Onko täällä ketään kenestä tuntuu että muistisairas omainen vie väkisin mukanaan harhoihinsa.. Isäni harhat olleet lähes päivittäisiä, ja itse koen ne todella ahdistavaksi. Meillä kuulema asuu millon kissoja ja ukrainalaisia. Isä ottaa kaapista makkaraa viedäkseen kissoille ruokaa, juurikin näin teki äsken. Tää on omaisen silmin ja korvin kuultuna todella raskasta ja en vaan osaa käsitellä asiaa oikein. Lääkäri ei oikein ota kantaa koko asiaan. Muistisairas tuskin itse tajuaa miten hölmöltä kuulostaa.
Kohtalotovereita kuulolla.
Anonyymi
2
206
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä muistisairaan rinnalla on raskasta. Minä olen monen muun tavoin kokenut, että muistisairas varastaa läheisensä elämän. Tätä on varmasti melkein mahdoton ymmärtää ja uskoa sellaisen, joka ei ole elänyt muistisairaan kanssa.
- Anonyymi
Tuttua hommaa. Kertoo mitä sattuu ja syyttää mistä sattuu. Avaimet on karmein asia. Tuhat kertaa nämä samat asiat päivässä ja uutta lisäksi. Tänään paloi käämi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4275705Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1911984Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671884- 1231100
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724