Vippi ilman luottotietoja

Anonyymi

Jos avaan uuden tilin saisikohan pikavippiä otettua vaikka luottotiedot vielä puoli vuotta poissa?

11

766

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No et saa. Ei tilin vaihto vaikuta tähän mitään, koska tarkistavat luottotiedot ihan muista firmoista.

      • Anonyymi

        Eiköhän kaikki pankit ja vippipojat hae tiedot aivan samasta paikasta. Olisiko sen nimi nykyään nets.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuuko öö-pilkut jos kysyä saa.

        No sinun viestistäsi ne ainakin puuttuvat. Sen sijaan ö:n pisteitä on näköjään 4 kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nets ei taida liittyä tähän asiaan, vaan Enento Groupin omistama Asiakastieto, jolla on myös reaaliaikainen kuluttajaluottojen ja -rötösten kyselypalvelu. https://www.asiakastieto.fi/web/fi/palvelut-yrityksille/positiivinen-tieto/positiiviset-luottotiedot-kuluttajaluottojen-kyselyjarjestelmassa.html Siellä näkyvät mysö vanhat maksamattomat ja jo maksetut velat.

        Okei! Olkoon mikä on, mutta yhdestä ja samasta paikasta kaikki pankit ne tiedot tarkistaa. Aikanaan kun S-pankki kalasti asiakkaita niin seula oli harvempi, mutta kyllä sekin pitää!

        Ja nämä velan kerääjät voisivat hyväksyä että luoton antajan sihti on hakijan etu! Jos Suomessa on 350000 merkintää niin 8% populats on kussut tietonsa ja se on vasta osa kusessa olevista. Oikea luku on 10-15 välissä. Yli neljä miljoonaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattanee yrittää kysyä useasta paikasta esim: https://www.taloustaituriksi.com/lainat täällä hyviä. Yksi hyvä jos on vielä vanhoja velkoja jälellä niin yhdistää ne ja samalla voi hakea lisälainaa.

      • Anonyymi

        No, voihan sitä kysyä useammasta paikasta, mutta tajutkaa jo, että luottotiedoton EI SAA edes pikavippiä. Eikä aina luottotiedot omaavakaan, jos tulot ovat hyvin pienet tai elää tukien varassa. Kokemusta on !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, voihan sitä kysyä useammasta paikasta, mutta tajutkaa jo, että luottotiedoton EI SAA edes pikavippiä. Eikä aina luottotiedot omaavakaan, jos tulot ovat hyvin pienet tai elää tukien varassa. Kokemusta on !!

        Itselle kävi näin! Oma pankki olisi sallinut minulla pankin kredit kortin koska minulla oli näyttöä raha-asioitten onnistuneesta hoitamisesta. Itse epäilin asiaa koska tuloissa oli Kela etuuksia. Pienen keskustelun jälkeen suostuin pankkineuvojan ehdotukseen ja hän teki hakemuksen pankin luottokorttiyhtiölle.

        Pankin luottokorttiyhtiön vastaus oli kielteinen. Perustelut samat kuin minä itse aiemmin sanoin. Päätösen tekee aina robotti. Pienin limitti on tuhat euroa. Noin 9000€ melko säännöllinen asiointi ei riitä tonnin korttiin. En edes viitsi miettiä paljonko omalla kohdalla olisi pitänyt olla asiointia tonniin? Ihan maalaisjärjellä esim. tonni suhteessa kymppiin on jo silminnähden pieni eikä 20k ole yhtään kummempi! Ehkä jo 200000€ asioinnilla puolen vuoden ajan asiaa voisi itsekin ajatella. Keskimääräinen asiointi on vain yksi asia monessa. Harvalla on edes tuota kympin asiointia. Useammin asiointi on tonnin pinnassa ja kuuden kuukauden luku alle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle kävi näin! Oma pankki olisi sallinut minulla pankin kredit kortin koska minulla oli näyttöä raha-asioitten onnistuneesta hoitamisesta. Itse epäilin asiaa koska tuloissa oli Kela etuuksia. Pienen keskustelun jälkeen suostuin pankkineuvojan ehdotukseen ja hän teki hakemuksen pankin luottokorttiyhtiölle.

        Pankin luottokorttiyhtiön vastaus oli kielteinen. Perustelut samat kuin minä itse aiemmin sanoin. Päätösen tekee aina robotti. Pienin limitti on tuhat euroa. Noin 9000€ melko säännöllinen asiointi ei riitä tonnin korttiin. En edes viitsi miettiä paljonko omalla kohdalla olisi pitänyt olla asiointia tonniin? Ihan maalaisjärjellä esim. tonni suhteessa kymppiin on jo silminnähden pieni eikä 20k ole yhtään kummempi! Ehkä jo 200000€ asioinnilla puolen vuoden ajan asiaa voisi itsekin ajatella. Keskimääräinen asiointi on vain yksi asia monessa. Harvalla on edes tuota kympin asiointia. Useammin asiointi on tonnin pinnassa ja kuuden kuukauden luku alle!

        Kyllähän se luottotiedottomuus kertoo enemmän, kuin rahojen siirtely tililtä toiselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      12
      997
    Aihe