Hyväilen ja kostun

Anonyymi

Pimpsani kostuu ja poskiani alkaa kuumottaa kun hitaasti vedan pikkarini alas ja varovasti ja hellästi hyväilen vakoani, sormeni etsivät tuon kuuman pisteen, alan hyväillä klitoristani, panen silmäni kiinni ja ajattelen vanhojen savottamiesten palleja.

23

2642

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ooh... kuinka kiihkeää...

    • Anonyymi

      Kiihottavaa...

    • Anonyymi

      Jatka ihmeessä kertomusta.

    • Anonyymi

      Täällä vanha savottamies on jo kuumana 😘

      • Anonyymi

        Monet savottamiehet olemme.


      • Anonyymi

        Täällä vähän nuorempi neito kysyy onko herra vanhempaa sorttia kun olen kuumana teihin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vähän nuorempi neito kysyy onko herra vanhempaa sorttia kun olen kuumana teihin 😊

        Täällä ois 55 v posliini mies minkäs ikäinen neito on ?


    • Anonyymi

      Olen ujo tyttö. Kuvittelen että raavas mies tulisi eteeni ja repäisisi housut jalastaan ja näyttäisi pallinsa vain minulle. Ei tarvitse olla savottamies,

      • Anonyymi

        Täällä olisi 50 kookas mies joka tulee sua vastaan . Missä liikut nyt.


      • Anonyymi

        Se vasta olisi ihanaa..tykkään näytellä kaluani naisille varsinkin kakskymppisille jotka ehkä eivät ole nähneet kunnon miehen kyrpää..
        Anna meilisi niin laitan kuvan

        Buttmanni


      • Anonyymi

        Voin tulla sua vastaan vai ja näyttää pallini . Sinulta haluun katsoa sitten rinnat ja vaikka puristella niitä jos haluut kosketella pallejani


    • Anonyymi

      Monet tytöt uneksivat vanhoista savottamiehistä ja heidän palleistaan. Nuoret tytöt.

    • Anonyymi

      Historian tunnilla nähtiin filmi savottamiehistä ja kaskenpolttajista.. Nämä olivat MIEHIÄ! Sellaiselle haluaisin antautua mutta niitä ei enää ole...

    • Anonyymi

      Kyllä me yhdessä keksittäis, miten saadaan sut antautumaan muullekin kuin savottamiehelle. ;)

    • Anonyymi

      Minäkin kostun kun ajattelen vanhempia 70 miehiä 😚 Kyllä siinä käsi käy pimpillä silloin 😊

    • Anonyymi

      Savottamiehet on NIIIIIN hot!

    • Anonyymi

      Savottamies voisi näyttää oppia nuorelle kokemattomalle mitä palleilla tehdään.

    • Anonyymi

      Savottamiehet olivat hyviä opettajia.

    • Anonyymi

      Voitko mun penistä hieroa ig Lego ritari

      • Anonyymi

        Onko isot pallit? Muuten en tuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko isot pallit? Muuten en tuu.

        on


    • Anonyymi

      Whatsapp 0409320389 56v mies Hyväilet klitorista

      • Anonyymi

        Minkähän ikänen pimatsu siellä vailal oli?
        Mitään alaikäsiä en kyllä kehtaa kattoakkaan saati koskea!


    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe