Köyhän päivän ateriat, halpaa.

Anonyymi

Aamiainen: Kaksi puurohiutaletta.

Brunssi: Riisinjyvä.

Lounas: Yksi raaka peruna.

Iltapäiväkahvi: Kupillinen kuumaa vettä kraanasta.

Päivällinen: Kolme makaronia keitettynä.

Illallinen: Puolikas tomaatti.

Iltapala: -

13

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta noita ei ole. Jotkut meni äänestämään punikkivassareita. Moni ruokatuottaja on lopettanut ja maahantuonti lakkaa koska muuallakin on nälkäisiä. Hallituspuolueet jakoivat rahamme pois koska pitivät muuta maailmaa tärkeämpänä. Parempi opetella syömään kiviä n

    • Anonyymi

      Oivallinen menu. Sitä kohti ollaan menossa, sillä rahat ei enää riitä kaikkien
      elättien syöttämiseen. On palattava juokkoruokailuun ja joukkomajoitukseen.

    • Anonyymi

      Vaikka hinnat on nousseet, niin silti lautasellinen kaurapuuroa maksaa vain muutamia senttejä! Pantillisella tölkillä saa monen päivä kaurapuurot!

      Makaronilaatikko kotona itse tehden maksaa vieläkin alle euron isoon uunivuokaan ja siitä syöt monta päivää. Saa hinnat vielä kaksin kertaistua, niin ollaan vieläkin alle 2€ hinnoissa, mitä se makaronilaatikko tulee maksamaan.

      Aloittajalla ei ilmeisesti ole kaikki inkkarit kanootissa...

    • No on köyhää. kaurapuurohiutaleet ei paljoa maksa.
      riisinjyväset ei paljoa maksa.
      kuumaa vettä kraanasta tervetuloa oksetustauti.
      makarooni on vieläkin halpaa
      tomaatit on kallista jos ei itse kasvata amppelisa tai osta liiteristä.

      Mites tuo mielenterveyspuoli?

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole niin köyhä ettei ruokaa saisi syödäkseen. Tupakki pois ja kaljat niin rahat riittää ruokaan kyllä. Kalastin tänään ahvenia taas joten minulla on illaksi ruokaa, aion paistaa niitä sitten illalla ja teen myös muusia. Myin myös ahven fileitä tänään tutulle naiselle.

    • Anonyymi

      keräät tölkkejä ja ostat Lidlistä makarooneja ja tomaattimurskaa

      • Anonyymi

        Mutta voiko keskikesällä syödä myös uuden vuoden ruokaa kuten
        nakkeja sekä perunasalaattia. Niitäkin saa Lidlistä.


    • Anonyymi

      What did the magician say to the fisherman?
      - Pick a carp, any carp. (card carp fish)

      - Valitse karppi, mikä tahansa karppi (kortti)

      Mikä on kummituksen lempiruoka?

      What is ghost's favourite food?
      - BOO-Berry. (blueberry)

    • Anonyymi

      Oliko se nyt 55cent mitä makso lidl pikakaurahiutaleet 500grm niin ei ole aamupala ainakaan kallis ja joskus syön myös illalla. Kyllä aikuisen ihmisen täytyy kyetä itselleen syömiset järjestään melkeimpä tulee mieleen näillä valittajilla ni nupissa häikkiä. Jo sekin että ruokia jaetaan monella paikkakunnalla ja tyhjiä tölkkejä voi mennä bongaan.

      • Anonyymi

        Ruokia jaetaan JOKAISELLA paikkakunnalla ilmaiseksi, kun EU-ruoka-apu on neuvoteltua maataloustukea, niin sitä on oltava silloin tarjolla jokaisella paikkakunnalla!

        Ja ei ostaenkaan ruoka vielä kallista ole, jos 200€ ostaa yhdelle henkilölle minimissään vuoden safkat! Nekin vahvemmat safkat, kuin aloittajan utopistinen listaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokia jaetaan JOKAISELLA paikkakunnalla ilmaiseksi, kun EU-ruoka-apu on neuvoteltua maataloustukea, niin sitä on oltava silloin tarjolla jokaisella paikkakunnalla!

        Ja ei ostaenkaan ruoka vielä kallista ole, jos 200€ ostaa yhdelle henkilölle minimissään vuoden safkat! Nekin vahvemmat safkat, kuin aloittajan utopistinen listaus!

        Tämä perhe elää tosi pienellä rahalla Valtimolla! Ja opettavat toisillekin.
        https://www.karjalainen.fi/maakunta/237670


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä perhe elää tosi pienellä rahalla Valtimolla! Ja opettavat toisillekin.
        https://www.karjalainen.fi/maakunta/237670

        Todella taitava suoritus. Kun ajattelee omaa kulutusta niin se on kahdella hengellä
        varmaan 900 €/kk , mistä saa jo 45 € bonusta ihan joka kuukausi Prismahinnoin.
        No rahaa menee, mutta vuoden bonuksista kertyy reilut 500 egee vaikkapa
        jouluruokien ostoon, joten joulun sapuskat tulee melkein ilmaiseksi.
        Kannattaa valmistaa ruoka vaikkapa kolmeksi päiväksi kerrallaan, niin
        sähköäkin kuluu selkeästi vähemmin , kun vain mikrossa lämmittelee
        sitä jo aiemmin tehtyä . Nyt alkaa olla jo esim. parvekkeella säilytys
        varsin edullista eikä siinä kulu kaksisesti sähköä.


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa jatkaa hyväksi havaitsemaansa dieettiä. Huoltosuhde kiittää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe