Millä tavoin ilmenee tämä todellinen, puhtaasti jumalainen motiivi ihmisen sielunelämässä; kuinka tulee hänessä näkyviin tuo halu totuuteen, Jumalaan? Luulen, että se useimmissa tapauksissa tulee näkyviin sillä tavoin, että ihminen tuntee itsessään, tavallaan tietää, mikä tämä hänen elämänsä on, mitä varten hän on olemassa ja mitä hänen pitäisi tehdä. Hän sanoo ikäänkuin itselleen: „Minä en tahdo asettaa itselleni mitään päämäärää; en tahdo itse millään tavoin määritellä, mikä minun elämäni on. Minä tahdon ainoastaan palvella itse elämää, totuutta, Jumalaa, ja tehdä ainoastaan sitä, mitä Jumala käskee minun tehdä. Minä luovun kaikista omista haaveiluistani, kaikesta onnen tavoittelusta, kaikesta, mitä minussa voi olla. Jos minulla on kykyjä, lahjoja, niin ne tahdon asettaa Jumalan, totuuden palvelukseen. Minä annan itseni kokonaan totuudelle, kunhan vain tietäisin, mikä elämä, totuus, Jumala on.
Kaikille jotka Jumalaan (oli ihmisen Sille antama nimi mikä tahansa)
Anonyymi
3
302
Vastaukset
- Anonyymi
En muista kirjoittajaa, mutta se ei taida olla olennaista.
- Anonyymi
uskovat. Jäi pois otsikosta.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1782220
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181976- 731236
Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2871090Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua721003- 1491001
- 45976
Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....137964Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa59936- 61815