siksi että näin sukulaisen joka oli narsisti ja manipuloija ja paljastin sen teot jottka olivat törkeitä ja rikkoi ihmissuhteita, oli varas, haureudenh. ei tuntenut katumusta.
Näin sen niin läheltä kuin olla voi. Seurak. (paljot ihmiset tiesivät) ja muuallakin mutta vanhimmat puolustivat tätä kiivaasti, ja minä joka tein avoimeksi hänen syntinsä
olinkin minä joka on paha, ja sain leiman.
Nyt pidän suuni kiinni tekipä mitä seurak. hyvänsä.
Mutta tuosta jutusta en ole hiljaa koska vanhimmat olivat niin törkeitä ja vihamielisiä. En unohda koskaan.
Jos vanhimpiin ei voi luottaa niin apu tulee sitten muualta.
Tämä asia minua ihmetyttää vanhempien puolelta
21
91
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhempien apu on "lillukanvarsia", tyhjän hokemista.
- Anonyymi
ei saa mitään selvää/ tolkkua.
- Anonyymi
No oliko yllätys lahkolta, joka luottaa sanassaan jatkuvasti muuttuva tulkinteiseen vihkoon ja jonka häissäkin jo ylistetään sovinismin ilosanomaa. Puhumattakaan siitä, että koko nukketeatterista päättää ne muutamat henkilöt, joiden toimia ei saa kritisoida.
Oletko joskus luottanut uskiksiin? Oletpa naiivi. Kaikki enemmän tai vähemmän hämääjiä. Useimmiten enemmän.
- Anonyymi
Minä luotan vain Jumalaan.
Yhteenkään ihmiseen en luota. En kokoo2:een, en kookoo3:een, enkä ateisteihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luotan vain Jumalaan.
Yhteenkään ihmiseen en luota. En kokoo2:een, en kookoo3:een, enkä ateisteihin.Se onkin kätevää. Mielikuvitusolentojen kanssa ei yleensä ole erimielisyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin kätevää. Mielikuvitusolentojen kanssa ei yleensä ole erimielisyyksiä.
Sun mielikuvituksesta en tiedä mutta sinne "hajuihin" se viittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielikuvituksesta en tiedä mutta sinne "hajuihin" se viittaa.
Mielukuvitusolennot eivät haise.
Jos sinulla on halitoosi, muista puhdistaa kielesi ja käyttää hammaslankaa ennen hampaidenpesua. Toisen pään hajuun auttaa ruokavalio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielukuvitusolennot eivät haise.
Jos sinulla on halitoosi, muista puhdistaa kielesi ja käyttää hammaslankaa ennen hampaidenpesua. Toisen pään hajuun auttaa ruokavalio.Ja sinun ruokavaliossasi olisi syytä olla laktoositonta ruokaa.
- Anonyymi
Vanhimmat puolustavat aina sellaista henkilöä josta on jotain hyötyä. Eli missään nimessä tällaisesta henkilöstä ei kannata mennä kantelemaan, saa vain p**kaa niskaan. Tuo on nähty niin monta kertaa.
- Anonyymi
Kyllä JT joukossa on sellaisia, jotka toimivat väärin ja mielivaltaisesti, sen olen saanut kokea 2 eri kertaa ja törkeällä tavalla....olin molempiin syytökseen täysin viaton ja kaiken lisäksi vielä täysin tietämätön, kun alkoi syytöksiä satelee viikon sisällä molemmat.
Silloin päätin, että minusta ei tule koskaan JT kanssa kulkijaa.
Siitä huolimatta heidän uskonsa on raamatunmukainen, enkä sen vuoksi ole menettänyt uskoani Raamattuun, vaikka se oli todella lähellä.
Molemmat JT olivat olleet kymmeniä vuosia JT......ihmetyttää, eikö kaikille JT olekkaan tärkeää, se että pääpaino on sanan viemisessä eteenpäin, eikä syyttely! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä JT joukossa on sellaisia, jotka toimivat väärin ja mielivaltaisesti, sen olen saanut kokea 2 eri kertaa ja törkeällä tavalla....olin molempiin syytökseen täysin viaton ja kaiken lisäksi vielä täysin tietämätön, kun alkoi syytöksiä satelee viikon sisällä molemmat.
Siitä huolimatta heidän uskonsa on raamatunmukainen, enkä sen vuoksi ole menettänyt uskoani Raamattuun, vaikka se oli todella lähellä.
Molemmat JT olivat olleet kymmeniä vuosia JT......ihmetyttää, eikö kaikille JT olekkaan tärkeää, se että pääpaino on sanan viemisessä eteenpäin, eikä syyttely!Heidän uskonsa on raamatun mukainen?
Mitä?
Mitenkäs kun Jeesus sanoi:" älkää menkö talosta taloon" tai kun Hän sanoi Herran ehtoollisen viinistä ja leivästä:" ottakaa siitä te kaikki" ja samaa jatkoi koko kristittyjen joukko aina kun kokoontuivat yhteen.
Entäpä teokraattinen sodankäynti ( valehtelu )?
Ei asiaa Jumalan valtakuntaan/ paratiisiin.
Entäpä UM käännös? Spiritistijärjestöä käyttivät sen laatimiseen.
Ota selville tosiasioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat JT olivat olleet kymmeniä vuosia JT......ihmetyttää, eikö kaikille JT olekkaan tärkeää, se että pääpaino on sanan viemisessä eteenpäin, eikä syyttely!Heillä on vartiotorniseuran väärentämä Raamattu.
Turusen kirjasta (löytyy kirjastosta) näet kymmenisen asiantuntijalausuntoa, myös oppinut Barclayn, jonka lausunnon törkeästä väärennöksestä on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon että Barclay muka kehuisi väärennöstä.
Turusessa on dokumentoitu vartiotorni kin numero- ja sivutiedot
Onhan Turusessa myös valokopio oikeudenkäyntipöytäkirjan kohdasta, jossa lahkon raamatunkääntäjänä paikalle tullut hallintoelimen jäsen joutui tunnustamaan ettei osannut Raamatun alkukieliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän uskonsa on raamatun mukainen?
Mitä?
Mitenkäs kun Jeesus sanoi:" älkää menkö talosta taloon" tai kun Hän sanoi Herran ehtoollisen viinistä ja leivästä:" ottakaa siitä te kaikki" ja samaa jatkoi koko kristittyjen joukko aina kun kokoontuivat yhteen.
Entäpä teokraattinen sodankäynti ( valehtelu )?
Ei asiaa Jumalan valtakuntaan/ paratiisiin.
Entäpä UM käännös? Spiritistijärjestöä käyttivät sen laatimiseen.
Ota selville tosiasioita.Ei tarvitse ottaa selvää, miksi?
Koska JT kristillisyys todentuu raamatunmukaiseksi kun UM käännöstä vertaa v. 1933/38 käännökseen.
Todellakin samansisältöisiä molemmat, ole ne lukenut rinnakkain, vaikka siihen meni aikaa noin 9 kk, mutta se kannati....JT on tarkin raamatunmukainen uskonta, he toimivat kirjaimellisesti sitä noudattaen, vaikka joukossa onkin joitakin poikeavia yksilöitä, mutta heidät karsitaan tilanteen mukaan pois JT keskuudesta!
Kaiken mitä jeesus sanoi on vertauskuvallista sanomaa, mutta vertauksen tajuaa kun ymmärtää Raamattua kokonaisuutena, etenkin UT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillä on vartiotorniseuran väärentämä Raamattu.
Turusen kirjasta (löytyy kirjastosta) näet kymmenisen asiantuntijalausuntoa, myös oppinut Barclayn, jonka lausunnon törkeästä väärennöksestä on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon että Barclay muka kehuisi väärennöstä.
Turusessa on dokumentoitu vartiotorni kin numero- ja sivutiedot
Onhan Turusessa myös valokopio oikeudenkäyntipöytäkirjan kohdasta, jossa lahkon raamatunkääntäjänä paikalle tullut hallintoelimen jäsen joutui tunnustamaan ettei osannut Raamatun alkukieliä.Turunen tekee kirjassaa JT itsestää raamatunvastaisen, mutta ei missään vaiheessa JT:sta!!!
Alkukieliä.......mutta meillähän on jo käännöksi vaikka kuinka paljon....JT UM käännös on todistettavasti muitten Raamattujen sisältöisiä....jokaisesta löytyy sama usko, vain JT noudattaa Raamattun sanaa siihen mitään lisäämättä
Poikkeus On se että ovat lisäneet Jumalan nimen, joka kuuluu VT ja UT, koska se on herrealaisissa ja krekkalaisissa kirjoituksissa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse ottaa selvää, miksi?
Koska JT kristillisyys todentuu raamatunmukaiseksi kun UM käännöstä vertaa v. 1933/38 käännökseen.
Todellakin samansisältöisiä molemmat, ole ne lukenut rinnakkain, vaikka siihen meni aikaa noin 9 kk, mutta se kannati....JT on tarkin raamatunmukainen uskonta, he toimivat kirjaimellisesti sitä noudattaen, vaikka joukossa onkin joitakin poikeavia yksilöitä, mutta heidät karsitaan tilanteen mukaan pois JT keskuudesta!
Kaiken mitä jeesus sanoi on vertauskuvallista sanomaa, mutta vertauksen tajuaa kun ymmärtää Raamattua kokonaisuutena, etenkin UTEi ole samansisältöinen, niissä kohdissa jotka ovat vääntäneet oppinsa mukaisiksi.
Lukeeko teidän raamatussanne m.m. Ilm.5:10 (144.000 ):hallitsee maassa?:
Jos ei niin teillä tuo kohta on väärennös.
On osattava erottaa mikä on vertauskuvaa ja mikä ei.
Esim. Se ei ole vertauskuvaa kun Jeesus sanoi:" älkää menkö talosta taloon".
Tai saadakseen ikuisen elämän on uudestisynnyttävä.
Tai kun Hän sanoi Herran ehtoollisen leivästä ja viinistä:" ottakaa siitä te kaikki ".
Ei Hän sanonut:" paisi sitten 1900 vuoden päästä, katselkaa vain niitä kun menevät nenän alta, katselkaa, mutta älkää koskeko."
- Anonyymi
Suurin osa vanhimmista on postimies, sälekaihdin- asentajia tai viinakaupan myyjiä, joten en luottaisi heidän tietämykseen ihmisluonnosta.
He ova kastissa: puoskareita. - Anonyymi
Kiitos, että olet puollustanut totuutta ja näin ollen vapautunut hänen synnistä.
Valitettavasti ei ole yllätys, että viestintuoja saa pahimmat ravat silmilleen.
Niin se on aina ollut ja tulee olemaankin, kun Lohari on vallassa.
Olen pahoillani, että olet sen kokenut.
Oma kokemukseni on se, että JT:t pitävät joukoissa aina sen, jolla on eniten rahaa antaa heille.
Alkoholismi on ok, jos se on heidän näkökulmasta tuottoisaa.
En ole koskaan ollut JT enkä aktiivinen heidän porukoissa.
ex-sukulaiseni on heikäläisiä ja JT:t ovatkin sopiva sakki hänen kaltaiselle psykopaatille.
Olen kuullut toisaalta, että moni JT on kuoltuaan näyttänyt kauhistuneelta. Silmät ja suu auki. Eli taitaa heillekin paljastua viime hetkellä, että kuka se heidän herra on ja millaiseen tulimereen heidät johdatetaan.
Usein taas aidot kristityt nukkuvat rauhaisasti pois. Heitä on vastassa lohdullinen tulevaisuus.- Anonyymi
Tulimeri on ihmistekoista hömppää
Jumala ei ole mikään sadisti
Kun ihminen kuolee ateistina tai lahkolaisena, hän ei palaa enään koskaan maan päälle, ainoastaan ne jotka ovat kuolleet raamatunmukaisessa uskoossa....ja heitä on todella vähän....Juutalaiset ja JT, ei muita, valitettava totuus.
Kannattaa miettiä mihin porukoihin liittyy tai mielistyy!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulimeri on ihmistekoista hömppää
Jumala ei ole mikään sadisti
Kun ihminen kuolee ateistina tai lahkolaisena, hän ei palaa enään koskaan maan päälle, ainoastaan ne jotka ovat kuolleet raamatunmukaisessa uskoossa....ja heitä on todella vähän....Juutalaiset ja JT, ei muita, valitettava totuus.
Kannattaa miettiä mihin porukoihin liittyy tai mielistyy!!!!Ei Jumalan tarvitse ollakkaan sadisti. Ihminen itse omalla toiminnallaan toimittaa itsensä sinne tulimereen.
Jumala on järjestänyt vapautuksen siitä tiestä, jos saattuisi vain ihmiselle kelpaamaan pelastus.
Tulijärvi on tarkoitettu paholaiselle ja hänen joukoilleen, mutta jos ihmiset seuraavat paholaista, niin minkä Jumala sille voi.
Kaikki joutuvat tuomion ylösnousemukseen 1000 vuoden jälkeen. Siis ne jotka eivät saa ensimmäistä ylösnousemusta Jeesuksen tulemuksessa. Heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa.
Jehovan todistajat tekeytyvät toisenlaisella evankeliumillaan "apostoleiksi" sanan julistajiksi, mutta se on valkeuden enkeliksi tekeytyvän sanomaa.
2 Kor. 11: 11-13
11."Semmoiset ovat VÄÄRIÄ APOSTOLEJA, petollisia työntekijöitä, he vain TEKEYTYVÄT KRISTUKSEN APOSTOLEIKSI.
12. Eikä ihme,tekeytyyhän itse Saatanakin VALON ENKELIKSI.
13. Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun."
Kadu ja tee parannus vartiotornilahkolaisuudesta. - Anonyymi
On tulimeri Raamatussa
Katso ilm. 20:10
Sinne joutuu vartiotornikirjoittaja, vääränä profeettana em. jakeen mukaan.
5 Moos. 18:20-22 ilmoittaa väärän profeetan.
Esim. Herätkää n:o 23 v. 1968 "Esittelemme ylitsepursuavat todisteemme maailmanlopusta vuonna 1975"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924