Tää on tämän saman toimitusjohtajan firma niinku don sol oy!!!!!! Näytti olevan töitä tarjolla jälleen kerran! Älkää vaan sotkeutuko tähän firmaan jäävät palkat saamatta.
Bms kymppi oy!!!!!!! Varokaa
11
2967
Vastaukset
- Anonyymi
onko hänen vaimonsa kaunis vaaleaverikkö.
- Anonyymi
ha haaaaaaa,,,käynti optikolla ei aina riitä..
- Anonyymi
Miten edes kehtaa työntekijöitä hakea. Niin moni joutunut palkkaturvasta omansa hakemaan! Kunpa tää varoitus tavoittaisi kaikki
- Anonyymi
On kusettanut jo porista lähtien koko ikänsä kaikkia hyvä uskoisia ihmisiä ja näköjään homma jatkuu...
- Anonyymi
Kunnes joku toisin päättää
Amen😉 - Anonyymi
Juu uskokaa ihmiset varoituksen sanaa! Nää on sellaisia "ankkalinnalaisii"Aku,Iines,hessuhopo ja pojat......
- Anonyymi
Linssi Lassen palkat joskus myöhässä ei sen pahempaa.
- Anonyymi
Mikä yllätys :D
Don Sol Oy
3161359-8
KONKURSSI
2023-01-04 - Anonyymi
Mikäs firman nimi nyt on? Kai koijari on uuden perustanut jälleen kerran
- Anonyymi
taitaa olla supsakka oy
- Anonyymi
Parturi täti siivoja kuntavaaliehdokas keulilla. Meneekö vuosi vaiko 2 kun taas konkurssi? Perin outoa että saa mellastaa mielin määrin ottamatta vastuuta käytännössä mistään?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820