Ompa facebookin

Anonyymi

puskaradio kauhavassa taas typerää kommenttia kauhavalaisilta kun kuljettaja asiallisesti ilmoitti ettei mopopojat rälläisi yöllä jäähallin parkkipaikalla että kuskit saisivat nukkua rauhassa autossa..niin eiköhän jotkut kauhavalaiset pissipäät ala heti aukomaan päätänsä. On kauhava sellainen jesuksen sarvikuonojen paikkakunta joka lailla.

23

1828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä hävettää tämä junttila. Vanhemmatkaan saa kersojaan enää kuriin. Ennen kersatkin usko kun sanottiin tai jos ei uskottu niin selkäsauna tuli. Nykyään haistattelevat vittua vaan ja tekevät niinku lystäävät.

    • Anonyymi

      Niin totta!!! Nopiaa pois!

    • Anonyymi

      Pitääkin ottaa pakoputki pois ja käydä kääntymässä pari kertaa yössä.

      • Anonyymi

        Tai kasvattaa karvat, jotka ei irtoa karkealla pyyhkeellä


    • Anonyymi

      Kyllä mun poika saa ajaa mopolla. Teillä ei ole oikeuta määrätä muita. Minä haasta oikeuten kunnialoukkausesta. Ja tuliko selväksi, mitä, te vielä kerjääte tuleman vastuuseen minulle. Sitä ette odota.

      • Anonyymi

        Tätähän se juuri on. Lapset saa tehdä mitä tykkää. Mielenkiintoista millaisia lapsia nämä vapaasti eläneet itse kasvattaa tulevaisuudessa. ”Minä ja mun oikeudet”


      • Anonyymi

        Tuun ja pyöritän poikas mopedin sun kaulas ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun ja pyöritän poikas mopedin sun kaulas ympärille.

        Sitten sun reitti on poliisin kautta vankilaan. Suoraan, kulkematta lähtöruudun kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun ja pyöritän poikas mopedin sun kaulas ympärille.

        Jahas. Sääski taas vinkuu, kun kroppa ei pysty lunastamaan sanojaan. Hatuttaako olla sääski siimakäsi ja kääpiökin vielä. Hä!?


    • Anonyymi

      Juuri näin.

    • Anonyymi

      Kauhavalla on kyllä päässilimääsiä mäläkkejä.

    • Anonyymi

      Kauhavalla on epäystävälllisiä, kateellisia ihmisiä! Kävelet vaan kadulla,ja koko kylä kattoo😡 Kauhavalla alkoholi on lisännyt ihmisten epäystövällisyyttä ja aggressiivisuutta 😡
      Myös kiusaaminen on Kauhavalla pahentunut! Kauhavalaiset eivät tiedä ilmeisesti mitään oikeudenmukaisuudesta, tai Suomen laista, kun täällä kaikki tekee mitä tykkää ajattelematta!

      • Anonyymi

        Totta! Olen täysin samaa mieltä! Kauhavalla tosiaankin on tuo kiusaaminen ja ilkeys loistossaan. Facen puska oikein malliesimerkki.Kunnanjohtajaa myöden keksittiin ties mitä tarinoita ja ilkeyksiä. Onko se sitten tämä Kauhavalaisten verenperintönä siirtyvä kateus.
        Hieman jos jollain pyhkii paremmin alkaa ajojahti ja mustamaalaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Olen täysin samaa mieltä! Kauhavalla tosiaankin on tuo kiusaaminen ja ilkeys loistossaan. Facen puska oikein malliesimerkki.Kunnanjohtajaa myöden keksittiin ties mitä tarinoita ja ilkeyksiä. Onko se sitten tämä Kauhavalaisten verenperintönä siirtyvä kateus.
        Hieman jos jollain pyhkii paremmin alkaa ajojahti ja mustamaalaus

        Eiköhän taas pittäny kunnanjohtaja tänne vetää. Jokainen vastatkoon käytöksestään. Eikö siitä jo tarpeeksi tiettä.


      • Anonyymi

        Jeessss just näin!!!!!!
        Muuttakaamme pois


    • Anonyymi

      Sitä oon kyllä miettinyt, että mikähän sen Metsolan Erkin kaivinkoneeseen tuli.

    • Anonyymi

      S-ryhmäkin voisi kyllä alkaa ottamaan jotain vastuuta noista piha-alueistaan, tuo on oikeasti vakava ongelma. Kuljettajan on käytännössä vietettevä yö paikoillaan vaikka kersat tulee oikein asiasta tehden huudattamaan autojaan siihen viereen. Poliisi sakottaa kyllä ajoaikojen ylittämisestä mutta leveon häirintään ei puututa millään lailla.

    • Anonyymi

      Kohta taas julkaistaan asukaslukutiedot. Jännä nähdä onko Kauhavan väkiluku laskenut taas yli 200, kuten niin monta kertaa ennenkin?

    • Anonyymi

      Joo ja KUNNANJOHTAJASTAKI puhuttii tiäs mitä. Outoo porukkaa nii Facebookin puskasivuilla kuin Kauhavalla yleensäkkki.
      Pahaa puhutaan sujuvasti mutta kun kehua pitääs nii jo meni suusupulle.

    • Anonyymi

      Rekkarit poliisi.fi sivuston kautta poliisin tietoon.

    • Anonyymi

      Kuinka puskaradion yp sallii että yksityisistä henkilöistä kirjoitellaan törkeitä valheita ja parjauksia?
      Tuommoset kirjoittelut ovat rikoksia joista ilmanmuuta kirjoittelijat vastuuseen ja ennenkaikkea kirjoitukset poistettava välittömästi tai ei julkaista lainkaan

      • Anonyymi

        Kauhavan puskiksen ylläpitäjä ei välitä mitään, mitä sinne kirjoitetaan.
        Jotain sääntöjä se on sinne koittanut laittaa, mutta kun ei viitsi sitten edes niitä valvoa.
        Ihan tyhjänpäivänen akka se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhavan puskiksen ylläpitäjä ei välitä mitään, mitä sinne kirjoitetaan.
        Jotain sääntöjä se on sinne koittanut laittaa, mutta kun ei viitsi sitten edes niitä valvoa.
        Ihan tyhjänpäivänen akka se on.

        Just näin!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe