S-marketin tankkauspisteen rahastusautomaatin päällä huppu = polttoainetta ei saa. Eräs henkilökin on tämän huomannut ja nostanut polttoaineen hinnan pilviin kun ainoa kilpailija nississä myy eioota. Hyi mitä rahastusta automarkus harrastaa.
Automarkus rahastaa
8
1181
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö hänellä ole oikeus yrittäjänä nostaa hintoja? Samaan sortui Osula, kun K-kauppa lähti.
- Anonyymi
Älä mollaa yrittäjää. Pistäisit itse sitten huoltoaseman, vuokraa vaikka vanha Kesoilin huoltamo ja laita sinne.
- Anonyymi
Karvalassa voi tankata vähän halvemmalla. Minä tankkaan usein siellä.
- Anonyymi
Saat vielä halvemmalla kun tankkaat Evijärvellä Mäntyhovin asemalla St1-huoltamolla, käy siellä tankkaamassa, samalla voit myös syödä, koska siellä Mäntyhovissa on täyden palvelun lounaspaikka.
Mäntyhovi on Evijärven Kuoppa-aholla siinä Lappajärvi-Pietarsaaritien ja Kaustistentien risteyksessä ja sinne liikenneasemalle on Lappajärven Nissistä matkaa 19 km.
https://www.liikenneasemamantyhovi.fi/
- Anonyymi
Jotku aivottomat sitten näillä liikkumisen kuluilla kannattaa kunta- ja seurakuntaliitoksia.
- Anonyymi
Haukkukaa kaikki, kuskaa omiin muroihin, siitä se lähtee , palvelujen alasajo. Typerää touhua
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
Kävele tai fillaroi jos hinnat ei miellytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816