Lyökääs pojjaat tuohon hakuun Klaus Berg! Eli etsi keskusteluista.

Sieltä tulee tuon huijarin historiaa aika lailla esiin.
Kun kahlaatte tuota saastaa niin ette enää ihmettele miksi äijä on maanpaossa.
Häntä etsivät nyt isot pojat jotka eivät luovuta.

16

867

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todellinen huijari kyseessä. Jouko Pihokaan ei lähelle yllä ja se on jo jotain.

• Eräs hra lähetti Klausille 1500 € tuohon hienoon Googlen klikkauspeliin jossa saa tonnin viikossa tekemättä oikeastaan mitään. Tämä edellytti tosin rahan lähettämistä Klausille.

Tämä hra pyysi sitten rahojaan takaisin.
        Klaus ilmoitti ettei peliä enää ole mutta rahoja hän ei palauta.

Yllättikö?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Eräs hra lähetti Klausille 1500 € tuohon hienoon Googlen klikkauspeliin jossa saa tonnin viikossa tekemättä oikeastaan mitään. Tämä edellytti tosin rahan lähettämistä Klausille.

Tämä hra pyysi sitten rahojaan takaisin.
        Klaus ilmoitti ettei peliä enää ole mutta rahoja hän ei palauta.

Yllättikö?

"Eräs hra"

*tirsk*

Vituttaako?

Mulla on pari siltaa ja torni Pariisissa, olisko eräs hra myös kiinnostunut ostamaan niitä käteisellä?

• Anonyymi

Klaus on huijari joka on niillä elänyt koko ikänsä, se on saletti.
      Leikkii uskovaista mikä on yleinen naurun aihe tuon roiston tunteville.

• Anonyymi

Näin se on todella, mutta moni mummeli on Klasulle laittanut rahaa ihan tilille että saa riisikeittoa mukamas. Klasu nauraa matkalla ladyboytten baariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on todella, mutta moni mummeli on Klasulle laittanut rahaa ihan tilille että saa riisikeittoa mukamas. Klasu nauraa matkalla ladyboytten baariin.

Tuollainen kerjuu ja rahankeräys on rikollista?

• Anonyymi

Viki,

Miksi sää aina oot lyömässä Klasua?

Mitä pahaa se sulle teki?

Menikö rahat?

• Anonyymi

Klasu teki sen virheen että vittuili Viktor Atamaanille ja bannasi hänet kanavaltaan. Se on paha virhe se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klasu teki sen virheen että vittuili Viktor Atamaanille ja bannasi hänet kanavaltaan. Se on paha virhe se.

Mutta miksi vitussa Viki alunperin seurasi kanavaa?

Minäkin olen banninut Vikin kanavaltani, jonka olemassaoloa Viki ei edes tiedä, mutta en ole ajojahdin kohteena sen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miksi vitussa Viki alunperin seurasi kanavaa?

Minäkin olen banninut Vikin kanavaltani, jonka olemassaoloa Viki ei edes tiedä, mutta en ole ajojahdin kohteena sen takia.

No suksi sinä mursu sinne mihin ei aurinko paista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tää Atamaani oo joku palkkasotilas tms. mua ainaki kuumottais olla riidois semmosen kans.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tää Atamaani oo joku palkkasotilas tms. mua ainaki kuumottais olla riidois semmosen kans.

Ei ole.

Esiintyy sellaisena, mutta ei se ollutkaan kuin YK Rauhanturvaaja.

Ei se missään oikeissa keimeissä ole ollut sotimassa.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Palkkasotilas = sotilas joka saa palkkaa työstään, kantaa asetta ja on velvollinen sitä käskystä käyttämään.

Tässä pieni osaluettelo suomalaisten kriisinhallintatehtävistä:
        https://puolustusvoimat.fi/web/kansainvalinen-kriisinhallinta/kriisinhallintaoperaatiot

Mutta myönnät varmasti että RauhanTurhaaja on ihan eri pesti kuin oikea palkkasotilas joka menee sotaan jossa ammutaan tuotta kovilla kaikkea liikkuvaa.

Pääosa RauhanTurhaamisesta on vain patsastelua; koska kaikki tietää että jos UN miestä vastaan aikoo hyökätä tulee Turma isolla T:llä.

• Anonyymi

Oli miten oli,mutta Klasulla on hyvät jutut.

• Anonyymi

Klasun jutut ovat täyttä paskaa. Tykittää innolla avaruus-ja Mars juttuja ja uskottelee vieläkin että Ukraina voittaa sodan. Aivokääpiö tuo sotkunahka on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe