Onko Lieksassa seksuaalista häirintää?

Anonyymi

Helsinkiläinen naiskaupunginvaltuutettu sanoo, että kenellä tahansa naispoliitikolla on kokemusta näistä asioista. Jos nainen haluaa päästä eteenpäin politiikassa, pitää olla puhumatta asioista. Ja koska naisten pitää usein olla puhumatta, tämä antaa miehille vapaat kädet käyttäytyä miten haluaa. Poliittinen valta antaa valtaa myös sikailuun. Vasta joissain tapauksissa homma paljastuu kuten kokoomus rytmanin kohdalla.

24

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rytman on pelkkä jäävuoren huippu

    • Anonyymi

      "Iisalmen kuntapolitiikassa vihreiden Martikainen sen sijaan on joutunut kuulemaan monet rivot tarinat ja vitsit, jotka hän on kokenut ahdistaviksi."

      Miten Lieksassa?

      • Anonyymi

        Akat turhaan valittaa, mutta jos itse kipuavat ns. reittä pitkin urallaan eteenpäin, niin se ei haittaa jos vaikka pimpsaa tarjoa johtajalle, ei tule ahdistelusyytökset mieleenkään.


    • Anonyymi

      On Lieksassakin vähättelyä ja hiljentämistä. Rivoja puheita ja kaksimielisiä muka-vitsejä.

    • Anonyymi

      Ei ole ollut häirintää.

    • Anonyymi

      Häirintää on ollut...

    • Anonyymi

      Pari tosi ihanaa pimua antoi mulle väkisin ns. täyshoidon poskihoitoa myöten, koin sen hieman häiritsevänä.

      T Pera 47v

      • Anonyymi

        Sakke 53v ja Kauko 59v ne olivat, eivät keitään pimuja.


      • Anonyymi

        Minä käyn Nurmeksessa naisissa. Sieltä löytyy revaa joka miehen makuun.


    • Anonyymi

      On, kosolti ollut, suorastaan runsain mitoin. Opin vähitellen elämään sen asian kanssa, vaan oli siinä kyllä opettelemista, täytyy myöntää. Nyt olen sen asian kanssa jo aikalailla oppinut elämään, eikä se enää sinällään häiritse.
      Kokemus sekin.

    • Anonyymi

      Kun olin nuori, häirintää, ahdistelua ja raiskaamista joutui kokemaan joka paikassa, varsinkin harjoittelussa ja töissä. Näen vieläkin noita muutamia ällöttäviä ukkoja joskus. Tekis mieli tintata niitä oman nuoren itseni puolesta.

      • Anonyymi

        Ole tyytyväinen kun olet saanut äläkä marmata.


    • Anonyymi

      Lieksan kaupungin raportin mukaan tytöt joutuvat häirinnän ja asiattomuuksien kohteeksi jo yläkoulussa.

      • Anonyymi

        Tämä on siis kaikkialle yhteiskuntaan levittäytynyt laajamittainen ongelma, eikä keskity pelkästään politiikkaan.


    • Anonyymi

      Masait ei aiheuta seksuaalihäirintää, masait on aina ystävällisiä 🏃‍♀️🤸‍♂️

      • Anonyymi

        Masailla on myös aina aseenkantolupa esittää tarvittaessa naisille jos se käyttää täyspitkää hengensalpaa.😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masailla on myös aina aseenkantolupa esittää tarvittaessa naisille jos se käyttää täyspitkää hengensalpaa.😜

        Miten pitkä on täyspitkä, mistä mitoista nyt puhutaan? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pitkä on täyspitkä, mistä mitoista nyt puhutaan? 🤔

        Puhutaan masian 35 - 45 senttisestä meisselistä.


    • Anonyymi

      homopaska

    • Anonyymi

      Ei oo häirintää, vaan köyrintää. Minä köyrin eilen, köyrin tänään, köyrin myös huomenna, koko viikon köyrin.

      • Anonyymi

        😡😡😡😡


    • Anonyymi

      Häirinnästä puhuttaessa on asiatonta jättää naiset asian ulkopuolelle. Naiset häiritsevät komeita miehiä, naiset puhuvat todella mauttomasti omista miehistään ja useiden naisten tapa toimia yhteiskunnassa miesten kanssa on saada itselle hyötyä sillä, että on nainen. Annetaan ymmärtää jne. Mutta tämähän ei haittaa ketään jos nainen saa etua siitä, että on pillu jalkovälissä ja viitsii käyttää sitä hyötyä saadakseen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe