Koettakaa kestää parhaanne mukaan, veljet ja siskot!
Suomalaiset, ajatelkaa itseänne paremmin!
Hulluksi ei ole pitkä matka kun noin paljon kärsii Ukrainan puolesta.
Ihan kuin koko kipu on teissä itsessänne ja te kannatte sen irvistäen.
Lopettakaa! Olkaa normaaleja jälleen.
Koettakaa kestää, veljet, älkää seotko Ukrainan takia!
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Maailmassa oli paljon käännekohtia, ongelmakohtia, mutta nyt on Ukraina, mutta te tietäkää, että sekoaminen ei kannata asian puolesta!
- Anonyymi
Kyllä sinunkin tajuta se tosiasia että Saksa ja erityisesti täysin Suomettuneen Scholzin muniminen Raskaan aseistuksen toimittamisesta käy kohtalokkaaksi Ukrainalle.Samoin Macron selvä Putinisti Ukrainaa vähättelevine kommen tteineen.Selvästi Putinin puudeli EU-kennelissä.Voit itsekkin joutua rintamalle ammuttavaksi.
- Anonyymi
Pappani taisteli viisi vuotta että me itse saisimme määrätä omista asioistamme ja maamme olisi itsenäinen valtio.
En hyväksy että Venäjä valitsisi suomen tai edes sitä että sieltä saneltaisiin miten toimimme.
Joku asiantuntija on sanonut että jos Venäjä voittaa sodan Ukrainaa vastaan seuraavana valloituskohteina ovat helpommin valloitettava naapurimaat jotka eivät olen NATOn jäseniä.
Putinihan on sanoivat että se ottaa takaisin ne maat jotka aikoinaan olivat tsaarivenäjän alaisuudessa. - Anonyymi
Joo. Alkuun seurasin paljon tilannetta, mutta aloin uupua. Kaipaan iloisempia asioita elämään.
Nyt on vielä perheessä yksi psykoosissa ja välttelee hoitoa, niin omakin tilanne on tosi vaikea. En pysty enää seuraamaan sotaa ja lukemaan juttuja. En katso paljoa edes otsikoita tai koronaa, apinarokkoa yms.
Tosi rankkaa on ollut pitkään. Niin yritän vain keskittyä kivoihin asioihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741