Hyvät suomen romanit...
Koko ajan saa kuulla/nähdä miten huonokäytöksisiä mustalaiset on. Eikö teille ole kotona opetettu mitä tarkoittaa olla mustalainen ja kuinka elää sen mukaisesti. Se on ollut meidän rikkaus ennen olla hyväkäytöksinen. Ennen paheksuttiin ihmistä joka oli huonokäytöksinen. Ei ole mitään merkitystä sillä että valtaväestö kohtelisi kuin roskaa, ethän sinä hametta/kulttuuriasua ota pois jos joku sinua syrjii tai haukkuu. Täysin sama asia, samanlailla sinä heität (mustalaisuuden) ikkunasta kun käyttäydyt huonosti. Se että suuri osa nuorista käyttäytyy tällä tavalla, ja sen jälkeen edustamaan kulttuuria ja kunnioittamaan vanhempiaan, isovanhempiaan ja muita romaniyhteisöön kuuluvia. On teeskentelyä ja sitä mitä romanikultuurissa vielä paheksuttiin ennen. Ajattele asiaa näin, jos tutusta ympäristöstäsi kuolee ihminen. Niin koko sinun porukka ja 10 muuta porukkaa menee osoittamaan myötätuntoa vainajan läheisille. Näinkin yksinkertainen asia mikä kuuluu (mustalaisuuteen) on mennyt sinulta ohi, että et ymmärrä että se kuuluu meidän kultuuriin osoittaa myötätuntoa olla hienokäytöksinen ja edustaa (mustalaisuutta)
KANTAVÄESTÖN IHMISILLE: Jos näette mustalaisen käyttäytyvän huonosti ( enkä puhu jonossa ohittelusta) vaan vakavimmista tapauksista. Pahin asia mikä koskettaa on sanoa hänelle JULLI, KAAJE (tarkoittaa suomalaista)
Koska muuta he eivät ole silloin ne ovat hylänneet oman kulttuurinsa periaatteet.
Ja kyllä pidämme "jullia" (suomalaista, kantaväestöön kuuluvaa) haukkuma sanana koska me ajattelemme että heillä ei ole kunnioitusta ja he ovat huonokäytöksisiä
Suomen romanit
16
951
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin romaneita voi palauttaa? Keskimäärin heistä ei ole mitään hyötyä yhteiskunnalle, eikä edes mitään yritystä siihen.
- Anonyymi00003
Hitler teki kaksi virhettä..... .
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hitler teki kaksi virhettä..... .
säästi maansa suvakit
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hitler teki kaksi virhettä..... .
Sun mutsis teki hitleri
- Anonyymi00011
Mustalaiset saa hametahaa 500 ekeä vaikka ajelevat hienolla mersulla. Suomalaisen pitää kyydä mersu jos mielii saada ruokarahaa. Kun mersu myydään niin saa koko suvulle hametahan kyllä suomi on tyhmä kun jakaa ilmaista rahaa.
- Anonyymi00012
Kuka on keksinyt liputus päivän romaneille miks helvetissä. Näitä huijareita ei kannata suosia. Ajelevat mersulla ja hamerahaa kerjäävät ihme porukkaa
- Anonyymi00017
Suomalaisen pitää myydä mersu ennenkuin saa sossu apua mutta mustalaisten ei tartte. Kulta koruja pilvin pimein silti saavat hamerahan lääkkeet kela maksaa miksi on näin eriarvoinen kohtelu. Pitääkö naama värjätä mustaksi. Hahahahahahahahh
- Anonyymi00005
Ei ole mitään suomen romaneja, Suomi on suomalaisille, kiitos jokaisesta suomenkielisestä suomalaisuudesta.
En ole rasisti, olen ihminen- Anonyymi00014
Suomi on suomalaisille, kuten Suomen romaneille.
- Anonyymi00007
Onko olemassa ruotsalaisia mustalaisia tai suomen ruotsalaisia mustalaisia tai ruotsin suomalaisia mustalaisia. Kysynpä vaa
- Anonyymi00008
Ei, koska mustalainen on ihminen
- Anonyymi00010
En ole alan asiantuntija mutta kokemuksesta tiedän että .
Kansallis pukua käyttäviä sanotaan Suomen Mustalaisiksi ainakin Ruotsissa ja Saksassa myös.
Ehkä laajemminkin ? en tiedä kertokaa joka tietää.
Johtuuko siitä että muualla ei käytetä tuollaisia kansallispukuja ?
Ainakaan Belkian mustalaiset ei niitä käytä mutta käytös ja asenne on juuri samaa silti. - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei, koska mustalainen on ihminen
Onko mustalainen ihminen. Lapsuudesta muistan kun äiti huusi menkää äkkiä piiloon mustalaiset tulee. Kerjäsivät leipää ajelivat hevosella nyt ajelevat mersulla
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko mustalainen ihminen. Lapsuudesta muistan kun äiti huusi menkää äkkiä piiloon mustalaiset tulee. Kerjäsivät leipää ajelivat hevosella nyt ajelevat mersulla
Kysyt, onko mustalainen ihminen ja annat heti perään vastauksen, että on. (Kerjäsivät leipää ajelivat hevosella).
- Anonyymi00009
Kyllä teidän jengi-vaatteet on ihan itse liattu.
Ei mitään kuria.
Silmät pyörii päässä, kun pirin kanssa bailattu liian pitkään +muut mömmöt.
Ei tarvii edes töiden takia pitää taukoja.
Veri kuohuu,
Kaasut, keklut ja vähän aseella uhkaillaan.
Muut on rasisteja, kun ovet ei aukene meille.
Miten noi saa kulkea vapaana?
Miten kehtaatte edes tunnustaa väriä ja kantaa heimovaatteitanne?
Mora esiin, kun jää kiinni diesel- tai kalysaattorikeikalla.
Teidän tunnukset päällä ihan avoimesti.
Rassisti. Kela-gold - Anonyymi00016
Vaeltavat kaupoissa varastelevat mustalaisakat on syy että hinnat nousevat kaupoissa... varastelevat paskiaiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664