Yhtenä iltana

Vaimo ja lapset mökillä, jäin kotiin kevyen flunssan varjolla.

Perjantai ilta, makasin sohvalla leffaa katsellen. Pesulle ja sänkyyn. Väsyttää muttei oikein tule uni. Vyörytän tumbrlista toinen toistaan kauniimpia peppuja, sääriä, pilluja...seisoo, kassit roikkuu, ei kunnon kiimaa..

Ei helvetti, valo pois ja unta. Pyörin. Ajatukset harhailee ties missä..saunaillassa kimpparunkkujen merkeissä..muistan vieläkin kun kaverit roiskivat mällinsä mun vatsalle, voi kun joskus vielä...nyt rupeaa seisomaan oikeen tosissaan. Otan käteen, kyrpä on aivan kivikovana ja kassit saksanpähkinät, hyvä ettei ole sisään kadonneet. Valo päälle, on upean näköinen, terska kiiltelee ja vaikken olen kun hetken vedellyt..nuolaisen sormia ja haen peppureikää...painelen vähän eturauhasta. Aivan järjetön kiima, antaisin mitä vaan jos saisin kovan kyrvän nyt suuhuni.

Runkkailen vähän, tunnen että olen lähellä, painelen eturauhasta...olen todella lähellä, pitää muutamaan otteeseen jo puristaa orkku poikki..tuntuu todella hyvältä. Meinaan laueta, terska läpimärkänä ja huomaan spermatipan kyrvän päässä, en ole kuitenkaan lauennut. Upea tunne, yritän painaa lisää ulos. Otan heti sormelleni ja nuolen. Nyt kun saisin enemmän tätä, tekee sairaan paljon mieli imutella. Kerran olen päässyt, nyt haluan lisää.... runkkaan ja keskeytän, kyrvästäni tihkuu lisää spermaa mutten ole saanut orkkua..otan joka tipan suuhuni..yritän painaa lisää ulos...vaikka tulis pissaa ottaisin senkin suuhuni, sen verran kiimoissani olen.

Jatkan runkkaamista ja painelen samalla eturauhasta, en kestä enää. Kiiltävä terska, kivikova kyrpä...laukean vatsalleni. Maistelen vielä vähän spermaa...tätä kun saisi lisää joskus, oikeasti. Tulkoon uni.

3

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollainen on hienoa. Kiimaista luettavaa. Kiitos. Oman sperman maistelu kiimassa on kuin huumetta. Siihen on jäänyt koukkuun. Mutta sitä saa kyllä ilmaiseksi 😂

• Samoin minä runkkauksen jälkeen syön aina oman spermani, ihanaa...

• Anonyymi
        sukkismies kirjoitti:

Samoin minä runkkauksen jälkeen syön aina oman spermani, ihanaa...

Sika röh röh

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5163
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1910
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1877
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1708
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1244
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      159
      1230
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30