Martina vetää Frankfurtissa täyden matkan

Anonyymi

"Täällä valmistaudun viimeiseen kovaan yhdistelmään. Teen sen yksin, itseäni tarkasti kuunnellen. Ja niille ketkä ei tiedä lajin matkoista niin 26.6. mulla edessä TÄYSMATKA eli 3,6 km uintia - 180 km pyörää ja 42km juoksua.
- Sulle joka epäilet itseäsi elämässä, niin pää pystyyn ja mene ja tee, Martina tsemppaa".

Martinaa haukkuvat voisivat lähteä mukaan näyttämään mallia miten homma hoidetaan.

421

14672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä miten joku jaksaa tuollaiseen rääkkiin itsensä pistää,tuntuu moi matkat aivan hirvittävältä käsittää edes.No luonetta vaatii pirusti ja periksiantamaton luonne täytyy olla naisella.Ei voi kuin ihailla ja tsempata tätä naista.👍👍.

      • Anonyymi

        Suorittaminen sucks😵‍💫


      • Anonyymi

        Sitten on myös typeryyttä. Maran kunto ja fysiikka sopii höntsäämiseen, oikeat kisat ka varsinkin täysmatkat hän voisi ihan hyvin jättää niille, joilla on edellytykset selvitä ko. koitoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on myös typeryyttä. Maran kunto ja fysiikka sopii höntsäämiseen, oikeat kisat ka varsinkin täysmatkat hän voisi ihan hyvin jättää niille, joilla on edellytykset selvitä ko. koitoksesta.

        Oikea forrest cump


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorittaminen sucks😵‍💫

        Suorittaminen on parasta. Tuntee tehneensä jotain ja asiat hallinnassa. Olen itse suorittaja, mutta tyytyväinen siitä. Tulee asiat tehtyä ja vietyä loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea forrest cump

        Oikeinkirjoitus: Forrest Gump!
        Tai itseasiassa juuri fani kirjoittaa forrest cump!


      • Anonyymi

        Hahaa luuletko maran tämän tekevän, keskeyttää tai vetoo johonkin mielikuvitus sairauteen,AIVAN SALETISTI!!😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on myös typeryyttä. Maran kunto ja fysiikka sopii höntsäämiseen, oikeat kisat ka varsinkin täysmatkat hän voisi ihan hyvin jättää niille, joilla on edellytykset selvitä ko. koitoksesta.

        Jättää suosiolla niille, jotka oikeasti treenaavat eikä esittää mitään.


      • Anonyymi

        Miksi juuri häntä? Maailmassa on miljoonia ihmisiä, jotka ovat kyseiseen lajiin panostaneet TOSISSAAN eikä vain viihdemielessä - ja valtavasti kovemmilla tuloksilla.

        Tuo on vain pientä showta, että saadaan taas otsikoita. Otsikoita mistä? No eipä paljon mistään, kun ihan rehellisiä ollaan, ja miksipä ei oltaisi.


    • Anonyymi

      Jännä kun nyt korostaa, että on TÄYSMATKA, mutta onko aikaisemmin korostanut samalla lailla, että triathloninsa ovat puolimatkoja? Siis ne, joista lehtien toimittajat on kirjoittaneet ja on telkkarissakin haastateltu. Yleensä on puhuttu vain kisoista ja triathlonista. Tämä lienee hänellä ensimmäinen täysmatka, jos saa kokonaan vedettyä?

      • Anonyymi

        Hyvä kun kertoo koska miten me seuraajat muuten tiedettäisiin,et mitkä matkat hän suorittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun kertoo koska miten me seuraajat muuten tiedettäisiin,et mitkä matkat hän suorittaa.

        Irlannissa veti kokomatkan 3 vuotta sitten ja sijoittui omassa sarjassaan kuudenneksi omassa sarjassaan.


      • Anonyymi

        No ei saa!
        Sitähän toi julkinen parku taas ennakoi.
        Muija ruikuttaa kun on niin paljon agendalla —yksin hoitaa lapset (!), menestyvän yrityksen (?) vaativat treenit, koiran, julkisuus (?!!)ym.ym.
        Voi, voi kaikki on omaa valintaa ja suurimpaan osaan on myös aina saanut apua harvinaisen paljon.
        Treenit ei ilmeisesti hehkutuksesta huolimatta suju ongelmitta ja epävarmuus kisojen sujumisesta on vallannut mielen.
        Mitenkähän ollenkaan pärjää ne tavis osallistujat jotka treenien ohessa hoitaa perheensä, työnsä ja kaiken, ilman ensimmäistäkään jeesaajaa ja fanijoukkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irlannissa veti kokomatkan 3 vuotta sitten ja sijoittui omassa sarjassaan kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Ei vetänyt, koska Irlannin kisan uintiosuus peruttiin sään takia. Asia oli ihan lehdissä.

        "Kilpailu käytiin kuitenkin ääriolosuhteissa, kun myrskytuuli ja vesisade piiskasivat urheilijoita. Huonon sään takia uintiosuus jouduttiin Aitolehden pettymykseksi perumaan kokonaan."(IL)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei saa!
        Sitähän toi julkinen parku taas ennakoi.
        Muija ruikuttaa kun on niin paljon agendalla —yksin hoitaa lapset (!), menestyvän yrityksen (?) vaativat treenit, koiran, julkisuus (?!!)ym.ym.
        Voi, voi kaikki on omaa valintaa ja suurimpaan osaan on myös aina saanut apua harvinaisen paljon.
        Treenit ei ilmeisesti hehkutuksesta huolimatta suju ongelmitta ja epävarmuus kisojen sujumisesta on vallannut mielen.
        Mitenkähän ollenkaan pärjää ne tavis osallistujat jotka treenien ohessa hoitaa perheensä, työnsä ja kaiken, ilman ensimmäistäkään jeesaajaa ja fanijoukkoa.

        Eikös hänellä ole se joku avustaja ja kuvaajakin, joiden kanssa oltiin tourilla. Ja myös Esko jeesaa paljon koiran ja lasten kanssa. Enemmän apuja kuin monella muulla.


      • Anonyymi

        No miksi se sitten itkeä vollottaa, kerta on paras? Ei kai tätä kisaa ole vielä edes käyty ja nähtäväksi jää, käydäänkö sitä Martinan osalta lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vetänyt, koska Irlannin kisan uintiosuus peruttiin sään takia. Asia oli ihan lehdissä.

        "Kilpailu käytiin kuitenkin ääriolosuhteissa, kun myrskytuuli ja vesisade piiskasivat urheilijoita. Huonon sään takia uintiosuus jouduttiin Aitolehden pettymykseksi perumaan kokonaan."(IL)

        😄😄😄😂😂😂Olet jo useamman kerran tämän kirjoittanut, nyt käy näppylät kuumana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irlannissa veti kokomatkan 3 vuotta sitten ja sijoittui omassa sarjassaan kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Eihän sitä Irlannin täysmatkaa voi verrata normaaliin täysmatkaan, jos siitä jäi uintiosuus kokonaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄😄😄😂😂😂Olet jo useamman kerran tämän kirjoittanut, nyt käy näppylät kuumana.

        Kahdesti olen vastannut kommenttiin, jossa lukee että veti täysmatkan Irlannissa. Kun ei vetänyt, siitä puuttui uinti. Mutta en ole näemmä ainoa, joka muistaa tämän kisan keskeytymisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä Irlannin täysmatkaa voi verrata normaaliin täysmatkaan, jos siitä jäi uintiosuus kokonaan pois.

        No se oli kaikille sama matka vaikka jouduttiin keskeyttää.Ja sijoittui siis kuudenneksi omassa sarjassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irlannissa veti kokomatkan 3 vuotta sitten ja sijoittui omassa sarjassaan kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Tynkäkisa, ei ollut uintia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi se sitten itkeä vollottaa, kerta on paras? Ei kai tätä kisaa ole vielä edes käyty ja nähtäväksi jää, käydäänkö sitä Martinan osalta lainkaan.

        Kuka sanoi että on paras? Tuo suoritus itsessään on tosi kova kuka pystyy suorittamaan. Aika monta keskeyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä Irlannin täysmatkaa voi verrata normaaliin täysmatkaan, jos siitä jäi uintiosuus kokonaan pois.

        Kesti kuitenkin noin 12 tuntia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun kertoo koska miten me seuraajat muuten tiedettäisiin,et mitkä matkat hän suorittaa.

        Kai te lukea osaatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli kaikille sama matka vaikka jouduttiin keskeyttää.Ja sijoittui siis kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Kaikille sama matka? Niinhän se oli, mutta se ei silti ollut kokonainen triathlon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli kaikille sama matka vaikka jouduttiin keskeyttää.Ja sijoittui siis kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Kaikki ei osallistuneet just ton tynkäkisan takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdesti olen vastannut kommenttiin, jossa lukee että veti täysmatkan Irlannissa. Kun ei vetänyt, siitä puuttui uinti. Mutta en ole näemmä ainoa, joka muistaa tämän kisan keskeytymisen.

        Kukaan ei vetänyt uintia ja Martina suoritti juoksun ja pyöräilyn. Uinti olisi kaikille ollut liian vaarallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei saa!
        Sitähän toi julkinen parku taas ennakoi.
        Muija ruikuttaa kun on niin paljon agendalla —yksin hoitaa lapset (!), menestyvän yrityksen (?) vaativat treenit, koiran, julkisuus (?!!)ym.ym.
        Voi, voi kaikki on omaa valintaa ja suurimpaan osaan on myös aina saanut apua harvinaisen paljon.
        Treenit ei ilmeisesti hehkutuksesta huolimatta suju ongelmitta ja epävarmuus kisojen sujumisesta on vallannut mielen.
        Mitenkähän ollenkaan pärjää ne tavis osallistujat jotka treenien ohessa hoitaa perheensä, työnsä ja kaiken, ilman ensimmäistäkään jeesaajaa ja fanijoukkoa.

        Toisen lapsen isä sekosi Katiskamorsiamen myötä ja käräjät tulossa eikä pysty ottamaan vastuuta. Hannu itkee instassaan kun Martina ei tukenut ja kuinka vaikeaa on ollut viimeiset 6 kk ja Hannuun rakastuneet tukijanaiset sparraa ja jotkut haukkuvatkin Martinaa tai ainakin vihjailevat Hannun kanssa, kuinka ei ollut aitoa. Seiska ja stalkkerit ovat kimpussa ja taatusti pyrkivät torppaamaan tämän uudenkin parisuhteen pommittamalla miestä ja tämä exää, ainakin pahimmat stalkkerit ovat kertoneetkin niin tekevänsä. Lisäksi on firma joka takoo noin 400 000 euron vuosituloja eli kyllä siinä yhden naisen harteilla on taakkaa kerrakseen. Mutta käsittääkseni sanoi että päivääkään ei vaihtaisi pois eli aivan hyvä asenne ja tsemppaa muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei vetänyt uintia ja Martina suoritti juoksun ja pyöräilyn. Uinti olisi kaikille ollut liian vaarallinen.

        Voi jukra. Näinhän siinä lukee. Koko kisan uintiosuus peruttiin sään takia. Eli tuo aika ei ole lainkaan vertailukelpoinen, kun siitä puuttuu uinti. Ja se ei ole kokonainen täysmatka ilman uintia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdesti olen vastannut kommenttiin, jossa lukee että veti täysmatkan Irlannissa. Kun ei vetänyt, siitä puuttui uinti. Mutta en ole näemmä ainoa, joka muistaa tämän kisan keskeytymisen.

        Irlannin kisa keskeytettiin huonon sään takia, siis Martina ei ole kisannut täyspitkää triathlonkisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen lapsen isä sekosi Katiskamorsiamen myötä ja käräjät tulossa eikä pysty ottamaan vastuuta. Hannu itkee instassaan kun Martina ei tukenut ja kuinka vaikeaa on ollut viimeiset 6 kk ja Hannuun rakastuneet tukijanaiset sparraa ja jotkut haukkuvatkin Martinaa tai ainakin vihjailevat Hannun kanssa, kuinka ei ollut aitoa. Seiska ja stalkkerit ovat kimpussa ja taatusti pyrkivät torppaamaan tämän uudenkin parisuhteen pommittamalla miestä ja tämä exää, ainakin pahimmat stalkkerit ovat kertoneetkin niin tekevänsä. Lisäksi on firma joka takoo noin 400 000 euron vuosituloja eli kyllä siinä yhden naisen harteilla on taakkaa kerrakseen. Mutta käsittääkseni sanoi että päivääkään ei vaihtaisi pois eli aivan hyvä asenne ja tsemppaa muitakin.

        Miten ihmeessä stalkkerit voivat pommittaa ja torpata tätä uutta miesuhdetta ????
        Totuutta Martinan menneisyydestä ehkä haluavat Herr Backerin tietoon , luulisi hänen itse jo kertoneen ainakin nuo väkivaltatuomiot ?

        Ehkä on antanut itsestään ihan vääränlaisen kuvan tälle uudelle ihastukselleen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irlannissa veti kokomatkan 3 vuotta sitten ja sijoittui omassa sarjassaan kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Ihanko omassa sarjassaan? Siis ihan omassa sarjassaan. Omassa sarjassaan. 🙈🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jukra. Näinhän siinä lukee. Koko kisan uintiosuus peruttiin sään takia. Eli tuo aika ei ole lainkaan vertailukelpoinen, kun siitä puuttuu uinti. Ja se ei ole kokonainen täysmatka ilman uintia.

        Ootko oikeasti tyhmä vai näytteletkö maailman tyhmintä ihmistä.
        Se uinti matka puuttui kaikilta, joten muiden osuuksien ajat on vertailu kelpoisia.
        Mee nyt jo pois mun internetistä, sä saastutat sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei saa!
        Sitähän toi julkinen parku taas ennakoi.
        Muija ruikuttaa kun on niin paljon agendalla —yksin hoitaa lapset (!), menestyvän yrityksen (?) vaativat treenit, koiran, julkisuus (?!!)ym.ym.
        Voi, voi kaikki on omaa valintaa ja suurimpaan osaan on myös aina saanut apua harvinaisen paljon.
        Treenit ei ilmeisesti hehkutuksesta huolimatta suju ongelmitta ja epävarmuus kisojen sujumisesta on vallannut mielen.
        Mitenkähän ollenkaan pärjää ne tavis osallistujat jotka treenien ohessa hoitaa perheensä, työnsä ja kaiken, ilman ensimmäistäkään jeesaajaa ja fanijoukkoa.

        Mites niitten keuhkokuvien kanssa, otettiinko ja mikä oli kuvien kertomaa? Vai unohtuiko koko juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei vetänyt uintia ja Martina suoritti juoksun ja pyöräilyn. Uinti olisi kaikille ollut liian vaarallinen.

        Ja oliko ikäluokassaan 7 osallistujaa?


      • Anonyymi

        On se sitten jännää ....
        Että sulla on jännää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei saa!
        Sitähän toi julkinen parku taas ennakoi.
        Muija ruikuttaa kun on niin paljon agendalla —yksin hoitaa lapset (!), menestyvän yrityksen (?) vaativat treenit, koiran, julkisuus (?!!)ym.ym.
        Voi, voi kaikki on omaa valintaa ja suurimpaan osaan on myös aina saanut apua harvinaisen paljon.
        Treenit ei ilmeisesti hehkutuksesta huolimatta suju ongelmitta ja epävarmuus kisojen sujumisesta on vallannut mielen.
        Mitenkähän ollenkaan pärjää ne tavis osallistujat jotka treenien ohessa hoitaa perheensä, työnsä ja kaiken, ilman ensimmäistäkään jeesaajaa ja fanijoukkoa.

        Eipä noitactuloksia ihan meikäläiset vetäse
        Vaatii helvetin kovaa kuntoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös hänellä ole se joku avustaja ja kuvaajakin, joiden kanssa oltiin tourilla. Ja myös Esko jeesaa paljon koiran ja lasten kanssa. Enemmän apuja kuin monella muulla.

        Huolehtiva äiti huolehtii lapsistaan sillonkin kun on omat jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli kaikille sama matka vaikka jouduttiin keskeyttää.Ja sijoittui siis kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Hieno suoritus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko oikeasti tyhmä vai näytteletkö maailman tyhmintä ihmistä.
        Se uinti matka puuttui kaikilta, joten muiden osuuksien ajat on vertailu kelpoisia.
        Mee nyt jo pois mun internetistä, sä saastutat sen.

        😂😂😂 Voi teitä Martina faneja. ”Mee pois MUN internetistä” Mun köpis, mun palkinto, mun, mun, mun, yhyyy toi matkii mua. jne jne. Saako kysyä, mikä teitä vaivaa? Oletteko oikeasti jääneet sinne hiekkalaatikkoikään henkisesti, vai mikä mättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irlannissa veti kokomatkan 3 vuotta sitten ja sijoittui omassa sarjassaan kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Irlannin kisa keskeytettiin vaarallisen myrskyn takia, joten uinti jäi suorittamatta, et sitten tätä maninnut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoi että on paras? Tuo suoritus itsessään on tosi kova kuka pystyy suorittamaan. Aika monta keskeyttää.

        Eihän tuo asia ole mitenkään verrannollinen. Verrataan muihin suomalaisiin, jotka harrastavat triathlonia, tuskin Martina on ainoa suomalainen osallistuja näin jo kuuluisiin Frankfurtin kisoihin ?

        Martina on vaan hehkuttanut asiaa ihan liiankin kanssa, nyt ne puheet konkretisoituvat eli katsotaan onko suurilla puheilla mitään pohjaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko omassa sarjassaan? Siis ihan omassa sarjassaan. Omassa sarjassaan. 🙈🤡

        Martinalla on näköjään ihan oma sarjakin .....hahhhhaaa

        Näin se taitaa Martinan kohdalla mennä, mun, mun ,mun .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites niitten keuhkokuvien kanssa, otettiinko ja mikä oli kuvien kertomaa? Vai unohtuiko koko juttu?

        Ja koko setti kokeita !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä noitactuloksia ihan meikäläiset vetäse
        Vaatii helvetin kovaa kuntoa

        Ei kait ole tarkoituskaan " meikäläisen " vetäistä, pitää verrata toiseen samaa lajia harrastavaan kisaajaan. Yleensä nämä muut kisaajat ovat todellakin vain harrastelijoita, heillä normityö ihan jotain muuta.

        Martina treenaa kokopäivätoimisesti valmentajineen !!!!! Siinä on kait pikkuisen eroa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂 Voi teitä Martina faneja. ”Mee pois MUN internetistä” Mun köpis, mun palkinto, mun, mun, mun, yhyyy toi matkii mua. jne jne. Saako kysyä, mikä teitä vaivaa? Oletteko oikeasti jääneet sinne hiekkalaatikkoikään henkisesti, vai mikä mättää?

        Kyllä, kaikki Martina fanit ovat henkisesti jääneet sinne hiekkalaatikkoon, ainakin kommentoinnin tasoa kun katsoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko oikeasti tyhmä vai näytteletkö maailman tyhmintä ihmistä.
        Se uinti matka puuttui kaikilta, joten muiden osuuksien ajat on vertailu kelpoisia.
        Mee nyt jo pois mun internetistä, sä saastutat sen.

        Joo ei ollut kokonainen triathlon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei saa!
        Sitähän toi julkinen parku taas ennakoi.
        Muija ruikuttaa kun on niin paljon agendalla —yksin hoitaa lapset (!), menestyvän yrityksen (?) vaativat treenit, koiran, julkisuus (?!!)ym.ym.
        Voi, voi kaikki on omaa valintaa ja suurimpaan osaan on myös aina saanut apua harvinaisen paljon.
        Treenit ei ilmeisesti hehkutuksesta huolimatta suju ongelmitta ja epävarmuus kisojen sujumisesta on vallannut mielen.
        Mitenkähän ollenkaan pärjää ne tavis osallistujat jotka treenien ohessa hoitaa perheensä, työnsä ja kaiken, ilman ensimmäistäkään jeesaajaa ja fanijoukkoa.

        No seuraa niitä tavisurheilijoita, niin tiedät miten pärjäävät, ja jätä Martinan seuraaminen väliin. Hän tuskin tekee näitä postauksiaan juuri sinua varten, vaan meille jotka seuraamme häntä, koska olemme kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli kaikille sama matka vaikka jouduttiin keskeyttää.Ja sijoittui siis kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Varmaan mummu sarjassa, jossa oli kuusi kilpailijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen lapsen isä sekosi Katiskamorsiamen myötä ja käräjät tulossa eikä pysty ottamaan vastuuta. Hannu itkee instassaan kun Martina ei tukenut ja kuinka vaikeaa on ollut viimeiset 6 kk ja Hannuun rakastuneet tukijanaiset sparraa ja jotkut haukkuvatkin Martinaa tai ainakin vihjailevat Hannun kanssa, kuinka ei ollut aitoa. Seiska ja stalkkerit ovat kimpussa ja taatusti pyrkivät torppaamaan tämän uudenkin parisuhteen pommittamalla miestä ja tämä exää, ainakin pahimmat stalkkerit ovat kertoneetkin niin tekevänsä. Lisäksi on firma joka takoo noin 400 000 euron vuosituloja eli kyllä siinä yhden naisen harteilla on taakkaa kerrakseen. Mutta käsittääkseni sanoi että päivääkään ei vaihtaisi pois eli aivan hyvä asenne ja tsemppaa muitakin.

        Muidenko vika on kun poikaystävät jättää. Totuutta ei voi pimittää, eikä menneisyyttään pääse pakoon. Kaksi pahoin pitely ja rattis tuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla on näköjään ihan oma sarjakin .....hahhhhaaa

        Näin se taitaa Martinan kohdalla mennä, mun, mun ,mun .

        Saattaa olla mummusarja, jossa ei ole muita osanottajia. Helppo kehua voitin oman sarjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No seuraa niitä tavisurheilijoita, niin tiedät miten pärjäävät, ja jätä Martinan seuraaminen väliin. Hän tuskin tekee näitä postauksiaan juuri sinua varten, vaan meille jotka seuraamme häntä, koska olemme kiinnostuneita.

        Netissä on aika paljonkin infoa näiden kisojen pituuksista, vaativuudesta ja millaisia aikoja ihan kuntoliikkujana ja perusharrastajana on mahdollista saada. Puolikas triathlon oli yhden jutun mukaan onnistunut kokeilemaan menneeltä toimittajalta vähän päälle 6 tuntiin. Martinan paras suoritus puolikkaalla taitaa olla 5.40, vaikka on treenannut tavoitteellisesti(?) jo vuosia?

        Martinan suoritukset ei kovasti poikkea ihan kuntoliikkujan suorituksista. Toinen esimerkki HCR. En tajua siis, miksi hän ei vaan tyydy olemaan liikuntaharrastaja, vaan on pakko yrittää olla urheilija ja sitten itketään paineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂 Voi teitä Martina faneja. ”Mee pois MUN internetistä” Mun köpis, mun palkinto, mun, mun, mun, yhyyy toi matkii mua. jne jne. Saako kysyä, mikä teitä vaivaa? Oletteko oikeasti jääneet sinne hiekkalaatikkoikään henkisesti, vai mikä mättää?

        Monesti miettinyt, että onko suomalaiset oikeasti noin yksinkertaisia, että kaikenlaiset paskanpuhujat tekevät tiliä heidän kustannuksellaan. On Martinaa ja Maisaa, joiden koko elämä tuntuu olevan suurta teatteria. Vaikka kuinka on toteennäytetty heidän suuret puheensa ja pienet tekonsa, niin jengi vaan kehuu ja seuraa heitä. Martina pärjää hyvin kyllä yrittäjänä, mutta vain sen takia, ettei jengi välitä totuudesta, vaan jaksaa kuunnella paskanpuhumista. Jos Martina sanoo että varasi kuulennon, niin jengi ottaa senkin tosissaan. Siitä kyllä täysi kunnioitus Martinalle, että kehtaa vedättää idiootteja 10-0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irlannissa veti kokomatkan 3 vuotta sitten ja sijoittui omassa sarjassaan kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Näinhän se on. Sarja oli aloittelevat veteraanit ja siinä oli 6 osanottajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vetänyt, koska Irlannin kisan uintiosuus peruttiin sään takia. Asia oli ihan lehdissä.

        "Kilpailu käytiin kuitenkin ääriolosuhteissa, kun myrskytuuli ja vesisade piiskasivat urheilijoita. Huonon sään takia uintiosuus jouduttiin Aitolehden pettymykseksi perumaan kokonaan."(IL)

        Draumaattinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄😄😄😂😂😂Olet jo useamman kerran tämän kirjoittanut, nyt käy näppylät kuumana.

        Käy. Siideritölkkien vika.


      • Anonyymi

        Kolme vuotta takaperin veti täysmatkan ja oli kuudes ..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme vuotta takaperin veti täysmatkan ja oli kuudes ..!

        Huoh. Se lukutaito...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei saa!
        Sitähän toi julkinen parku taas ennakoi.
        Muija ruikuttaa kun on niin paljon agendalla —yksin hoitaa lapset (!), menestyvän yrityksen (?) vaativat treenit, koiran, julkisuus (?!!)ym.ym.
        Voi, voi kaikki on omaa valintaa ja suurimpaan osaan on myös aina saanut apua harvinaisen paljon.
        Treenit ei ilmeisesti hehkutuksesta huolimatta suju ongelmitta ja epävarmuus kisojen sujumisesta on vallannut mielen.
        Mitenkähän ollenkaan pärjää ne tavis osallistujat jotka treenien ohessa hoitaa perheensä, työnsä ja kaiken, ilman ensimmäistäkään jeesaajaa ja fanijoukkoa.

        Ihan totta, voi että. On se ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen lapsen isä sekosi Katiskamorsiamen myötä ja käräjät tulossa eikä pysty ottamaan vastuuta. Hannu itkee instassaan kun Martina ei tukenut ja kuinka vaikeaa on ollut viimeiset 6 kk ja Hannuun rakastuneet tukijanaiset sparraa ja jotkut haukkuvatkin Martinaa tai ainakin vihjailevat Hannun kanssa, kuinka ei ollut aitoa. Seiska ja stalkkerit ovat kimpussa ja taatusti pyrkivät torppaamaan tämän uudenkin parisuhteen pommittamalla miestä ja tämä exää, ainakin pahimmat stalkkerit ovat kertoneetkin niin tekevänsä. Lisäksi on firma joka takoo noin 400 000 euron vuosituloja eli kyllä siinä yhden naisen harteilla on taakkaa kerrakseen. Mutta käsittääkseni sanoi että päivääkään ei vaihtaisi pois eli aivan hyvä asenne ja tsemppaa muitakin.

        Voi kun ihanaa että sä jaksat fanittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irlannin kisa keskeytettiin vaarallisen myrskyn takia, joten uinti jäi suorittamatta, et sitten tätä maninnut ?

        Ei se mikään keskeyttäminen ole kun uintiosuus perutaan. Eikö porukka oikeasti tiedä, että triathlonissa uidaan ensin ja pyöräily ja juoksu seuraavat sen jälkeen?

        Mikä tosiaankin ei vaikuta siihen, että Martina ei ole vetänyt täysmatkaa läpi vielä kertaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mikään keskeyttäminen ole kun uintiosuus perutaan. Eikö porukka oikeasti tiedä, että triathlonissa uidaan ensin ja pyöräily ja juoksu seuraavat sen jälkeen?

        Mikä tosiaankin ei vaikuta siihen, että Martina ei ole vetänyt täysmatkaa läpi vielä kertaakaan.

        Kukaan ei siis uinut. Ja onhan se eri asia lähteä pyöräilemään 180km ja juoksemaan maraton, kun alla on 3,8km uinti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen lapsen isä sekosi Katiskamorsiamen myötä ja käräjät tulossa eikä pysty ottamaan vastuuta. Hannu itkee instassaan kun Martina ei tukenut ja kuinka vaikeaa on ollut viimeiset 6 kk ja Hannuun rakastuneet tukijanaiset sparraa ja jotkut haukkuvatkin Martinaa tai ainakin vihjailevat Hannun kanssa, kuinka ei ollut aitoa. Seiska ja stalkkerit ovat kimpussa ja taatusti pyrkivät torppaamaan tämän uudenkin parisuhteen pommittamalla miestä ja tämä exää, ainakin pahimmat stalkkerit ovat kertoneetkin niin tekevänsä. Lisäksi on firma joka takoo noin 400 000 euron vuosituloja eli kyllä siinä yhden naisen harteilla on taakkaa kerrakseen. Mutta käsittääkseni sanoi että päivääkään ei vaihtaisi pois eli aivan hyvä asenne ja tsemppaa muitakin.

        "400 000 euron vuosituloja "

        Miksi suollat roskaa....?
        Meneekö white trash - sidukka-pellellä taas liikevaihdot ja muut termit sekaisin...?

        Pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait ole tarkoituskaan " meikäläisen " vetäistä, pitää verrata toiseen samaa lajia harrastavaan kisaajaan. Yleensä nämä muut kisaajat ovat todellakin vain harrastelijoita, heillä normityö ihan jotain muuta.

        Martina treenaa kokopäivätoimisesti valmentajineen !!!!! Siinä on kait pikkuisen eroa ?

        Ja siinä samassa jää moni muu asia hoitamatta, kun pitää kokopäivätoimisesti leikkiä urheilijaa.
        Se on nuorten hommaa, moni 40 - kybänen on jo isoäiti - kannattaa vähän miettiä, kun on nykyään kaikenlaista, kuten osteoporoosia ym ym ym.

        Ei nuoruutta voi ostaa eikä vanhenemisprosessia estää, se tulee meille kaikille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä on aika paljonkin infoa näiden kisojen pituuksista, vaativuudesta ja millaisia aikoja ihan kuntoliikkujana ja perusharrastajana on mahdollista saada. Puolikas triathlon oli yhden jutun mukaan onnistunut kokeilemaan menneeltä toimittajalta vähän päälle 6 tuntiin. Martinan paras suoritus puolikkaalla taitaa olla 5.40, vaikka on treenannut tavoitteellisesti(?) jo vuosia?

        Martinan suoritukset ei kovasti poikkea ihan kuntoliikkujan suorituksista. Toinen esimerkki HCR. En tajua siis, miksi hän ei vaan tyydy olemaan liikuntaharrastaja, vaan on pakko yrittää olla urheilija ja sitten itketään paineita.

        Mun mummokin vetaisee tuollaisen helpon homman alle viiteen tuntiin!
        Ja hän on sentään jo 99 - vuotias ja rapakunnossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli kaikille sama matka vaikka jouduttiin keskeyttää.Ja sijoittui siis kuudenneksi omassa sarjassaan.

        Kaikille sama kisa, joka ei ollut täysmatka. Täysimatkaan kuuluu kolme osaa, mutta koska uintiosa peruttiin, niin ei voi verrata täysimatkaan.


    • Anonyymi

      Martina tulee keskeyttämään kisan.
      MUISTAKAA TÄMÄ!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Jep, juoksu ei kulje, ei ole kestävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, juoksu ei kulje, ei ole kestävyyttä.

        Juoksuakin pitää treenata, jos meinaa pärjätä. Kestävyys ei tule riittämään. Minkähän syyn keksii keskeytykselle?


      • Anonyymi

        Negaa Negaa voi ei millasta on toisten ikävä elämä.😢.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksuakin pitää treenata, jos meinaa pärjätä. Kestävyys ei tule riittämään. Minkähän syyn keksii keskeytykselle?

        Liian raskas perhevastuu ja miljoonaluokan yrityksen vastuu ja ties mitä höpö höpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, juoksu ei kulje, ei ole kestävyyttä.

        Martina liian raskaskroppainen kestävyysjuoksuun.


      • Anonyymi

        Se tulee olemaan ilon päivä! 🥂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian raskas perhevastuu ja miljoonaluokan yrityksen vastuu ja ties mitä höpö höpöä.

        Mikäs miljoonaluokan yritys? Kylläpä täällä paisutellaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tulee olemaan ilon päivä! 🥂

        Öööö - ai se, kun Martti voittaaaaa - - - aaaaa - - - aaaaaaaaa - - - - -aaaaaaaaah!
        Turha manata muuta, on se NIIN kova mimmi!


    • Anonyymi

      Hienoa Martina, arvostan 👍🇫🇮

    • Anonyymi

      Tsempit Martinalle 👍👍

    • Anonyymi

      Voi hel ..näitä juttuja.😂

    • Anonyymi

      Martinan vihaajille nuo matkat voisivat olla 3,6 metriä uintia - 180 metriä pyöräilyä ja 42 metriä juoksua ja silti jäisi tekemättä.

      • Anonyymi

        Jos Martinaa kritisoi, ei se meinaa, että häntä oikeesti vihattaisiin.
        Mä ainakin vain halveksin tuollaista valehtelijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Martinaa kritisoi, ei se meinaa, että häntä oikeesti vihattaisiin.
        Mä ainakin vain halveksin tuollaista valehtelijaa.

        Sinun harhasi on ikäviä ja olemmekin niihin tottuneet jo vuosien varrella.Kannustetaan nyt kaikki vaan ja ollaan ylpeitä kun joku jaksaa olla mukana näin raskaassa kilpailussa mukana.On ihminen aika masentava sisimmässään, kun kirjoittaa keskeyttää ei jaksa ei kunto riitä. Toivon et jaksaa vetää osuudet läpi ja on vaikka 10 parhaan joukossa.👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Martinaa kritisoi, ei se meinaa, että häntä oikeesti vihattaisiin.
        Mä ainakin vain halveksin tuollaista valehtelijaa.

        Kukaan ei vihaa ei halveksi henkilöä,joka pystyy osallistuu näin rankkaan kisaan ja se on 💯% varmuus.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei vihaa ei halveksi henkilöä,joka pystyy osallistuu näin rankkaan kisaan ja se on 💯% varmuus.!

        Sehän on vielä ihan auki, pystyykö vai ei? Onko hän osallistunut koskaan muuhun täysmatkan kisaan kuin Irlanti, josta jäi uinti pois? Eipä taida olla. Itse en vihaa enkä halveksi, mutta suuresti IHMETTELEN tätä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Martinaa kritisoi, ei se meinaa, että häntä oikeesti vihattaisiin.
        Mä ainakin vain halveksin tuollaista valehtelijaa.

        Ei yksikään Martinan arvostelija ja kiusaaja pysty suorittamaan yhtäkään noista matkoista.
        Onnea ja menestystä Martinalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Martinaa kritisoi, ei se meinaa, että häntä oikeesti vihattaisiin.
        Mä ainakin vain halveksin tuollaista valehtelijaa.

        No mitäpä on valehdellut???


      • Anonyymi

        Tuskin täällä kukaan Martinaa vihaa, mutta ajatuksia kyllä herättää tuollainen ulostulo. Tietysti, jos satakin ihmistä klikkasi tuon Martinan itkuvirren, niin tulihan siitä jo katetta tilille, että niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun harhasi on ikäviä ja olemmekin niihin tottuneet jo vuosien varrella.Kannustetaan nyt kaikki vaan ja ollaan ylpeitä kun joku jaksaa olla mukana näin raskaassa kilpailussa mukana.On ihminen aika masentava sisimmässään, kun kirjoittaa keskeyttää ei jaksa ei kunto riitä. Toivon et jaksaa vetää osuudet läpi ja on vaikka 10 parhaan joukossa.👍.

        Martinalta on ainakin hehkutusta kisasta riittänyt liiaksi asti ja nyt katsotaan mihin se riittää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on vielä ihan auki, pystyykö vai ei? Onko hän osallistunut koskaan muuhun täysmatkan kisaan kuin Irlanti, josta jäi uinti pois? Eipä taida olla. Itse en vihaa enkä halveksi, mutta suuresti IHMETTELEN tätä touhua.

        Omituista showta jo ennen kisaa. Mikä tarkoitus mahtaa olla. Olisi nyt vaan hiljaa ja katsotaan mikä on Aitolehden sijoitus ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun harhasi on ikäviä ja olemmekin niihin tottuneet jo vuosien varrella.Kannustetaan nyt kaikki vaan ja ollaan ylpeitä kun joku jaksaa olla mukana näin raskaassa kilpailussa mukana.On ihminen aika masentava sisimmässään, kun kirjoittaa keskeyttää ei jaksa ei kunto riitä. Toivon et jaksaa vetää osuudet läpi ja on vaikka 10 parhaan joukossa.👍.

        Et, et, et, et, et, et jaksaa, et jaksaa, et, et, et jaksaa. Jaksaa jaksaa. Reisi voi poksahtaa. 👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä on valehdellut???

        Mä en instaa seuraile, mutta lehtijuttujen ja mm. täältä nähtyjen juttujen mukaan lähes kaikessa valehtelee.
        Lapset on pääasiassa hoitaneet muut, tuo nainenhan juttujen mukaan keskittyy vain itseensä ja lentelee ympäri maailmaa ukkojen perässä.
        Muut ajat treenaa ja treenaa ja itkee ja treenaa.
        Pakkomielteinen ihminen jollain tapaa.


      • Anonyymi

        Suksi sinä " vihaaja " kommenteinesi vaikka huitsin nevadaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en instaa seuraile, mutta lehtijuttujen ja mm. täältä nähtyjen juttujen mukaan lähes kaikessa valehtelee.
        Lapset on pääasiassa hoitaneet muut, tuo nainenhan juttujen mukaan keskittyy vain itseensä ja lentelee ympäri maailmaa ukkojen perässä.
        Muut ajat treenaa ja treenaa ja itkee ja treenaa.
        Pakkomielteinen ihminen jollain tapaa.

        Otaksuisin, että triathlonissa tarvitaan myös älyä ja sitähän ei Martinalle ole liiemmin siunaantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä on valehdellut???

        Miten ne tammikuussa alkaneet kansainväliset opinnot sujuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne tammikuussa alkaneet kansainväliset opinnot sujuu?

        Kysäisepä Martinalta, jos asia askarruttaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otaksuisin, että triathlonissa tarvitaan myös älyä ja sitähän ei Martinalle ole liiemmin siunaantunut.

        Ja mikähän mahtaa olla sinun oma statuksesi ja resurssisi arvioida asiaa ? Kommenttisi ei aivan vakuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en instaa seuraile, mutta lehtijuttujen ja mm. täältä nähtyjen juttujen mukaan lähes kaikessa valehtelee.
        Lapset on pääasiassa hoitaneet muut, tuo nainenhan juttujen mukaan keskittyy vain itseensä ja lentelee ympäri maailmaa ukkojen perässä.
        Muut ajat treenaa ja treenaa ja itkee ja treenaa.
        Pakkomielteinen ihminen jollain tapaa.

        Eli et osaa sanoa ? Mutta kommentoit melko vahvasti kuitenkin ja perustuen muiden sanomisiin. Heikot argumentit sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituista showta jo ennen kisaa. Mikä tarkoitus mahtaa olla. Olisi nyt vaan hiljaa ja katsotaan mikä on Aitolehden sijoitus ?

        Martinan oikeat seuraajat on se kohdeyleisö, joille nämä Martinan päivitykset on tarkoitettu. Meitä kiinnostaa. Muut voi aivan hyvin jättää seuraamisen väliin, jos kovasti hiertää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin täällä kukaan Martinaa vihaa, mutta ajatuksia kyllä herättää tuollainen ulostulo. Tietysti, jos satakin ihmistä klikkasi tuon Martinan itkuvirren, niin tulihan siitä jo katetta tilille, että niin.

        Kannustaminen ja tsemppaaminen olisi vissiin täyttä utopiaa edes noin ajatuksen tasolla ? Jännä miten naiset voi ja haluaa olla raakoja ja inhottavia toiselle naiselle. Martina elää omaa elämäänsä omalla tavallaan ja omine tavoitteineen, eikä ole syyllistynyt mihinkään kyseenalaiseen, ja täällä jotkut raatelee häntä kuin pahaiset sudet. Täysin käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Martinaa kritisoi, ei se meinaa, että häntä oikeesti vihattaisiin.
        Mä ainakin vain halveksin tuollaista valehtelijaa.

        Voitko ystävällisesti kertoa mitä tarkoitat "valehtelijalla" ? Pelkkä huutelu ei ole ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin täällä kukaan Martinaa vihaa, mutta ajatuksia kyllä herättää tuollainen ulostulo. Tietysti, jos satakin ihmistä klikkasi tuon Martinan itkuvirren, niin tulihan siitä jo katetta tilille, että niin.

        Tämä henkilö hehkuttaa ja kehuu itseään. Onhan siellä muitakin kisaajia jotka eivät kehy itseään koko ajan. Henkilö on muka urheilija, ei kuulu minkään lajin valmennusrinkiin eikä olympia joukkueeseen. Tuskin on saanut mitään palkintorahaa " urheilusta "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne tammikuussa alkaneet kansainväliset opinnot sujuu?

        Onkos näissä kisoissa oma sarja muovi tekotissi telineille. Silloin olisi Ainoa osajjistuja sarjassaan. Oikeilla urheilijoilla ei ole, muovisia tekotissejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäisepä Martinalta, jos asia askarruttaa sinua.

        Sehän poistaa instasta kaikki epämieluisat kysymykset eikä varmasti vastaa. Ihan yleiseen tietoon ilmoitti viime vuonna, että aloittaa 3-vuotiset opinnot tammikuussa englannin kielellä. Ilmoitus sinänsä oli jo suurta hilpeyttä herättävä, koska kaikki tiesivät, että sekin on valhe muitten Martinan valheitten joukossa. Mutta yhtä hyvin voisi sitten kertoa julkisessa instassaan "menestyksekkäistä" opinnoistaan ja missä vaiheessa on kandin tutkinto. :D


      • Anonyymi

        EI - vaan nuo matkat olisivat juuri sopivat Martille!
        Voisi onnistua ilman, että aina johonkin paikkaan sattuu :)


    • Anonyymi

      Tyhjät tynnyrit kolisee eniten vai miten se meni.

      • Anonyymi

        Juuri noin, Martina kolisee.


      • Anonyymi

        Niin juuri, kohujulkkis kolisee kovaa


      • Anonyymi

        Taisi olla et täällä ihratynnyrit ennenkaikkea lätisee.Eiks niin mieluummin. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla et täällä ihratynnyrit ennenkaikkea lätisee.Eiks niin mieluummin. ?

        Just näin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, Martina kolisee.

        Kohujulkkis juoksee täyspitkän triathlon kisan. Ehkä tämä menee jo ykkösluokan otsikoksi ainakin IP lehtiin tuskin HS:iin kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla et täällä ihratynnyrit ennenkaikkea lätisee.Eiks niin mieluummin. ?

        Samaiset ihratynnyrit ja siiderivalaat lähiöstä osallistuivat Martinan puistojumppa Tourille.
        Juoksivat puun ympäri....????


    • Anonyymi

      Sehän on tähän asti kisannut vain puolikkaalla. Siksi varmasti itkettää ja pelottaa kun nyt eka täysmatka. Ei tule maaliin jos edes osallistuu. Triathlonia harrastaa moni . Ne, jotka kilpailee kärkijoukoissa treenaa ihan eri tavalla kuin Martina. Puolikkaan voittajan aika oli yli 2 tuntia nopeampi kuin Martinan ja se oli puolikas. SililoniMartinan kunto loppuu kesken. En ole hyllyviä kärkipään triathlonisteja ikinä nähnyt

      • Anonyymi

        Siinä taas yksi järjenjättiläinen on tietävinään urheilusta. Kokeile edes yhtä lajia, niin tiedät mitä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas yksi järjenjättiläinen on tietävinään urheilusta. Kokeile edes yhtä lajia, niin tiedät mitä se on.

        Martinan suoritukset on kyllä ihan vaan harrastajan eikä huippu-urheilijan, sori siitä. Parhaat ajat kovakuntoisen harrastajan, huonot ajat ihan perusharrastajan.

        Ihan tavallinen liikuntaharrastaja pystyy treenaamalla vetämään puolimaratonin n. 2 tuntiin, tai piirun sen alle, (esim Verho) ja samoin puolikkaan triathlonin n. 6 tuntiin, tai vähän yli tai ali. Kisojen huiput on sitten erikseen ja ne ajat aivan eri luokkaa. En tajua, miksi ei voi vaan harrastaa puolikasta triathlonia ja nauttia harrastuksesta, vaan pitää ihan itkeä, miten rankkaa on. Yleensä harrastetaan että voidaan hyvin ja se on mielekästä puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan suoritukset on kyllä ihan vaan harrastajan eikä huippu-urheilijan, sori siitä. Parhaat ajat kovakuntoisen harrastajan, huonot ajat ihan perusharrastajan.

        Ihan tavallinen liikuntaharrastaja pystyy treenaamalla vetämään puolimaratonin n. 2 tuntiin, tai piirun sen alle, (esim Verho) ja samoin puolikkaan triathlonin n. 6 tuntiin, tai vähän yli tai ali. Kisojen huiput on sitten erikseen ja ne ajat aivan eri luokkaa. En tajua, miksi ei voi vaan harrastaa puolikasta triathlonia ja nauttia harrastuksesta, vaan pitää ihan itkeä, miten rankkaa on. Yleensä harrastetaan että voidaan hyvin ja se on mielekästä puuhaa.

        Martina ei pura tunteitaan juuri tai ainoastaan urheiluun liittyen. Koeta ymmärtää lukemasi.


    • Anonyymi

      "Kyyneleet valuu, kun tätä kirjoitan", Martinan lause.
      Kukaan läheisensä ei ole kuollut, ei ole sairastunut vakavasti, ei menettänyt omaisuuttaan, ei lemmikkiään tms.
      Tämä yksi nelikymppinen valuttaa kyyneleitään jonkun s***tanan takareiden vuoksi.
      Pienet on murheet.
      Vaikka joku varmaan kommentoi, että minun murheet ei hetkauta, mutta jos on menettänyt ystäviään syövälle (45, 50, 60 vuotta) ja sen itsekin sairastaneena, voisin sanoa, että kyllä kyyneleet on valuneet.
      Jotenkin tuo rouvan urheiluhulluus ja treenaus menee jo liiallisuuksiin. Kun hän ei nyt mikään tähti siinäkään lajissa ole. Kovakuntoinen kylläkin.
      Ymmärrän kyllä, että esillä pitää olla työn takia, mutta noita kirjallisia tuotoksia voisi stilisoida, kirjoitusvirheet ja englannin kieli mukaanlukien.

      • Anonyymi

        Jos itse on sairastanut syövän ja ystäviä on kuollut syöpään niin silloin kannattaisi surra niitä asioita ja keskittyä niihin ja JÄTTÄÄ MARTINA RAUHAAN! En aivan nyt ymmärrä yhtälöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse on sairastanut syövän ja ystäviä on kuollut syöpään niin silloin kannattaisi surra niitä asioita ja keskittyä niihin ja JÄTTÄÄ MARTINA RAUHAAN! En aivan nyt ymmärrä yhtälöä.

        Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää eikä huutaa (jättäkää Martina rauhaan, isot kirjaimet).
        Tuossahan käsiteltiin ihmisen murheita, yhdellä yhtä ja toisella toista.
        Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja kun rouva Martina niitä julkaisee, joku toinen voi olla eri mieltä.
        Huomauttaisin vielä, että aika rauhassa rouva Martina sai olla, eipä syyllistytty ulkonäön eikä vaatteiden eikä nykyisen miesystävän arvosteluun. Kirjoitustyyliin kylläkin.
        Ja kehittu hyvää kuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse on sairastanut syövän ja ystäviä on kuollut syöpään niin silloin kannattaisi surra niitä asioita ja keskittyä niihin ja JÄTTÄÄ MARTINA RAUHAAN! En aivan nyt ymmärrä yhtälöä.

        Juuri näin. Voisi jopa olettaa, kun on kokenut menetystä ja surua,että jostain pilkistää hitunen empatiaa ? Martina elää tunteella, eikä siinä ole mitään väärää. Eikä kukaan meistä tismalleen voi tietää mitä kaikkea toinen käy lävitse. Siksi toisten ihmisten tunteiden ja reaktioiden dissaaminen on puhtaasti sekä typerää että turhaa. Jokaisella on omat painolastinsa, epävarmuudet ja huolet, ja toisten kohdalla niitä vielä revitellään mediassa. Martina on erinomainen esimerkki selviytyjästä. Se on tullut todistettua viimeisen parin vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse on sairastanut syövän ja ystäviä on kuollut syöpään niin silloin kannattaisi surra niitä asioita ja keskittyä niihin ja JÄTTÄÄ MARTINA RAUHAAN! En aivan nyt ymmärrä yhtälöä.

        Kyllä oli tekoitkua ja niin täyttä shittiä kuin vain olla voi. Tuossa naisessa ei ole mitään AITOA ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Voisi jopa olettaa, kun on kokenut menetystä ja surua,että jostain pilkistää hitunen empatiaa ? Martina elää tunteella, eikä siinä ole mitään väärää. Eikä kukaan meistä tismalleen voi tietää mitä kaikkea toinen käy lävitse. Siksi toisten ihmisten tunteiden ja reaktioiden dissaaminen on puhtaasti sekä typerää että turhaa. Jokaisella on omat painolastinsa, epävarmuudet ja huolet, ja toisten kohdalla niitä vielä revitellään mediassa. Martina on erinomainen esimerkki selviytyjästä. Se on tullut todistettua viimeisen parin vuoden aikana.

        Höpöhöpöhöpö! 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Voisi jopa olettaa, kun on kokenut menetystä ja surua,että jostain pilkistää hitunen empatiaa ? Martina elää tunteella, eikä siinä ole mitään väärää. Eikä kukaan meistä tismalleen voi tietää mitä kaikkea toinen käy lävitse. Siksi toisten ihmisten tunteiden ja reaktioiden dissaaminen on puhtaasti sekä typerää että turhaa. Jokaisella on omat painolastinsa, epävarmuudet ja huolet, ja toisten kohdalla niitä vielä revitellään mediassa. Martina on erinomainen esimerkki selviytyjästä. Se on tullut todistettua viimeisen parin vuoden aikana.

        Millä tunteella? Sehän on täysin itsekeskeinen ja suurimmat tunteet kokee itseään kohtaan. Jos ihminen pillittää harrastuksensa raskautta, kun ei edes päivätyöt häiritse, niin onhan toi ihan äärimmäistä itsekeskeisyyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Voisi jopa olettaa, kun on kokenut menetystä ja surua,että jostain pilkistää hitunen empatiaa ? Martina elää tunteella, eikä siinä ole mitään väärää. Eikä kukaan meistä tismalleen voi tietää mitä kaikkea toinen käy lävitse. Siksi toisten ihmisten tunteiden ja reaktioiden dissaaminen on puhtaasti sekä typerää että turhaa. Jokaisella on omat painolastinsa, epävarmuudet ja huolet, ja toisten kohdalla niitä vielä revitellään mediassa. Martina on erinomainen esimerkki selviytyjästä. Se on tullut todistettua viimeisen parin vuoden aikana.

        On herkkä on. Ja elää tunteella. Ei koskaan sano pahaa sanaa kenestäkään, kunnioittaa fyysistä koskemattomuutta.
        On selvinnyt todella hyvin koettelemuksista, miesasiat on vaikeita. Kaikki on hyvin aitoa ja luonnollista.
        Ja todella herkästi on kertonut vaikeuksistaan MN. Mutta myös dundeellisesti iloista.
        Se, että revitellään mediassa on kyllä oma syy.
        MN,, Iholla ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Voisi jopa olettaa, kun on kokenut menetystä ja surua,että jostain pilkistää hitunen empatiaa ? Martina elää tunteella, eikä siinä ole mitään väärää. Eikä kukaan meistä tismalleen voi tietää mitä kaikkea toinen käy lävitse. Siksi toisten ihmisten tunteiden ja reaktioiden dissaaminen on puhtaasti sekä typerää että turhaa. Jokaisella on omat painolastinsa, epävarmuudet ja huolet, ja toisten kohdalla niitä vielä revitellään mediassa. Martina on erinomainen esimerkki selviytyjästä. Se on tullut todistettua viimeisen parin vuoden aikana.

        Eiköhän Martinan "kyyneleet valuu" tarkoita että "nauran täällä partaani kun tollot uskoo tämänkin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On herkkä on. Ja elää tunteella. Ei koskaan sano pahaa sanaa kenestäkään, kunnioittaa fyysistä koskemattomuutta.
        On selvinnyt todella hyvin koettelemuksista, miesasiat on vaikeita. Kaikki on hyvin aitoa ja luonnollista.
        Ja todella herkästi on kertonut vaikeuksistaan MN. Mutta myös dundeellisesti iloista.
        Se, että revitellään mediassa on kyllä oma syy.
        MN,, Iholla ym.

        Martina on se, joka on hyvinkin pitänyt suunsa kiinni jopa ihmisistä, jotka tekevät väärin häntä itseään kohtaan. Moni ei olisi kyennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tunteella? Sehän on täysin itsekeskeinen ja suurimmat tunteet kokee itseään kohtaan. Jos ihminen pillittää harrastuksensa raskautta, kun ei edes päivätyöt häiritse, niin onhan toi ihan äärimmäistä itsekeskeisyyttä

        Ei päivätyöt häiritse ? Mistäpä luulet Martinan yrityksen liikevaihdon koostuvan ? Kyllä hän tekee töitä ja jopa iltaisin ja viikonloppuisinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpöhöpö! 💩

        Loppuiko argumentit ? Paskaläjän voit pitää itselläsi, sopii tyyliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitsekaan ymmärtää eikä huutaa (jättäkää Martina rauhaan, isot kirjaimet).
        Tuossahan käsiteltiin ihmisen murheita, yhdellä yhtä ja toisella toista.
        Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja kun rouva Martina niitä julkaisee, joku toinen voi olla eri mieltä.
        Huomauttaisin vielä, että aika rauhassa rouva Martina sai olla, eipä syyllistytty ulkonäön eikä vaatteiden eikä nykyisen miesystävän arvosteluun. Kirjoitustyyliin kylläkin.
        Ja kehittu hyvää kuntoa.

        Mutta eihän kukaan normi ihminen dissaa toisten ihmisten murheiden laatua tai määrää. Mitä järkeä siinä olisi/on ?


      • Anonyymi

        Kuule, mä olen menettänyt montakin ystävääni juurikin syövälle, ja läheisiäni paljon muillekin sairauksille. Mutta en todellakaan koe tarvetta herjata ihmistä, joka kokee minkä tahansa asian raskaana tai vaikeana. Päin vastoin. Arvostan sitä, että ihminen jaksaa yrittää ja vieläpä tsempata muita. Ilkeys ei ainakaan minua helpota pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Martinan "kyyneleet valuu" tarkoita että "nauran täällä partaani kun tollot uskoo tämänkin".

        Tällähän tämä Aitolehti elää, pitää keksiä jotain itkupotkujuttua , että ihmiset käy instassa klikkaamassa ja ostavat tollot vielä joitain valmennuksia.


    • Anonyymi

      Taas näitä seli seli,draamaa ja kyyneliä juttuja.vielä kun tänne innokkaat seuraajat hehkuttavat Aitolehden tuloista,nekin väärin,kun reppanat eivät ymmärrä mikä on liikevaihto ja mikä liikevoitto.😅
      Mun puolesta voi juosta vaikka käsillään.

      • Anonyymi

        Juoskoon helvetti vaikka Honoluluun , tuskin moni jää kaipaamaan tuon tason kohusuhdejulkkista.

        Jos ei mitään muuta sanottavaa ollut kuin tuo tekemällä tehty vuodatus. YÖK


      • Anonyymi

        No joo, hienoa kun puhut liikevaihdosta ja - voitosta, niistä en itse kyllä ymmärrä, mutta tuo oikei kirjoitustaitokin on todella huomionarvoinen asia, eli petraa vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, hienoa kun puhut liikevaihdosta ja - voitosta, niistä en itse kyllä ymmärrä, mutta tuo oikei kirjoitustaitokin on todella huomionarvoinen asia, eli petraa vähän.

        Aitolehden nimenomaan kannattaisi petrata kirjoitustaitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitolehden nimenomaan kannattaisi petrata kirjoitustaitoa.

        Miten Aitolehden opiskelu kansainvälisessä opinahjossa sujuu, joko on kandin paperit häämöttää ????


    • Anonyymi

      Aitolehti on niin täynnä itseään, että saa itsensä kiihdytettyä itkuun kun ajattelee "kaikkea mitä on tehnyt " minä minä minä. Hyh

    • Anonyymi

      No mutta onhan näitä suomalaisia, jotka ovat kisanneet täysipitkän triathlonin,
      Luuletteko ihan tosissanne, että Martina suurilla puheillaan on ainoa suomalainen osallistuja.

      Muut tekevät tulosta, Martina vaan soittaa suutaan kisamenestyksestä.

      • Anonyymi

        Eikös A.Stub kisannut täyspitkän kisan, muistanko oikein. Ja varmasti teki töitäkin pitkiä päiviä politiikassa.


      • Anonyymi

        Te vain seuraatte Martinaa ja luulette että on ainoa joka noista asioista puhuu. Kannattaisi poistua sieltä Martina-kuplasta ja hieman avartaa maailmankatsomusta.


      • Anonyymi

        Mainio esimerkki menestyjästä, ihan oikeasta urheilijasta, on triathlonisti Heini Hartikainen. Menestynyt hyvin, mm. pari viikkoa sitten tuli Hampurissa neljänneksi ja lunasti näin paikkansa Hawaiin Konaan. Tekee myös päivätyötä (tosin ei 40 tuntisia viikkoja). Esimerkki nuorille naisille ja miehillekin.


      • Anonyymi

        Niin se taitaa ehkä tässä ärsyttää, että lajin huipuista ei kirjoiteta juuri mitään. Toki se ei ole M:n vika. On Suomen huipputrithlonisteilläkin ig sivut. Ei tarvitse seurata harrastelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös A.Stub kisannut täyspitkän kisan, muistanko oikein. Ja varmasti teki töitäkin pitkiä päiviä politiikassa.

        Esimerkiksi A. Stubb, on kisannut matkan ihan kohtuullisella ajalla. Kuitenkin hänellä vaativa työ ja perhettäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainio esimerkki menestyjästä, ihan oikeasta urheilijasta, on triathlonisti Heini Hartikainen. Menestynyt hyvin, mm. pari viikkoa sitten tuli Hampurissa neljänneksi ja lunasti näin paikkansa Hawaiin Konaan. Tekee myös päivätyötä (tosin ei 40 tuntisia viikkoja). Esimerkki nuorille naisille ja miehillekin.

        Martina kisamenestys on suunsoitto ja hehkutus ennen kisaa !


    • Anonyymi

      Joko se reisi revähti vai peräti repesi!

    • Anonyymi

      Tuliko jo ero? Kirjoitan tätä yksin ja kyyneleet valuu, ei ole aikaa muille.. Siis mä arvostan sitä että on yrittäjä ja ahkera mutta nyt kannattais alkaa miettiä mitä muuta tekee jatkossa toimeentulon eteen. Nuoret gimmat menee kohta ohi. Ei voi loputtomiin vetää itseensä puhki ja loppuun. Siinä tulee burnout.

      • Anonyymi

        Tainnut ukko jo heivata pihalle, alustaa eroa muka omalla ajanpuutteellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut ukko jo heivata pihalle, alustaa eroa muka omalla ajanpuutteellaan.

        Siltähän tuo poru haisee... Siinä nähtiin taas sekin elämää suurempi romanssi. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltähän tuo poru haisee... Siinä nähtiin taas sekin elämää suurempi romanssi. 😂

        Heti kun totuus Martinasta paljastuu miehet lähtevät alta aikayksikön, niin tekisin minäkin.


    • Anonyymi

      Ihana Martina ❤️

      • Anonyymi

        Tympeä ja yksinkertainen nainen !


    • Anonyymi

      Täysmatkalla uinti muutes 3,8km. Jos nyt ollaan pedantteina.

    • Anonyymi

      Vetää täysmatkan, jos vetää. Martina on jo aika hyvissä ajoin alkanut pohjustaa osallistumisen perumista, mutta ainahan hän voi tietenkin keskeyttääkin kisan.

      • Anonyymi

        Meinaatko tehdä itsellesi kiikun jos ei keskeytä kisaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko tehdä itsellesi kiikun jos ei keskeytä kisaa?

        Olipa typerä kysymys. Taattua Martina fani -laatua. Häpeä, jos osaat (en usko että osaat)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa typerä kysymys. Taattua Martina fani -laatua. Häpeä, jos osaat (en usko että osaat)

        Et ole äidinkielenopettaja.


    • Anonyymi

      Moikkelis, Martina on meidän kaikkien esikuva. Tsempataan Martinaa, ainutlaatuisen rohkea ja hyväkuntoinen nainen.

      • Anonyymi

        Tuota en viitsisi edes kirjoittaa, Martina ei ole esikuvana kelvollinen kenellekkään, eikä missään asiassa.

        Tosiasiassa aika järkyttävä ihminen.


      • Anonyymi

        Huh, vai ihan esikuva, toivottavasti ei kukaan höperö ota oppia hänestä.


      • Anonyymi

        Sääliksi käy😂


    • Anonyymi

      Ei ole eka kerta. Levin vessassa veti myös.
      Samoin veti viinaa ja lähti autoilemaan.
      Tex on äijä.

      • Anonyymi

        Martina ei olisi mitään ilman Stefanin kampittamista.


      • Anonyymi

        Mikä yhteys sinulla 21:47 kirjoittaja on Tukiaiseen ja Bergiin tai sitten jompaan kumpaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä yhteys sinulla 21:47 kirjoittaja on Tukiaiseen ja Bergiin tai sitten jompaan kumpaan?

        Mikä yhteys sinulla on Martinaan, kun niin kiihkolla häntä aina puolustelet?


      • Anonyymi

        Täällä vedetään niin h*******i.....hm


      • Anonyymi

        Olet uuden sanan oppinut, "älä", hienoa. Kyllä se siitä.
        Muuten huvittava hokeman sisältö.


    • Anonyymi

      Martina on alkanut jo selittelyn siitä, ettei kisamenestystä tule. Jep jep ja kyllästyikö jo Jesperikin tähän kohujulkkikseen? ?
      Ulinaa taas riittää ja itsekehumista.

      • Anonyymi

        Se sitä itkua todennäköisesti aiheutti. Jesperillä oli lyhyt lomasuhde mielessä, Martina oli jo köpikseen muuttamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sitä itkua todennäköisesti aiheutti. Jesperillä oli lyhyt lomasuhde mielessä, Martina oli jo köpikseen muuttamassa

        Ei ollut muuttamassa vaan te täällä aloitte jo haukkua köpistä kun käsikirjoitatte Martinan elämää ja väititte että on köpikseen muuttamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut muuttamassa vaan te täällä aloitte jo haukkua köpistä kun käsikirjoitatte Martinan elämää ja väititte että on köpikseen muuttamassa.

        Olihan se Espanjaankin muuttamassa pari vuotta sitten Nannan ja lasten kanssa. Kannattaa isotella sitten vasta, kun on jotain konkreettista näyttöä. Martinalla jää usein löysien puheitten ja tarinoitten (valheitten) varaan. Näyttöjä ei niinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se Espanjaankin muuttamassa pari vuotta sitten Nannan ja lasten kanssa. Kannattaa isotella sitten vasta, kun on jotain konkreettista näyttöä. Martinalla jää usein löysien puheitten ja tarinoitten (valheitten) varaan. Näyttöjä ei niinkään.

        Siinä oli taas Martinan yksi ystävyyssuhde, joka karahti kiville. On se kumma, kun nainen ei pysty ystävyys- ja kaveruussuhteitaan pitämään vaan riitaantuu kaikkien kanssa. Esko on varmasti aina ihminen, jonka kanssa Martina on ollut vuosia joissain väleissä. Sekin perustuu pitkälti Eskon nöyryyteen, koska Martinalla pitää olla joku, jota pitää korkokenkänsä alla. Tietenkin yhteinen lapsikin vaikuttaa tuossa suhteessa. Naisten kanssa Martina ei kykene olemaan ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli taas Martinan yksi ystävyyssuhde, joka karahti kiville. On se kumma, kun nainen ei pysty ystävyys- ja kaveruussuhteitaan pitämään vaan riitaantuu kaikkien kanssa. Esko on varmasti aina ihminen, jonka kanssa Martina on ollut vuosia joissain väleissä. Sekin perustuu pitkälti Eskon nöyryyteen, koska Martinalla pitää olla joku, jota pitää korkokenkänsä alla. Tietenkin yhteinen lapsikin vaikuttaa tuossa suhteessa. Naisten kanssa Martina ei kykene olemaan ystävä.

        Oho, tulipas taas varsinaista tarinaa, mistä pienessä päänupissasi keksit näitä 😂

        Tämä kommentointi on samaa tasoa kuin ne kuuluisat Seiskan hankkimat tissit.. jep, jep🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sitä itkua todennäköisesti aiheutti. Jesperillä oli lyhyt lomasuhde mielessä, Martina oli jo köpikseen muuttamassa

        Mun Tanska oli ihana kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, tulipas taas varsinaista tarinaa, mistä pienessä päänupissasi keksit näitä 😂

        Tämä kommentointi on samaa tasoa kuin ne kuuluisat Seiskan hankkimat tissit.. jep, jep🤣

        Niin siis Seiskahan ne tissit hommasi Martalle, luuletko että keksitty juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis Seiskahan ne tissit hommasi Martalle, luuletko että keksitty juttu?

        Tulehan jo tähän hetkeen. 20 vuotta on pitkä aika kantaa sisällään kaunaa ja kateutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli taas Martinan yksi ystävyyssuhde, joka karahti kiville. On se kumma, kun nainen ei pysty ystävyys- ja kaveruussuhteitaan pitämään vaan riitaantuu kaikkien kanssa. Esko on varmasti aina ihminen, jonka kanssa Martina on ollut vuosia joissain väleissä. Sekin perustuu pitkälti Eskon nöyryyteen, koska Martinalla pitää olla joku, jota pitää korkokenkänsä alla. Tietenkin yhteinen lapsikin vaikuttaa tuossa suhteessa. Naisten kanssa Martina ei kykene olemaan ystävä.

        Martinalla on paljon ystäviä, sekä naisia että miehiä. Menikö sulta ohi reilut pari vuotta maailmaa otteessaan pitänyt ja yhä pitävä Corona niminen pandemia ? Muutto (tilapäiseksi aiottu) olisi ollut ensinnäkin mahdotonta ja sen lisäksi hullua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sitä itkua todennäköisesti aiheutti. Jesperillä oli lyhyt lomasuhde mielessä, Martina oli jo köpikseen muuttamassa

        Milläköhän perusteella tämä kommenttisi on laadittu ? Toiveajattelua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulehan jo tähän hetkeen. 20 vuotta on pitkä aika kantaa sisällään kaunaa ja kateutta.

        Hankala uskoa että kukaan kadehtisi Seiskan 20 v sitten hommaamia kumitissejä 🤔


    • Anonyymi

      Eihän Irlannin kisa ollut täyspitkä, jos siitä puuttui untiosuus kokonaan.😂

    • Anonyymi

      Turhaa uhoa, kun vielä ehtii perua osallistumisen ja muutenkin jää nähtäväksi miten lopulta pärjää vai eikö sittenkään. Ihan kyyneleet tippuu... :D

    • Anonyymi

      Martina on noin 10 kertaa urheilullisempi kun palstapirkko. 🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Jaa-a. Toisessa ketjussa vertailtiin puolikkaiden aikoja. Oli siellä yksi "palstapirkko" jopa juossut Martinaa kovemman ajan puolikkaalla. Myöskään "urheilullinen" ei ole sama asia kuin kykenevä täydenmatkan triathloniin, saati "huippu-urheilija.


      • Anonyymi

        Ihanko tosissasi tuota väität ?


      • Anonyymi

        Martina sata kertaa heikompi henkisesti kuin palstapirkko !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina sata kertaa heikompi henkisesti kuin palstapirkko !

        Niinkö ? Nytpä haluaisin nähdä yhdenkin kaunaansa tukehtuvan palstapirkon meriittilistan. Ei taida ilmaantua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a. Toisessa ketjussa vertailtiin puolikkaiden aikoja. Oli siellä yksi "palstapirkko" jopa juossut Martinaa kovemman ajan puolikkaalla. Myöskään "urheilullinen" ei ole sama asia kuin kykenevä täydenmatkan triathloniin, saati "huippu-urheilija.

        Ja sinä uskot palstapirkkojen höpinöihin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö ? Nytpä haluaisin nähdä yhdenkin kaunaansa tukehtuvan palstapirkon meriittilistan. Ei taida ilmaantua.

        Sanon jopa, että Alepan kassatytöllä tuossa naapurissa on kymmenen kertaa enemmän meriittejä ja kielitaitoa kuin Martinalla, joka tunnetusti heikkolahjainen, mutta erittäin suurisuinen satuilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä uskot palstapirkkojen höpinöihin ?

        Ei mun tarvitse ”uskoa”, koska tiedän. Tulokset on kaikki netissä, yli 1000 juoksijaa ja juoksuharrastajaa juoksi Martinan ohi tuolla puolikkaalla. Käypä sieltä katsomassa.


    • Anonyymi

      Vaatimattomia tuloksia on saanut siihen nähden paljonko on ollut aikaa harjoitella. Moni saa paremman sijoituksen kisoissa vaikka harjoittelee ajallisesti vähemmän.

      • Anonyymi

        So ? Miksi se sun persustasi kutittaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So ? Miksi se sun persustasi kutittaa ?

        Eskokin on taas herännyt ja kielenkäyttö sen mukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskokin on taas herännyt ja kielenkäyttö sen mukaista.

        Ei ole Esko taitaa olla tämä valiopuolustaja äityli, jonka persus kutisee joka suuntaan.😂


    • Anonyymi

      Kyllä se on ny sillai, et jos ei oo omaa aikaa triathlonista laittaa palstalle, riittää kun missä kilpaillut, mikä sarja, nimikirjaimet ja aika..
      Jo niit ei oo esittää, niin suut kiinni, silloin ei oo mitään meriittii arvostella muita.

      • Anonyymi

        Nii nii, niinku iha niinku joku tosissa laittas...


      • Anonyymi

        Kyllä julkkiksia voi arvostella. Hehän tuovat itseään julkisuuteen keinolla millä tahansa. Esim. Martinan hehkutetut bachelor opinnot. Toi asian itse esiin instassaan ja sai paljon onnitteluja ja tsemppiviestejä ja parin kuukauden kuluttua täysi hiljaisuus koko asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä julkkiksia voi arvostella. Hehän tuovat itseään julkisuuteen keinolla millä tahansa. Esim. Martinan hehkutetut bachelor opinnot. Toi asian itse esiin instassaan ja sai paljon onnitteluja ja tsemppiviestejä ja parin kuukauden kuluttua täysi hiljaisuus koko asiasta.

        Sinä et voi tietää opiskeleeko hän vai ei.
        Nykyään voi suorittaa opintoja netissä ja noin niin kuin yleensä koulut alkaa syksyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii nii, niinku iha niinku joku tosissa laittas...

        Ei laitakaan, kun ei ole niitä meriittejä triathlonista.
        Kaikki meriitit on yli 10 vuoden stalkkauksesta ja mustamaalaamisesta.


      • Anonyymi

        Pitäisikö kaikkien kilpailla triathlonissa ollakseen jotakin? Uskonpa ettei montaakaan kiinnosta joku itsensä rääkkääminen, kun elämässä on paljon tärkeämpää ja parempaakin tekemistä.
        Eikö näitä "urheilijoita" saa arvostella mistään, jos ei itse tee asiaa paremmin?
        Mikä nostaa ne arvostelun yläpuolelle?
        Moni noista on täysin itsekeskeinen kakkaläjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et voi tietää opiskeleeko hän vai ei.
        Nykyään voi suorittaa opintoja netissä ja noin niin kuin yleensä koulut alkaa syksyllä.

        Niin peruskoulu alkaa syksyisin. Sitäkö Martina suorittaa? Syytä ainakin olisi. Bachelor-opinnot ilmoitti alkavansa tammikuussa, ja monet koulutukset ja kurssit voi alkaa tammikuussa ja muinakin aikoina. Olet pahasti jälkeenjäänyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et voi tietää opiskeleeko hän vai ei.
        Nykyään voi suorittaa opintoja netissä ja noin niin kuin yleensä koulut alkaa syksyllä.

        Voin sanoa suoralta kädeltä, että Martinan kaltainen heikkolahjainen kohusuhdejulkkis ei pysty opiskelemaan yhtään mitään. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö kaikkien kilpailla triathlonissa ollakseen jotakin? Uskonpa ettei montaakaan kiinnosta joku itsensä rääkkääminen, kun elämässä on paljon tärkeämpää ja parempaakin tekemistä.
        Eikö näitä "urheilijoita" saa arvostella mistään, jos ei itse tee asiaa paremmin?
        Mikä nostaa ne arvostelun yläpuolelle?
        Moni noista on täysin itsekeskeinen kakkaläjä.

        Totta. Saman voisi sanoa Martinalle, jos teet todella vaikeaa ajatusta ja älyä vaativaa työtä, että tee Martina perässä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Saman voisi sanoa Martinalle, jos teet todella vaikeaa ajatusta ja älyä vaativaa työtä, että tee Martina perässä !

        Ei taida onnistua sinultakaan mikään älyä vaativa työ.🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et voi tietää opiskeleeko hän vai ei.
        Nykyään voi suorittaa opintoja netissä ja noin niin kuin yleensä koulut alkaa syksyllä.

        Mara nimenomaa kertoi että tammikuussa alkaa opinnot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa suoralta kädeltä, että Martinan kaltainen heikkolahjainen kohusuhdejulkkis ei pysty opiskelemaan yhtään mitään. Piste.

        Tuskinpa voit.


      • Anonyymi

        .....ny sillai oo jo niit oo oo meriittii.......hm öööm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida onnistua sinultakaan mikään älyä vaativa työ.🙄

        Martina on varsinainen älyn jättiläinen......hm

        Oppisi nyt kirjoittamaan ja lukemaan edes,


    • Anonyymi

      Siellä Frankfurtissa luullaan, että tuo nainen on Bahnhofsviertelin vakiokalustoa.

      • Anonyymi

        Tämä oli paras....hahhhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli paras....hahhhaaa

        Urpo.


    • Anonyymi

      Kyyneleet valuu, kun tätä kirjoitan, mutta eikös se ole ihan yks hailee, miten kisat menee? Kyseessä kuitenkin keski-ikäinen harrastelijaurheilija?

      • Anonyymi

        Mikä sinäkään olet sanomaan mitä joku toinen kokee ja tuntee ? Jos urheilu ja kisat on Martinalle tärkeätä, niin mikä sä olet sitä dissaamaan ? Istu sä sohvalla sipsipussi kainalossa, tai tee mitä lystäät tai ole tekemättä, mutta sun mielipiteesi jonkun toisen ihmisen ja tämän elämän prioriteeteista on täysin turha.


    • Anonyymi

      Minusta hän kisaa, eikä vedä mitään......?

      • Anonyymi

        Tai mistä minä tiedän, mitä vetää....?


    • Anonyymi

      Antaa hupakon juosta. Kohta itketään jossain lehdessä kun paikat hajos.

    • Anonyymi

      Onpas taas tätskyt aika ilkeällä tuulella, mistä olette tuon toisen ihmisen väheksymiseen ja ivaamisen oppineet?
      Olette sen ikäisiä, että jotain oppia olette elämässänne saaneet, mikä meni pieleen, oliko sekopää ope vai moniongelmainen lapsuus?
      Karpatkaa ja yrittäkää tehdä itsestänne hitusen fiksumpia, edes hieman. 🤓🤓

      • Anonyymi

        Karpatkaa? Eli tarjoat hiilaritonta ruokavaliota? Mut hei, mitähän sä itse teet muuta kuin väheksyt ja ivaat toisia ihmisiä? Kumma, että näkee samat viat toisissa, mitä itsessään on. Mikä sun tarina on, moniongelmainen lapsuus, mikä meni pieleen?


      • Anonyymi

        Sitä samaa toivon sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpatkaa? Eli tarjoat hiilaritonta ruokavaliota? Mut hei, mitähän sä itse teet muuta kuin väheksyt ja ivaat toisia ihmisiä? Kumma, että näkee samat viat toisissa, mitä itsessään on. Mikä sun tarina on, moniongelmainen lapsuus, mikä meni pieleen?

        Se moukka tarkoitti tietysti skarpatkaa... :D)))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi

        Jos et ole vielä huomannut niin kyllä jokainen ihminen ilkeä osaa olla.
        Jopa se sinun Aitolehtikin.ihan tavallinen suomalainen nainen,mitä nyt tissit on Seiskalta.
        Ei tarvitse olla edes vaikea lapsuus,mutta elämä opettaa.ja se on hyvä vaan.
        Toiset oppii toiset sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpatkaa? Eli tarjoat hiilaritonta ruokavaliota? Mut hei, mitähän sä itse teet muuta kuin väheksyt ja ivaat toisia ihmisiä? Kumma, että näkee samat viat toisissa, mitä itsessään on. Mikä sun tarina on, moniongelmainen lapsuus, mikä meni pieleen?

        Hauskaa, otit onkeesi, eli jotain oppia on tullut👍Tuon " karpatkaa" , voi jokainen lukea haluamallaan tavalla. Se voi olla murresana tai sitten tähän vyötärön seutuun liittyvä. En minä ivaa ketään, kyseenalaistan huonon käytöksen. Harrastat näköjään tätä "käänteispsykologiaa", elikkä näköjään hieman osui. Minulla on mennyt monia asioita pieleen, mutta muiden ihmisten väheksymistä, solvaamista ja valheiden levittämistä en hyväksy. Eli en ivaa ja solvaa ketää nimellä kohdistaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, otit onkeesi, eli jotain oppia on tullut👍Tuon " karpatkaa" , voi jokainen lukea haluamallaan tavalla. Se voi olla murresana tai sitten tähän vyötärön seutuun liittyvä. En minä ivaa ketään, kyseenalaistan huonon käytöksen. Harrastat näköjään tätä "käänteispsykologiaa", elikkä näköjään hieman osui. Minulla on mennyt monia asioita pieleen, mutta muiden ihmisten väheksymistä, solvaamista ja valheiden levittämistä en hyväksy. Eli en ivaa ja solvaa ketää nimellä kohdistaen.

        Ei osunut ei, miten jonkun täysin ventovieraan höpinät osuisi mihinkään? Halusin vain - eikä kyseessä ole mikään käänteispsykologia -tuoda esiin sen, että se mistä muita haukut, on samaa mitä itse teet. Nytkin kommenttisi väheksyy minun kirjoitusta. Se, että tapahtuuko väheksyntä, solvaaminen yms nimellä tai ilman nimeä, ei muuta sitä mitä se on eli ihan sitä samaa. Musta ei muutu valkoiseksi tai muun väriseksi väittämällä, että se on valkoinen tai että sanoo ettei se ole musta. Kyllä se pitää nyt sinun itsekin vaan myöntää, että ihan samalla tavalla väheksyt, solvaat kuin ne keitä tästä asiasta arvostelet. Vaikeinta on nähdä itsensä rehellisesti. Tosta karppaamisesta - ainoa murresana koko kirjoituksessasi?Tuskin kuitenkaan ruokavaliota tarkoitit - olisi aika outo asiayhteys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karpatkaa? Eli tarjoat hiilaritonta ruokavaliota? Mut hei, mitähän sä itse teet muuta kuin väheksyt ja ivaat toisia ihmisiä? Kumma, että näkee samat viat toisissa, mitä itsessään on. Mikä sun tarina on, moniongelmainen lapsuus, mikä meni pieleen?

        Ei väheksy, vaan ihan aiheellisesti kysyy mistä kumpuaa tämä Martinaa kohtaan osoitettu ivaaminen ja ala-arvoiset kommentit. Tähän kysymykseen ei vain koskaan ole saatu mitään järkevää vastausta. Tosin järkevää ei ole touhukaan, joten vaikeata sitä on järkevästi perustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väheksy, vaan ihan aiheellisesti kysyy mistä kumpuaa tämä Martinaa kohtaan osoitettu ivaaminen ja ala-arvoiset kommentit. Tähän kysymykseen ei vain koskaan ole saatu mitään järkevää vastausta. Tosin järkevää ei ole touhukaan, joten vaikeata sitä on järkevästi perustella.

        Onhan tähän vastattu vaikka kuinka monta kertaa, mutta kun se vastaus ei kelpaa. Martinasta kirjoitellaan, koska se itse omalla käytöksellään antaa aiheet. Aloitti kanditutkintoon johtavat opinnot tammikuussa, eiku. Voitiin vuoden hyvinvointivaikuttajatittelin, jonka koki itselleen kuuluvaksi, eiku. Rakasti Pikkaraista ja sanoi ettei luovu siitä koskaan, eiku. Jäi auton alle, mutta lähti samantien pyörällä kotiin. Jätti sairauden takia työn eli puistotourin kesken, kotiin päästyään treenit ja muu elämä normaalia. Pitääkö vielä luetella? Mm näiden takia sen jutut on kommentoinnin alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut ei, miten jonkun täysin ventovieraan höpinät osuisi mihinkään? Halusin vain - eikä kyseessä ole mikään käänteispsykologia -tuoda esiin sen, että se mistä muita haukut, on samaa mitä itse teet. Nytkin kommenttisi väheksyy minun kirjoitusta. Se, että tapahtuuko väheksyntä, solvaaminen yms nimellä tai ilman nimeä, ei muuta sitä mitä se on eli ihan sitä samaa. Musta ei muutu valkoiseksi tai muun väriseksi väittämällä, että se on valkoinen tai että sanoo ettei se ole musta. Kyllä se pitää nyt sinun itsekin vaan myöntää, että ihan samalla tavalla väheksyt, solvaat kuin ne keitä tästä asiasta arvostelet. Vaikeinta on nähdä itsensä rehellisesti. Tosta karppaamisesta - ainoa murresana koko kirjoituksessasi?Tuskin kuitenkaan ruokavaliota tarkoitit - olisi aika outo asiayhteys.

        Miksi kirjoittelet tänne anonyyminä, voit ihan kirjautua omalla nimelläsi?
        Kommentoisitko tänne samalla tavalla esim. Martinasta, Sofiasta tai jostain muusta? Valehtelet, jos vastaat myöntävästi, eli se siitä mustasta ja valkoisesta.
        Nämä palstat olisi aika kesyjä, jos olisi kirjautumispakko, minusta se olisi erittäin hyvä asia.
        Miksi et hyväksy, jos sinuun epäsuorasti kohdistuu moite toisen henkilön pilkkaamisesta ja väheksynnästä, tuo on jotenkin hämmentävää. Kyllä teissä isänmaan toivossa on kestämistä.... 😄 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoittelet tänne anonyyminä, voit ihan kirjautua omalla nimelläsi?
        Kommentoisitko tänne samalla tavalla esim. Martinasta, Sofiasta tai jostain muusta? Valehtelet, jos vastaat myöntävästi, eli se siitä mustasta ja valkoisesta.
        Nämä palstat olisi aika kesyjä, jos olisi kirjautumispakko, minusta se olisi erittäin hyvä asia.
        Miksi et hyväksy, jos sinuun epäsuorasti kohdistuu moite toisen henkilön pilkkaamisesta ja väheksynnästä, tuo on jotenkin hämmentävää. Kyllä teissä isänmaan toivossa on kestämistä.... 😄 🙃

        Mitä? Nyt on jäänyt levy jumiin sulla tosi pahasti. Toisen kommentoijan väheksyminen ja "moite" on yhtä tyhjän kanssa. Mikä sen hyväksyntä? Muuten, en nähnyt missään sun nimeä, ilman muuta kirjoitat tunnistautuneena eikö niin? Vai päteekö tähänkin se, että se mikä koskee muita kommentoijia, ei koskekaan sua? Etkö yhtään älyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole vielä huomannut niin kyllä jokainen ihminen ilkeä osaa olla.
        Jopa se sinun Aitolehtikin.ihan tavallinen suomalainen nainen,mitä nyt tissit on Seiskalta.
        Ei tarvitse olla edes vaikea lapsuus,mutta elämä opettaa.ja se on hyvä vaan.
        Toiset oppii toiset sitten ei.

        Ne on niin samiksia tuo Martta ja Sohvi, tissit kin maksanut sama pulju😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut ei, miten jonkun täysin ventovieraan höpinät osuisi mihinkään? Halusin vain - eikä kyseessä ole mikään käänteispsykologia -tuoda esiin sen, että se mistä muita haukut, on samaa mitä itse teet. Nytkin kommenttisi väheksyy minun kirjoitusta. Se, että tapahtuuko väheksyntä, solvaaminen yms nimellä tai ilman nimeä, ei muuta sitä mitä se on eli ihan sitä samaa. Musta ei muutu valkoiseksi tai muun väriseksi väittämällä, että se on valkoinen tai että sanoo ettei se ole musta. Kyllä se pitää nyt sinun itsekin vaan myöntää, että ihan samalla tavalla väheksyt, solvaat kuin ne keitä tästä asiasta arvostelet. Vaikeinta on nähdä itsensä rehellisesti. Tosta karppaamisesta - ainoa murresana koko kirjoituksessasi?Tuskin kuitenkaan ruokavaliota tarkoitit - olisi aika outo asiayhteys.

        Oi, oi, oi teinillä meni hernukkaa nenään, kun joku uskalsi kysyä mistä olet "toisen ihmisen ivaamisen ja väheksymisen oppinut.."
        Tuollainen on siis solvaamista..... kyllä on hieman opittavaa tämän päivän nuorisolla😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Nyt on jäänyt levy jumiin sulla tosi pahasti. Toisen kommentoijan väheksyminen ja "moite" on yhtä tyhjän kanssa. Mikä sen hyväksyntä? Muuten, en nähnyt missään sun nimeä, ilman muuta kirjoitat tunnistautuneena eikö niin? Vai päteekö tähänkin se, että se mikä koskee muita kommentoijia, ei koskekaan sua? Etkö yhtään älyä

        Ihailen sinnikkyyttäsi, siitä on työuralla monesti apua, mutta meni vähän liian nuorisotyylin jankkaukseksi sinulla, että ei kannata jatkaa. 😉
        Ei ole kovin rakentavaa kommentointia olla vastaamatta ja kääntää kysymykset takaisin kysyjälle. Mutta elämä opettaa myös sinuakin.


      • Anonyymi

        Ai että oikein karpatkaa.......sitä suosittelen vaan ja ainoastaan sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väheksy, vaan ihan aiheellisesti kysyy mistä kumpuaa tämä Martinaa kohtaan osoitettu ivaaminen ja ala-arvoiset kommentit. Tähän kysymykseen ei vain koskaan ole saatu mitään järkevää vastausta. Tosin järkevää ei ole touhukaan, joten vaikeata sitä on järkevästi perustella.

        Eiköhän se kumpua ihan Aitolehdestä itsestään ja hänen ainaisesta itsekehusta ja satuilusta, jolla ei ole minkäänlaista pohjaa. Onhan niitä syitä varmaan muitakin, lista olisi kuitenkin liian pitkä tänne kirjoitettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailen sinnikkyyttäsi, siitä on työuralla monesti apua, mutta meni vähän liian nuorisotyylin jankkaukseksi sinulla, että ei kannata jatkaa. 😉
        Ei ole kovin rakentavaa kommentointia olla vastaamatta ja kääntää kysymykset takaisin kysyjälle. Mutta elämä opettaa myös sinuakin.

        Siellä se varsinainen guru opastaa. Fanit kuten idolinsa, niin täynnä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se varsinainen guru opastaa. Fanit kuten idolinsa, niin täynnä itseään.

        On kuule sen ikäinen tyyppi täällä, että tämä sinun fani- ja idoli - kulttuuri ei pure. Teidän ikäisille tyypillinen jonkun yletön palvonta ei ole minulle tätä päivää. Eli fanittele sinä rauhassa, mutta idoleiden suhteen kannattaa käyttää järkeä, keskustella vaikka äidin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väheksy, vaan ihan aiheellisesti kysyy mistä kumpuaa tämä Martinaa kohtaan osoitettu ivaaminen ja ala-arvoiset kommentit. Tähän kysymykseen ei vain koskaan ole saatu mitään järkevää vastausta. Tosin järkevää ei ole touhukaan, joten vaikeata sitä on järkevästi perustella.

        Mistäkö kumpuaa? Ihan kyseisen eukon = Aitolehden omasta toiminnasta = valehtelusta, esittämisestä, itsekehusta, omahyväisyydestä, kateudesta ja katkeruudesta Sofiaa kohtaan. Tuossa ne ekana mieleen tulleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, otit onkeesi, eli jotain oppia on tullut👍Tuon " karpatkaa" , voi jokainen lukea haluamallaan tavalla. Se voi olla murresana tai sitten tähän vyötärön seutuun liittyvä. En minä ivaa ketään, kyseenalaistan huonon käytöksen. Harrastat näköjään tätä "käänteispsykologiaa", elikkä näköjään hieman osui. Minulla on mennyt monia asioita pieleen, mutta muiden ihmisten väheksymistä, solvaamista ja valheiden levittämistä en hyväksy. Eli en ivaa ja solvaa ketää nimellä kohdistaen.

        Valehtele lisää! :D


    • Anonyymi

      Miten tolla eukolla on viimeisimmässä instakuvassa (Picuki) tumanruskea letti, vaikka edellisessä kuvassa elvisteli blondilla hiusvärillä. Feikki on feikki. Eikä se blondi tukka sovi sille vähääkään, mutta haitanneeko tuo... :D

      • Anonyymi

        Sinua haittaa kaikki mikä liittyy Martinaan. Koeta pärjätä pakkomielteesi kanssa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua haittaa kaikki mikä liittyy Martinaan. Koeta pärjätä pakkomielteesi kanssa kuitenkin.

        Sulla se pakkomielle on. Vahdit kuin hämähäkki verkollaan kaikkia kirjoituksia -ettei vain tule mitään ikävää (vaikka tottakin olisi)


      • Anonyymi

        Mietipä sitä miksi on tummanruskea letti, voihan se sulle joskus selvitä. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä sitä miksi on tummanruskea letti, voihan se sulle joskus selvitä. 🤣🤣🤣

        En ole ennenkään miettinyt vanhoja kuvia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä sitä miksi on tummanruskea letti, voihan se sulle joskus selvitä. 🤣🤣🤣

        Voi kertokaa se hänelle että kuva on muutaman vuoden takaa kun ei tuotakaan tajua. Aika heppoisin perustein kuitenkin haukkuu lähes 24/7.


      • Anonyymi

        Blondi sopii hyvin , korostaa Aitolehden tyhmää katsetta ....WAU


    • Anonyymi

      Minua naurattaa kyllä eniten näiden Aitolehden innokkaiden seuraajien /fanien kommentointi ja räksytys täällä palstalla.
      Itse en juuri välitä niin näistä turhista julkkiksista,ja siksi ihmettelenkin miten joku tyrkky voi mennä noin iholle.
      Fanit kun tuntuvan tietävän kaiken myös muista kirjoittajista.iän,sukupuolen,ammatin,vuositulot,onko lapsia,miestä,mökkiä ,muuta omaisuutta ja se koulutus!se onkin se kuuma peruna!

      • Anonyymi

        Samoin! Ja paljon ilkeämmin he nimittelee ja herjaa muita keskustelijoita kuin kukaan täällä Martinaa. Vai että ”lähiövalaita, mt-ongelmaisia, tätyliinejä, siideriä kittaavia, tyhmiä, läskejä” jne. on kaikki muut täällä paitsi Martinan fanit?

        Harvemmin tuommoisen paskasaavion asiatonta nimittelyä saa niskaan, jos kommentoi jonkun muun suomalaiset urheilijan suoritusta, tai naurettavia selityksiä. Martina fanit vaan ei kestä mitään kritiikkiä ihailunsa kohteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! Ja paljon ilkeämmin he nimittelee ja herjaa muita keskustelijoita kuin kukaan täällä Martinaa. Vai että ”lähiövalaita, mt-ongelmaisia, tätyliinejä, siideriä kittaavia, tyhmiä, läskejä” jne. on kaikki muut täällä paitsi Martinan fanit?

        Harvemmin tuommoisen paskasaavion asiatonta nimittelyä saa niskaan, jos kommentoi jonkun muun suomalaiset urheilijan suoritusta, tai naurettavia selityksiä. Martina fanit vaan ei kestä mitään kritiikkiä ihailunsa kohteesta.

        Aitolehti ei edes ole urheilija.
        Mietin että miten noin kiivaasti toisia haukkuvat pärjäävät esim. Työelämässä?
        Kun sielläkin on momenlaista ihmistä ja kaikilla omat mielipiteet.vakavemmistakin aiheista kun joku tyrkkyjulkkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! Ja paljon ilkeämmin he nimittelee ja herjaa muita keskustelijoita kuin kukaan täällä Martinaa. Vai että ”lähiövalaita, mt-ongelmaisia, tätyliinejä, siideriä kittaavia, tyhmiä, läskejä” jne. on kaikki muut täällä paitsi Martinan fanit?

        Harvemmin tuommoisen paskasaavion asiatonta nimittelyä saa niskaan, jos kommentoi jonkun muun suomalaiset urheilijan suoritusta, tai naurettavia selityksiä. Martina fanit vaan ei kestä mitään kritiikkiä ihailunsa kohteesta.

        Totta !👍


    • Anonyymi

      Minusta tämän viisaan fanin 🤓kehoitus ”karpatkaa” on parasta!

      • Anonyymi

        Näin on ja vielä kun sen tekee enerkisesti ja varsinkin rehelisesti, niin voi tulla onneliseksi.


      • Anonyymi

        Siitähän voisi tulla ihan uusi trendi eli nyt kaikki karppaamaan a'la Martina. Jos aloitat jo tänään saat kaiken matskun - 40 % , mutta muista maksaa ennen sitä.


    • Anonyymi

      Me käydään töissä hoidetaan koti ja lapset, meillä ei ole aikaa treenata vuosikausia ja leikkiä urheilijaa, jolla ei ole yhtään mitään kansainvälisiä tuloksia.

      • Anonyymi

        Tekeehän se Martinakin töitä ja hoitaa kotia ja lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeehän se Martinakin töitä ja hoitaa kotia ja lapsia.

        Kaikki on suhteellista. ; )))))


      • Anonyymi

        Ja sitten sä heräsit, huomasit nähneesi unta.


      • Anonyymi

        Kyllä se naisen arvostaminen lähtee ihan itsestä.
        Joku pitää jotain Aitolehteä esikuvanaan,minä en mistään hinnasta.
        Nämä some työntekijät ovat mielestäni hirveän huonoja esikuvia.
        J a Aitolehden fanienkin asenne on täällä että, ei- julkkis,työtä tekevä perhettään hoitava nainen ole mitään.
        Se kertoo jo paljon ketä ihannoidaan ja miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeehän se Martinakin töitä ja hoitaa kotia ja lapsia.

        Martinan työ ????????????


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen työ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeehän se Martinakin töitä ja hoitaa kotia ja lapsia.

        Kenen lapsia Martina hoitaa? Kaksi jo isompaa lasta hänellä toki on, ja vanhempi asuu isällään. Nuorempikin jo pian 10 v eli ei varmasti tarvitse mitään hoitoa erikseen. Huollon pitää /pitäisi tietysti pelata eli ruokaa kaapissa, puhtaat ehjät vaatteet, läsnäoloa (!!) vanhempien kanssa. Tuon ikäiset lapsethan jo osaavat itsekin tehdä kotitöitä. Se vaan harmi, kun Pikkuruinen on poissa kuvioista, kun Pikkuruinen laittoi tytön nukkumaan silloin kun/jos äiti ragee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeehän se Martinakin töitä ja hoitaa kotia ja lapsia.

        Martinalla käy siivooja. Se on iso tekijä koirahuushollissa, mutta eihän Martina ehdi siivota, kun pitää TREENATA.


    • Anonyymi

      Taisi Jesper jo jättää Martinan. Huonoa mainetta on vaikea piilottaa.

      • Anonyymi

        Luuletko, että joku uskoi lähettämäsi sähköpostin.


      • Anonyymi

        Taisi Jesper saada jotain vanhaa " matskua " sähköpostiinsa.

        Tanska on ihana kaupunki....So Pritty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi Jesper saada jotain vanhaa " matskua " sähköpostiinsa.

        Tanska on ihana kaupunki....So Pritty

        Naurettiin ihan täysillä söhköpostiasi.
        Postisi on välitettu lehdistölle suomessa.
        Pian olet kuuluisa vainoaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettiin ihan täysillä söhköpostiasi.
        Postisi on välitettu lehdistölle suomessa.
        Pian olet kuuluisa vainoaja.

        voi hyvänen aika te olette hulluja!


    • Anonyymi

      Moikkelis, juoksin aamulla 4km vähän yli 20min. Kunto alkaa olla kohta Martinan kunnon luokassa. Ei mikään tavallinen köpöttelijä niin kuin palstan siiderivalaat vaan ihan sporttinen urheilija. Ihana kun on urheilijan kroppa ja olen varma, että Martinan hyvä itsetunto johtuu siitä, että tietää olevansa paremmassa kunnossa kun tavistallaajat. Oleimme lounaalla terassilla, johon ruoka toki tuotiin tarjoiltuna nätisti pöytään. Loma on ihmisen parasta aikaa. Terkkuja sinne toimistoihinkin.

      • Anonyymi

        Voi ei. Yritä hankkia oma elämä. Ps. Kaikki naiset eivät tee toimistotöitä.


      • Anonyymi

        Yli 9km tunnissa on kova suoritus. Jopa Martinalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 9km tunnissa on kova suoritus. Jopa Martinalta.

        Pitkän matkan pyöräily, uinti ja juoksu keryovat henkisestä kestävyydestä. Martinan fyysisen kunnon on oltava maailmantasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän matkan pyöräily, uinti ja juoksu keryovat henkisestä kestävyydestä. Martinan fyysisen kunnon on oltava maailmantasoa.

        Ja hänhän om miljonääri. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hänhän om miljonääri. 😂

        Maailmantason miljonääri Aitolehti ja kaikki heikolla peruskoulupohjalla.


      • Anonyymi

        Täytyy kyllä antaa pisteet nyt Moikkelikselle. Kun hän aktivoituu täällä, ei onnistu enää palstailu ja samalla karkin/sipsin mussutus, koska muuten ne menee väärään kurkkuun, kun nauruhepuli iskee.


      • Anonyymi

        Joo, ala-astelaisilla (ja muillakin koululaisilla) on kesäloma.. Siltähän tuo sinunkin tuotoksesi näyttää, että ala-aste vielä kesken, mutta syksyllä onneksi opetus jatkuu ja saat lisäopetusta. Se tulee tarpeeseen...


    • Anonyymi

      Nyt on jännää. Frankfurtin kisa on sentään eräs Saksan tärkeimmistä vanhojen ämmien koitoksista.
      Kisan voittaja saa tohvelit.

    • Anonyymi

      Onko totta että osallistuu elämänsä ensimmäisiin pitkän matkan triathlon kisoihin (Irlannin kisoista jäi uinti pois) ja samalla tämän matkan EM kisoihin? Eikö kannattaisi aloittaa vähemmän haastavimmista pitkän matkan kisoista eli esim. SM kisoista?

      • Anonyymi

        Tonne sai ostaa paikan. Ehto oli vain se,että on viimeisen viiden vuoden aikana kisannut kolmessa eri kilpailussa. Sijoituksella ei väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tonne sai ostaa paikan. Ehto oli vain se,että on viimeisen viiden vuoden aikana kisannut kolmessa eri kilpailussa. Sijoituksella ei väliä

        Martina on jo Suomen mestari, joten mitä sitä nyt täällä enää kisaamaan.


    • Anonyymi

      Stefu on niin ihana ja lutunen että...

    • Anonyymi

      Ja ketä nämä reppanat ovat,joita nämä seiska uutiset kiinnostaa ? En ymmärrä
      .Eikö teillä omaa elämää ole? TISSIT ,PERSEET. säälittää

    • Anonyymi

      Kisat kertoo, missä mennään Martinan kunnon osalta. Täytyy sanoa, että on todella noloa, jos ei pärjää taaskaan, vaikka on antanut ymmärtää, että kaikkensa on antanut.

      • Anonyymi

        Näin on, totuus paljastuu kisoissa siinä ei selittelyt auta. Tietenkin hän voi käyttää keskeytyskorttia jollain verukkeella, mitä en yhtään ihmettelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, totuus paljastuu kisoissa siinä ei selittelyt auta. Tietenkin hän voi käyttää keskeytyskorttia jollain verukkeella, mitä en yhtään ihmettelisi.

        Mies jätti taas onhan se raskasta. Voisi katsoa peiliin...


      • Anonyymi

        Mitä noloa siinä on, kyllähän monet urheilijat antavat kaikkensa harjoituksissa mutta eivät menesty kisoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä noloa siinä on, kyllähän monet urheilijat antavat kaikkensa harjoituksissa mutta eivät menesty kisoissa.

        He ei myöskään pidä itsestään niin hirveää metakkaa esiintyen kuin Martina. Se on se ero. Puheiden perusteella pitäisi vähintään maailmanmestari olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, totuus paljastuu kisoissa siinä ei selittelyt auta. Tietenkin hän voi käyttää keskeytyskorttia jollain verukkeella, mitä en yhtään ihmettelisi.

        Näinhän se on. Puolikkaan triathlonin voi ihan tavallinenkin kuntoilija käydä tempaisemassa ja päästä jopa samanlaiseen aikaan kuin Martina. Juoksihan Veronica Verho puolimaratonilla lähes saman ajan kuin Martina, vaikka ei ole urheilija, joka treenaa kuin huippu-urheilija.

        Mutta tuo kokonainen täysmatka on hieman eri juttu. Se on oikeasti haastava ja vaativa suoritus. Ilmeisesti on Martinalle ensimmäinen, jossa mukana juoksu, pyöräily sekä uinti. Saapa nähdä miten pärjää ja tuleeko maaliin.


    • Anonyymi

      No ei siihen pysty joilla maha estää.sukupuolielimet pitää etsiä läskin alta.

    • Anonyymi

      Moikkelis, Martina on vahva luonne ja kisa sujuu varmasti menestyksekkäästi. Se tuntuu palstapirkkoja kismittävän.

      • Anonyymi

        Joku Me Naiset lehden toimittajista käyttää myös sanaa "palstapirkot".
        Onko sattumaa? 🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku Me Naiset lehden toimittajista käyttää myös sanaa "palstapirkot".
        Onko sattumaa? 🤷

        MeNaiset-lehti on rimanalitus. 😂😂😂💩💩💩


    • Anonyymi

      Edessä on TÄYDET tuopit, muttei kauaa
      Rattijuoppo.

      • Anonyymi

        Martinahan on tuomittu rattijuopumuksesta myös.
        Ei ihme, että miehet häipyy liian paljon negatiivisia asioita. Kuka haluaa seurustella pahoinpitelytuomiota saaneen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinahan on tuomittu rattijuopumuksesta myös.
        Ei ihme, että miehet häipyy liian paljon negatiivisia asioita. Kuka haluaa seurustella pahoinpitelytuomiota saaneen kanssa?

        Miehet häipyy järjestäin. Olis vaan sen Rambon kanssa niin olisi vähän tasavertaisia taustansa kanssa. Äkkiä se vankila on lusittu ja voisivat yhdessä myydä valmennuksia. Onhan se Martinakin tehnyt rikoksia, miksei hyväksy Rambon mokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet häipyy järjestäin. Olis vaan sen Rambon kanssa niin olisi vähän tasavertaisia taustansa kanssa. Äkkiä se vankila on lusittu ja voisivat yhdessä myydä valmennuksia. Onhan se Martinakin tehnyt rikoksia, miksei hyväksy Rambon mokia.

        Siis mitä ? Onko se vaan moka, kun saa kahden vuoden ehdottoman tuomion raiskauksesta ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä ? Onko se vaan moka, kun saa kahden vuoden ehdottoman tuomion raiskauksesta ????

        On se Martinan fanien maailmassa, tietysti henkilöstä riippuen.


    • Anonyymi

      Stefulla on kaikki niin SUURTA

    • Anonyymi

      Martinassa on seksuaalista vetovoimaa. Urheilu ja piukoissa asuissa näyttäytyminen korostaa sitä.

      • Anonyymi

        Makuasia. Jonkun toisen mielestä kaikkea muuta.


    • Anonyymi

      Voi että. Onneksi hänellä on uinnissa apuna kellukkeet.

    • Anonyymi

      Eihän tuo ole mitään.ämmä haluaa vaan päteä ja saada julkisuutta julkisuuden perään.itselläni menee pitemmät pyöräilyt juoksut ja uinnit ihan keveästi.turhake ämmä.

      • Anonyymi

        Ei sua kukaan usko.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sua kukaan usko.🤣

        Mä uskon. Sehän hävisi Helsinki City runilla lähes kaikille että siinä on tosi moni itseään harrastajana pitävä voittanut Martinan


      • Anonyymi

        Voithan sinä sanoa täällä mitä vaan.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sua kukaan usko.🤣

        Ei ole mitään merkitystä uskotko sinä vai et, mutta kertoohan se jo jotain, että Martinan vauhti HCR tuloksessa antaa oikean kuvan hänen tasostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään merkitystä uskotko sinä vai et, mutta kertoohan se jo jotain, että Martinan vauhti HCR tuloksessa antaa oikean kuvan hänen tasostaan.

        Siis joku poistatti kommentin siitä, ettei ole kyseessä uskonasia, kun ne tulokset on kaikki netissä. Yli 1000 juoksijaa, joista osa harrastelijoita vaan, juoksi Martinan ohi Helsinki City Runissa.


    • Anonyymi

      Stefu juoksee satasen hieman yli 10 sekuntiin ja nostaa penkistä 170 kg.

      • Anonyymi

        Therman on komea ja fiksu mies ilman päihteitä. Kaksi lokkia vaan imi miehen täysin kuiviin ja selviäminen siitä traumasta kestää, mutta toivoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Therman on komea ja fiksu mies ilman päihteitä. Kaksi lokkia vaan imi miehen täysin kuiviin ja selviäminen siitä traumasta kestää, mutta toivoa on.

        Thermanin henkinen kasvu meni vinoon, kun joutui Aitolehden yksipuolisella päätöksellä perheelliseksi liian nuorena ja ilman omaa tahtoa.


    • Anonyymi

      Miten " täysmatka " voi olla täysmatka, jos uintiosuus perutaan kokonaan????

      • Anonyymi

        Ei se olekaan, mutta se tyypillisesti "unohdetaan" kun asiasta mm Martina itse kirjoittaa. Sanoi vain että kovissa olosuhteissa


      • Anonyymi

        Martinan maailmassa ilmoittautuminen on jo kisan läpi viemistä. ”Viimeisestä ilmoittautumisesta täysmatkaan on jo kolme vuotta”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan maailmassa ilmoittautuminen on jo kisan läpi viemistä. ”Viimeisestä ilmoittautumisesta täysmatkaan on jo kolme vuotta”

        Tuosta saa melkein käsityksen, että niitä täysmatkoja on ollut useitakin, kun kirjoitetaan viimeisimmästä. Mutta tämä, jossa uinti peruuntui on mediassa olleiden tietojen perusteella ainoa täysmatka, jolla on koskaan ollut?


    • Anonyymi

      Martina peruutti kisan. Polvi kipeytyi. Auto ajoi päälle. Rampo tuomittiin raiskauksesta. On paljon helpompaa esittää instagramissa vetävänsä triathlonin kuin tehdä se oikeasti. 😁

    • Anonyymi

      Ilmoittautuiko Mara miesten vai naisten sarjaan? Jesper ei pääse kuin naisten sarjaan mutta Mara pääsee molempiin. *leuka*

    • Anonyymi

      Martina valehtelee kisanneensa Irlannissa täysmatkan. Milloin media puuttuu noihin valheisiin?

    • Anonyymi

      Martina ei ole koskaan vetänyt täysmatkaa eikä vedä nytkään. Hänen kunto ei riitä. Hän ei ole koskaan vetänyt päivässä 8-10h treeniäkään. Hän ei tiedä miten syödä. Hän keskeyttää. On se luuseri.

      • Anonyymi

        Martinan kova treeni on ajaa fillarilla 110 km. Ei nii että yhdistettynä uintiin ja juoksuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kova treeni on ajaa fillarilla 110 km. Ei nii että yhdistettynä uintiin ja juoksuun.

        Sekin pätkissä lepäillen välissä... samalla tavalla kuin väkisinmakaaja teki samana päivänä


    • Anonyymi

      Hän kuitenkin osallistuu Frankfurtissa oman ikäsarjansa (naiset 40v) täyspitkään triathlon kisaan 26.6. , joten turha hänen osallistumistaan ennakkoon on teilata. Tulokset aikanaan puhuvat puolestaan ja hyvä näin,

      • Anonyymi

        Tähän F(40-44) kategoriaan osallistuu n. 70 kilpailijaa. Uskon että kilpailee kärjessä.


      • Anonyymi

        Siihenkin osallistuu vaikka on 39... eli valitsi tarkoituksella tuon kun kuvittelee että voisi pärjätä siinä JOS pääsee maaliin mitä hän ei pääse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän F(40-44) kategoriaan osallistuu n. 70 kilpailijaa. Uskon että kilpailee kärjessä.

        En usko. Hävisi Helsinki City runissa kaikille (yhtä lukuunottamatta) naiset 40 ja tosi monelle naiset 50 .


      • Anonyymi

        Toivottavasti Martinan fanit muistaa tuon tulokset puhuu puolestaan. Meni creator awardsien jälkeen nimittäin törkeäksi voittajan vähättelyksi ja selittelyksi (Martina olisi voittanut mutta kun Pikkarainen ja Stefu jne,). Katsotaan mikä selittely alkaa kun Martina ei pääse maaliin tai on viimeisten joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Martinan fanit muistaa tuon tulokset puhuu puolestaan. Meni creator awardsien jälkeen nimittäin törkeäksi voittajan vähättelyksi ja selittelyksi (Martina olisi voittanut mutta kun Pikkarainen ja Stefu jne,). Katsotaan mikä selittely alkaa kun Martina ei pääse maaliin tai on viimeisten joukossa.

        Sanomattakin on selvää, että sehän on Sofian vika!


    • Anonyymi

      Miksi osallistuu 40-44 v sarjaan, jos täyttää vasta heinäkuun puolessa välissä 40 v. Eikö nämä ikärajoitukset koskekaan Martinaa?

      • Anonyymi

        Se yrittää edes jotenkin pärjätä. Mutta hävisi viisikymppisille Helsinki City runissa, joten ei kunto riitä kuin ehkä jos pääsisi sarjaan 60


      • Anonyymi

        Moikkelis, Martinan innoittamana mäkin mietin osallistuisinko triathloniin. En ehkä nyt mutta vaikka syksyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis, Martinan innoittamana mäkin mietin osallistuisinko triathloniin. En ehkä nyt mutta vaikka syksyllä.

        Osallistuminen on yksi asia ja ilmoittautuminen on toinen. Aloita Martina-tyyliin ilmoittautumalla. Kuvaa se tapahtuma ja pillahda samalla itkuun ja lataa video instagramin stooreihin.


    • Anonyymi

      Ei suorita kisaa loppuun, kunhan esittää TEATTERIA 😆😆

    • Anonyymi

      Jos saman vuoden loppuun mennessä täyttää 40 niin voi sääntöjen mukaan osallistua.

    • Anonyymi

      Nähtäväksi jää. Kunhan nyt ensin suorittaa ne kisat. Kirjoittele vasta sitten. Mikään ei ole niin epävarmaa kuin Martinan pääsy maaliin tai edes osallistuminen.

      • Anonyymi

        Martina jättää kesken se on selkeetä jos siis osallistuu edes


      • Anonyymi

        Toi samahan koskee ihan jokaista urheilijaa. Lähdetään tekemään aina parhaansa, kun kyseessä on mikä tahansa iso kisa maailmalla. Toiset niissä joskus jopa pärjää, joidenkin kohdalta kisat ei koskaan mene putkeen. Aina joku on paras ja joku toinen ei pärjää.

        Jos Martina keskeyttää,tai ei pärjää, mitä sitten. V-ttaa varmaan ihan suunnattomasti, mutta kyllä siitä yli pääsee. Ei siinä paljon auta kuin yrittää uudestaan.
        Et ihan vaan sanon, että kun Martinaa haukutaan, ettei se kuitenkaan pärjää, niin kai noi todelliset huippu-urheilijatkin sit haukutaan, kun ei hekään aina onnistu.

        Jokainen johonkin kilpailuun osallistuva urheilija ainakin yrittää. Ja se on kova juttu se. Kaikki ei pääse edes yrittämään.

        Tsemppiä vaan kovasti kisaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi samahan koskee ihan jokaista urheilijaa. Lähdetään tekemään aina parhaansa, kun kyseessä on mikä tahansa iso kisa maailmalla. Toiset niissä joskus jopa pärjää, joidenkin kohdalta kisat ei koskaan mene putkeen. Aina joku on paras ja joku toinen ei pärjää.

        Jos Martina keskeyttää,tai ei pärjää, mitä sitten. V-ttaa varmaan ihan suunnattomasti, mutta kyllä siitä yli pääsee. Ei siinä paljon auta kuin yrittää uudestaan.
        Et ihan vaan sanon, että kun Martinaa haukutaan, ettei se kuitenkaan pärjää, niin kai noi todelliset huippu-urheilijatkin sit haukutaan, kun ei hekään aina onnistu.

        Jokainen johonkin kilpailuun osallistuva urheilija ainakin yrittää. Ja se on kova juttu se. Kaikki ei pääse edes yrittämään.

        Tsemppiä vaan kovasti kisaan!

        ”Kaikki ei pääse edes yrittämään.”
        Niin, koska oikeat huippu-urheilijat kilpailevat kisapaikoista lajinsa huippujen kanssa.

        Martinan kisoihin mennään pääsääntöisesti netti-ilmoittautumisella ja rahalla. Frankfurtin Ironmaniin taitaa saada ihan kuka tahansa halutessaan mennä kisaamaan. Ja kaikesta päätellen tämä lienee ensimmäinen täysmatka, jossa mukana juoksu, pyöräily ja uinti, hänellä.


    • Anonyymi

      Stefu on huippukunnossa oleva uros. Veikkaukseni on, että satasen aidat menee häneltä n. 12 sekuntiin, ja penkistäkin nousee 170 kg. Nämä kaikki muut ovat rapakunnossa Stefuun verrattuna.

      • Anonyymi

        Ovatko nämä sinun kirjoittelusi mielestäsi hauskoja? Mikä fiksaatio sinulla on Stefuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko nämä sinun kirjoittelusi mielestäsi hauskoja? Mikä fiksaatio sinulla on Stefuun?

        Miksi sinusta ei saisi kirjoittaa positiivisia juttuja Stefusta? Varmasti ne on yhtä "totta" kuin kaikki nega.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko nämä sinun kirjoittelusi mielestäsi hauskoja? Mikä fiksaatio sinulla on Stefuun?

        Miksi ei saisi kehua jos on aihetta? Ihmeellisiä negatiivisia ihmisiä täällä.


    • Anonyymi

      Martina rankaisee rääkillä pahaa itseään.

      • Anonyymi

        🙄🙄🙄


      • Anonyymi

        Jos fillarilla 100 km niin se ei kyllä ole rääkkiä. Martinalandiassa se tietysti on äärimmäisen kova treeni. Muut ajaa ihan huvikseen kesällä tollasia ja pidempiä matkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos fillarilla 100 km niin se ei kyllä ole rääkkiä. Martinalandiassa se tietysti on äärimmäisen kova treeni. Muut ajaa ihan huvikseen kesällä tollasia ja pidempiä matkoja

        Treenaaminenkin on suhteellista. Samoin Aitolehtien opiskeleminen ja totuuden puhuminen.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treenaaminenkin on suhteellista. Samoin Aitolehtien opiskeleminen ja totuuden puhuminen.😂

        Siinä on varsinainen parivaljakko. Nimet ja kaikki piti vaihtaa aikanaan perusteellisesti. Jokohan on Martina ent. Minna taas pullan järjestänyt.


    • Anonyymi

      Martina treenaa jonkin verran kyllä, mutta suuri osa on sitä poseerausta. Totuus kunnosta näkyy kyllä suorituksissa esim Helsinki City run.

      • Anonyymi

        Kisamenestys paljastaa mikä on kunto ja onko treenannut kunnolla vain oliko taas pelkkää teatteria kuvineen instassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kisamenestys paljastaa mikä on kunto ja onko treenannut kunnolla vain oliko taas pelkkää teatteria kuvineen instassa.

        Kahden ammattitaitoisen valmentajan opeilla treenaa.


    • Anonyymi

      Joko Martina on kertonut miten kandin opinnot edistyy, vai oliko sekin keksitty juttu?

      • Anonyymi

        Pakkohan sen on olla keksitty. Justiinhan se luetteli kuinka paljon hänellä on kaikkea eikä aika riitä kuin urheilulle, lapsille ja koiralle. Ei sanaakaan opinnoista ja kyllä ne kandiopinnot vie aikaa. Vaikuttaa siis vahvasti keksityltä jutulta. Miksi, jos niin itsevarma ja tasapainoinen menestyjä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan sen on olla keksitty. Justiinhan se luetteli kuinka paljon hänellä on kaikkea eikä aika riitä kuin urheilulle, lapsille ja koiralle. Ei sanaakaan opinnoista ja kyllä ne kandiopinnot vie aikaa. Vaikuttaa siis vahvasti keksityltä jutulta. Miksi, jos niin itsevarma ja tasapainoinen menestyjä on?

        Totta. Ja vieläpä kandiopinnot kokonaan englanniksi tuolla kielitaidolla. Sitähän luulisi, että ne olisi se kaikista aikaavievien ja vaativin projekti hänellä, mutta ei maininnut sanaakaan koko opinnoista,


    • Anonyymi

      Mutta eihän pääse opiskelemaankaan edes ulkomaiseen yliopistoon ilman ylioppilas- tai ammattitutkintoa.

      • Anonyymi

        No eikö se rehvakkaasti itseään taas kehuen ilmoittanut, että opinnot alkaa eikä korjausta ilmoitukseen ole tullut


    • Anonyymi

      Jaksaakohan Martina juosta kisoissa maaliin?

      • Anonyymi

        Ei jaksa se väsähtää jo uintiosuudella. On treenannut kuitenkin tosi vähän pitkiä vetoja. Olisi pysynyt vaan puolikkaalla triathlonilla vaikka ei vauhti riitä. Pääsisi kuitenkin ehkä maaliin asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jaksa se väsähtää jo uintiosuudella. On treenannut kuitenkin tosi vähän pitkiä vetoja. Olisi pysynyt vaan puolikkaalla triathlonilla vaikka ei vauhti riitä. Pääsisi kuitenkin ehkä maaliin asti

        Luuleeko tosiaan, että jaksaa koko kisan vetää läpi. Vähän on harjoitellut vain pyöräosuutta sekä kuminauhoja venytellyt ja painoja salilla.


    • Anonyymi

      Esko hoiti koiran lääkäriin. Kukahan oli lapsen kanssa, kun koirakaan ei ollut kotona.

      • Anonyymi

        Missä tää emäntä itse oli kun ei koiraansa vienyt itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tää emäntä itse oli kun ei koiraansa vienyt itse?

        Töissä oli koska oli sovitut kuvaukset, kuten hyvin tiedät.


      • Anonyymi

        Joku on nyt todella sairaan kiinnostunut jonkun vieraan ihmisen lapsesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on nyt todella sairaan kiinnostunut jonkun vieraan ihmisen lapsesta.

        Kyselee että onko lapsi yksin kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä oli koska oli sovitut kuvaukset, kuten hyvin tiedät.

        Sovitut kuvaukset? En tiedä ja ihmettelen. Eikö se Eskokin ole töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on nyt todella sairaan kiinnostunut jonkun vieraan ihmisen lapsesta.

        Koita sinäkin nyt jo.päästää irti sun omasta sairaasta mielikuvituksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä oli koska oli sovitut kuvaukset, kuten hyvin tiedät.

        Niin tosiaan, eihän se päässyt oman lapsen kevätjuhliin kun oli sovittu minitriathlon. Semmosia ne menot


      • Anonyymi

        Kun joku sanoo, että Martina hoitaa lapsiaa, siihen heti kommentoidaan, että lapset on jo niin vanhoja, ettei niitä tarvi hoitaa. Nytkö ne lapset taas on niin nuoria, ettei ne pärjää yksin yhtään? Ehkä niillä on isovanhempia. Isiä. Muita tuttuja hoitajia.
        Miten normi yh pystyy käymään töissä ja/tai sen lisäksi vielä harrastamassa, kuka sen lapsia hoitaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on nyt todella sairaan kiinnostunut jonkun vieraan ihmisen lapsesta.

        Kyllä niin voi sanoa koska yhteen aikaan jatkuvasti kirjoitti Jammusta eli tosi outoa että yhdistää tuollaisen henkilön tiettyjen otsikoiden alle, vaikka ei mitään yhteyttä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä oli koska oli sovitut kuvaukset, kuten hyvin tiedät.

        Mitkä sovitut kuvaukset?


    • Anonyymi

      Pitkään on taas poissa kotoa, kun lähtee kisoihin kukahan tällä kertaa on tytön ja koiran kanssa.

      • Anonyymi

        Uteletko täällä missä lapsi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uteletko täällä missä lapsi on?

        Jammu-setäkakkonenko siellä pervoilee? sairas ihminen! mene pois!


    • Anonyymi

      Ei näytä olevan aikaa muuhun kuin omiin harrastuksiin pääasiassa.

    • Anonyymi

      Oikeammin olisi Martinan kertoa, ettei aikaa jää muuhun kuin omiin menoihin. Muut hoitaa lapsen ja koiran.

    • Anonyymi

      Verkot on vesillä jatkuvasti " haarat levällään" .
      Ovi aina auki on Martinan tavaramerkki.

    • Anonyymi

      Milloin on aikaa lapsilleen tällä oman ilmoituksen mukaan " leijonaemolla"?

    • Anonyymi

      Nopeasti kuvat vain instaan ja omilla teillään on jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Dubaissa Martinan maaliin tuloa kuulutettiin saksalaisena rockstarana. Olihan se hurja irvistys tietty. Ja miehen elkeet.
      Miksiköhän hänet nyt tulkitaan maalissa? 🤔🤭

      • Anonyymi

        Kuulutettiin sosiaalisen median rockstarana. Siitä on aivan video olemassa jossa kuulutus kuuluu. Suvi Pitkänen oli paikalla ja julkaisi heti stoorissa. Myös eräässä Marinan instassa olevassa koosteessa sama kuulutus kuuluu.


      • Anonyymi

        Martina ei ole miehinen vaikka sinä nainen jostain syystä näet hänet sellaisena päiväuniesi kohteena, jota et tule koskaan saamaan.


      • Anonyymi

        Ei miksikään koska maaliin ei pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulutettiin sosiaalisen median rockstarana. Siitä on aivan video olemassa jossa kuulutus kuuluu. Suvi Pitkänen oli paikalla ja julkaisi heti stoorissa. Myös eräässä Marinan instassa olevassa koosteessa sama kuulutus kuuluu.

        Kuulutettiin sosiaalisen median rockstarana koska oli itse rustannut tittelinsä sellaiseksi ilmottautumiskaavakkeeseen. Vai onko Salarakas-biisi kiirinyt jo Dubaihin asti 🎵🤭


    • Anonyymi

      Miesmäiset piirteen iso leuka ja pienet silmät.

      • Anonyymi

        Älä? Ottaaks pannuun? Martina on niin paras, revi siitä!


      • Anonyymi

        Kaunis nainen on.


    • Anonyymi

      Yhden kerran juossut maratonin, joka on siis triathlonin täyspitkän matkan juoksuosuus. Tämä tapahtui Irlannissa, jossa puuttui uinti kokonaan. Harjoituksia ennen kisaa on tarkoitus keventää, missä vaiheessa ne on olleet täyspitkän matkan triathlonistin harjoituksia? Lyhyitä muutaman kilometrin hölkkäilyjä, lyhyttä uintia, fillarilla pisin 120 km, ei edessä uintia ja lisäksi juoksua. Miten se kuvittelee suorittavansa ton kisan maaliin?

      • Anonyymi

        Niillä tukevilla reisillä meinaa varmaankin paikata puutteet ; )))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä tukevilla reisillä meinaa varmaankin paikata puutteet ; )))))

        Kuminauhoja ja painoja, pieniä pyrähdyksiä puistossa. Kuvissa näyttää treenaamiselta eikö se riitä.🤭


    • Anonyymi

      Mitenköhän ne kandin opinnot sujuu?

    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla miten Martinan yliopisto-opinnot etenee. Joko on ensimmäiset englanninkieliset tentit suoritettu.
      Martina niin tohkeissaan julisti opintojen aloittamisesta, mutta on vaiennut asiasta täysin. 🤔

      • Anonyymi

        Jos ei päässytkään opiskelemaan hmm....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei päässytkään opiskelemaan hmm....

        Ei tietenkään päässyt. Vaikka olisi päässyt, ei tuolla levottomuudella ja keskittymiskyvyn puutteella opiskelusta tulisi mitään


    • Anonyymi

      Oudon hiljaa on "kaikkitietävät" Martina fanit opinnoista

    • Anonyymi

      Kiva nähdä,jos totta..

    • Anonyymi

      Totuus aina vaietaan kokonaan pois. Tämähän on ollut Aitolehtien tapa tai sitten "keksitään" joku selitys.

      • Anonyymi

        Tai aina on jonkun syy, miksi ei toteudukaan. Kuten ero Stefustakin oli muiden vika, vaikka oli erittäin riitaisaa yhdessäoloa ja pettämisiä puolin ja toisin. Aina muiden vika katsoisi Martina peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai aina on jonkun syy, miksi ei toteudukaan. Kuten ero Stefustakin oli muiden vika, vaikka oli erittäin riitaisaa yhdessäoloa ja pettämisiä puolin ja toisin. Aina muiden vika katsoisi Martina peiliin.

        Eihän Stefulla onnistunut yhteiselo Sofiankaan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Stefulla onnistunut yhteiselo Sofiankaan kanssa.

        9 vuodessa oppii epäterveen käyttäytymismallin, että rakkautta saa vain rahalla ostettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9 vuodessa oppii epäterveen käyttäytymismallin, että rakkautta saa vain rahalla ostettua.

        Voi voi sinua kun olet niin rakastunut Stefuun. Halusitko hänet itsellesi vai tyttärellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi sinua kun olet niin rakastunut Stefuun. Halusitko hänet itsellesi vai tyttärellesi?

        Ottaako vieläkin koville ilmaisten etujen menetys? 🤭


    • Anonyymi

      Toivottavasti Jesperi tajuaa ajoissa minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Iso pettymys on tulossa vielä.

      • Anonyymi

        Tik tak, tik tak, viri viri tööt tööt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tik tak, tik tak, viri viri tööt tööt.

        Onko sinulla kaikki hyvin?


    • Anonyymi

      On se jännä nähdä jaksaako Martina vetää maaliin asti vai keskeyttääkö.

      • Anonyymi

        Keskeyttää


      • Anonyymi

        Ei sen ole väliä vaikka keskeyttäisikin, haluaa kuitenkin yrittää ja se on ihan hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen ole väliä vaikka keskeyttäisikin, haluaa kuitenkin yrittää ja se on ihan hyvä juttu.

        Olisi sitten oikeasti treenannut. Ihan ihme pelleilyä, jos oikeasti täyspitkän matkan triathlonkisaan on osallistumassa. Kertaakaan ei ole vetänyt aiemmin läpi ja ainoastaan yksi maratonpituinen juoksu alla. Kun ei niillä puheilla ja esittämisellä kunto kasva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen ole väliä vaikka keskeyttäisikin, haluaa kuitenkin yrittää ja se on ihan hyvä juttu.

        Ei millään ole väliä kunhan esitetään vaan ja saadaan instaan matskua " treeneistä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi sitten oikeasti treenannut. Ihan ihme pelleilyä, jos oikeasti täyspitkän matkan triathlonkisaan on osallistumassa. Kertaakaan ei ole vetänyt aiemmin läpi ja ainoastaan yksi maratonpituinen juoksu alla. Kun ei niillä puheilla ja esittämisellä kunto kasva

        Senhän näkee sitten mihin kunto riittää, ei kai siitä ole mitään haittaa jos yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen ole väliä vaikka keskeyttäisikin, haluaa kuitenkin yrittää ja se on ihan hyvä juttu.

        Miksi sitten kutsuu itseään urheilijaksi? Liikuntasuoritukset harrastajan tasoa. Jokainen joka pärjää puolimaratonilla pystyy puolikkaaseen triathloniin. Täysmatka ja sillä saavutettu aika on se, joka erottaa jyvät akanoista ja oikeasti kovakuntoisen höntsätreenaajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen ole väliä vaikka keskeyttäisikin, haluaa kuitenkin yrittää ja se on ihan hyvä juttu.

        Minä veikkaan että keksii jonkin syyn miksi ei voi osallistua ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kutsuu itseään urheilijaksi? Liikuntasuoritukset harrastajan tasoa. Jokainen joka pärjää puolimaratonilla pystyy puolikkaaseen triathloniin. Täysmatka ja sillä saavutettu aika on se, joka erottaa jyvät akanoista ja oikeasti kovakuntoisen höntsätreenaajasta.

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kutsuu itseään urheilijaksi? Liikuntasuoritukset harrastajan tasoa. Jokainen joka pärjää puolimaratonilla pystyy puolikkaaseen triathloniin. Täysmatka ja sillä saavutettu aika on se, joka erottaa jyvät akanoista ja oikeasti kovakuntoisen höntsätreenaajasta.

        Pystyykö sellainenkin joka ei esim osaa uida?
        En ole tietänytkään.
        Kyllä sä oot viisas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyykö sellainenkin joka ei esim osaa uida?
        En ole tietänytkään.
        Kyllä sä oot viisas!

        Kunnon puolesta pystyy. Käypä tutustumassa triathlon Suomi sivuihin. Ja jotkuthan juoksee maratoneja ja ultrajuoksua, vaikka raajoja puuttuu. Ne on niitä tämän ihmiselämän oikeita sankareita, sotureita, taistelijoita ja vahvoja ihmisiä. Sellaisen ihmisen rinnalla Martina Aitolehti on täysi mitättömyys.


    • Anonyymi

      Kohta se todellinen kunto selviää kisoissa.

    • Anonyymi

      Katselin tuossa vähän noita oikeasti menestyvien naistriathlonistien kuvia. Totuus on, että Martinalla on ihan liikaa rasvaa, hän on suorastaan pulska noihin naisiin verrattuna. Eikä todellakaan ollut silikoneja kellään. Luin myös treeneistään ja sen myötä kyllä ihmettelen, että missä todellisuudessa se Martina elää kun kuvittelee olevansa kilpatriathlonisti. Ei mitään jakoa pärjätä. Sen pitäisi keskittyä urheiluun jos se haluaa pärjätä. Ei tuu tapahtumaan julkisuudesta riippuvaisella. Sen treeni on yhtä räpellystä ja toivotaan toivotaan meningillä

      • Anonyymi

        On se jännä kun harrastuksesta poiki MM-kisapaikka. Nytkin on taas Suomessa kahdesta eri kilpailusta jaossa MM-kisapaikkoja, eli siitä vain yrittämään paikkaa mm. vuoden 2023 Lahden MM-kisoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jännä kun harrastuksesta poiki MM-kisapaikka. Nytkin on taas Suomessa kahdesta eri kilpailusta jaossa MM-kisapaikkoja, eli siitä vain yrittämään paikkaa mm. vuoden 2023 Lahden MM-kisoihin.

        Ei se mitään poikinut höpö höpö. Käytännössä pitää olla osallistunut viiden viime vuoden aikana kolmeen kisaan. Sijoituksella ei väliä. Lisäksi pitää maksaa osallistumismaksu. Mut hei Martina ryhtyy asettautumaan kisamoodiin, nimittäin kauneushoitolassa. Että semmonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jännä kun harrastuksesta poiki MM-kisapaikka. Nytkin on taas Suomessa kahdesta eri kilpailusta jaossa MM-kisapaikkoja, eli siitä vain yrittämään paikkaa mm. vuoden 2023 Lahden MM-kisoihin.

        Se vasta jännää on, kun Martina fani ei kestä tosiasioita. Ihme lällätystä, että mene itse kokeilemaan. Tässä on kyse vain faktoista. Tutustu itse naistriatholinisteihin niin tajuat


      • Anonyymi

        Pelkkää kuminauhojen venytystä ja painoja. Silloin tällöin pyöräilyä milloin ei ole salilla. Siinä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää kuminauhojen venytystä ja painoja. Silloin tällöin pyöräilyä milloin ei ole salilla. Siinä kaikki.

        Uinti, juoksu lyhyttä matkaa. Sitten pitäisi yhtäkkiä vetää pidemmät matkat kuin ikinä harkoissa, ilman taukoja ja kaikki lajit putkeen . Täysin epärealistista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uinti, juoksu lyhyttä matkaa. Sitten pitäisi yhtäkkiä vetää pidemmät matkat kuin ikinä harkoissa, ilman taukoja ja kaikki lajit putkeen . Täysin epärealistista

        Niinpä puuttuu kokonaan pitkäjänteinen kestävyysharjoittelu. Treenaaminenkin vaatii älyä sitä joko on tai ei ole.


    • Anonyymi

      Olen 40-vuotias nainen ja olen nyt Martinan innoittamana aloittanut treenaamaan triathlonia viime viikolla. Parin viikon päästä olis ekat kisat. Hyvin maistuu treeni ja juoksu kulkee. Sponsorina mulla on Adidas koska kävin hakemassa Addun verkkarit XXL:stä.

    • Anonyymi

      Helppo on tyhmiä vedättää instassaan aina on joku, joka uskoo muokattuja kuvia ja sitä, mitä " halutaan esittää ". Todellisuus vaan on toisenlainen. Tämä on fakta!

    • Anonyymi

      Aina on ollut helppo tyhmiltä rahat ottaa.

    • Anonyymi

      Viikon päästä tiedetään miten kisoissa pärjää.

    • Anonyymi

      Onko Martina jättämässä triathlonurheilun, vai miksi kirjoittaa:
      "Täällä valmistaudun viimeiseen kovaan yhdistelmään. Teen sen yksin, itseäni tarkasti kuunnellen."
      Luulin myös, että hänellä on valmentaja jonka kanssa valmistautuu. Eli ei valmistaudu yksin?

      • Anonyymi

        Miksi puhut täällä Martinan harjoittelusta koska et näköjään tiedä asiasta yhtään mitään. Tai sitten tiedät mutta tahallasi vääristelet juttuja. Mutta epäilen että et tiedä mutta silti esität jotain ihme asiantuntijaa triathloniin harjoittelun suhteen. Voi elämän kevät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut täällä Martinan harjoittelusta koska et näköjään tiedä asiasta yhtään mitään. Tai sitten tiedät mutta tahallasi vääristelet juttuja. Mutta epäilen että et tiedä mutta silti esität jotain ihme asiantuntijaa triathloniin harjoittelun suhteen. Voi elämän kevät!

        Mitä vääristelyä on kysyä, miksi kirjoittaa noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut täällä Martinan harjoittelusta koska et näköjään tiedä asiasta yhtään mitään. Tai sitten tiedät mutta tahallasi vääristelet juttuja. Mutta epäilen että et tiedä mutta silti esität jotain ihme asiantuntijaa triathloniin harjoittelun suhteen. Voi elämän kevät!

        😁😁😁


    • Anonyymi

      Miten ne Martinan kandin opinnot?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe