kahvista asiaa

Anonyymi

kahvi on kallista ja siitä puristettu kofeiini ,,,ja sinäkin kahvilanpitäjä joka maksatat 2,50 tai enempi siitä litkusta jota et osaa mitata sopivasti. ainoa mistä saan kunnon kahvinmakua on asiakasomistajien prisma.siltä samalta ....se toinen litkuttaa. toinen on tupakka tehty ihan tieten tahtoen mauttomaksi ja sittenn pitäisi siirtyä sikariin jotta saa sauhutella kunnolla. huijausta markkinoilla kahvit ja tupakat. tekopyhäillään nautintoaineista ja monikin päättäjä naukkailee niitä viinojaan, litkuttakaa ne myös ja tehkää laki että 4 pulloa viinaa tai 20 pulloa kaljaa vaan kohtuu määrä sopii ostokseksi/kk.päättäjille tai työmoraali kärsii...tulee muistamattomuutta ja sähläystä liikaa kun selvii krapuloistaan.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sen parhaan kahvin saa kun itse keittää kotona, saa just sen vahvuisen makuisena kuin itse haluaa niin ei tarvitse muita syytellä. Tulee paaaaaljon halvemmaksikin kuin kuppilan kahvit.

    • Anonyymi

      Itse lopetin niin sanotuille ystäville kahvin keitot kotini jo yli 3 -4 vuotta sitten!Tulivat kotini kun heillä kahvihammas kolotti,Makean tai ruuan nälkä ja heillä oletettavasti kotinsa tyhjä kahvipurkki ?Ilman vuoroin vierailua, vaikka lähistö osa asui.Kun mies on kotona, tai aikuiset lapset ym.Sinun luona saa rauhassa puhua ja on kiva olla.En voi samoista syistä kutsua sinua kotiini.Menin sihn halpan kun sinun luona on kiva käydä teet niin hyvää kahvia,pullaa,ruokaa. Musikkia korvilleni aikuisikäni.Kun jäin yksin asuu.Kule onko sinulla antaa jotain ruokaa ukaan kun rahaa ei parin päivän ruokaan? Kule ainatko tupakka askin verran rahaa,kun en voi elää ilman tupakka,sekoan.jne. Olet niin hyvä ihminen taas musikkia korvilleni.Heitä oli useampi ja kun muutoin oli elämäni kiireistä.En kerinyt ajatella.Raha vippejä en kehdannut heiltä pyyttää maksaa takaisin.Olin kuin kaivo. Mutta tämä kaivo kuivui tyhjäksi noin 3-4 vuotaa sitten ja vettä sinne ei tule enää!Toppasin kotini tulon.Sanoin voidaan tavata kahvilat ,jokainen maksaa kahvinsa ja syömisensä sen kanssa itse.En ollutkaan kiva ihana ihminen enään.Katosivat elämästäni.Uusille tulkokkaille sanon ei kotini en keitä kahvia menään kahvila,jutustellan mukavia,jokainen maksaa kahvinsa itse.Katoavat. Yksi oli hyvä vanha henkilö. Kuule voin tulla teille joka päivä kello 14.Kahville! ystäväni kuoli ja kävin vuosia hänellä kahvilla kello 14.Sanoin hänelle en juo kahvia ja kotini en koskaan ole kello 14.Kuin myös kotini osaan ihan yksin olla.Romani tulisi jos lisää laitaisin.vedätys ja kahvin kuin ravinnon pummaaminen.Jotkut osavaan manipuloida. Enää ei onnistu.Kun eläkkellä aikaa ajatella .Hyvä vikkoa kaikille kuitenkin lukihäiriöiseltä vanhalta naiselta,osta sit tuli ämmä.Kun pisti kukkaronsa kinni Itä-Helsingin lähiöstä oma koinsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe