Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi Putin toistaa kommunistista saarnaa

Anonyymi

ja on kuitenkin itse natsi ? Tätä ihmettelen että selvästi olette natsipuolue !

75

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei me olla . ollaan vaan putlerin nuorisojärjestö Hitler jugensin porukaa

    • Kommunisti = punanatsi! Molotov - Ribbentrop sopimus tuokin todisti!

      • Anonyymi

        Suomessa lähinnä Putinia on nuo Orpon kokoomuskommarit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa lähinnä Putinia on nuo Orpon kokoomuskommarit

        Mene hoitoon, päässäsi ei ole kuin kaikua!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mene hoitoon, päässäsi ei ole kuin kaikua!

        Moni taitaa ihmetellä että miksi sinä et ole päässyt hoitoon? Sinulla tuo kaiku kyllä toimii omassa sairaudessasi.
        Suomessa kokoomuskommarit on politiikaltaan melko lähellä Putinin johtamaa politiikka, jossa ei ajatuksena kansan ja maan etu. Vai tuleeko mieleesi joku missä Kokoomus olisi saanut jotain hyvää aikaan Suomelle ja suomalaisille. Uskallan väittää ettei tule.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mene hoitoon, päässäsi ei ole kuin kaikua!

        Kerro tarkemmin ajatuksistasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin ajatuksistasi.

        Voit lukea niistä näissä keskusteluissa ja alkaa selvitä sinullekin miten asioihin kannattaa suhtautua!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Voit lukea niistä näissä keskusteluissa ja alkaa selvitä sinullekin miten asioihin kannattaa suhtautua!

        No ainakin se vähä mitä sinun kirjoituksia lukenut niin helppo suhtautua sinun ajatuksiin tietyllä tavalla. Eli et ole ihan järjissäsi. Demareiden palstalla näyt suoltavan 24/7pelkää samaa kokoomuskommari soopaa. Uskoisin että olet Putinin palkkaama Pietarin trolli. Tai sitten olet oikeasti hullu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin se vähä mitä sinun kirjoituksia lukenut niin helppo suhtautua sinun ajatuksiin tietyllä tavalla. Eli et ole ihan järjissäsi. Demareiden palstalla näyt suoltavan 24/7pelkää samaa kokoomuskommari soopaa. Uskoisin että olet Putinin palkkaama Pietarin trolli. Tai sitten olet oikeasti hullu.

        t siis osaa sanoa muta kuin, minä olen eri mieltä kuin sinä. Et osaa perustella muutoin kuin uittamalla tyypillista komupravdaa joukkoon, jolle et kykene mitään faktista todistetta tuomaan. Olet itse Moskovan trolli tuosta tekstistäsi päätellen, sinulla ei ole pientäkään omaa ajatusta vaan Moskovan kirjekurssien opit ovat saastuttaneet sinun pääsi eikä enää ole edes toivoa koska se ainoa harmaa solu päässäsi on jo surkastunut!

        Ei ole kokoomuskommareita, tuo on komupösilöiden toiveuni etkä kykene moista ilmiötä millään muotoa perustelemaan mutta sinun komupösilyytesi todiste on se mitä kirjoitit!

        Kerro mitä soopaa olen kirjoittanut ja miten sinun mielestäsi asia pitäisi nähdä! Tuo nyut ensin pitää tuoda esiin ja vasta sitten alkaa syyttelemään kun oikeasti tiedät mistä syytät!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        t siis osaa sanoa muta kuin, minä olen eri mieltä kuin sinä. Et osaa perustella muutoin kuin uittamalla tyypillista komupravdaa joukkoon, jolle et kykene mitään faktista todistetta tuomaan. Olet itse Moskovan trolli tuosta tekstistäsi päätellen, sinulla ei ole pientäkään omaa ajatusta vaan Moskovan kirjekurssien opit ovat saastuttaneet sinun pääsi eikä enää ole edes toivoa koska se ainoa harmaa solu päässäsi on jo surkastunut!

        Ei ole kokoomuskommareita, tuo on komupösilöiden toiveuni etkä kykene moista ilmiötä millään muotoa perustelemaan mutta sinun komupösilyytesi todiste on se mitä kirjoitit!

        Kerro mitä soopaa olen kirjoittanut ja miten sinun mielestäsi asia pitäisi nähdä! Tuo nyut ensin pitää tuoda esiin ja vasta sitten alkaa syyttelemään kun oikeasti tiedät mistä syytät!

        Miksi muuten käytännössä kaikki on eri mieltä kun sinä. Yritä Kokoomuspalstalla jos joku kokoomuskommari olisi samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten käytännössä kaikki on eri mieltä kun sinä. Yritä Kokoomuspalstalla jos joku kokoomuskommari olisi samaa mieltä.

        Kun toit ajatuksen esiin niin kerro mistä asiasta esim olet kanssani eri mieltä ja mikä on sinun mielipiteesi siitnä asiassa ja millä perusteella olet siihen tulokseen tullut!

        Valitse vapaasti yksi tai kaksi asiaa niin saat rauhassa miettiä perustelujasi! Kai sinulla jotain perusteita on olla erimieltä? Kun kerrot niin minä tuon esiin miksi minä näen asian ehkä toisin!,

        Kun tuossa vastaamassasi kirjoitin: "Kerro mitä soopaa olen kirjoittanut ja miten sinun mielestäsi asia pitäisi nähdä! Tuo nyt ensin pitää tuoda esiin ja vasta sitten alkaa syyttelemään kun oikeasti tiedät mistä syytät!" Niin en nähnyt mitään kannanottoa tuohon oleelliseen asiaan jonka esitin! Tyhmäkö olet vai vaan saamaton?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kun toit ajatuksen esiin niin kerro mistä asiasta esim olet kanssani eri mieltä ja mikä on sinun mielipiteesi siitnä asiassa ja millä perusteella olet siihen tulokseen tullut!

        Valitse vapaasti yksi tai kaksi asiaa niin saat rauhassa miettiä perustelujasi! Kai sinulla jotain perusteita on olla erimieltä? Kun kerrot niin minä tuon esiin miksi minä näen asian ehkä toisin!,

        Kun tuossa vastaamassasi kirjoitin: "Kerro mitä soopaa olen kirjoittanut ja miten sinun mielestäsi asia pitäisi nähdä! Tuo nyt ensin pitää tuoda esiin ja vasta sitten alkaa syyttelemään kun oikeasti tiedät mistä syytät!" Niin en nähnyt mitään kannanottoa tuohon oleelliseen asiaan jonka esitin! Tyhmäkö olet vai vaan saamaton?

        Taisin kysyä että miksi et yritä tarinoitasi Kokoomus ketjussa, kun Kokoomukommareita ihailet? Saisitko siellä myötätuntoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisin kysyä että miksi et yritä tarinoitasi Kokoomus ketjussa, kun Kokoomukommareita ihailet? Saisitko siellä myötätuntoa?

        En ole satusetä kuten sinä Lyyli, mainitsemassasi paikassa jo tiedetään miten pitää menetellä mutta täällä näyttää olevan ISOA pulaa tietämisestä, sinullakin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En ole satusetä kuten sinä Lyyli, mainitsemassasi paikassa jo tiedetään miten pitää menetellä mutta täällä näyttää olevan ISOA pulaa tietämisestä, sinullakin!

        No laita pieni setti ajatuksiasi Kokoomus palstalle, niin katsotaan millaiset kehut saat. Tainnut tulla turpaan jo siellä täällä riittävästi ettei rahkeet riitä enää enempää tyrmäykseen.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En ole satusetä kuten sinä Lyyli, mainitsemassasi paikassa jo tiedetään miten pitää menetellä mutta täällä näyttää olevan ISOA pulaa tietämisestä, sinullakin!

        No miten on.

        "No laita pieni setti ajatuksiasi Kokoomus palstalle, niin katsotaan millaiset kehut saat. Tainnut tulla turpaan jo siellä täällä riittävästi ettei rahkeet riitä enää enempää tyrmäykseen."

        Eikö riitä rahkeet?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En ole satusetä kuten sinä Lyyli, mainitsemassasi paikassa jo tiedetään miten pitää menetellä mutta täällä näyttää olevan ISOA pulaa tietämisestä, sinullakin!

        Sinä väität.
        Sinä todistat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä väität.
        Sinä todistat.

        Sinä Lyyli esitit "Taisin kysyä että miksi et yritä tarinoitasi Kokoomus ketjussa, kun Kokoomukommareita ihailet? "

        Kokoomuksen parissa kyllä tiedetään ja sinäkin sen tiedät, miten taloutta pitää hoitaa. Sosialisti piireissähän talouden hoito on aina ollut pehvallaan.

        Toiseksi väitteesi Kokoomuskommareista on mielipuolen unelmaa ja niin kauan kuin moista jatkat ilman, että kykenet sen perusteellisesti perustelemaan, kuten minä ay mafian niin kaikki mitä kirjoitat on roskis tavaraa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä Lyyli esitit "Taisin kysyä että miksi et yritä tarinoitasi Kokoomus ketjussa, kun Kokoomukommareita ihailet? "

        Kokoomuksen parissa kyllä tiedetään ja sinäkin sen tiedät, miten taloutta pitää hoitaa. Sosialisti piireissähän talouden hoito on aina ollut pehvallaan.

        Toiseksi väitteesi Kokoomuskommareista on mielipuolen unelmaa ja niin kauan kuin moista jatkat ilman, että kykenet sen perusteellisesti perustelemaan, kuten minä ay mafian niin kaikki mitä kirjoitat on roskis tavaraa!

        "Kokoomuksen parissa kyllä tiedetään ja sinäkin sen tiedät, miten taloutta pitää hoitaa. Sosialisti piireissähän talouden hoito on aina ollut pehvallaan."

        No miksi Kokoomus aina hallituksissa ollessaan hoitaa niin että työttömyys ja valtionvelka kasvaa, kuten myös leipäjonot?

        "Sosialisti piireissähän"

        Kerro tuosta lisää? Miten tuo liittyy esimerkiksi Suomeen? Ja nyt ole tarkkana, ettet lisää nolaa itseäsi. Kokoomuskommarit kaikki tietää, mutta kerro sinä omat ajatuksesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kokoomuksen parissa kyllä tiedetään ja sinäkin sen tiedät, miten taloutta pitää hoitaa. Sosialisti piireissähän talouden hoito on aina ollut pehvallaan."

        No miksi Kokoomus aina hallituksissa ollessaan hoitaa niin että työttömyys ja valtionvelka kasvaa, kuten myös leipäjonot?

        "Sosialisti piireissähän"

        Kerro tuosta lisää? Miten tuo liittyy esimerkiksi Suomeen? Ja nyt ole tarkkana, ettet lisää nolaa itseäsi. Kokoomuskommarit kaikki tietää, mutta kerro sinä omat ajatuksesi.

        Olen vastannut noihin jo monesti joten lue historiasta!

        Yritä päästä eteenpäin jos vaan pääsi sen kestää!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen vastannut noihin jo monesti joten lue historiasta!

        Yritä päästä eteenpäin jos vaan pääsi sen kestää!

        "Olen vastannut noihin jo monesti joten lue historiasta!"

        Historiasi joku poistanut. Niin voitko kerrata tai antaa mahdollisen linkin.

        "Yritä päästä eteenpäin jos vaan pääsi sen kestää!"

        Mitähän tuolla tarkoitat? Oliko paha kysymys?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen vastannut noihin jo monesti joten lue historiasta!"

        Historiasi joku poistanut. Niin voitko kerrata tai antaa mahdollisen linkin.

        "Yritä päästä eteenpäin jos vaan pääsi sen kestää!"

        Mitähän tuolla tarkoitat? Oliko paha kysymys?

        En ole poistanut mitään! Listauksen ehkä mutta muutoin kaikki on kun vaan haette!

        Tuo pääsi kestävyys on hyvä kysymys, se kun näyttää pettävän reaalimaailman kohdalla, kun se ei vastaakaan sitä sosialismihypeä, jota pidät päässäsi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En ole poistanut mitään! Listauksen ehkä mutta muutoin kaikki on kun vaan haette!

        Tuo pääsi kestävyys on hyvä kysymys, se kun näyttää pettävän reaalimaailman kohdalla, kun se ei vastaakaan sitä sosialismihypeä, jota pidät päässäsi!

        Mikset vastaa oikeasti mitä kysytään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset vastaa oikeasti mitä kysytään?

        Vastaan aina sopivalla tavalla ja sopivuus on riippuvainen siitä mitä ja miten kysytään. Vallan tyhmiin oln päättänyt olla vastamatta ja minä päätän sen tyhmyyden asteen itse!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En ole poistanut mitään! Listauksen ehkä mutta muutoin kaikki on kun vaan haette!

        Tuo pääsi kestävyys on hyvä kysymys, se kun näyttää pettävän reaalimaailman kohdalla, kun se ei vastaakaan sitä sosialismihypeä, jota pidät päässäsi!

        "Listauksen ehkä mutta muutoin kaikki on kun vaan haette!"

        No kerros tarkemmin mistä?

        Sinä väität. Sinä todistat.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Vastaan aina sopivalla tavalla ja sopivuus on riippuvainen siitä mitä ja miten kysytään. Vallan tyhmiin oln päättänyt olla vastamatta ja minä päätän sen tyhmyyden asteen itse!

        "minä päätän sen tyhmyyden asteen itse!"

        Toi on hauska sinulta. No toki kaikki muutkin päättäneet sinun tyhmyyden asteen, tai siis muut todenneet sinun tyhmyyden asteen, Ja se on järkyttävällä tasolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Listauksen ehkä mutta muutoin kaikki on kun vaan haette!"

        No kerros tarkemmin mistä?

        Sinä väität. Sinä todistat.

        S24 Extyökkärin kirjoittamista kommenteista viimeisen vuoden ajalta.

        Koska sinulle Lyyli vastasin, niin miksi et lue keskusteluja vaan jankutat samaa? Lyylinähän sinä vastaat kaikkien Lyylien kanssa Lyyli tyyliin kaikesta Lyylin kirjoitamasta!

        Tietysti jos fiksu olet niin rekisteröidyt, jolloin vastaukset tulevat linkkeinä sinun kommentteihisi! On omaa tymyyttäsi jos et rekisteröidy ja saa linkkejä vastauksiin, joita sinulle kirjoitan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "minä päätän sen tyhmyyden asteen itse!"

        Toi on hauska sinulta. No toki kaikki muutkin päättäneet sinun tyhmyyden asteen, tai siis muut todenneet sinun tyhmyyden asteen, Ja se on järkyttävällä tasolla.

        Juuri noin, tuossa aiemmin sain 15 linkkiä mutta vain 3:n vastasin koska muut olivat tasoa joihin en enää vastaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Juuri noin, tuossa aiemmin sain 15 linkkiä mutta vain 3:n vastasin koska muut olivat tasoa joihin en enää vastaa!

        Mikset sano suoraan ettet pysty järkevästi vastaamaan. Etkä huutosi vastaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sano suoraan ettet pysty järkevästi vastaamaan. Etkä huutosi vastaamaan.

        Kun kysyt järkevästi niin vastaan järkevästi, toinen juttu on ymmärrätkä järkevää vastausta.

        Lyyli huutohan on perin harvoin järkevää, ei ole järkevää sanoa hulluksi jos ei perustele, ei ole järkevää syyttää vanhempiani sisaruksiksi ellei ole todisteita saatikka simpansseiksi, koska siitäkään tuskin todisteita löytyy.

        Lyylikin on saatava oppimaan järkevän kirjoittamisen alkeet, joita se ei ole vielä ainakaan löytänyt! Toivossa on kuitenkin hyvä elää kuten lapamato aikoinaan asian ilmaisi, taitaa olla sukua Lyyli parvelle!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kun kysyt järkevästi niin vastaan järkevästi, toinen juttu on ymmärrätkä järkevää vastausta.

        Lyyli huutohan on perin harvoin järkevää, ei ole järkevää sanoa hulluksi jos ei perustele, ei ole järkevää syyttää vanhempiani sisaruksiksi ellei ole todisteita saatikka simpansseiksi, koska siitäkään tuskin todisteita löytyy.

        Lyylikin on saatava oppimaan järkevän kirjoittamisen alkeet, joita se ei ole vielä ainakaan löytänyt! Toivossa on kuitenkin hyvä elää kuten lapamato aikoinaan asian ilmaisi, taitaa olla sukua Lyyli parvelle!

        Sen mitä olen seurannut niin et ole missään järkevän ihmisen maineessa. Miksiköhän?

        Eikö tuolla aikaisemmin kysytty ihan järkevästi ja selvästi? Miksi mielestäsi ei kysytty järkevästi? Oliko syy ettet pysty vastaamaan niin kuten jostain ihmeen syystä ajattelet? Siis toisin kun kaikki muut.

        Mitä hyvää Kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi sinun mielestä. Sehän kaikki tiedetään että niiden hallitusten aikana missä Kokoomus ollut mukana valtionvelka ja työttömyys kasvanut eniten. Sipilä/Orpo hallitus vielä veti huiput Kelan jonojoen ja leipäjonojen kasvussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen mitä olen seurannut niin et ole missään järkevän ihmisen maineessa. Miksiköhän?

        Eikö tuolla aikaisemmin kysytty ihan järkevästi ja selvästi? Miksi mielestäsi ei kysytty järkevästi? Oliko syy ettet pysty vastaamaan niin kuten jostain ihmeen syystä ajattelet? Siis toisin kun kaikki muut.

        Mitä hyvää Kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi sinun mielestä. Sehän kaikki tiedetään että niiden hallitusten aikana missä Kokoomus ollut mukana valtionvelka ja työttömyys kasvanut eniten. Sipilä/Orpo hallitus vielä veti huiput Kelan jonojoen ja leipäjonojen kasvussa.

        Olen Kokoomus kysymykseesi vastannut useita kertoja, katso niistä. Kuten kirjoitin valitsen itse sen miten vastaan ja on sinun asiasi ymmärtää mitä siinä sanotaan! Jos et ymmärrä niin älä kysy sitä vanhaa uudelleen, vaan kysy siitä vastauksestani!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen Kokoomus kysymykseesi vastannut useita kertoja, katso niistä. Kuten kirjoitin valitsen itse sen miten vastaan ja on sinun asiasi ymmärtää mitä siinä sanotaan! Jos et ymmärrä niin älä kysy sitä vanhaa uudelleen, vaan kysy siitä vastauksestani!

        No mitähän ole vastannut ja koska? Onko aihe arka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitähän ole vastannut ja koska? Onko aihe arka?

        Lue vanhoista, siellä ne ovat ja juuri sinulle Lyyli vastattuja. Jos et kykene keskustelemaan, niin älä ihmeessä tule tänne, vaan mene sängyn alle piiloon.

        Kun esiinnyt Lyylinä niin vastaat koko Lyyli parven asioista! Pidä huoli jottei mene ohi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Lue vanhoista, siellä ne ovat ja juuri sinulle Lyyli vastattuja. Jos et kykene keskustelemaan, niin älä ihmeessä tule tänne, vaan mene sängyn alle piiloon.

        Kun esiinnyt Lyylinä niin vastaat koko Lyyli parven asioista! Pidä huoli jottei mene ohi!

        Miksi kiertelet. Mutta jos et pysty keskustelemaan, niin olkoon. Ainakin toit julki tyhmyytesi ja tyhjät väitteesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiertelet. Mutta jos et pysty keskustelemaan, niin olkoon. Ainakin toit julki tyhmyytesi ja tyhjät väitteesi.

        En kiertele vaan kirjoitan suoraan, olen kysymykseesi vastannut useita kertoja! Jos muistisi pettää mene jonnekin saamaan apua. Lyyli on moista kysynyt toistuvasti mutta kun olen muutaman kerran vastannut niin se riittää. Sinähän nikistäsi päätellen olet Lyyli, joten asia on sinulle jo perin tuttu.

        Lyylin kanssa ei voi keskustella, kuten huomaat. Eikä teistä monestakaan ole rekisteröityä nikkiä käyttämään, koska ette edes itse usko itseenne näköjään!

        Minä näen aina onko vastattu joskin nykyisin väliin ylläpito on teidän saastojanne jo siirtänyt roskiin ja vain linkit ovat jääneet.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En kiertele vaan kirjoitan suoraan, olen kysymykseesi vastannut useita kertoja! Jos muistisi pettää mene jonnekin saamaan apua. Lyyli on moista kysynyt toistuvasti mutta kun olen muutaman kerran vastannut niin se riittää. Sinähän nikistäsi päätellen olet Lyyli, joten asia on sinulle jo perin tuttu.

        Lyylin kanssa ei voi keskustella, kuten huomaat. Eikä teistä monestakaan ole rekisteröityä nikkiä käyttämään, koska ette edes itse usko itseenne näköjään!

        Minä näen aina onko vastattu joskin nykyisin väliin ylläpito on teidän saastojanne jo siirtänyt roskiin ja vain linkit ovat jääneet.

        Jauhat jaskaa päivästä toiseen ja tunnista toiseen jatkuvasti. Ja kun jotain asiallisesti kysytään niin vastaat että vastasin ehkä jo pari vuotta sitten. Mikä tuossa on noin vaikeaa sinulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jauhat jaskaa päivästä toiseen ja tunnista toiseen jatkuvasti. Ja kun jotain asiallisesti kysytään niin vastaat että vastasin ehkä jo pari vuotta sitten. Mikä tuossa on noin vaikeaa sinulle?

        Et sitten löytänyt esimerkkiä jaskasta? Olemmeko me kaikki sinun päiväuniesi armoilla?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et sitten löytänyt esimerkkiä jaskasta? Olemmeko me kaikki sinun päiväuniesi armoilla?

        Mikset esimerkiksi vastaa mitä hyvää Kokoomus on saanut aikaan Suomelle ja suomalaisille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset esimerkiksi vastaa mitä hyvää Kokoomus on saanut aikaan Suomelle ja suomalaisille?

        Olen vastannut tuohon sinulle Lyyli jon moneen kertaan joten katso historiastasi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen vastannut tuohon sinulle Lyyli jon moneen kertaan joten katso historiastasi!

        Siis rahkeesi ei riitä. Tai siis et pysty esittämään mitään hyvää Kokoomuksesta ja sen teoista suomalaisille ja Suomelle. Jos pystyisit, niin kertoisit ne vartin välein. No hauskaahan tässä sinun kustannuksella pidetään.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen vastannut tuohon sinulle Lyyli jon moneen kertaan joten katso historiastasi!

        "Olen vastannut tuohon sinulle Lyyli jon moneen kertaan joten katso historiastasi!"

        Laita näkyviin tai häpeä lopullisesti? Jos jossain näkyvissä, niin et kai häpeä esittää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis rahkeesi ei riitä. Tai siis et pysty esittämään mitään hyvää Kokoomuksesta ja sen teoista suomalaisille ja Suomelle. Jos pystyisit, niin kertoisit ne vartin välein. No hauskaahan tässä sinun kustannuksella pidetään.

        Kyllä se sielä lukee!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen vastannut tuohon sinulle Lyyli jon moneen kertaan joten katso historiastasi!"

        Laita näkyviin tai häpeä lopullisesti? Jos jossain näkyvissä, niin et kai häpeä esittää?

        Se on siellä kun haet, tai muistat mitä olen sinulle Lyyli vastannut!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Se on siellä kun haet, tai muistat mitä olen sinulle Lyyli vastannut!

        No minä vastaan. Mikään muu puolue Suomessa ei ole saanut työttömyyttä ja valtionvelkaa kasvamaan niin paljon kun Kokoomus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minä vastaan. Mikään muu puolue Suomessa ei ole saanut työttömyyttä ja valtionvelkaa kasvamaan niin paljon kun Kokoomus.

        Työttömyys = ay mafia!

        Yritysmaailmahan työllistää aina sen määrän mitä tuotantoon tarvitaan. Eli oikeisto ja yritykset tekevät mahdollisuuksiensa mukaan mutta ay mafia jarruttaa!

        Valtionvelka = liikaa menoja tuloihin vetrrattuna. Se on vasuri joka vaatii maksamaan ansaitsematonta apurahaa suurelle joukolle, suuremmalle mihin edellisen kappaleen tuottava puoli kykenee niissä olosuhteissa joita vasurit ay mafiansa säestämänä vaativat!

        Korjaus tulisi siitä, jos ay mafia ja vasemmisto ottaisivat vastuun siitä mitä vaativat ja antaisivat yritysten, jotka kaiken aikaansaavat, päättää enemmän asioista jolloin työtäkin löytyisi lisää.

        Helppo homma jos pää kestää ajatella!


    • Anonyymi

      Kaksi seikkaa.
      Ensimmäinen: Venäjä on porvarillinen valtio uskonnollisuuden apuun luottavana.
      Toiseksi: Ukrainan on porvarillinen valtio hieman erilaiseen Jeesukseen luottavana kuin Ukraina.
      Molemmat valtiot ovat virallisesti luopuneet sosialismista ja marxilaisuudesta. Putin ja Zelenskyi etunenässä.

    • Anonyymi

      Miksi Putin toistaa kommunistista saarnaa ja on itsekin natsi!!!!!!
      Putin on sanoutunut irti marxilaisuudesta, joten hän ei voi olla marxilainen. Putinin tärkeimmät aateveljet ovat upporikkaita oligarkkeja.
      Ukrainassa Zelenskyi luottaa kotimaisiin ja ulkomaisiin oligarkkeihin.

      • Anonyymi

        Putin haikailee NL:n aikoja takaisin. On antanut ymmärtää ihailevansa Stalinia.
        Joten, ei vanha KGB mies mihinkään entisistä aatteistaan pääse. Katkeruus kommunismin häviöstä on niin suuri, että vihoittelu länttä vastaan jatkuu yhä vieläkin.
        Venäjällähän ei vieläkään ole käyty läpi Stalinismin joukkomurhia ja vankileirejä, vaan kaikki on liitetty häivyttää unholaan.


    • Anonyymi

      Kommunistithan ovat itsekin fasisteja. Punaisia fasisteja tarkemmin sanoen. Siis natseihin verrattavia itsekin. Kaikki ääriliikkeet oikeastaan ovat.

    • Anonyymi

      Putinin Venäjä on terroristinen maa ja Putin on Hitleriin verratta hirviömäinen natsi, joka tapattaa viattomia ihmisiä pönkittääkseen omaa hulluuteen asti menevää vallanhimoaan.
      Valitettavasti on meidän naapurinamme pimennossa pidettyjen venäläisten takapajula, josta pakenee sivistyneet venäläiset ulkomaille.

    • Anonyymi

      https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tepposyvril/pride-norjassa-tapahtunut-ammuskelu/
      Putin saarnaa kristillistä raamattua hylkiessään seksuaalisesti toisenlaisia. Hän edustaa asiassa suomalaista ja maailmallista äärioikeiston propagandaa. Suuret joukot demokraattisia porvareita vastoin raamattua hyväksyvät ihmiset sellaisena kuin ovat.
      Linkissä erottuu uusnatsiset kommentoijat selvästi Putinin kannattajiksi, Räsäsen homovihan kannalle.
      Putin vihaa marxilaisuutta. Hänen pääideologinsa on kristillinen Moskovan patriarkka.

      • Anonyymi

        Fasistijohtaja Vladimir Putin on Neuvostoliiton kommunismidiktatuurin kasvatti, joka käyttää uskontoa keppihevosena omalle sotaisalle imperialismilleen yhtälailla kuin Gorin hengellisen koulun ja Tbilisin pappissemimaarin käynyt Josif Stalin käytti sitä vuosina 1941-1945 kun kansa piti saada totaalisen puolustuksen taakse.

        Tässä on yhden venäläisen ortodoksipapin tarina hänen kamppailustaan Kremlin fasistihallintoa ja sitä tukevaa Venäjän ortodoksikirkkoa vastaan.

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008901620.html

        Kummasti vaan suomalaisilla kommunismidiktatuurin puuhastelijoilla näyttää riittävän sympatiaa Venäjän fasismidiktatuurin hyökkäyssodalle Ukrainaa ja sen kansaa vastaan, vaikka SKP on puolueena sen tuominnutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fasistijohtaja Vladimir Putin on Neuvostoliiton kommunismidiktatuurin kasvatti, joka käyttää uskontoa keppihevosena omalle sotaisalle imperialismilleen yhtälailla kuin Gorin hengellisen koulun ja Tbilisin pappissemimaarin käynyt Josif Stalin käytti sitä vuosina 1941-1945 kun kansa piti saada totaalisen puolustuksen taakse.

        Tässä on yhden venäläisen ortodoksipapin tarina hänen kamppailustaan Kremlin fasistihallintoa ja sitä tukevaa Venäjän ortodoksikirkkoa vastaan.

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008901620.html

        Kummasti vaan suomalaisilla kommunismidiktatuurin puuhastelijoilla näyttää riittävän sympatiaa Venäjän fasismidiktatuurin hyökkäyssodalle Ukrainaa ja sen kansaa vastaan, vaikka SKP on puolueena sen tuominnutkin.

        Suomen kommunistit tekevät kaikkensa järjettömän sodan lakkauttamiseksi.
        He myös auttavat sotapakolaisia toisin kuin eräät porvariryhmät hylkivät niitä.


    • Anonyymi

      Kristillisyys on putinista kaukana.
      Hirviö se mies on. Vertailukohdat löytyvät Stalinista ja Hitleristä.

    • Anonyymi

      Putin tuottaa porvarillista kristillisyyteen perustuvaa sodan oikeutuksen oppia. Samalla tavalla muiden maiden kristityt toimivat. Jeesus raahataan sotiin mukaan.
      Jopa rauhanomainen porvari on lähempänä marxilaisuutta kuin Putin. Demokraattinen porvari osaa olla sorrettujenkin puolesta. Putin kytkeytyy pelkästään raamatun julmimpiin teeseihin.

    • Anonyymi

      "Kummasti vaan suomalaisilla kommunismidiktatuurin puuhastelijoilla näyttää riittävän sympatiaa Venäjän fasismidiktatuurin hyökkäyssodalle Ukrainaa ja sen kansaa vastaan, vaikka SKP on puolueena sen tuominnutkin."

      Omituisesti suomalainen kapitalistidiktatuurin heppu on rakastunut äärioikeistolaiseen Putiniin. Toimiihan Putin kyllä kuten kunnon rahaporvari toimii mutta sittenkin. Taitaa molempien yhteinen harrastus olla itärajan takaiset alueet.

    • Anonyymi

      Fasistidiktaattori Vladimir Putin on joukkomurhaaja, mutta kummasti vaan on Gennadi Zjuganovin kommunistien kovassa suosiossa, ja täkäläiset kommunismidiktatuurin puuhastelijatkin puolustelevat kilvan tuon fasistidiktaattorin rikoksia, vaatien vieläpä Ukrainan kansaa riisumaan aseensa, jotta tuo Neuvostoliiton kommunismidiktatuurissa diktatuurioppinsa omaksunut hanttapulijohtaja voisi vapaasti toteuttaa imperialistista Suur-Venäjä -suunnitelmaansa.


      Miksi SKP kieltäytyy edelleen tuomitsemasta toveripuolueensa kanssarikollisuutta Putinin fasistihallinnon imperialistiseen hyökkäyssotaan Ukrainaa ja sen kansaa vastaan?

      Hakanenenkin on poistanut Tiedonantajan verkkosivulle maaliskuussa 2022 kirjoittamansa varsin ansiokkaan kritiikin Venäjän federaatio kommunistisen puolueen kanssarikollisuudesta. Tuli Moskovasta toveriukaasi ja silloin lurahti Yrjölle huonot housuun. Ilmanko on SKP:n poliittinen kannatus Suomen kansan keskuudessa soikea nolla(0), mikä taas on meidän tervejärkisten mielestä oikein mukava asia.

    • Anonyymi

      miten sun reaalikoe menikään lukiossa?

      natsit ovat saksalaiset ja suomalaiset

      • Anonyymi

        suomi yritti olla kommunisti mutta vaasa kaatoi punaiset


      • Anonyymi

        "natsit ovat saksalaiset ja suomalaiset"

        Lauseesi todistaa: reputit historiassa.


    • Anonyymi

      Putin toistaa kreikkalais-katolista uskonnollista maailmankatsomusta. Sieltäkin viheliäisempiä oppeja vedoten Jeesukseen. Aloitus väärentää todellisuutta.
      Putin kieltäytyy sanomasta sanaakaan marxilaisuuden puolesta.

      • Anonyymi

        NKP toisteli aikoinaan Marxilaisia teesejä ja valtio oli läpeensä militaristinen, fasistinen ja imperilaistinen, sama kuin nytkin. Missään kommunistisessa yhteiskunnassa ei toistella enään Marxin oppilauseita.


    • Anonyymi

      Venäjän johtoon ei pääse kuin roska sakki joka osaa vain muutamia lauseita ja valehdella ja väittää että ovat aina oikeassa.

    • Anonyymi

      Venäjän johdossa asuu ilmiselvät uskonnolliset porvarit. Ukrainan sota on porvarien keskinäinen sota. Papit esiintyvät valtiollisissa tilaisuuksissa samalla tavalla kuin Suomessakin.

    • Anonyymi

      Muudan kommunismidiktatuurin puuhastelija Partacus myönsi 18. joulukuuta 2019 "Mitä fasismi tarkoittaa nykyajassa" -aloituksen kommentissaan Venäjän olevan "kiistatta fasistinen, militaristinen ja imperialistinen valtio", mikä on tietysti täysin totta, ja kun se on käynyt hyökkäyssotaa Ukrainaa ja sen kansaa vastaan vuodesta 2014 lähtien, niin ukrainalaiset käyvät nyt siis fasisminvastaista taistelua itsenäisyydestään ja vapaudestaan.

      Me vankkumatta monipuoluedemokratiaa kannattavat annamme täyden tukemme Ukrainan itsenäisyydelle ja suvereeniudelle tunnustettuine rajoineen, ml. Krim ja Itä-Ukrainan Donetsk-Luhanskin alueet, joita Venäjän fasismidiktatuuri väliaikaisesti miehittää.

      Se tässä on eriskummallista että SKP ei ole halunnut tuomita lainkaan Gennadi Zjuganovin johtamaa Venäjän federaation kommunistista puoluetta, toveripuoluettaan, joka tukee Venäjän fasistihallinnon imperialistista sotaa Ukrainassa.
      Mistäköhän tälläinen SKP:n kiero vellipersemeininki oikein johtuu, kommunismidiktatuurin puuhastelijat?

    • Anonyymi

      Putin onnistuu yhdistämään itsessään Stalinin ja Hitlerin huonot puolet. Tosin nämä kaverukset tuskin kuitenkaan uskoivat omia valheitaan itse.

    • Anonyymi

      Kokoomuslaisesti ajatteleva Putin tuskin ajattelee marxilaisesti. Aloitus saa kertoa esimerkin. Putin on todellisuudessa normaali sotaporvari.

      • Anonyymi

        Leniniläisesti hän ainakin ajattelee, kun kokeilee pistimellä pehmeät ja kovat kohdat. Ko. viisauden vuoksi Putinilla ja komuilla on yhteinen palvonnan kohde: Lenin-patsaat.


      • Anonyymi

        Venäjän fasistijohtajan Vladimir Putinin imperialistista sotapolitiikka Ukrainassa tukee marxilais-leniniläinen Venäjän federaation kommunistinen puolue.

        Suomen kommunistinen puolue ei ole moittinut sanallakaan venäläistä toveripuoluettaan sen osallisuudesta hyökkäyssotarikokseen Ukrainaa ja sen työtätekevää kansaa vastaan.

        Haluatko sinä nimimerkki Partacus tehdä tuon tuomitsemisen nyt vai jatkatko sinä samanlaisena vellihousuna kuin muutkin suomalaiset kommunistit?


    • Anonyymi

      Aloitus on porvarien valhepropagandaa.
      Ukrainan sota on porvarien välinen pienoismaailmansota.

      • Anonyymi

        Tosiasiassa käynnissä on Ukrainan kansan fasisminvastainen taistelu sen kotimaahan ja koteihin hyökkäävää Venäjän fasismidiktatuuria ja sitä tukevaa SKP:n toveripuoluetta, Venäjän federaation kommunistista puoluetta vastaan.

        SKP:n kannanotto 24. helmikuuta 2022, otsikolla:

        "Putinin lopetettava sota".
        -
        "Venäjän kokema sotilaallinen uhka ei kuitenkaan missään tapauksessa oikeuta tätä hyökkäystä, vaan vastuun kantavat Putin ja hänen tukijansa."

        Joko sinä kommunismidiktatuurin puuhastelija Partacus haluat nyt tuomita Venäjän federaation kommunistisen puolueen kanssarikollisuudestaan Putinin fasistihallinnon imperialistisen hyökkäyssodan vankkumattomana tukijana?


    • Kapitalistidiktatuurin tukipojalle.
      Ukrainan sodan osapuolet; Ukraina, Venäjä, nato ja EU ovat porvarillisia tahoja.
      Yritätte poloiset kömpelöillä valheilla aloituksessa pestä porvareiden syyllisyys joukkotuhontaan.
      Lopettakaa tappaminen ja alkakaa elää ihmisiksi. Lopettakaa valehtelu.

      • Anonyymi

        Sinä taas et lopeta valehtelua oot sen verran piintynyt kommunisti jota oppia olet opiskellut Sirola-opistoista asti. Skp on ulkona kaikesta politiikasta Suomessa kun ei ole luottamusta eikä kannatusta, diktatuuri ei kiinnosta suomalaisia, saatte viedä aatteenne mukananne hautaan.


      • Anonyymi

        Vladimir Putin on Neuvostoliiton kommunismidiktatuurin raa´an salaisen poliisin KGB:n kasvatti, sen eversti, joten taustaa tällä miehellä on aivan riittävästi nykyisessä diktaattorin tehtävässään.

        Sinä olet itse kommunismidiktatuurin puuhastelija Partacus todennut Vladimir Putinin johtaman Venäjän olevan "kiistatta fasistinen, militaristinen ja imperialistinen valtio", missä sinä muuten patologinen valehtelija olet täysin oikeassa, mutta tuon toteamista ennen ja sen jälkeenkin sinä olet puolustellut tuon fasistivaltion systemaattisen rikollista toimintaa.

        Eikö sinua koskaan hävetä se, että sinä olet antautunut tuon oman arviosikin mukaan "kiistatta fasistisen" Venäjän pikkuapulaiseksi ja nöyräksi juoksupojaksi? Sinä olet fasistivaltion kätyri, muista se jatkossa joka ilta kun menet nukkumaan.

        Ja oiotaanpa sitten jälleen Partacuksen patologista valehtelua.

        Venäjän fasismidiktatuuri on ollut jo vuodesta 2014 lähtien ainoa imperialistinen hyökkääjävaltio Ukrainan maaperällä, vaikka Valko-Venäjän fasismidiktatuuri sitä siinä rikollisessa toiminnassa tukeekin antamalla hyökkääjälle käyttöön oman valtioalueensa Ukrainaa ja sen kansaa vastaan hyökkäämisessä ohjuksilla, pommikoneilla, tykistöllä sekä maavoimin.

        Euroopan Unioni, Suomi sen jäsenvaltiona, Yhdysvallat, Iso-Britannia, Kanada, Australia ja monet muut valtiot ovat Ukrainan kansan pyytäessä ojentaneet auttavat kätensä erilaisen avun antamisessa maalle, jotta se kykenee käymään fasisminvastaista taisteluaan ja torjumaan Ukrainan itsenäisyyden lakkauttamiseen ja ukrainalaisten orjuuttamiseen oman fasismidiktatuurinsa alamaisiksi.
        Se on tärkeintä, että Venäjän ei tule enää sallia levittää fasismiaan Ukrainaan eikä minnekään muuallekaan.

        Ukrainalle tulee ehdottomasti antaa kaikki mahdollinen aseellinen ja muu tuki, jotta se voi torjua Venäjän fasismidiktatuurin ja sitä tukevan Venäjän federaation kommunistisen puolueen brutaalin sotakoneen veriset iskut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vladimir Putin on Neuvostoliiton kommunismidiktatuurin raa´an salaisen poliisin KGB:n kasvatti, sen eversti, joten taustaa tällä miehellä on aivan riittävästi nykyisessä diktaattorin tehtävässään.

        Sinä olet itse kommunismidiktatuurin puuhastelija Partacus todennut Vladimir Putinin johtaman Venäjän olevan "kiistatta fasistinen, militaristinen ja imperialistinen valtio", missä sinä muuten patologinen valehtelija olet täysin oikeassa, mutta tuon toteamista ennen ja sen jälkeenkin sinä olet puolustellut tuon fasistivaltion systemaattisen rikollista toimintaa.

        Eikö sinua koskaan hävetä se, että sinä olet antautunut tuon oman arviosikin mukaan "kiistatta fasistisen" Venäjän pikkuapulaiseksi ja nöyräksi juoksupojaksi? Sinä olet fasistivaltion kätyri, muista se jatkossa joka ilta kun menet nukkumaan.

        Ja oiotaanpa sitten jälleen Partacuksen patologista valehtelua.

        Venäjän fasismidiktatuuri on ollut jo vuodesta 2014 lähtien ainoa imperialistinen hyökkääjävaltio Ukrainan maaperällä, vaikka Valko-Venäjän fasismidiktatuuri sitä siinä rikollisessa toiminnassa tukeekin antamalla hyökkääjälle käyttöön oman valtioalueensa Ukrainaa ja sen kansaa vastaan hyökkäämisessä ohjuksilla, pommikoneilla, tykistöllä sekä maavoimin.

        Euroopan Unioni, Suomi sen jäsenvaltiona, Yhdysvallat, Iso-Britannia, Kanada, Australia ja monet muut valtiot ovat Ukrainan kansan pyytäessä ojentaneet auttavat kätensä erilaisen avun antamisessa maalle, jotta se kykenee käymään fasisminvastaista taisteluaan ja torjumaan Ukrainan itsenäisyyden lakkauttamiseen ja ukrainalaisten orjuuttamiseen oman fasismidiktatuurinsa alamaisiksi.
        Se on tärkeintä, että Venäjän ei tule enää sallia levittää fasismiaan Ukrainaan eikä minnekään muuallekaan.

        Ukrainalle tulee ehdottomasti antaa kaikki mahdollinen aseellinen ja muu tuki, jotta se voi torjua Venäjän fasismidiktatuurin ja sitä tukevan Venäjän federaation kommunistisen puolueen brutaalin sotakoneen veriset iskut.

        Aloitus puhuu pötyä. Putin tukee kapitalismia ja Venäjä on kapitalistinen valtio. Kahden valtion kapitalistit ovat sodassa keskenään. Venäjä ampui ensimmäiseksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe