Hakusessa joku joka lainaisi 500-1000 akuuttiin tarpeeseen rahan saa 1.7 takaisin 300-500€ korolla riippuu summasta mitä lainaa. Asiasta voidaan tehdä myös velkirja mikäli haluaa. Ja ei en ole mikään nisti.
Lainaa keltä vaan 500-1000
7
222
Vastaukset
- Anonyymi
Koron ottaminen rikos!Siirä tilisi S-pankin ja hae heiltä lainaa. Kukan terve ihminen ei laina tuntemattomalle,ei tytulle,ei ystävälle ei sukulaiselle peniäkään .Tämä aika kausi,hinat nousee, on jokaisen siniteltävä itsekseen ilman pika vippejä ymm. Kelään ei kasva koti raha puuta. Suomi ei nälkän kuole on ilmaset hävikki ruka jako pisteet ymm. Jos eräntyy sulla joku lasku ja ei rahaa maksa. Siirä laskus soitamalla sinne mihin olet velkaa. Ota yhteys Takuu säätiö ja laina heiltä raha auttavat ettet joudu ulosmittaukseen.Jos taas ole työssä ehto työssä ja velkaa ulosmauksessa jo, Taku säätiö kontakti tai suran haet velkasaneraus.Korot katkee sihen ja velkasaneraus ei katsota velan suuruus tai pienuus.Vaan maksu varasi. Elät kuin toimetulo tuella 5-tai 10 vuotta ,velkasi ohi,
- Anonyymi
Lehmät lentää!
- Anonyymi
Minullakin on akuutti tarve! olen joutunut ikuisen kivistämisen myötä luopumaan kaikesta ja se on siinä! Tonni on oikeesti pieni raha! Aiemmissa kommenteissa muissa ketjuissa olen jo kommentoinut asiaa laajemmin. Pankit ei nykyää enää anna tonnin lainoja lainoina eikä ole vekseleitä niin kuin 1990 luvulla oli. Kokemuksesta voi sanoa, että tyhjästäkin voi säästää vaikka 500€, mutta ei lyhyessä ajassa.
- Anonyymi
Ettekö nyt lukeneet, että velasta voidaan tehdä vaadittaessa myös velkakirja? Eikö se paina vaakakupissanne yhtään? Ihme porukkaa.
- Anonyymi
Niinpä. Toisaalta luottotiedottoman kanssa tehty velkakirja on saman arvoinen, kuin 0€ seteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Toisaalta luottotiedottoman kanssa tehty velkakirja on saman arvoinen, kuin 0€ seteli.
Yksityisten kesken velkakirja on kuin kuuden euron kolikko! Ei mitään ostovoimaa!
- Anonyymi
Aloittajahan ei edes itse usko, että yrittäisi maksaa lainan takaisin. Jos yhdestä palkasta voi maksaa 3-500€ korot, niin rahat ei ole loppu alle 2vko tilipäivästä vaan rahaa on säästössä useampi tonni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227