Olisi kiva tietää kuinka usein työkkäristä on teille uudesta työnhakumallista johtuen soitelleet ? Täällä ei juurikaan työpaikkoja ole tarjolla.
Heippa kaikki työttömät
14
1022
Vastaukset
- Anonyymi
Neljää työpaikkaa pitää työttömän hakea kuukaudessa. Onhan Alajärvellä tekemätöntä työtä. Ja siis työpaikkoja, joihin voi hakemuksen pistää. Alkoonkin voi laittaa vaikkapa ns. avoimen hakemuksen.
- Anonyymi
työttömyys on hyvä ammatti, olen ollut ammatin listoilla kohta parikymmentä vuotta, ja minulla pyyhkii todella hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
työttömyys on hyvä ammatti, olen ollut ammatin listoilla kohta parikymmentä vuotta, ja minulla pyyhkii todella hyvin.
Mitkä on pahimmat ammattitaudit työttömällä, jos ajattelee ammatinvaihtoa kyseiseen ammattiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä on pahimmat ammattitaudit työttömällä, jos ajattelee ammatinvaihtoa kyseiseen ammattiin ?
Ylikuntoa pukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylikuntoa pukkaa.
Ylikuntoon ei auta kuin lepo, ylikuntoisella työttömälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkö oo, sinä valehtelet et korvat heiluu
- Anonyymi
Minä olen alikunnossa ja olen TYÖTÖN. Eilen kävin vetämässä leukoja uimarannalla ja meni 5 leukaa, se on tämän vuoden kärkitulos. Vaakassa en ole uskaltanut käydä, koska ylipainoa on niin paljon. MInun pitäisi päästä jo työkyvyttömyys eläkkeelle.
- Anonyymi
Ei ne Soita kun ei ole puhelinta kaikilla köyhillä.
- Anonyymi
Ei minullakaan ole älypuhelinta, vaan Nokien peruspuhelin, jossa on kyllä mahdollisuus mennä vaikkapa google palveluun. Minä olen pitkä aikais työtön ja kävin siis tänäänkin uimarannalla vetämässä leukoja, nyt meni 6 leukaa, paino on yli 100 kg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minullakaan ole älypuhelinta, vaan Nokien peruspuhelin, jossa on kyllä mahdollisuus mennä vaikkapa google palveluun. Minä olen pitkä aikais työtön ja kävin siis tänäänkin uimarannalla vetämässä leukoja, nyt meni 6 leukaa, paino on yli 100 kg.
Ohoh. Vedit ylös siis yhteensä yli 600kg. Se on paljon se. Älä nostele itseäsi ylikuntoon.
Minulla ei ole kuin lankapuhelin johon olen rakentanut 500m puhelinkaapelikelan. Kun menen naapuriin kyläilemään voin ottaa puhelimen mukaan, siltä varalta että TE-palvelusta soittavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh. Vedit ylös siis yhteensä yli 600kg. Se on paljon se. Älä nostele itseäsi ylikuntoon.
Minulla ei ole kuin lankapuhelin johon olen rakentanut 500m puhelinkaapelikelan. Kun menen naapuriin kyläilemään voin ottaa puhelimen mukaan, siltä varalta että TE-palvelusta soittavat.Lankapuhelimella edelleen pärjää, minä tosin epähuomiossa heitin sen muuton yhteydessä roskiin. Luin netistä, että lankapuhelinverkot olisivat jo poistuneet käytöstä, sehän ei pidä paikkaansa edes.
Nyt pitää tällä viikolla tehdä ainakin 2 hakemusta työpaikkoihin. On tehtävä sen verran vaatimattomat hakemukset, että ei varmasti valita niihin töihin. Onhan siellä jotain toimistotyötä haettavaksi ja auton apumiehen paikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole kuin lankapuhelin johon olen rakentanut 500m puhelinkaapelikelan. Kun menen naapuriin kyläilemään voin ottaa puhelimen mukaan, siltä varalta että TE-palvelusta soittavat.Eilen meni uimarannalla jo 7 leukaa. Minä aikoinaan treenasin Alajärvellä vanhalla punttisalilla aika kovasti, silloin oli painoa noin 90 kiloa, nyt on selvästi enemmän. Viina maistui Alajärven aikaan, mutta nyt en viinaa enää juo, työttömyys kuitenkin jatkuu. Ei taida Alajärvelläkään töitä enää kaikille löytyä, mutta urheilu on sielläkin kaikille mahdollinen harrastus.
- Anonyymi
Hyvää Juhannusta kaikille työttömille. Minä kävin tänään jo pelaamassa tennistä ja sen jälkeen uimassakin. Kunto alkaa nousta ja juhannus tunnelma parantua.
- Anonyymi
Viddu mä kävin törimässä puomin, aak ääh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001