopetusten keskellä tervehenkinen uskova VALVO; eikä ota syödäkseen pilaantuneita, jopa väärien henkien tuottamia annoksia!

        Piste.

        Temppelissä Jeesuskin "koeteltiin" kuulusteltiin.
        Häntä lyötiinkin ym. ja joutui syyttömänä ristille......
        Kun osaamattomat tekevät työtään väärillä motiiveilla, niin seuraukset ovat pahat.

        Entä kun sinä koettelet?
        Mitä jos joku luottaa sinuun ja sitten sokeana talutat toisen sokean kuoppaan?
        Sinä et osaa koetella, sinä olet eksyksissä ja olet sokea.
        Sori vaan, mutta niin se on.
        Sinä tulet saamaan tuomion.


      • Anonyymi

        Sananl. 25:27
        Liika hunajan syönti ei ole hyväksi, ja raskaitten asiain tutkiminen on raskasta.

        onhan se hyvä, nauttia vaikka kahvia jos ei, muuta keksi :)
        Joten AINA Viisas Salomo, joka 99,98% varmuudella käytti muutakin kuin kahvia, eli Sabasta tuotua, kallista "yrttiä", niin
        tutki paljon ja Jumalan Henki oli KAKSIN kertaisena Salomolla.


        eli, Kuninkaan voitelu ja sitten ERIKOINEN LAHJA, missä oli:
        Viisauden Henki, Ymmärryksen ja älyn henki, mitä lie
        Jes. 61:
        1 1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

        Kaikki Kuninkaat oli tästä PAKOSTA, eli VOITELUSTA osallisia, ja sitten SUPER BONUS Salomolle.

        1. Kun. 3:11
        2. Aik. 1:11

        11 Ja Jumala sanoi Salomolle: "Koska sinulla on tämä mieli etkä anonut rikkautta, tavaraa ja kunniaa, et vihamiestesi henkeä, etkä myöskään anonut pitkää ikää, vaan anoit itsellesi viisautta ja taitoa tuomitaksesi minun kansaani, jonka kuninkaaksi minä olen sinut tehnyt,
        12 niin annetaan sinulle viisaus ja taito; ja lisäksi minä annan sinulle rikkautta, tavaraa ja kunniaa, niin ettei sitä ole ollut niin paljoa kenelläkään kuninkaalla ennen sinua eikä tule olemaan sinun jälkeesi".

        ja samaa olen itse itselleni anonut ja paljon muuta, mitä teille en kerro, sillä
        SILLÄ ne mitä olen löytänyt saattavat olla, "kertakäyttö" lahjoja Jumalalta, enkä tähdo että joku tulee osille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sananl. 25:27
        Liika hunajan syönti ei ole hyväksi, ja raskaitten asiain tutkiminen on raskasta.

        onhan se hyvä, nauttia vaikka kahvia jos ei, muuta keksi :)
        Joten AINA Viisas Salomo, joka 99,98% varmuudella käytti muutakin kuin kahvia, eli Sabasta tuotua, kallista "yrttiä", niin
        tutki paljon ja Jumalan Henki oli KAKSIN kertaisena Salomolla.


        eli, Kuninkaan voitelu ja sitten ERIKOINEN LAHJA, missä oli:
        Viisauden Henki, Ymmärryksen ja älyn henki, mitä lie
        Jes. 61:
        1 1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

        Kaikki Kuninkaat oli tästä PAKOSTA, eli VOITELUSTA osallisia, ja sitten SUPER BONUS Salomolle.

        1. Kun. 3:11
        2. Aik. 1:11

        11 Ja Jumala sanoi Salomolle: "Koska sinulla on tämä mieli etkä anonut rikkautta, tavaraa ja kunniaa, et vihamiestesi henkeä, etkä myöskään anonut pitkää ikää, vaan anoit itsellesi viisautta ja taitoa tuomitaksesi minun kansaani, jonka kuninkaaksi minä olen sinut tehnyt,
        12 niin annetaan sinulle viisaus ja taito; ja lisäksi minä annan sinulle rikkautta, tavaraa ja kunniaa, niin ettei sitä ole ollut niin paljoa kenelläkään kuninkaalla ennen sinua eikä tule olemaan sinun jälkeesi".

        ja samaa olen itse itselleni anonut ja paljon muuta, mitä teille en kerro, sillä
        SILLÄ ne mitä olen löytänyt saattavat olla, "kertakäyttö" lahjoja Jumalalta, enkä tähdo että joku tulee osille!

        Kauhsituksen kanihäkki, laitoin väärn paikan!

        vaan
        Jes. 11:
        2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.

        Olkaa TARKOINNA ja aina valppaina!


    • Anonyymi

      "Kahviprofeetalle tiedoksi, että Paulig mainosti jo vuonna 1931
      "tuoretta kahvia".

      1931
      Taatusti tuoretta

      Paulig tuo markkinoille jauhetun kahvin ja alkaa ensimmäisenä Euroopassa varustaa kahvipakkaukset tuoreuden takaavalla päivämääräleimalla. Myös Juhla Sekoitus on "Pauligin päivättyä"."

      en tiedä mitä tahdot sanoa :(
      mutta toki Gustaf, Pauling on "oikeassa", omien tuotteiden kohdalla, vuodesta;
      "Paulig on paahtanut Suomen suosituimpia kahveja jo vuodesta 1876."

      joten ei vaadio kovin paljoa, koolettaa tahi mennä Pauligin sivuille, JOS TAHTOO tietää, eikä sitten jaksa itse tutkia.

      https://www.paulig.fi/kahvit/valmistustapa/papukahvi-898/brandi/4956

      Nyt samalla sanot että:

      "Paulig tuo markkinoille jauhetun kahvin"

      en mnä puhunut, VALMIIKSI jauhetusta kahvista, vaan
      kahvipavuista!
      SUURI ERO, maista ja ihmettele!

      Joten kirjotin:
      "Se viittaa muuhunkin kuin kofeniini-riippuvuuteen???"
      ja taas, kahvi on puhdasta, mitä lie se tarkoittaa, eli eri valmistajien kahvi-pavuista juuri jaehettua tuuretta kahvia.
      Yleensä, Presidentti tahi JuhlaMokka."

      KAHVI_PAVUISTA!

      Lue edes mitä kirjoitan!

      Nyt sitten voit OPPIA ja kuten olen sanonut, JOS ET YMMÄTTÄ KYSY ja opetan!

      https://www.paulig.fi/kahvit/juhla-mokka/juhla-mokka
      Tämän Suomen rakastetuimman kahvisekoituksen maku luodaan joka päivä alusta alkaen paahtimollamme. Juhla Mokka -kahvia on saatavilla tutussa puolen kilon pakkauksessa suodatin- ja pannujauhatuksena sekä 500 g papupakkauksena.

      "500 g papupakkauksena." papupakkaus eli kahvi-papu!

      Nyt tässä on mahdollisesti, yksi paikka josta niitä papuja hankitaan, en voi olla varma, mutta noin 77% varmuudella.
      https://www.youtube.com/watch?v=LDP6oef0c48

      PAULA KAHVIN JÄLJILLÄ - JAKSO 2. ENSIMMÄISELLÄ KAHVITILALLA!

      ja ne pavut sitten ITSE jauhan samallaiselle sähkömyllyllä mitä on tässä esill :)
      https://www.youtube.com/watch?v=o3I0as7E3Ec

      sähkömylly, sillä en ole löytänyt sopivaa itselleni, joka toimii "kauralla".
      Nyt tästä sait vähäisen tieto.iskun kahvista kahvi-plantaasilta, kahvi kuppii ja sitten ei muuta kuin juomaan.

      Nyt, Tiesitkö ja tottahan tiesit, että 99,99% varmuudella, se yksi kolmesta ITÄMAAN, mahdollisesti joku aasian maa, Herralla lahjana annetuista oli teetä?

      Kiinassa ERITTÄIN arvokasta (rahalla mitattuna) ja se oli Kiinassa ja muualla RAHA, eli Tee-laatta.

      sen ihmeellisistä vaikutuksista toki voin antaa tietoa ja oppia jso NÖYRÄSTI PYYDÄT!

      MAtt 2
      11 Niin he menivät huoneeseen ja näkivät lapsen ynnä Marian, hänen äitinsä. Ja he lankesivat maahan ja kumarsivat häntä, avasivat aarteensa ja antoivat hänelle lahjoja: kultaa ja suitsuketta ja mirhaa.

      Kultaa ei ole teetä :)
      Joten Suitsuke ehkä, juuri sitä Saban kuninkatar eli nainen toi Salomolle joka sitten istutti sitä oven pieleen eli "keittiö" puutarha, se li ja on yksi, Jumalan ANTAMA osa, Pyhästä VOitelu aineesta ja Pyhästä suitsukkeesta.

      2. Moos. 30:
      25 Ja tee siitä pyhä voiteluöljy, höystetty voide, jollaista voiteensekoittaja valmistaa; se olkoon pyhä voiteluöljy.
      ja
      35 ja tee niistä suitsutus, höystesekoitus,
      voiteluöljy sekä suitsutus "pihka".

      Nyt siis, eräs osa oli ja on sitten:suitsuketta voit ITSE TUTKIA mitä tämä on!
      ja sitten: mirhaa

      Nyt tätä mirhaa, on ollut itämailla ja se on suunnattoman arvokasta, 99,99% varmuudella teetä!
      ja kuten sanoin, teessä on vahvempia, aine osia kuin Brasilaisessa tahi Arabi kahvissa.

      Hyv'ää päivän jatkoa, ja nyt olen ansainnut, kupin juuri jaehettua kahvia :)

      PS
      on suuri mahdollisuus, että Jeesuksen "isä" joosef sekä äiti Maria, nauttivat egyptsissä teetä ja sitten Herra, Jumala Kaikkivaltias, Kutsui Poikansa, työn tekoon, ettei koko päivää teetä nauti :)
      johan siinä voi vatsa mennä sekaisin!
      Jos siis lukee Jumalan Sanaa vaikka se on suussa hunajaa, eli lähes kahvin makuista :)

      Ai niin, tätä kirjoittamasi jäi posi, mutta tässä:
      "Unohdetaan hömppä. Kun kahvin voimalla koetetaan nostattaa fiiliksiä, kyseessä on paha addiktio, jossa Jumalan Henki ei voi olla mukana..."

      Toki olet sitä mieltä että EDES Herralla, Jeesuksella ON PYHÄ HENKI, vaikka nautii "kahvia", "teetä" ja viiniä?

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Kahviprofeetta nauttii tabunsa kahvin kera ja saa sitten houreita.2
      Kuten olen usein sanonut, sanon taas.
      erittäin harvoin syön lääkeitä jota apteeki, Kreikaksia,
      Strong's G5331 - pharmakeia
      eli apeteekki.
      eli noituus tahi velhous.

      Nyt sisi, koska Suomessa ei saa, kasvattaa parantavia yrttejä eikä niitä edes käyttää, (lääkeaine laki! vsatoin Jumalan LAKIA)
      Niin käytän buranaa, 400 vahvuus ja para-tabs. vahvuus samaa luokkaa vaikka eri tavalla merkitty.

      Joten en nauti kahviani tabujen kanssa, MUTTA
      MUTTA usein nautin kahvin ohessa Whiskyetä
      esim, nyt on kahta laatua ja merkkiä:

      Ballantine sekä Bowmore, 12v sekä Macallan eli kolme.
      Kuitenkaan en niitä nauti kuin pikkurillin siivun verran ja sekin koska niissä on valtavasti alkoholia jonka keho voi muuttaa energiksi, sillä syön vielä vähemmän kuin Daniel!
      ajtkuvasti enkä vain kolmea viikkoa. vaan jopa.. olkoot....

      Joten hyvää Päivän jatkoa.
      ja sitten juhlan kunniaksi otan, siivun viskiä.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        ja ettet pinnistele liikaa, ja saa jotain harmia eli esim, päänsärkyä, toki tiedät että Jumala jopa kehottoitaa nauttimaan väkiviinaa ja viiniä ja "olutta"

        5. Moos. 14:
        26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.

        Viiniä ja väkijuomaa.

        Toki muistat, että ENSIMMÄINEN IHME, mitä Herrani teki oli viini?
        saat itse etsiä missä se on esillä!

        Luuk. 7:
        34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'

        Toivottavasti, et mitään PAHAA tahi pahantahtoista sano Herrani, juomista!


        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ettet pinnistele liikaa, ja saa jotain harmia eli esim, päänsärkyä, toki tiedät että Jumala jopa kehottoitaa nauttimaan väkiviinaa ja viiniä ja "olutta"

        5. Moos. 14:
        26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.

        Viiniä ja väkijuomaa.

        Toki muistat, että ENSIMMÄINEN IHME, mitä Herrani teki oli viini?
        saat itse etsiä missä se on esillä!

        Luuk. 7:
        34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'

        Toivottavasti, et mitään PAHAA tahi pahantahtoista sano Herrani, juomista!


        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Järkyttävää sekoilua, ja vieläpä Herran nimessä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää sekoilua, ja vieläpä Herran nimessä!!!

        Kyseessä on ateisti joka pilkkaa uudella tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on ateisti joka pilkkaa uudella tavalla.

        Taitaa olla pikemmin helluntailaisluopio tai muu vastaava. Raamattua tuntee.
        Luopion tunnusmerkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla pikemmin helluntailaisluopio tai muu vastaava. Raamattua tuntee.
        Luopion tunnusmerkit.

        Ei tunne Raamattua vaan lainailee täysin sekopäisesti. Hellarit jopa luopiotkin kyllä tuntee Raamattua eikä tulla tapaa sekoile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunne Raamattua vaan lainailee täysin sekopäisesti. Hellarit jopa luopiotkin kyllä tuntee Raamattua eikä tulla tapaa sekoile.

        Kyllä kyseessä on ilmeinen hellariluopio...
        taidan tietää nimenkin...


    • Anonyymi

      Taas se on remmissä. Kahvirohveetta.
      Oisko ollu välillä vaikka katkolla, tai suljetulla?

      Näins ukkeli kehuu:

      "ja sitten nautin kahvia, itse pavuista jauhetusta kahvista ;) nam nama ja nam
      joten ketun aihe on voi voi ja voi
      Mutta toki voin itse nauttia sen ohessa nam nam nam :)

      PS / JK
      ai niin, meinas viski unhoittua ettei kukaan saa mitään kipinöitä ja pahansuovia ajatuksia että juon vain muutaman tunnin (vähintää) levännyttä vettä tahi muutamia päiviä, "puhdistettua" vettä, vaan tilkan viskiä, mallia bowmore,
      ja loistavan lontoo kielen osaaja tulkitsen ja käännän sen:
      Kumartaa lisää ;)
      nyt, mittasin mitalla että, lasissa on noin; 12 millimetriä väkiviinaa, eli muutama ruokalusikallinen, mitäs siihen sanot?"
      -----------------------------------------------

      No, onhan se selvää kun itse syntinsä tunnustaa. Himonsa.

    • Anonyymi

      Sinä järjetön tomppeli!
      "No, onhan se selvää kun itse syntinsä tunnustaa. Himonsa."

      Miten on, kun Jeesus oli "viimeisellä" aterialla, eli Pääsiäs-aterai, niin mehuako Herra heille tarjosi?

      Mark. 14:
      23 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille; ja he kaikki joivat siitä.
      24 Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.
      25 Totisesti minä sanon teille: minä en juo enää viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena Jumalan valtakunnassa."
      ja sama
      Matt. 26:28
      ja koska et tiedä mikä on ja oli ensimmäinen ihme mitä Jeesus teki, niin opi ja ihmettele:

      - - - Kaanan häät
      Joh. 2:
      9 Mutta kun edeskäypä maistoi vettä, joka oli muuttunut viiniksi, eikä tiennyt, mistä se oli tullut-mutta palvelijat, jotka veden olivat ammentaneet, tiesivät sen-kutsui edeskäypä yljän
      10 ja sanoi hänelle: "Jokainen panee ensin esille hyvän viinin ja sitten, kun juopuvat, huonomman. Sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."

      väännös -92
      9 Valvoja maistoi vettä: se oli muuttunut viiniksi. Toisin kuin palvelijat, jotka olivat veden astiasta ottaneet, hän ei tiennyt, mistä viini oli peräisin. Hän kutsui sulhasen luokseen
      10 ja sanoi: "Kaikki tarjoavat ensiksi hyvän viinin ja sitten, kun vieraat alkavat juopua, huonompaa. Mutta sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."

      Ja oletus että et ymmärrä, niin:
      "Jokainen panee ensin esille hyvän viinin ja sitten, kun juopuvat, huonomman. Sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."
      Viini joka juovutti heidät oli siis, toisen luokan viiniä ja nyt Jeesus tekee parempaa viiniä jo kännissä oleville häävieraille!

      Nyt. väität että Jeesus itse on sitten syntinen jonak tulee pyytää syntejä anteeksi!

      "No, onhan se selvää kun itse syntinsä tunnustaa. Himonsa."
      Tämä TAAS on hyvin lähellä sitä syntiä mitä ei ikinä saa anteeksi!

      Ole varuillasi!!!

      joten
      Ohi meni, ei maalia
      Yritä uudelleen!
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Oisko ollu välillä vaikka katkolla, tai suljetulla?"
      ja kuten, mahdollisesti tässä ketjussa VAROITIN SINUA, niin
      Muista että, Herra usein kääntää teot ja aikomukset ja aivoitusket,
      parjaajan ja pahansuopaisen omaan päähän!
      Muista,
      Mitä jo sinua olen VAROITTANUT!

      Jumala olkoon armollinen sielullesi.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Kahvi - ja viskiprofeetta on taas vauhdissa!
      Lieneekö ollut tuntuvampikin "putki" päällä, kun oli hiljakseen välillä. Taikka krapula?

      No, ihmehän se olisi ellei Kahviprofeetta kehuisi itseään ja mainostaisi olevansa kuin mikäkin Voimamies? No, antaa kaverin hullutella...

      Näin se runoilee eräässä ketjussa:


      Anonyymi
      30.06.2022 12:31
      UUSI

      "Nyt tämä, mitä joku irvi leuka voi sanoa itse-kehuksi niin olkoot, siis kehun itseäni sillä. TUNNEN HERRANI ja TIEDÄN Jumala Kaikkivaltiaan voiman ja vallan, ja se tulee olemaan niin suuri ja ihmeellinen että ette voi edes kuvitella ja e ikauaa näitten päivien jälkeen!"
      ------------------------------------------------------------------
      No, Raamattua kaveri unohtaa? Sana kun opettaa ETTEI pidä itseään kehua!!

      • Anonyymi

        hah hah ha hah sanoo Jumala ja Jumalan siunattu ja voideltu, psalmi 2!

        nyt, miten on mistä se kenkä/kengä nyt puristaa, juudan suku tutkimus on viimeinen jota olen kirjoittanut, niin sekä on nyt kivi kengässä?

        Joten Jumalan mielenmukaisen Elihun sanoin, joka:
        13 Älkää sanoko: 'Meitä vastassa on ilmetty viisaus, vain Jumala voi hänet torjua, ei ihminen'.
        ja
        17 Vastaanpa minäkin osaltani, minäkin ilmoitan, mitä tiedän.
        18 Sillä minä olen sanoja täynnä, henki rinnassani ahdistaa minua.
        19 Katso, minun rintani on kuin viini, jolle ei reikää avata, se on pakahtumaisillaan niinkuin nuorella viinillä täytetyt leilit.
        ja
        21 En pidä kenenkään puolta enkä ketään IHMISTÄ imartele.!!!

        vähinten vääriä juutalaisia tahi teko juudan jälkeläisiä!
        ja
        4 Jumalan henki on minut luonut, ja Kaikkivaltiaan henkäys elävöittää minut.
        5 Vastaa minulle, jos taidat; varustaudu minua vastaan, nouse taisteluun.

        - - - Vastaa minulle, jos taidat; varustaudu minua vastaan, nouse taisteluun.
        vai etkö kykene, Jumalan Sanalla perustelemaan ja komoamaan mitä esille toin ja tuon!

        vai mitä sanot, mikä Henki/henki minussa on?
        kerro se, omin sanoin:

        ja ole varovainen kun suusi avaat!

        Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.


    • Anonyymi

      Joko sitten irvileukojien kengä on paremmin :)
      vai mikä se on.

      eli se mitä viimeeksi kirjoittelin koskee, tulevaa perimän muutosta joihin monet ovat JO valmiit menemää, eli tämäkö sai kengen puristamaan?

      mutta samase

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kahviprofeetta taas remmissä!
      Lienee ollut katkolla välillä?

      • Anonyymi

        katkolla?
        mitä lie tarkoitat, jos tarkoitat että olen juonnut viiniä tahi väkijuomaa tahi olutta, yli kohtuuden ja sen vaikutus olisi että tulisi katkaista jotain, olet väärässä :)
        Joten iloitse ja riemuitse, täällä olen ollut ja olen edelleen, Jumalan kasvojen edessä, ja ainoa mitä katkon on metsän puita ja oksia :)
        eli
        Luonnossa vaeltelen ja juttelen ja "riitelen" Jumalan kanssa, kunnes saan nähdä Hänet kasvoista kasvoihin :)
        Joten iloitse ja riemuitse, ja vieläkin sanon teille, iloitkaa, sillä
        minä tulen pian!

        Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe