Real man sex doll with moving body

Anonyymi

Työkaverini toi vaimolleen Japanista tuollaisen nuken. On todella aidon tuntuinen ja näköinen. Nuken lantio liikkuu eteen ja taakse. Ja se kalu, on iso, siis ainakin yli 20 cm.ä. Ihan oikean tuntuiset pallit ja kaikkea ohjataan langattomasti. Sen voi myös ohjelmoida toimimaan vaikkapa kiihtyvällä nopeudella. Kokeiltiin tyttöjen kanssa vuorotellen saunaillassa. Ja hiukan hämärässä oli vaikea erottaa sitä oikeasta miehestä.

2

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkea ne japsit vaan keksiikin, kun synteettinen donjuan toimittaa miehen virkaa, mutta miten hyvä se on suustaan, siis miten monta erilaista funktiota on kielen, leuan, imua yms. kun haluat väsymätöntä suusexiä tai tarviiko se olla muuta kuin mulukku? Rumble Seat tms. vie varmaankin vähemmän tilaa sängyn alla.

    • Saatiin nukke lahjaksi. En tiedä oliko vaimoni arvannut sen myös minun haaveeksi. Lähinnä vaimolle se tuli. Antajat kyllä suosittelia minuakin kokeilemaan. Siinä se on selällään olohuoneenssa. Vaimo on tyytyväinen. Minäkin olen kokeillut. Onhan sillä iso. Sain sen peppuuni kun hitaasti yritin. Istun siinä kokopainollani ja kaikki on pepussa. Vaimo käyttää kaukosäädintä niin nautinto se on.
      Ohjelmointi on kiva. Ollaan viritelty eri ohjelmia kummankin makuun sopivia. Niiden pituus perustuu tv ohjelmiin. Uutisen mittaiset, arkisin 25 minuuttia, lauantaisin 20 minuuttia ja sunnuntaisin nopeat 15 minuuttia. Itsepidän kovasti Niistä 1-6 kauden Komisario Lewis 120 minuuttisista. Vaimo taasen nautii niistä tunnin mittaisista Saksalaisista.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe