Suomen romanit

Hyvät suomen romanit...
Koko ajan saa kuulla/nähdä miten huonokäytöksisiä mustalaiset on. Eikö teille ole kotona opetettu mitä tarkoittaa olla mustalainen ja kuinka elää sen mukaisesti. Se on ollut meidän rikkaus ennen olla hyväkäytöksinen. Ennen paheksuttiin ihmistä joka oli huonokäytöksinen. Ei ole mitään merkitystä sillä että valtaväestö kohtelisi kuin roskaa, ethän sinä hametta/kulttuuriasua ota pois jos joku sinua syrjii tai haukkuu. Täysin sama asia, samanlailla sinä heität (mustalaisuuden) ikkunasta kun käyttäydyt huonosti. Se että suuri osa nuorista käyttäytyy tällä tavalla, ja sen jälkeen edustamaan kulttuuria ja kunnioittamaan vanhempiaan, isovanhempiaan ja muita romaniyhteisöön kuuluvia. On teeskentelyä ja sitä mitä romanikultuurissa vielä paheksuttiin ennen. Ajattele asiaa näin, jos tutusta ympäristöstäsi kuolee ihminen. Niin koko sinun porukka ja 10 muuta porukkaa menee osoittamaan myötätuntoa vainajan läheisille. Näinkin yksinkertainen asia mikä kuuluu (mustalaisuuteen) on mennyt sinulta ohi, että et ymmärrä että se kuuluu meidän kultuuriin osoittaa myötätuntoa olla hienokäytöksinen ja edustaa (mustalaisuutta)

KANTAVÄESTÖN IHMISILLE: Jos näette mustalaisen käyttäytyvän huonosti ( enkä puhu jonossa ohittelusta) vaan vakavimmista tapauksista. Pahin asia mikä koskettaa on sanoa hänelle JULLI, KAAJE (tarkoittaa suomalaista)
Koska muuta he eivät ole silloin ne ovat hylänneet oman kulttuurinsa periaatteet.
Ja kyllä pidämme "jullia" (suomalaista, kantaväestöön kuuluvaa) haukkuma sanana koska me ajattelemme että heillä ei ole kunnioitusta ja he ovat huonokäytöksisiä

16

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin romaneita voi palauttaa? Keskimäärin heistä ei ole mitään hyötyä yhteiskunnalle, eikä edes mitään yritystä siihen.

      • Anonyymi00003

        Hitler teki kaksi virhettä..... .


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Hitler teki kaksi virhettä..... .

        säästi maansa suvakit


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Hitler teki kaksi virhettä..... .

        Sun mutsis teki hitleri


      • Anonyymi00011

        Mustalaiset saa hametahaa 500 ekeä vaikka ajelevat hienolla mersulla. Suomalaisen pitää kyydä mersu jos mielii saada ruokarahaa. Kun mersu myydään niin saa koko suvulle hametahan kyllä suomi on tyhmä kun jakaa ilmaista rahaa.


      • Anonyymi00012

        Kuka on keksinyt liputus päivän romaneille miks helvetissä. Näitä huijareita ei kannata suosia. Ajelevat mersulla ja hamerahaa kerjäävät ihme porukkaa


      • Anonyymi00017

        Suomalaisen pitää myydä mersu ennenkuin saa sossu apua mutta mustalaisten ei tartte. Kulta koruja pilvin pimein silti saavat hamerahan lääkkeet kela maksaa miksi on näin eriarvoinen kohtelu. Pitääkö naama värjätä mustaksi. Hahahahahahahahh


    • Anonyymi00005

      Ei ole mitään suomen romaneja, Suomi on suomalaisille, kiitos jokaisesta suomenkielisestä suomalaisuudesta.

      En ole rasisti, olen ihminen

      • Anonyymi00014

        Suomi on suomalaisille, kuten Suomen romaneille.


    • Anonyymi00007

      Onko olemassa ruotsalaisia mustalaisia tai suomen ruotsalaisia mustalaisia tai ruotsin suomalaisia mustalaisia. Kysynpä vaa

      • Anonyymi00008

        Ei, koska mustalainen on ihminen


      • Anonyymi00010

        En ole alan asiantuntija mutta kokemuksesta tiedän että .
        Kansallis pukua käyttäviä sanotaan Suomen Mustalaisiksi ainakin Ruotsissa ja Saksassa myös.
        Ehkä laajemminkin ? en tiedä kertokaa joka tietää.
        Johtuuko siitä että muualla ei käytetä tuollaisia kansallispukuja ?
        Ainakaan Belkian mustalaiset ei niitä käytä mutta käytös ja asenne on juuri samaa silti.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei, koska mustalainen on ihminen

        Onko mustalainen ihminen. Lapsuudesta muistan kun äiti huusi menkää äkkiä piiloon mustalaiset tulee. Kerjäsivät leipää ajelivat hevosella nyt ajelevat mersulla


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Onko mustalainen ihminen. Lapsuudesta muistan kun äiti huusi menkää äkkiä piiloon mustalaiset tulee. Kerjäsivät leipää ajelivat hevosella nyt ajelevat mersulla

        Kysyt, onko mustalainen ihminen ja annat heti perään vastauksen, että on. (Kerjäsivät leipää ajelivat hevosella).


    • Anonyymi00009

      Kyllä teidän jengi-vaatteet on ihan itse liattu.
      Ei mitään kuria.

      Silmät pyörii päässä, kun pirin kanssa bailattu liian pitkään +muut mömmöt.
      Ei tarvii edes töiden takia pitää taukoja.
      Veri kuohuu,
      Kaasut, keklut ja vähän aseella uhkaillaan.

      Muut on rasisteja, kun ovet ei aukene meille.

      Miten noi saa kulkea vapaana?
      Miten kehtaatte edes tunnustaa väriä ja kantaa heimovaatteitanne?

      Mora esiin, kun jää kiinni diesel- tai kalysaattorikeikalla.
      Teidän tunnukset päällä ihan avoimesti.
      Rassisti. Kela-gold

    • Anonyymi00016

      Vaeltavat kaupoissa varastelevat mustalaisakat on syy että hinnat nousevat kaupoissa... varastelevat paskiaiset

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe