Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suomalaisten koulutettujen väkivalta- ja pedofiliarinki Suomessa

Anonyymi

Heidän tekojensa pääpiirteet ovat kidutus ja ihmiskauppa. Minä jouduin kohteeksi korkeintaan 4-vuotiaana. Ensimmäiset selvät muistot siitä on, kun olin 4-5-vuotias, mutta olen päätellyt, että olin nuorempi. He käyttävät huumausaineita ja ehkä ECT:tä niin, että uhri saa poikkeuksellisia kykyjä, kuten säveltäminen ja sanoittaminen, insinöörialoihin liittyvät kyvyt, poikkeuksellinen ja poikkeuksellisen nopea hahmotuskyky... Sitten he harjoittavat ihmiskauppaa. Uhrille jää aivovamma ainakin näköhermoon, masennus, sympaattisen hermoston oireet, näkökentän muut oireet, ahdistus...

Tilanteen alkamisesta häviää kaikki muistot. Huumauksen alaisena saa todella voimakkaita kipuja ainakin päähän. Samalla kokee fyysistä ja verbaalista väkivaltaa. Tunteet heittelevät, näköaisti katoaa, on tajuttomuutta, ajantaju katoaa... Sitä ei kerrota, ketä he ovat tai milloin tai miten pääset pois. Se täyttää ihan jokaisen kidutuksen tunnusmerkin. Siitä saa amnesian eli ei ole mitään mahdollisuutta estää seuraavaa kertaa. Revitään hiuksista tai potkitaan selkään 4-vuotiasta, seksuaalista väkivaltaa, itketetään murrosikäistä toistuvilla seksijutuilla, huumataan aikuisena yökerhossa, kampataan lattialle, ei päästetä poistumaan heidän luotaan, seksuaalista väkivaltaa, käydään käsiksi yliopistolla ryhmätyötilassa, laboratoriossa, tilassa, johon on pääsy kortilla vain henkilökunnalla, illalla harjoitustilassa, työpaikalla, "kaverien" kotona, omassa kodissa...

Sitten he porukalla huutelevat ja vihjailevat asiasta, kun et muista. Itselläni muisti palasi koronaviruksen ja eristysten takia, kun viimein vältin väkivallan pitkäksi ajaksi.

Nämä persenaamat omivat kaikki toisen ihmisen työt ja kuljeskelevat ylpeinä työpaikoilla, yliopistolla... koska he ovat mukana jossain ja voivat tuntea itsensä paremmaksi. Ylemmyydentuntoa lisää lain yläpuolella oleminen. Mukana on musiikkiala, poliitikkoja, korkeakoulun henkilökuntaa ja ihan miltä tahansa alalta ihmisiä.

10

1759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osalla heistä on joitakin diagnooseja, kuten ADHD, mutta osalla on varmasti persoonallisuushäiriö, on sitten diagnoosia tai ei. aloittaja

    • Anonyymi

      En ole syyllinen siihen, että elämäsi on mitäänsanomatonta ilman minua. Ei ole minun vikani, että lapsesi on sairas, tekee kuolemaa tai on kuollut. Etenkin, kun oma ikäni on 4v. En ole syyllinen siihen, että sinulla on persoonallisuushäiriö tai muita diagnooseja. En ole syyllinen sinun pahaan oloosi, joka on luultavasti lähtöisin lapsuuden perheoloistasi. En ole syyllinen siihen, että pidät lapsiasi niin surkeina, että vainoat minua pakkomielteisesti. Minun vikani ei ole, jos et ole hankkinut koulutusta, jonka tarvitsisit. Avioerosi ei ole minun syytäni. Elämässäsi epäonnistuminen ei ole minun syytäni. Se ei kuulu sinulle mitenkään, mitä minä aion opiskella tai missä haluaisin olla töissä. Ei ole minun vikani, että parisuhteesi on pystyyn kuollut. Ei ole minun vikani, että kukaan normaali ei halua sinua. Köyhyytesi ei ole minun vikani. Sinun älyn riittämättömyys ei ole minun syytäni. Sinun mieleen jäämätön ulkonäkösi ei ole minun vikani. Mene vikisemään ja harjoittamaan väkivaltaasi jonnekin muualle, vitun sairas paska. aloittaja

    • Anonyymi

      "Olet velkaa."
      "Laskut pitää maksaa."
      "Olet tyh***. Idio*** ."
      "Olet kehitys*** ."
      "Tuskin olemme koskaan oikeasti olleet kavereitasi."
      "Ollaanko me taas ystäviäsi?"
      "Onko sinulla kavereita?"
      "No siis kosto vähän niin kuin elää."
      "Joko olet kanssamme tai olet meitä vastaan."
      "Pyydä anteeksi."
      "Mitä jos tajuaisit itse?"
      "Miksi? Kysyitkö miksi?"
      ”Tylsäääää.”

    • Anonyymi

      "Lain mukaan vainoaminen tarkoittaa ei-toivottuja jatkuvia yhteydenottoja, uhkailua, seuraamista, tarkkailua tai vastaavaa häirintää. Vainoaminen on omiaan aiheuttamaan pelkoa ja ahdistusta uhrissa."

      Suv*
      Minn*
      Sann*
      Juh*
      Ade*
      Iid*
      Leen*
      Lind*
      Ink*
      Tim*
      Aleks*
      Iit*
      Jukk*
      Kar*
      Nik*
      Tom*
      Noor*
      Petter*
      Petr*
      Kristiin*
      Johann*
      Päiv*
      ...

      "Ihmiskauppa ei ole hetkellistä kaupantekoa. Ihmiskauppa on hyväksikäytön prosessi, jossa tekijä pyrkii saamaan taloudellista hyötyä alistamalla uhria eri keinoin."

      "Lain mukaan pahoinpitelyssä on kyse ruumiillisesta väkivallasta, jossa uhrille syntyy vammoja, kipua tai tajuttomuus.

      Törkeäksi pahoinpitely muuttuu, jos aiheutetut vammat ovat vaikeat tai hengenvaaralliset ja teko on tehty erityisen raaalla tai julmalla tavalla. Myös ampuma- tai teräaseen käyttö tekee usein pahoinpitelystä muodoltaan törkeän."

    • Anonyymi

      Mm. Suv*, Sann* ja Ink* estää opiskelijaa käymästä normaalisti korkeakoulussa, koska he käyttävät sadistista väkivaltaa toistuvasti ja yllättäen. Heidän kanssaan ei voi jäädä edes hetkeksi yksin. Väkivalta on oikeasti ihan helvetin sairasta. He ovat kasvaneet niin kieroon, että pitävät sitä normaalina. Kiduttamista. Siis kidutuksen määritelmän täyttävät teot ovat heidän mielestään normaaleja täysin sivullista ihmistä kohtaan. Ihan vitun sairaat paskat. Olette ihan vitun sairaita.

    • Anonyymi

      Onko tämä kauppa todellista? https://t.me/GitmoTV/15891

    • Anonyymi

      siis PolPo ei tutki ihmiskauppa rikoksia tekijöitä ei toteta kiinni, mutta auta armias jos lähetät pasi viheraholle roskapostia heti on PolPon erikoisjoukot ovella viemässä poliisivankilaan, ja tämä on aivan tosijuttu

    • Anonyymi

      Jos paljastat saatanapalvojien, noitien rikokset, sinut leimataan hulluksi.

    • Anonyymi

      ,,,näitä "jorma-hartikaisia" sun muita "seppä-eskoja" on valitettavasti vieläkin irrallaan tälläkin puolen rajaa , kaikki eivät vuonna 1944 jättäytyneet luovutetuille alueille ...Jälkeläiset mellastelevat nyt míkä Ukrainassa , mikä täällä Suomenmaalla ...

    • Anonyymi

      Ranskalainen kantis ampui maahanmuuttajia - jäikö huomaamatta?
      Moktar.Gubta
      2022-12-25 11:01:24

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c918a205-66b0-4773-a9a8-1061687c6ece
      Kolme kurdia kuoli ja kolme muuta haavoittui. Ampuja on valkoihoinen kantaranskalainen mies, jolla on aiempaakin taustaa rasistisista teosta. Ampuja itsekin myöntää asian.

      Asia haisee oikeistoterrorismilta taivaaseen saakka. Nyt sitten kummastelen, miksi tällä palstalla ollaankin asiasta ihan hipihiljaa aivan, kuin koko asiaa ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Yleensähän tällä palstalla öyhötetään terroristisista rikoksista aamusta iltaan.

      Koska asia ei antanut minulle rauhaa, kysyin asiaa persujen puoluetoimiston työmieheltä Putkoselta. Hän on aina sorvin äärellä, oli sitten kyseessä kupin nosto tai sosiaalidemokraattien panettelu. Sillä se asia selvisi.

      Kärkkäisen taikapelit, joita persujen puoluetoimisto välittää jäsenilleen, ovat valmistettu Magnitogorskissa Venäjällä. Valmistustavasta johtuen taikapeileissä on hiontavikaa (taittovikaa) vasemmalle. Niinpä putinismimyönteiset asiat kylläkin näkyvät selkeästi ja kirkkaan, kun taas faktat usein sumentuvat.

      Nyt tämäkin asia sitten lopulta selvisi.
      Parhain jouluisin terveisin, Moktar. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe