Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ompa facebookin

Anonyymi

puskaradio kauhavassa taas typerää kommenttia kauhavalaisilta kun kuljettaja asiallisesti ilmoitti ettei mopopojat rälläisi yöllä jäähallin parkkipaikalla että kuskit saisivat nukkua rauhassa autossa..niin eiköhän jotkut kauhavalaiset pissipäät ala heti aukomaan päätänsä. On kauhava sellainen jesuksen sarvikuonojen paikkakunta joka lailla.

23

1679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä hävettää tämä junttila. Vanhemmatkaan saa kersojaan enää kuriin. Ennen kersatkin usko kun sanottiin tai jos ei uskottu niin selkäsauna tuli. Nykyään haistattelevat vittua vaan ja tekevät niinku lystäävät.

    • Anonyymi

      Niin totta!!! Nopiaa pois!

    • Anonyymi

      Pitääkin ottaa pakoputki pois ja käydä kääntymässä pari kertaa yössä.

      • Anonyymi

        Tai kasvattaa karvat, jotka ei irtoa karkealla pyyhkeellä


    • Anonyymi

      Kyllä mun poika saa ajaa mopolla. Teillä ei ole oikeuta määrätä muita. Minä haasta oikeuten kunnialoukkausesta. Ja tuliko selväksi, mitä, te vielä kerjääte tuleman vastuuseen minulle. Sitä ette odota.

      • Anonyymi

        Tätähän se juuri on. Lapset saa tehdä mitä tykkää. Mielenkiintoista millaisia lapsia nämä vapaasti eläneet itse kasvattaa tulevaisuudessa. ”Minä ja mun oikeudet”


      • Anonyymi

        Tuun ja pyöritän poikas mopedin sun kaulas ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun ja pyöritän poikas mopedin sun kaulas ympärille.

        Sitten sun reitti on poliisin kautta vankilaan. Suoraan, kulkematta lähtöruudun kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun ja pyöritän poikas mopedin sun kaulas ympärille.

        Jahas. Sääski taas vinkuu, kun kroppa ei pysty lunastamaan sanojaan. Hatuttaako olla sääski siimakäsi ja kääpiökin vielä. Hä!?


    • Anonyymi

      Juuri näin.

    • Anonyymi

      Kauhavalla on kyllä päässilimääsiä mäläkkejä.

    • Anonyymi

      Kauhavalla on epäystävälllisiä, kateellisia ihmisiä! Kävelet vaan kadulla,ja koko kylä kattoo😡 Kauhavalla alkoholi on lisännyt ihmisten epäystövällisyyttä ja aggressiivisuutta 😡
      Myös kiusaaminen on Kauhavalla pahentunut! Kauhavalaiset eivät tiedä ilmeisesti mitään oikeudenmukaisuudesta, tai Suomen laista, kun täällä kaikki tekee mitä tykkää ajattelematta!

      • Anonyymi

        Totta! Olen täysin samaa mieltä! Kauhavalla tosiaankin on tuo kiusaaminen ja ilkeys loistossaan. Facen puska oikein malliesimerkki.Kunnanjohtajaa myöden keksittiin ties mitä tarinoita ja ilkeyksiä. Onko se sitten tämä Kauhavalaisten verenperintönä siirtyvä kateus.
        Hieman jos jollain pyhkii paremmin alkaa ajojahti ja mustamaalaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Olen täysin samaa mieltä! Kauhavalla tosiaankin on tuo kiusaaminen ja ilkeys loistossaan. Facen puska oikein malliesimerkki.Kunnanjohtajaa myöden keksittiin ties mitä tarinoita ja ilkeyksiä. Onko se sitten tämä Kauhavalaisten verenperintönä siirtyvä kateus.
        Hieman jos jollain pyhkii paremmin alkaa ajojahti ja mustamaalaus

        Eiköhän taas pittäny kunnanjohtaja tänne vetää. Jokainen vastatkoon käytöksestään. Eikö siitä jo tarpeeksi tiettä.


      • Anonyymi

        Jeessss just näin!!!!!!
        Muuttakaamme pois


    • Anonyymi

      Sitä oon kyllä miettinyt, että mikähän sen Metsolan Erkin kaivinkoneeseen tuli.

    • Anonyymi

      S-ryhmäkin voisi kyllä alkaa ottamaan jotain vastuuta noista piha-alueistaan, tuo on oikeasti vakava ongelma. Kuljettajan on käytännössä vietettevä yö paikoillaan vaikka kersat tulee oikein asiasta tehden huudattamaan autojaan siihen viereen. Poliisi sakottaa kyllä ajoaikojen ylittämisestä mutta leveon häirintään ei puututa millään lailla.

    • Anonyymi

      Kohta taas julkaistaan asukaslukutiedot. Jännä nähdä onko Kauhavan väkiluku laskenut taas yli 200, kuten niin monta kertaa ennenkin?

    • Anonyymi

      Joo ja KUNNANJOHTAJASTAKI puhuttii tiäs mitä. Outoo porukkaa nii Facebookin puskasivuilla kuin Kauhavalla yleensäkkki.
      Pahaa puhutaan sujuvasti mutta kun kehua pitääs nii jo meni suusupulle.

    • Anonyymi

      Rekkarit poliisi.fi sivuston kautta poliisin tietoon.

    • Anonyymi

      Kuinka puskaradion yp sallii että yksityisistä henkilöistä kirjoitellaan törkeitä valheita ja parjauksia?
      Tuommoset kirjoittelut ovat rikoksia joista ilmanmuuta kirjoittelijat vastuuseen ja ennenkaikkea kirjoitukset poistettava välittömästi tai ei julkaista lainkaan

      • Anonyymi

        Kauhavan puskiksen ylläpitäjä ei välitä mitään, mitä sinne kirjoitetaan.
        Jotain sääntöjä se on sinne koittanut laittaa, mutta kun ei viitsi sitten edes niitä valvoa.
        Ihan tyhjänpäivänen akka se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhavan puskiksen ylläpitäjä ei välitä mitään, mitä sinne kirjoitetaan.
        Jotain sääntöjä se on sinne koittanut laittaa, mutta kun ei viitsi sitten edes niitä valvoa.
        Ihan tyhjänpäivänen akka se on.

        Just näin!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe