Ei taatusti mene "ryssimiseksi" , kun lähiaikoina nämä nyky-Venäjän, nämä aivojensa toiminnan pysähtymisen vuoksi vanhat ja kuoleman kielissä toimivat muinaisen Nuvostoliiton "oppien" pakkokoulutetut saadaan syrjäytetyksi.
Mitenkä paljon he muuten ikään kuin "avarakatseisina" kuvittelevat maailmasta löytyvän Venäjän ystäviä ?
Venäjällä on paljon fiksua porukkaa.... nykysysteemi pitää heitä vaan säilöttynä vankiloihin! Muutos on tulossa, koska niiltä vähän saaneilta , nyt hallitsevilta "sorvareilta" menee yli hilseen kaikki tietokoneistuminen.
....
Putin viimeisinä päivinään on innokas pitämään kursseja naapurimaille ! : ))
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008886582.html
Jospa tämän täysin ryssimiseksi menneen Ukraina - "erityis-operaation" vastapainoksi NE valittavat fiksut ! suunnittelisivat ... siis ... Kremlin uudistettu hallinto ... tulevilta kiireiltään huolimatta ! (vallanjako) ... uuden ynnä tuloksekkaan ja erinomaisen menestyksen ja maailman mainetta saavuttavan sekä historian kirjoihin jäävän Venäjän valtion viimeisen henkäyksen ja Neuvosto-/ Venäjänkomm. likaiseen / törkyiseen historian .... Erityisoperaation:
Karjalan PALAUTUKSEN !
Karjalan Palautus = erityisoperaatio
Anonyymi
2
1027
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän aloittajan mallin mukaisesti Suomi24:n "erikoisoperaatio" rajoittune aloitusten tehtailuun...
- Anonyymi
Pitäisiköhän Suomen ottaa Venäjästä mallia ja järjestää Helsingissä kansanäänestys Karjalan tasavallan Suomeen liittämisestä, ja sen perusteella todeta liittyminen päätetyksi - vaikka alue rajoineen ei vielä Suomen hallussa olekaan?
Yhdessä - ikuisesti!
'Вместе - навсегда!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009107218.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329