Vaimo ja lapset mökillä, jäin kotiin kevyen flunssan varjolla.
Perjantai ilta, makasin sohvalla leffaa katsellen. Pesulle ja sänkyyn. Väsyttää muttei oikein tule uni. Vyörytän tumbrlista toinen toistaan kauniimpia peppuja, sääriä, pilluja...seisoo, kassit roikkuu, ei kunnon kiimaa..
Ei helvetti, valo pois ja unta. Pyörin. Ajatukset harhailee ties missä..saunaillassa kimpparunkkujen merkeissä..muistan vieläkin kun kaverit roiskivat mällinsä mun vatsalle, voi kun joskus vielä...nyt rupeaa seisomaan oikeen tosissaan. Otan käteen, kyrpä on aivan kivikovana ja kassit saksanpähkinät, hyvä ettei ole sisään kadonneet. Valo päälle, on upean näköinen, terska kiiltelee ja vaikken olen kun hetken vedellyt..nuolaisen sormia ja haen peppureikää...painelen vähän eturauhasta. Aivan järjetön kiima, antaisin mitä vaan jos saisin kovan kyrvän nyt suuhuni.
Runkkailen vähän, tunnen että olen lähellä, painelen eturauhasta...olen todella lähellä, pitää muutamaan otteeseen jo puristaa orkku poikki..tuntuu todella hyvältä. Meinaan laueta, terska läpimärkänä ja huomaan spermatipan kyrvän päässä, en ole kuitenkaan lauennut. Upea tunne, yritän painaa lisää ulos. Otan heti sormelleni ja nuolen. Nyt kun saisin enemmän tätä, tekee sairaan paljon mieli imutella. Kerran olen päässyt, nyt haluan lisää.... runkkaan ja keskeytän, kyrvästäni tihkuu lisää spermaa mutten ole saanut orkkua..otan joka tipan suuhuni..yritän painaa lisää ulos...vaikka tulis pissaa ottaisin senkin suuhuni, sen verran kiimoissani olen.
Jatkan runkkaamista ja painelen samalla eturauhasta, en kestä enää. Kiiltävä terska, kivikova kyrpä...laukean vatsalleni. Maistelen vielä vähän spermaa...tätä kun saisi lisää joskus, oikeasti. Tulkoon uni.
Yhtenä iltana
3
1153
Vastaukset
Tuollainen on hienoa. Kiimaista luettavaa. Kiitos. Oman sperman maistelu kiimassa on kuin huumetta. Siihen on jäänyt koukkuun. Mutta sitä saa kyllä ilmaiseksi 😂
- Anonyymi
sukkismies kirjoitti:
Samoin minä runkkauksen jälkeen syön aina oman spermani, ihanaa...
Sika röh röh
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305770Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1521085Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37854
- 142793