Olen lestadiolaisen kodin kasvatti. Minut opetettiin mitä jyrkimpään lestadiolaiseen oppiin ja elin sen sääntöjen sekä käskyjen mukaan aikuisikään asti.
Menin opiskelemaan luonnontieteitä ja sain tietää, että kaikki herätysseuran opetukset koskien luonnontieteitä olivat valhetta. Erosin pian seurasta.
Nyt kun olen arvostettu molekyylibiologi niin tunnen suurta rauhaa ja iloa sen vuoksi, että uskalsin ajatella omilla aivoillani. Menetin perheeni, sukulaiset ja ystäväni, mutta tieteelliset löydöt lyövät ne laudalta mennen tullen.
Sitä paitsi: olen löytänyt samaa sukupuolta olevan rakkaan, jonka kanssa me teemme ihania juttuja, jotka eivät kuulu teille. :)
Löysin auvon ihanan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lisäksi luen Raamatun sijaan ilta/sanoma lehteä Raamatun sijaan koska se on parempaa faktatietoa omien juttujeni tueksi :D
- Anonyymi
Iltalehti In ei kyllä pidä luottaa, mitä suurinta mielipide muokkausta
- Anonyymi
:( Ramaattuun ei voi luottaa, pelkkää homojen disssaamista, ja kirkonmiesten kissaamista.
Kuten avuaksessiani Hskonnollisten syvästi kristilölisen perheen lapsena kärsin uskonnollisuudestani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:( Ramaattuun ei voi luottaa, pelkkää homojen disssaamista, ja kirkonmiesten kissaamista.
Kuten avuaksessiani Hskonnollisten syvästi kristilölisen perheen lapsena kärsin uskonnollisuudestaniGHsho holetkos hä männissä?
Avaaja taitaa olla palstan trolli ja häirikkö, joka kirjoittaa nimimerkillä Heinrich-Meister ja on kirjoittanut aiemmin mm. nimimerkeillä Friendly-Atheist, Strong-atheist, Kampelatutkija, jne. :)
Ja tietysti suosikillaan Moses_Zuckerkandl !
Voitteko kuvitella, että aikuinen mies on valehdellut olevansa syntyperäinen juutalainen Kirjat Shmonasta ja sotineensa kuuden päivän sodassa Israelin armeijan kersanttina.
Sitten sama pöpilö kirjoitti aiemmin olleensa lestadiolaisen kodin kasvatti ja Suomen armeijan komppanian päällikkö ja pataljoonan komentaja. (nimimerkillä Kampelatutkija)
Ei voi kuin ihmetellä mielen sairautta, kun se saa keksimään tuollaisia tarinoita. Totta lienee se, että hän on lestadiolaisen kodin kasvatti, ja noista armeija-fantasioista päätellen hän ei ole suorittanut asevelvollisuutta... syynä todennäköisesti mielisairaus ja ehkä homouskin. :)
- Anonyymi
möyryte
- Anonyymi
Kuuluisin lestamafian edusta ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747664Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj132109Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352054- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599