3000 v. takainen profetia

Anonyymi

Ajankohtaista 3000 vuoden takaa Psalmeista.
"Pakanat pauhaavat, valtakunnat horjuvat; kun hän jylisee, huojuu maa."

8

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps.2:1-2 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan Ps.46:7-12 Pakanat pauhaavat, valtakunnat hohjuvat; kun hän jylisee, huojuu maa. Herra Sebaot on meidän kansamme, Jaakobin Jumala on meidän linnamme. Sela. Tulkaa, katsokaa Herran töitä, hänen, joka tekee hämmästyttäviä tekoja maan päällä: hän lopettaa sodat maan ääriin saakka, hän särkee jousen, taittaa keihään, polttaa sotavaunut tulessa. Heretkää ja tietäkää, että minä olen Jumala, korkea kansojen keskellä, korkea maan päällä. Herra Sebaot on meidän kanssamme, Jaakobin Jumala on meidän linnamme. Ap.t.4:25-26 Sinä, joka Pyhän Hengen kautta, isämme Daavidin, sinun palvelijasi, suun kautta, olet puhunut: Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? Maan kuninkaat nousevat, ja ruhtinaat kokootuvat yhteen Herraa ja hänen Voideltuansa vastaan.

• Anonyymi

Ap.t.3:14-18 Te kiesitte Pyhän ja Vanhurskaan ja annoitte, että teille annettiin murhamies, mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat. Ja uskon kautta hänen nimeensä on hänen nimensä vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette, ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne. Ja nyt, veljet, minä tiedän, että te olette tietämättömyydessä sen tehneet, te niinkuin teidän hallitusmiehetkin. Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.

• Anonyymi

Ilm.12:10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: Nyt on tulut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos. Ilm.11:15 Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti. Ilm.19:1

• Tietenkin ympäripyöreä "profetia", jota voi soveltaa mihin tahansa aikaan, on aina ajankohtainen. Sellainen profetia on vaan yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi

Miksi Suomi ja koko Euroopan valtakunnat horjuvat?
      Ei tuo USA:n tilanne ole hyvä.
      Kyse on poliittisesta, taloudellisesta ja henkisestä horjumisesta.
      Elämme kriisien aikaa.
      Ne koskettavat jokaista.

• Anonyymi

Aloitus Ps on profetia tulevasta Messias valtakunnasta.

• Anonyymi

Meistä kaikista tehdään tekemällä köyhiä.

Maailman talousfoorumi johtaa salaliittoa, jonka tarkoituksena on tehdä kaikista köyhiä, ja miten inflaatio sopii tähän. Tämä kaikki on ilmeistä. He tekevät tätä selvästi tarkoituksella tehdäkseen kaikista köyhiä.

• Anonyymi

Ilmestyskirja: pakanat ovat vihastuneet, koska Jumalan vihan aika on tullut. On aika tuomita kuolleet ja maksaa palkka ja turmella ne, jotka maan turmelevat. Niin mitä voi pieni ihminen tehdä Jumalan edessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe