Samalla tulee mitätöityä paperi jossa Boris lupasi turvatakuut Suomelle.
Britit haluavat elää rauhan aikaa sodan ulkopuolella vaikka Suomi itse provosoimansa sodan joutuisikin sotimaan.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008867555.html
Boris Jonsonille potkut?
11
94
Vastaukset
- Anonyymi
Euroopassa on tasan yksi valtio jpka on syyllinen sotaan. Suomi hakee vahvaa puolustusratkaisua täysin arvaamattoman Venäjän hyökkäyksen varalle ja se on ainoa järkevä toimintamalli nykyään. Suomi ei provosoi yhtään mitään.
Sen verran olen ennenkin juttujasi lukenut, että sinulta voi odottaa miten sokopäistä tekstiä tahansa. En kuitenkaan tiennyt sinua aikaisemmin Kremlin trolliksi.Suomi on provosoinut Venäjää jo ennen sotaa mm. Väittämällä joku vuosi takaperin että Venäjä häiritsi muka elektronisesti Suomen sotaharjoitusten aikana NATOn alusten suunnistus järjestelmiä pohjois-suomessa.
Se oli osoitus että Suomi halusi kovistella Venäjälle jo ennenkuin mitään sotaa oli olemassakaan.
Siinä olet oikeassa että olen Kremlin trolli. Asun tällä hetkellä työasunnossani täällä Mustanmeren rannalla Krimin niemimaalla.
Trollaamiseeni sisältyy asuntoetu sekä venäjän kilvissä oleva Mersedes Benz henkilöauto on myös ilmaiseksi käytössäni.
Palkkaa saan 100-tuhatta ruplaa kuukaudessa työetujen päälle, joten puhdas palkkani trollaamisesta on ihan kiitettävät 17000 euroa eskoiksi muunnettuna.
Vladimir Putin on ollut trollaamiseeni tasoon hyvin tyytyväinen, ja reilu palkankorotus on lähiaikoina luvassa :)- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Suomi on provosoinut Venäjää jo ennen sotaa mm. Väittämällä joku vuosi takaperin että Venäjä häiritsi muka elektronisesti Suomen sotaharjoitusten aikana NATOn alusten suunnistus järjestelmiä pohjois-suomessa.
Se oli osoitus että Suomi halusi kovistella Venäjälle jo ennenkuin mitään sotaa oli olemassakaan.
Siinä olet oikeassa että olen Kremlin trolli. Asun tällä hetkellä työasunnossani täällä Mustanmeren rannalla Krimin niemimaalla.
Trollaamiseeni sisältyy asuntoetu sekä venäjän kilvissä oleva Mersedes Benz henkilöauto on myös ilmaiseksi käytössäni.
Palkkaa saan 100-tuhatta ruplaa kuukaudessa työetujen päälle, joten puhdas palkkani trollaamisesta on ihan kiitettävät 17000 euroa eskoiksi muunnettuna.
Vladimir Putin on ollut trollaamiseeni tasoon hyvin tyytyväinen, ja reilu palkankorotus on lähiaikoina luvassa :)Vai oikein Mersedes onko se jokin venäläinen kopio siitä saksalaisesta autosta?
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Suomi on provosoinut Venäjää jo ennen sotaa mm. Väittämällä joku vuosi takaperin että Venäjä häiritsi muka elektronisesti Suomen sotaharjoitusten aikana NATOn alusten suunnistus järjestelmiä pohjois-suomessa.
Se oli osoitus että Suomi halusi kovistella Venäjälle jo ennenkuin mitään sotaa oli olemassakaan.
Siinä olet oikeassa että olen Kremlin trolli. Asun tällä hetkellä työasunnossani täällä Mustanmeren rannalla Krimin niemimaalla.
Trollaamiseeni sisältyy asuntoetu sekä venäjän kilvissä oleva Mersedes Benz henkilöauto on myös ilmaiseksi käytössäni.
Palkkaa saan 100-tuhatta ruplaa kuukaudessa työetujen päälle, joten puhdas palkkani trollaamisesta on ihan kiitettävät 17000 euroa eskoiksi muunnettuna.
Vladimir Putin on ollut trollaamiseeni tasoon hyvin tyytyväinen, ja reilu palkankorotus on lähiaikoina luvassa :)Olet vain vähä-älyinen juntti jolla ei varaa edes maksaa junasta.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Suomi on provosoinut Venäjää jo ennen sotaa mm. Väittämällä joku vuosi takaperin että Venäjä häiritsi muka elektronisesti Suomen sotaharjoitusten aikana NATOn alusten suunnistus järjestelmiä pohjois-suomessa.
Se oli osoitus että Suomi halusi kovistella Venäjälle jo ennenkuin mitään sotaa oli olemassakaan.
Siinä olet oikeassa että olen Kremlin trolli. Asun tällä hetkellä työasunnossani täällä Mustanmeren rannalla Krimin niemimaalla.
Trollaamiseeni sisältyy asuntoetu sekä venäjän kilvissä oleva Mersedes Benz henkilöauto on myös ilmaiseksi käytössäni.
Palkkaa saan 100-tuhatta ruplaa kuukaudessa työetujen päälle, joten puhdas palkkani trollaamisesta on ihan kiitettävät 17000 euroa eskoiksi muunnettuna.
Vladimir Putin on ollut trollaamiseeni tasoon hyvin tyytyväinen, ja reilu palkankorotus on lähiaikoina luvassa :)"Palkkaa saan 100-tuhatta ruplaa kuukaudessa työetujen päälle, joten puhdas palkkani trollaamisesta on ihan kiitettävät 17000 euroa eskoiksi muunnettuna."
Venäjä on länsimedian mukaan konkurssissa ja palkat jätetään maksamatta. Eli valehtelet.
T. Persekärpänen
- Anonyymi
Paljonko Putin saa korvausta saatuaan Suomen ja Ruotsin hakemaan NATOon?
Melkoinen kauppamies, kumpikin oli täysin haluton siihen päivää ennen.- Anonyymi
Putin maksaa Erdoganille ja Turkki estää suomen NATO jäsenyyden. Nyt on auottu päätä Venäjälle ja ollaan omillaan ilman NATOn turvatakuita.
Itävalta jätti hakemuksensa NATOon tekemättä kun selvittivät etukäteen että Turkki tulisi jäsenyyttä vastustamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin maksaa Erdoganille ja Turkki estää suomen NATO jäsenyyden. Nyt on auottu päätä Venäjälle ja ollaan omillaan ilman NATOn turvatakuita.
Itävalta jätti hakemuksensa NATOon tekemättä kun selvittivät etukäteen että Turkki tulisi jäsenyyttä vastustamaan.Itävalta ei hae NATOon koska maan laki kieltää sen, Turkki ei liity mitenkään asiaan.
Ja tulet myös näkemään että Suomi sekä Ruotsi liittyvät NATOon, kuten Putin halusi.
Turkilla ei ole sanaa asiassa, eivät maksa edes NATO laskuaan, 2% ei toteudu, jotenka huutelu on turhaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itävalta ei hae NATOon koska maan laki kieltää sen, Turkki ei liity mitenkään asiaan.
Ja tulet myös näkemään että Suomi sekä Ruotsi liittyvät NATOon, kuten Putin halusi.
Turkilla ei ole sanaa asiassa, eivät maksa edes NATO laskuaan, 2% ei toteudu, jotenka huutelu on turhaa.Erinomaista sillä nyt Suomi voi vallata Itävallan ennen Natoon liittymistä. Suomi saa tällöin etupiirin kuten Venäjäkin.
- Anonyymi
Vladimir "suuri-pyhä" Putin antoi potkut Boris "putinisti" Jonsonille. Suuri-Pyhä antaa Suomelle samanlaiset turvatakuut kuin antoi Ukrainalle: antautukaa ehdoitta tai muuten joudutte krematorioon.
Paavo Väyrynen sekä Joonas Tuppurainen antautuivat jos ja nyt sitten vaan jäämme odoittelemaan tyttöhallituksen kaatumista. - Anonyymi
Et ymmärrä ollenkaan miten valtiosopimukset toimivat. Ei joku Boris niitä takuita tms. anna vaan Iso-Britannia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
