Rukoilen suojelusta ja voimia jaksaa vaikeiden aikojen läpi. Tunnen valtavaa tuskaa ja riittämättömyyden tunteita ja itseinhon. Pelkäänpä että pelkoni on aiheellinen.
Suojelusenkelini on ollut mukanani tilanteessa kuin tilanteessa, josta olen hänelle kiitollinen. Sieluni on rikkinäinen ja revitty riekaleiksi. Olen niin vihainen. Sieluani sattuu kuin partaveitsellä revittäisiin minua sydämestäni.
Rakas Arkkienkeli Mikael
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
Työnnän tuon partaveitsen Jumalan peräsuoleen ja n ostan käteni ilmaan rukoillakseni, sitten heitän Jumalan Helvettiin kostoksi Ukrainan sodasta
"mene alas julma Paska" huutaen- Anonyymi
Miten inhottava ja alhainen vastaus!
Hyi!
Iteppä vastaat sanomistasi.
Aloittaja, - älä välitä!
Suojelusenkelisi suojelee sinua, ja Luoja pitää huolen.
Kaikkea hyvää sinulle!
- Anonyymi
Ei ole lupa rukoilla enkeleitä, mutta
voit vedota Jumalaa ja Hän antaa, tarvittavan voiman ja suojan, ja niin paljon voimia kuin tarvitset.
eli Rukoile, Herraa Jeesuksen nimessä ja saat avun.
jos se kestää, odota Herraa
asiasi on Herran edessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192565
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138905- 45861
- 59827
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164752Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis133717