jollakin tavalla alkoi pelottaa antaa Visan numeroa kun olisi pitänyt maksaa Skypen tilille, eikä se kymppikään pitänyt paikkaansa, vaativat 15% ylimääräistä. Kun ei ymmärrä eglantia niin ei tiedä mitä niissä ohjeissa lukee!?
Toivoisin vastauksia niiltä jotka ovat ostaneet puheaikaa Skypeltä onko se tosi luotettava?
Sain Skypen toimimaan mutta,
4
1291
Vastaukset
- diesel
maksa vaikka ajoneuvovero visalla.
- TT-Citikka
Skype ole yksityishenkilölle ilmainen???
on soitettaessa toiseen tietokoneeseen. Lankapuhelimeen vaativat rahaa vastaanottajan paikallispuhelun verran plus verot ja mahdolliset muut kulut. Ei ole luottokorttia minullakaan, joten se siitä. /caukisten kortteja sellaiset...
- hyvin
Isäukkoni jopa onnistui lukemaan englanninkieliset ohjeet ja maksoi visalla puheajan. Ilman ongelmia on minulle soitellut jo noin puolen vuoden ajan.
Jos et englantia osaa niin pyydä kaveria jostain avuksi. Toinen hyvä vaihtoehto on kysyä neuvoa joltain muulta palstalta ku "Diesel"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824