Vaimo ja lapset mökillä, jäin kotiin kevyen flunssan varjolla.
Perjantai ilta, makasin sohvalla leffaa katsellen. Pesulle ja sänkyyn. Väsyttää muttei oikein tule uni. Vyörytän tumbrlista toinen toistaan kauniimpia peppuja, sääriä, pilluja...seisoo, kassit roikkuu, ei kunnon kiimaa..
Ei helvetti, valo pois ja unta. Pyörin. Ajatukset harhailee ties missä..saunaillassa kimpparunkkujen merkeissä..muistan vieläkin kun kaverit roiskivat mällinsä mun vatsalle, voi kun joskus vielä...nyt rupeaa seisomaan oikeen tosissaan. Otan käteen, kyrpä on aivan kivikovana ja kassit saksanpähkinät, hyvä ettei ole sisään kadonneet. Valo päälle, on upean näköinen, terska kiiltelee ja vaikken olen kun hetken vedellyt..nuolaisen sormia ja haen peppureikää...painelen vähän eturauhasta. Aivan järjetön kiima, antaisin mitä vaan jos saisin kovan kyrvän nyt suuhuni.
Runkkailen vähän, tunnen että olen lähellä, painelen eturauhasta...olen todella lähellä, pitää muutamaan otteeseen jo puristaa orkku poikki..tuntuu todella hyvältä. Meinaan laueta, terska läpimärkänä ja huomaan spermatipan kyrvän päässä, en ole kuitenkaan lauennut. Upea tunne, yritän painaa lisää ulos. Otan heti sormelleni ja nuolen. Nyt kun saisin enemmän tätä, tekee sairaan paljon mieli imutella. Kerran olen päässyt, nyt haluan lisää.... runkkaan ja keskeytän, kyrvästäni tihkuu lisää spermaa mutten ole saanut orkkua..otan joka tipan suuhuni..yritän painaa lisää ulos...vaikka tulis pissaa ottaisin senkin suuhuni, sen verran kiimoissani olen.
Jatkan runkkaamista ja painelen samalla eturauhasta, en kestä enää. Kiiltävä terska, kivikova kyrpä...laukean vatsalleni. Maistelen vielä vähän spermaa...tätä kun saisi lisää joskus, oikeasti. Tulkoon uni.
Yhtenä iltana
3
1238
Vastaukset
Tuollainen on hienoa. Kiimaista luettavaa. Kiitos. Oman sperman maistelu kiimassa on kuin huumetta. Siihen on jäänyt koukkuun. Mutta sitä saa kyllä ilmaiseksi 😂
- Anonyymi
sukkismies kirjoitti:
Samoin minä runkkauksen jälkeen syön aina oman spermani, ihanaa...
Sika röh röh
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673798Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883179Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin982436Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701418- 981280
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä421218Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561030- 501021
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11021