ei taivaasen menijä

Anonyymi

Eipä ole jumalaa näkynyt suojelemassa merijärveä.Niin on koronakin iskenyt kylään.
Ei ole rukoilua kuullut jumala.Herää epäilys miten on petetty raskaasti väkeä.
Eikä näytä mikään valistus auttavan.Umpiluuta on nuppi liian monella.
No tyhmyyttä ei ole onnistuttu muuallakaan poistamaan.Liekkö merijärvellä kuitenkin tyhmyys pahinta sorttia.No semmoinen kansa.Sellaiset on myös johtajat.

6

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ole huoletta kohta alkaa uudet huutokauppa ohjelmat,ja meidän sivu jumala Markku esiintyy, Jumalan armosta

      • Anonyymi

        niin ja seurat viikon päästä pyhässä veressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja seurat viikon päästä pyhässä veressä

        synnit saatu anteeksi uutta vain tekeen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        synnit saatu anteeksi uutta vain tekeen,

        paskaa olitte levittänyr pitkin lopen järviä ja niittyjä oli oikein kuvia iltalehdessä


    • Anonyymi

      Olkaa merijärviset onnellisia! Siellähän te elelette kuin Herran kukkarossa. Pikkukunnassa ei mahdu olemaan isoja ongelmia. Koronaakin on vain vähän. Eihän se ole juuri elämänmenoa hidastanut. Ei teillä, naapurit, ole paljon palveluja, mutta naapureista, kohtuullisen välimatkan takaa, löytyy kaikkea tarpeellista. Olkaa onnellisia siellä kaikkie naapureiden takapihalla, jossa kuitenkin on ilo elää!

    • Anonyymi

      jelppiverkon työntekijän mukaan koronaa ei ole olemassakaan.se on keksitty salaliitto.ei ole ottanut rokotuksiakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe