Heippa kaikki työttömät

Anonyymi

Olisi kiva tietää kuinka usein työkkäristä on teille uudesta työnhakumallista johtuen soitelleet ? Täällä ei juurikaan työpaikkoja ole tarjolla.

14

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Neljää työpaikkaa pitää työttömän hakea kuukaudessa. Onhan Alajärvellä tekemätöntä työtä. Ja siis työpaikkoja, joihin voi hakemuksen pistää. Alkoonkin voi laittaa vaikkapa ns. avoimen hakemuksen.

• Anonyymi

työttömyys on hyvä ammatti, olen ollut ammatin listoilla kohta parikymmentä vuotta, ja minulla pyyhkii todella hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

työttömyys on hyvä ammatti, olen ollut ammatin listoilla kohta parikymmentä vuotta, ja minulla pyyhkii todella hyvin.

Mitkä on pahimmat ammattitaudit työttömällä, jos ajattelee ammatinvaihtoa kyseiseen ammattiin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä on pahimmat ammattitaudit työttömällä, jos ajattelee ammatinvaihtoa kyseiseen ammattiin ?

Ylikuntoa pukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylikuntoa pukkaa.

Ylikuntoon ei auta kuin lepo, ylikuntoisella työttömälläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No etkö oo, sinä valehtelet et korvat heiluu

• Anonyymi

Minä olen alikunnossa ja olen TYÖTÖN. Eilen kävin vetämässä leukoja uimarannalla ja meni 5 leukaa, se on tämän vuoden kärkitulos. Vaakassa en ole uskaltanut käydä, koska ylipainoa on niin paljon. MInun pitäisi päästä jo työkyvyttömyys eläkkeelle.

• Anonyymi

Ei ne Soita kun ei ole puhelinta kaikilla köyhillä.

• Anonyymi

Ei minullakaan ole älypuhelinta, vaan Nokien peruspuhelin, jossa on kyllä mahdollisuus mennä vaikkapa google palveluun. Minä olen pitkä aikais työtön ja kävin siis tänäänkin uimarannalla vetämässä leukoja, nyt meni 6 leukaa, paino on yli 100 kg.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minullakaan ole älypuhelinta, vaan Nokien peruspuhelin, jossa on kyllä mahdollisuus mennä vaikkapa google palveluun. Minä olen pitkä aikais työtön ja kävin siis tänäänkin uimarannalla vetämässä leukoja, nyt meni 6 leukaa, paino on yli 100 kg.

Ohoh. Vedit ylös siis yhteensä yli 600kg. Se on paljon se. Älä nostele itseäsi ylikuntoon.
        Minulla ei ole kuin lankapuhelin johon olen rakentanut 500m puhelinkaapelikelan. Kun menen naapuriin kyläilemään voin ottaa puhelimen mukaan, siltä varalta että TE-palvelusta soittavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohoh. Vedit ylös siis yhteensä yli 600kg. Se on paljon se. Älä nostele itseäsi ylikuntoon.
        Minulla ei ole kuin lankapuhelin johon olen rakentanut 500m puhelinkaapelikelan. Kun menen naapuriin kyläilemään voin ottaa puhelimen mukaan, siltä varalta että TE-palvelusta soittavat.

Lankapuhelimella edelleen pärjää, minä tosin epähuomiossa heitin sen muuton yhteydessä roskiin. Luin netistä, että lankapuhelinverkot olisivat jo poistuneet käytöstä, sehän ei pidä paikkaansa edes.

Nyt pitää tällä viikolla tehdä ainakin 2 hakemusta työpaikkoihin. On tehtävä sen verran vaatimattomat hakemukset, että ei varmasti valita niihin töihin. Onhan siellä jotain toimistotyötä haettavaksi ja auton apumiehen paikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen meni uimarannalla jo 7 leukaa. Minä aikoinaan treenasin Alajärvellä vanhalla punttisalilla aika kovasti, silloin oli painoa noin 90 kiloa, nyt on selvästi enemmän. Viina maistui Alajärven aikaan, mutta nyt en viinaa enää juo, työttömyys kuitenkin jatkuu. Ei taida Alajärvelläkään töitä enää kaikille löytyä, mutta urheilu on sielläkin kaikille mahdollinen harrastus.

• Anonyymi

Hyvää Juhannusta kaikille työttömille. Minä kävin tänään jo pelaamassa tennistä ja sen jälkeen uimassakin. Kunto alkaa nousta ja juhannus tunnelma parantua.

• Anonyymi

Viddu mä kävin törimässä puomin, aak ääh

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe