Tolkinkylä vs tuomarinkylän ratsastuskoulut ja opistot

Anonyymi

Moi oon alottamassa ratsastuksen nyt syksyllä ja oon tällähetkellä alkeiskurssilla tuomarinkartanon ratsastusopistolla. Kuitenkin tuntuu vähän että kyseisellä tallilla en saa tarpeeksi apua ja hevonen oli todella itsepäinen, kolme ihmistä yritti kavioita putsata ja se oli vaivalloista, suitsia en itse saanut lainkan päähän koska veti jotain hyrrää ja yritti purra… Haluisinkin kuulla kokemuksia että kuuluuko tää asiaan kun tosiaan hevoset nyt osaa ajatella ja ovat eläimiä vai kannataako etsiä uusi talli. Myös tämä talli on tosi hintava niin haluasin kuulla enemmän tolkinkylän tallista kun se olisi parempi hintaluokka itselle. Muistakin pk seudun talleista saa kertoo, mutta osaan on itsellä liian pitkä matka esim evrk kestäisi tunti julkisilla ( autoa ei ole käytössä)

1

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moikka! kertoisitko kuka heppa tekee niin? Mutta tolkinkylä ei oo sen parempi kävin siellä 4v enkä kehittynyt yhtään... Vaihdoin opistolle ja ehdottamasti kannattaa mennö Sipen tunneille! Siellä oppii nopeesti! Hevosen itseppäisyys johtuu varmasti siitä että ratsastaja on epävarma jonka takia hevonenkin käyttäytyy noin. Jos tarkotat että et saa apua rsim hoitamisessa niin kesällä oli taukoa tunneista jonka takia oli vaan kursseja yms. Joten hoitajiakaan ei paljoo ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4408
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3251
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2524
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      52
      2495
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2215
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1652
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      162
      1502
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe