Neste Häijää nyt ABC.

Anonyymi

Mikä muuttui. Esim Pirkanmaan Osuuskaupalle. Liikennekaupan ryhmäpäällikkö on kuulemma antanut k-kauppiaalle lähtö käskyn. SALE tilalle., josku joku haluaa jäädän vuokralle niin tupla vuokra.
Paskaksi meni koko Pori Tampere väli . Kaikki asemat näitä aakkosten valtaamia.

28

3668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruoka ainakin oli paskoo nesteellä.

      • Anonyymi

        Jos arvon ruokailija ei tiedä, niin lounas konsepti ei toistaiseksi ole muuttunut miksikään sitten paikan omistaja vaihdoksen? Näin asia on ilmoitettu! Joten "paskoo" se ruoka siellä sitten on ollut jo ennestäänkin?


      • Anonyymi

        Toivon todella, että ruuan maku parantuu. Viimeksi söin kanaa joskus kauan sitten, hyvä että alas meni.


    • Anonyymi

      Silloin kun sitä sattui saamaan. 10.30 joskus poikkesin niin ei saanut mitään.

    • Anonyymi

      Minulle ei ole loppujen lopuksi väliä, mitä pikatieravintolan katolal seisoo. Likainen räkälä ei saa olla, mutta muuten olen sopeutuvainen matkantekijä.

      Entiset likkakaverita ja nykyinen siippa on ronkeleita ravintolaohmisiä. Ne alkaa hitainliikkein nostella haarukalla milloin mitäkin lautasella. Ei ole hyvin paistunut tai ei ole tuore tai on liikaa rasvaa jne.

      Omasta puolesta syön ravintolassa kaikki pihvit ja muutkin ruoat, mitä olen itse tilannut. Jos ei ole kovin hyvää joku, niin ajattelen, että tämä on kuitenkin päivän energia. Tankataan vaan kaikki sisään, mitä sulaa.-

    • Anonyymi

      Kylläpä oli likainen Hese kun sunnuntaina aamusella poikettiin 19.6 juuri avaamisen jälkeen. Lattiat sotkuiset ja myös tuolit rasvaisia laikkuja sielä täällä. Ketsuppitahrat pöydissä ym. Eikö niille kesätyöntekijöille voi opettaa rätin ja mopin käyttöä? Paikalla oli myös svenssonia ja tummempaa väkeä. Näin meillä korona aikaan siisteys Nolla.

    • Anonyymi

      Lisäyksenä vielä, ketsuppi päästetty loppuun asti Hesen puolelta. Sai kyllä toisen ravintolan päästä. Hesburgerin siisteystaso ? Kuka tätä valvoo?

    • Anonyymi

      S-ryhmä ajoi pieniä yrityksiä ahdinkoon korona-aikana. Nyt ovat ostaneet halvalla niitä.
      Koko s-ryhmän toiminta on aggressiivista. Esim hyvät sopimukset Alkon kanssa. Alko muuttaa heti S-ryhmän kiinteistöön jos on tiloja. Se on poliittinen koplaus. Parhaat tontit myös aina saamassa. Sastamalassakin koplaus tonttimaissa...

    • Anonyymi

      Äänestäkää jaloillanne

      • Anonyymi

        Olen uusimainen Vammalassa, enkä oikein tiedä, mistä Vammalasta saisi edullista ruokaa viikonloppuna, niin vaihtoehdot ovat Häijää tai Lauttakylä. Tästä eteenkinpäin kai Lauttakylä.


    • Anonyymi

      Vuoden sotkuisin Hese sertifikaatti kuuluu sinne.

    • Anonyymi

      Onko muuttunut mikään

    • Anonyymi

      Hinnat muuttunut

    • Anonyymi

      Jep, bensan hinta laskenut.

    • Anonyymi

      Sama sotku taasen viikonloppuna pari vkoa sitten. Tosi likaiset tuolit ja ympäristö Hesessä. Huh.

    • Anonyymi

      Palvelu tais huonontua

    • Anonyymi

      Kokoomuslaiset ajavat s-ryhmän asioita.
      Heltis prismankin tontti ihan hetkessä paraatipaikalta.

    • Anonyymi

      Sale on v...tun kallis kauppa! Menkää säästäriin!

    • Anonyymi

      Kyllä neste oli

    • Anonyymi

      En ole moniin viikkoihin asioinut Hesessä Häijäässä, mutta veikkaan että tuolit ja pöydät rasvalaikkuisia ja ranskikset lattioilla, näin oli syyskuussakin.

      • Anonyymi

        Noi kuulostaa entisen, paikalta poistuneen kahvilayrittäjän jankutuksilta. Kaikista pikaruokapaikoista voi löytää ranskanperunan lattialta, jos lapsiperhe on käynyt paikalla aterioimassa.

        Ei tuolla mitään rasvalaikkuja ole pöydillä. Ne pöydät pyyhitään todella monta kjertaa 8 h työvuoronkin aikana.


    • Anonyymi

      Pari päivää sitten tuli pakosta ruokailtua Häijään abcllä lounaalla, meny spagettimössöä, kylmää pastasalaattia, makkaraviipaleita lillui liemessä, härkäpapua eli lämmin ruoka oli halvimmista jauho raaka- aineista kyhättyä moskaa, joka ei pidä nälkää paria tuntia kauempaa. Ei ihme, että kansalaiset vaan lihoo. Lihaa, saatika kalaa on enää turha toivoa listoille, broilerikin on kohta luxusta apsilla. Levitteet Keijua ja oivariinia, aitoa voita ei enää saa. Teevalikoima suppea, ei esim. vihreää teetä. Hinta oli kohdillaan eli jotain 13.00 e. ts katteet erinomaiset. Seuraavalla kerralla apsilla vessakäynti, mulle röyhkeä kusettaminen riitti.

      • Anonyymi

        Oi Pellehermanni, kerro meille parempi vaihtoehto?


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


    • Anonyymi

      En mene enään.

    • Anonyymi

      Ennen oli kauniita nuoria naisia töissä, mutta ajat on muuttunu...

    • Anonyymi

      Häijää ABC :llä olen käynyt vuosia, yleensä jonkun kaverin kanssa pullakahvilla kaikki ok ja osa myyjistä jopa mukavia, osa ei. nyt kun menin sinne hakemaan muna Hampurilaista. ei saa sanoi nainen, poika olis jopa tehnyt, mutta kärttyinen ehkä vanhapiika sanoi, että täällä ei tehdä, poika koitti luomia tilanteesta mutta ei uskaltanut tehdä munahampurilaista. joten lähdin seuraavaan kioskiin. olen käynyt siinä nesteellä ainakin 20v asiakkaana ja näin se vaan loppu. voisin sanoa että PASKA PAIKKA. joten jäi paskanmaku suuhun, vaikka en saanut munahampurilaista. Ja emmeet olisi ollut, niin munia kuin hampurilaisiakin. ei muutakuin jatkoa heille valitsemallaan tiellä. Terveisin Matti Puhakka

      • Anonyymi

        Onko sama Matti jolla on tapana sanoa, että "hampurilainen munalla ja maito rahalla"?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe