Totuus ei pala tulessakaan

Anonyymi

Miltähän näiden uhreiksi joutuneiden naisten puolisoista tuntuu se että vaimot joutuvat joka päivä menemään töihin tai luottamustoimeen paikkaan jossa on vaarana joutua ahdistelluksi ? Kyllä sais vaan Pron porukatkin kattoa peiliin ja miettiä itse tykönään että sietäisivätkö moista käytöstä jos oma vaimo olisi kyseessä ?

32

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😂 Tarkoititko vitsiksi tämän aloituksen?

      ELLLET, kysyn miksi naiset kerrotun mukaan pynttäytyvät, ketä varten, töihin, kummiin asusteisiin? Miksi niiden miehet ei kiellä, vai vaihtavatko naiset vaatteet ja kengät jossain ulkovarastossa mennen tullen? Tiedetäänkö kotona tällaisesta?

      Miksi naiset vaikuttavat joissain tilanteissa olleen vähintään semi-aktiivisia osapuolia? Miksi lähtevät valittamaan huonosta kohtelusta?

      Miksi eivät ole tuoneet aikanaan "epäkohtia" esiin? Olisivat puhuneet aviomiehelleen kotona jos eivät luita muihin instanssiin. Luulisi jotta raavas mies saa asiaa eteenpäin vietyä? Vuosia vanhoja asioita veivataan.

      Miksi vieläkään ei ole nimiä "epäkohtia" kokeneille.?

      • Anonyymi

        Joo. Kaikki saa astua jotka meikkaa? Vielä jos laittaa hamehen niin se on selvä viesti halukkuudesta? Vedä nyt pääs pois perseestäs, niin saat sen verran happoa että voidaan katsoa vielä aivosolu liikahtaa.


      • Anonyymi

        Itse en tällaista pynttäytymistä ole havainnut kaupungin työntekijöillä, täysin normaaleissa vaatteissa ovat töissä.

        Ajatus mallisi on kyllä täysin kieroutunutta. Vaikka kaupungintyöntekijät kulkisivat töissä bikineissä, ei se oikeuta ketään loukkaamaan heidän fyysistä koskemattomuuttaan tai puhumaan heille asiattomuuksia.

        Yritäpä päästä sinäkin jo 2020- luvulle. Ihmeellistä naisten syyllistämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kaikki saa astua jotka meikkaa? Vielä jos laittaa hamehen niin se on selvä viesti halukkuudesta? Vedä nyt pääs pois perseestäs, niin saat sen verran happoa että voidaan katsoa vielä aivosolu liikahtaa.

        Kusirajahame ei kuulu arki-illan työtilaisuuteen aikuiselle ihmiselle. Tietysti jos elämä on sitä että hakemalla hakee miesten huomiota joka puolella. Niin eihän siinä paljon voi toivoa kun että miehet ymmärtää pysyä kaukana koska luvassa on hankaluuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tällaista pynttäytymistä ole havainnut kaupungin työntekijöillä, täysin normaaleissa vaatteissa ovat töissä.

        Ajatus mallisi on kyllä täysin kieroutunutta. Vaikka kaupungintyöntekijät kulkisivat töissä bikineissä, ei se oikeuta ketään loukkaamaan heidän fyysistä koskemattomuuttaan tai puhumaan heille asiattomuuksia.

        Yritäpä päästä sinäkin jo 2020- luvulle. Ihmeellistä naisten syyllistämistä.

        Telaketjufemakot toimii juuri noin. Ei vastuuta mistään. Ei tyylitajua, ei ymmärrystä. Sivistyksestä puhumattakaan. Mutta mies pitäisi saada.

        Lähdepä samam tien alasti kauppaan jos niin tunnet tarvetta itseäsi esitellä. Katotaan kuinka kauan kuljet vapaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusirajahame ei kuulu arki-illan työtilaisuuteen aikuiselle ihmiselle. Tietysti jos elämä on sitä että hakemalla hakee miesten huomiota joka puolella. Niin eihän siinä paljon voi toivoa kun että miehet ymmärtää pysyä kaukana koska luvassa on hankaluuksia.

        Koskeeko tämä myös härmäläisiä kristillisiä🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telaketjufemakot toimii juuri noin. Ei vastuuta mistään. Ei tyylitajua, ei ymmärrystä. Sivistyksestä puhumattakaan. Mutta mies pitäisi saada.

        Lähdepä samam tien alasti kauppaan jos niin tunnet tarvetta itseäsi esitellä. Katotaan kuinka kauan kuljet vapaana.

        Tyylitajusta voidaan keskustella sitten erikseen , nythän ei ollut kysymys siitä. Sisälukutaitosi vaikuttaa olevan olematon.

        Eihän tässä kukaan ole kehottanut järjestyslakia rikkomaan ja alasti kulkemaan. Suomessa ihmisillä on kuitenkin vapaus PUKEUTUA miten haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyylitajusta voidaan keskustella sitten erikseen , nythän ei ollut kysymys siitä. Sisälukutaitosi vaikuttaa olevan olematon.

        Eihän tässä kukaan ole kehottanut järjestyslakia rikkomaan ja alasti kulkemaan. Suomessa ihmisillä on kuitenkin vapaus PUKEUTUA miten haluavat.

        Itsehän vaadit naisille kaikkia oikeuksia. Niiden kanssa tulee aina velvollisuudet. Kuten alkeellinen ymmärrys pukeutumisesta. Sori vaan.


      • Anonyymi

        Avaaja tarkoitti varmaan kirjoittaa jotta "Lidlin lateksihousut ja Tokmannin verkkosukkahousut ei pala tulessakaan".

        Alkoi vaan turhaan jeesustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telaketjufemakot toimii juuri noin. Ei vastuuta mistään. Ei tyylitajua, ei ymmärrystä. Sivistyksestä puhumattakaan. Mutta mies pitäisi saada.

        Lähdepä samam tien alasti kauppaan jos niin tunnet tarvetta itseäsi esitellä. Katotaan kuinka kauan kuljet vapaana.

        Jos pääsisi tilanteeseen tuollaisen mimmin kanssa, ei olisi kovin erikoista koska nainen on feikki. Se ratkaisee mitä nainen on oikeasti, ei kerran vuodessa kun kaivaa jonkun bilehameen kaapista. Naiset ei tajua että näillä asioilla on todellaiso ero. Ä siis yritä olla muuta kuin olet! Tosimies näkee läpi kokeneella silmällä. Vink vink, kokemusta on.


      • Anonyymi

        Oliko korsetti myös yllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän vaadit naisille kaikkia oikeuksia. Niiden kanssa tulee aina velvollisuudet. Kuten alkeellinen ymmärrys pukeutumisesta. Sori vaan.

        Ihan normaaleihin kaikille kuuluviin oikeuksiin kuuluu Suomessa oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen sekä asialliseen kohteluun. Tämä koskee myös naisia, tiedoksi sinullekin. Näitä oikeuksia peräänkuulutan.

        Kuuluuko mielestäsi naisten velvollisuuksiin kuunnella asiattomuuksia ja hyväksyä kenen tahansa epätoivottua koskettelua?

        Ehkäpä nämä henkilöt, jotka kertovat kaupungin työntekijöiden ja valtuutettujen pynttäytyvän tarkoitushakuisesti, tulevat kertomaan havainnoistaan omilla kasvoillaan ja nimillään. Samaahan on vaadittu muilta kokemuksistaan kertoneilta. Todistustaakka pätee siis varmaan myös tässä asiassa. Muuten tämä on turhaa huutelua näiltä arvostelijoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko korsetti myös yllä?

        Monelle läskimakkaralle sen sais laittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko korsetti myös yllä?

        Väärin päin puettuna eikä narut piisannu ku koitti kiristää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusirajahame ei kuulu arki-illan työtilaisuuteen aikuiselle ihmiselle. Tietysti jos elämä on sitä että hakemalla hakee miesten huomiota joka puolella. Niin eihän siinä paljon voi toivoa kun että miehet ymmärtää pysyä kaukana koska luvassa on hankaluuksia.

        En ole vielä kenelläkään kaupungin työntekijällä tai luottamushenkilöllä nähnyt työtehtävissä hametta, joka olisi lyhyempi kuin polven yläpuolelle. Käsittääkseni siihen asti hame on vielä ihan asiallinen ja päivätilaisuuksissa ja töissä ok. Jos et pysty olla kommentoimatta asua tai kenkiä asiallisesti, saati olla koskematta, on syytä katsoa peiliin.


    • Anonyymi

      Työsuojelu on näitä tilanteita varten. Miksi ei "ahdistellut ja kiusatut" ole ottaneet yhteyttä työsuojeluun? Vuosikausia jatkuneeseen häirintään.
      Paskapuhettahan kaikki tuntuu olevan.
      Se on totta, on tyylikkäitä ja tyylittömiä kenkiä.
      Tyylittömiä, osaamattomia kenkien käyttäjiä. Kun toisilla korkkokenkä napsaa.
      Olisiko Kauhavalle viisainta perustaa avojalkakonttorit. Tai ainakin villasukka osastot.

      • Anonyymi

        Paljonko sinne työsuojeluun on ihan sikuisten OIKEASTI tullut niitä työsuojeluilmoituksia? Siis faktisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sinne työsuojeluun on ihan sikuisten OIKEASTI tullut niitä työsuojeluilmoituksia? Siis faktisesti?

        No orota ny hetki, kyllä niitäkin vielä tuloo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No orota ny hetki, kyllä niitäkin vielä tuloo...

        Eikös markku lehdessä kertonut ihan itse, että työsuojeluorganisaatio ei koske luottamushenkilöitä....

        Oli komiatissa helmikuun puolivälissä ihan painetussa lehdessä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös markku lehdessä kertonut ihan itse, että työsuojeluorganisaatio ei koske luottamushenkilöitä....

        Oli komiatissa helmikuun puolivälissä ihan painetussa lehdessä.....

        YLE:n jutun mukaan kaupungintalolla on pitänyt muuttaa kenkä tyyliä, fetismin takia.
        Ja yksin uskalleta jäädä samaan huoneeseen. Ymmärsin jutun mukaan että kaupungintalon työntekijöitä on ahdistelu.
        Kuka puhuu paskaa!? Nämä seitsemän, nimetöntä urhoollista. Seitsemän kuolemansyntiä. Nahkurin orsilla tavataan.


      • Anonyymi

        Koska jos kyseessä on ylin esimiehesi, et halua riskeerata työpaikkaasi tai työtehtäviäsi. Siksi. On helpompi vältellä. Nykyään työpaikat, varsinkaan naisille, ei kasva puissa. Eläkkeeltä on helppo huudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jos kyseessä on ylin esimiehesi, et halua riskeerata työpaikkaasi tai työtehtäviäsi. Siksi. On helpompi vältellä. Nykyään työpaikat, varsinkaan naisille, ei kasva puissa. Eläkkeeltä on helppo huudella.

        Opittua avuttomuutta. Ryhdistäytykäå tai lopettakaa valittaminen.


    • Anonyymi

      Mä meen ainakin farkuissa ja koskaan en ole kohdannut mitään pahaa. Paitsi kerran kun mun autoa oli naarmutettu töissä.

    • Anonyymi

      Oli mullakin kerran jakku. Päinvastoin. Naisiltakin tuli kehuja. Tarttooko sitä aina olla lumpuus?

    • Anonyymi

      Ottakoot saikkua

    • Anonyymi

      Taas klassinen kysymys: Missä se työsuojelu silloin LUURAA kun sitä eniten tarvittaisiin?

      • Anonyymi

        Ja miten voi olla mahdollista, että sinne EI OLE tullut ainuttakaan ilmoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten voi olla mahdollista, että sinne EI OLE tullut ainuttakaan ilmoitusta.

        Markku itse sanoi komiat lehdessä, että luottamushenkilöt eivät kuulu työsuojelun piiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku itse sanoi komiat lehdessä, että luottamushenkilöt eivät kuulu työsuojelun piiriin.

        Jos ei luottamushenkilöt, niin ainakin Kauhavan kaupungin työntekijät. Ylen jutussa kerrottiin niitä olevan. Kymmeniä. Miksi ei heitä ole työtuojelu ole suojannut?


    • Anonyymi

      Jonku rintaliivit löytyivät roskakorista .

      • Anonyymi

        Pliis säästäkää likaisilta yksityiskohdilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pliis säästäkää likaisilta yksityiskohdilta

        Ei ole mitään likaista .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe