Ompa facebookin

Anonyymi

puskaradio kauhavassa taas typerää kommenttia kauhavalaisilta kun kuljettaja asiallisesti ilmoitti ettei mopopojat rälläisi yöllä jäähallin parkkipaikalla että kuskit saisivat nukkua rauhassa autossa..niin eiköhän jotkut kauhavalaiset pissipäät ala heti aukomaan päätänsä. On kauhava sellainen jesuksen sarvikuonojen paikkakunta joka lailla.

23

1828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä hävettää tämä junttila. Vanhemmatkaan saa kersojaan enää kuriin. Ennen kersatkin usko kun sanottiin tai jos ei uskottu niin selkäsauna tuli. Nykyään haistattelevat vittua vaan ja tekevät niinku lystäävät.

    • Anonyymi

      Niin totta!!! Nopiaa pois!

    • Anonyymi

      Pitääkin ottaa pakoputki pois ja käydä kääntymässä pari kertaa yössä.

      • Anonyymi

        Tai kasvattaa karvat, jotka ei irtoa karkealla pyyhkeellä


    • Anonyymi

      Kyllä mun poika saa ajaa mopolla. Teillä ei ole oikeuta määrätä muita. Minä haasta oikeuten kunnialoukkausesta. Ja tuliko selväksi, mitä, te vielä kerjääte tuleman vastuuseen minulle. Sitä ette odota.

      • Anonyymi

        Tätähän se juuri on. Lapset saa tehdä mitä tykkää. Mielenkiintoista millaisia lapsia nämä vapaasti eläneet itse kasvattaa tulevaisuudessa. ”Minä ja mun oikeudet”


      • Anonyymi

        Tuun ja pyöritän poikas mopedin sun kaulas ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun ja pyöritän poikas mopedin sun kaulas ympärille.

        Sitten sun reitti on poliisin kautta vankilaan. Suoraan, kulkematta lähtöruudun kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun ja pyöritän poikas mopedin sun kaulas ympärille.

        Jahas. Sääski taas vinkuu, kun kroppa ei pysty lunastamaan sanojaan. Hatuttaako olla sääski siimakäsi ja kääpiökin vielä. Hä!?


    • Anonyymi

      Juuri näin.

    • Anonyymi

      Kauhavalla on kyllä päässilimääsiä mäläkkejä.

    • Anonyymi

      Kauhavalla on epäystävälllisiä, kateellisia ihmisiä! Kävelet vaan kadulla,ja koko kylä kattoo😡 Kauhavalla alkoholi on lisännyt ihmisten epäystövällisyyttä ja aggressiivisuutta 😡
      Myös kiusaaminen on Kauhavalla pahentunut! Kauhavalaiset eivät tiedä ilmeisesti mitään oikeudenmukaisuudesta, tai Suomen laista, kun täällä kaikki tekee mitä tykkää ajattelematta!

      • Anonyymi

        Totta! Olen täysin samaa mieltä! Kauhavalla tosiaankin on tuo kiusaaminen ja ilkeys loistossaan. Facen puska oikein malliesimerkki.Kunnanjohtajaa myöden keksittiin ties mitä tarinoita ja ilkeyksiä. Onko se sitten tämä Kauhavalaisten verenperintönä siirtyvä kateus.
        Hieman jos jollain pyhkii paremmin alkaa ajojahti ja mustamaalaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Olen täysin samaa mieltä! Kauhavalla tosiaankin on tuo kiusaaminen ja ilkeys loistossaan. Facen puska oikein malliesimerkki.Kunnanjohtajaa myöden keksittiin ties mitä tarinoita ja ilkeyksiä. Onko se sitten tämä Kauhavalaisten verenperintönä siirtyvä kateus.
        Hieman jos jollain pyhkii paremmin alkaa ajojahti ja mustamaalaus

        Eiköhän taas pittäny kunnanjohtaja tänne vetää. Jokainen vastatkoon käytöksestään. Eikö siitä jo tarpeeksi tiettä.


      • Anonyymi

        Jeessss just näin!!!!!!
        Muuttakaamme pois


    • Anonyymi

      Sitä oon kyllä miettinyt, että mikähän sen Metsolan Erkin kaivinkoneeseen tuli.

    • Anonyymi

      S-ryhmäkin voisi kyllä alkaa ottamaan jotain vastuuta noista piha-alueistaan, tuo on oikeasti vakava ongelma. Kuljettajan on käytännössä vietettevä yö paikoillaan vaikka kersat tulee oikein asiasta tehden huudattamaan autojaan siihen viereen. Poliisi sakottaa kyllä ajoaikojen ylittämisestä mutta leveon häirintään ei puututa millään lailla.

    • Anonyymi

      Kohta taas julkaistaan asukaslukutiedot. Jännä nähdä onko Kauhavan väkiluku laskenut taas yli 200, kuten niin monta kertaa ennenkin?

    • Anonyymi

      Joo ja KUNNANJOHTAJASTAKI puhuttii tiäs mitä. Outoo porukkaa nii Facebookin puskasivuilla kuin Kauhavalla yleensäkkki.
      Pahaa puhutaan sujuvasti mutta kun kehua pitääs nii jo meni suusupulle.

    • Anonyymi

      Rekkarit poliisi.fi sivuston kautta poliisin tietoon.

    • Anonyymi

      Kuinka puskaradion yp sallii että yksityisistä henkilöistä kirjoitellaan törkeitä valheita ja parjauksia?
      Tuommoset kirjoittelut ovat rikoksia joista ilmanmuuta kirjoittelijat vastuuseen ja ennenkaikkea kirjoitukset poistettava välittömästi tai ei julkaista lainkaan

      • Anonyymi

        Kauhavan puskiksen ylläpitäjä ei välitä mitään, mitä sinne kirjoitetaan.
        Jotain sääntöjä se on sinne koittanut laittaa, mutta kun ei viitsi sitten edes niitä valvoa.
        Ihan tyhjänpäivänen akka se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhavan puskiksen ylläpitäjä ei välitä mitään, mitä sinne kirjoitetaan.
        Jotain sääntöjä se on sinne koittanut laittaa, mutta kun ei viitsi sitten edes niitä valvoa.
        Ihan tyhjänpäivänen akka se on.

        Just näin!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe