pankkitililläni katsomassa saldon..oli vain enää 789.889,29€ tilillä...menin takaisin nukkumaan kun olin keittänyt juuri tuoreet kahvit uudella mokkamasterillani uudesta presidentin suodatinkahvi paketista...
Heräsin pirteänä velattomasta asunnostani ja kävin
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon, nauti elämästä, älä nuku koko aikaa!!
- Anonyymi
Haluutko tuplata tuon summan moninkertaisesti😂🤣
- Anonyymi
Heitin juuri oman Mustan Amex kortin tikkatauluun jää se kiinni😂🤣
- Anonyymi
Ihanaa olla aloittajan kohtalotoveri. Kun sodan leviämisestä ei tiedä, täytyy käydä paljon hyvissä ravintoloissa syömässä ja nauttimassa.
Velattomuus ja varallisuus on vaan niin kivaa - Anonyymi
Miksi juot köyhien kahvia?
- Anonyymi
Jotta se olisi teiltä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta se olisi teiltä pois.
En juo kahvia. Se ei oo hyväksi terveydelle😁
- Anonyymi
Miksi pilata kahvi Moccamaster-tekeleellä, jolla ei saa edes kuumaa kahvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pilata kahvi Moccamaster-tekeleellä, jolla ei saa edes kuumaa kahvia.
Et ole tainnut puhdistaa keitintäsi koskaan ja se on tukossa? Minun Moccamasterini tekee ihan sopivan kuumaa kahvia.
- Anonyymi
Yli 80 v nukkuu vähän terveenä, uni alkaa lähellä kuolemaa maistuun enemmän.
Onnea aloittajan sukulaisille. - Anonyymi
Ja sitten sä heräsit märkä tahra pöksyissä ja korkkasit bissepullon.
- Anonyymi
Ei ollut bisseä, mutta otin vähän itse tekemääni kiljua kahvikuppiini.
- Anonyymi
Juujuu. Mulla on Rolls-Royce ja muutama muu arvoauto, oma lentokone ja -kenttä, pari kartanoa ja muutama villa maailmalla. Mutta näen silti tarpeelliseksi uhota asiasta nimettömänä Suoli24:lla.
- Anonyymi
Ai sinulla on nuo kaikki. Minullakin on nuo, mutta minulla on myös nainen, mikä sinulta puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinulla on nuo kaikki. Minullakin on nuo, mutta minulla on myös nainen, mikä sinulta puuttuu.
Siltä puuttuu paljon muutakin...
- Anonyymi
joo mut mä olen iha tavalline lottomiljunääri 4 miljoonaa kuussataa kahdeksankymmentä tuhatta ja risat
- Anonyymi
Aloittaja narraa taas.
- Anonyymi
Minullakin on rahaa nykyisin - mutta olen myös ollut täysin persaukinen. En kyllä tiedä olenko yhtään onnellisempi tai itsevarmempi kuin silloin ennen.
- Anonyymi
Mullakin on ollut aikoja, kun ei ole ollut rahaa. Opiskeluaika oli kovaa aikaa, mutta tavallaan vapaata aikaa kaikista murheista. Silloin joutui oikeesti miettimään mitä syö. Keräsin kaikki pullot ja menin sukuloimaan aina silloin, kun oli kovin nälkä ja tiesin siellä olevan ruoka-aika. Toivoin, että sukulainen laittaisi edes vähän ruokaa mukaan ja onnellinen olin silloin, kun muutama kymppi rikkaampana lähdin taas omaan kämppääni. Nyt kun aikaa on kulunut ja töitä on ollut tarpeeksi on säästynyt muutamia kymppitonneja tilille, niin kyllä mulla on paljon huolettomampi olo, kuin silloin aikoinaan rahattomana.
- Anonyymi
Eiks kannattais muuttaa nuo rahat kullaksi...jos sulle tulee kiire, voi ne pari kultapalikkaa survoa reppuusi ja paeta.
Rahan kultaan muuttamisesta ei ole mitään käytännön hyötyä, vaan heikentää likviditeettiä (= miten helposti voit vaihtaa arvoa toiseen muotoon, esim. investoinniksi tai muuten)
- Anonyymi
Nykyään kannattaa lankata naaman mustaksi koordinaattorit lykkää taskut täyteen seteleitä
- Anonyymi
ÖÖÖ,tosi järkevää koota aarteita maanpäälle,kun pian joudut niistä luopumaan,eikä sinulla ole enää yhtään ystävää,etkä edes tajua mihin oletkaan matkalla...öööööö
- Anonyymi
Veikkaan masennusta tai päihdeongelmaa. Terve ihminen lähtee liikkumaan heräämisen jälkeen, ei nukkumaan.
- Anonyymi
Rahattomat kehuu omaisuuksillaan, jotka on jo ulosmitattu.
- Anonyymi
Onhan se kiva, kun on tavaraa ympärillä. Onnittelut vaan!
Mullakin ihan tarpeeksi, riittää kierrätykseenkin pistettäväks. - Anonyymi
Köyhän elämä ei ole elämisen arvoista sanotaan
- Anonyymi
Huono homma, tällä 7% inflaatiolla menetät 55292,25€ vuodessa vaikket käyttäisi rahaa mihinkään
- Anonyymi
Hui ku pelottaa, heh heh
- Anonyymi
Miksi asuu suomessa?
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Tullaan hakemaan.
- Anonyymi
On olemassa sellainen juutalainen sananlasku, kun sinulla on rahaa, olet viisas ja kaunis ja laulatkin hyvin!
Nyt tuli todistettua, että kysyjä on paitsi rikas, myös terve (ainakin pirteä) ja varmaan todella sivistynyt! - Anonyymi
Jos elämä olisi noin ökyrikasta, niin en viitsisi tuhrata minkään mokkamasterin kanssa, vaan osatisin jonkun oikein kunnon keittimen ja vähän laadukkaamapaa kahvia.
- Anonyymi
Unohdit laittaa Moccamasterin hinnan.
Itse en juo kahvia joka on tehty alle 5000€ koneella.
Lisäksi mainitsemasi kahvi ei minulle kelpaa. - Anonyymi
Mulle kelpaa Juhla-Mokka suodatijauhatus.
- Anonyymi
Hyvä aloitus...noin minäkin tein kun voitin lotossa 3.5miljoonaa...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959