Profetia miehistä

Anonyymi

Olen saanut monesti saman profetian, joka koskee miehiä.

Yksi toisensa jälkeen lankeaa häpäisemään naisia.
Esim. nyt viimeisimpänä monet miehet tuomitsevat Rydmanin arvostelun.
Miehellä on kuulemma täysi oikeus flirttailla naisten kanssa.
Mitä sen väliä, vaikka tässä oli kyseessä ala-ikäiset tytöt, jotka eivät suinkaan ilahtuneet äijän "flirtistä".

Jos mies ei yleensäkään erota, että pitääkö nainen hänen kosketuksesta vai puistattaako se niin kannattaa unohtaa koko flirttailu.
Ja ihan suoraan kerron, että rintojen/ kankkujen tuijotus tai koskettelu tai kommentointi ei ole ok.
Lasten ja naisten seksualisointi ei ole ok missään tilanteessa.

Jos ei tällä mene perille niin olkoon Herra armollinen, ja lähettäköön ko. miehelle häntä 2x isomman ja erittäin karvaisen miehen sivelemään ja puristelemaan ja "flirttailemaan". Ehkä siinä sitten ymmärrys kasvaa, onko "flirtti" asiallista toimintaa.

Eikö tullut suoraan mieleen, että pedofiilia järkyttää tyttö ja poika uhreja aivan yhtä paljon.

Eikö tullut mieleen, että nytkin sodissa raiskataan lapsia, naisia ja miehiä sekä vanhuksia. Onko kaikki muu no no paitsi "flirttailu" naisten kanssa.

Tämä tuli kirjoittaa tälle palstalle siksi, koska Jumala haluaa näin ilmoittaa monelle miehelle, että he eivät ole "morsiamia" eivätkä ole tervetulleita Taivasten Valtakuntaan vaan kadotuksen omia.

Miehellä ei ole etuoikeutta missään suhteessa naisiin.

Aadamille luettiin Paratiisissa kuolemantuomio.
Eevalle ilmoitettiin Paratiisissa, että hänen siemenestä syntyy uusi Aadam.

Tämä profetia täyttyy kokonaisuudessa pian!
Kristus syntyi, lunasti lupauksensa osin, mutta loppu on vielä toteuttamatta.

Tule!

21

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse vain muistelen jotain 1700 luvun noita vainoja, moni nainen poltettiin roviolla kun
      joku teinityttönen väitti hänen tassineen pirun kassa ja sitten lopuksi nussineen sitä.
      Samalla perusteella hirtettiin miehiäkin, on vain yksi kysymys meille kaikille, miehille ja naisille.
      Haluato elää 1700 luvulla vai 2000 luvulla?

    • Anonyymi

      On myös huomioitava, että monet miehet tuomitsevat naispappeuden.
      Siis heidän mielestä naispappeus on kirkolle häpeä, mutta miespappien pedofiilia, homous, naisten vaatteisiin pukeutuminen, sukupuolenvaihdokset on ok. Ainakaan niistä ei tarvitse mainita vaan huutaa herjaa naisten päälle entistä kovemmin.

      Jos joku niin tuo pakonomainen naisten herjaus on Jumalalle kauhistus.

      Miehet ovat hallinneet maailmaa tuhansia vuosia.
      Mitä meillä on muuta kuin todisteita, että mies ei ole sopiva hallitsija.
      Historia on täynnä verta ja riistoa.
      Ja loppua ei näy, jos mies saa pitää johtoasemaa.

    • Anonyymi

      Lartsa!

    • Anonyymi

      Saatanan puhetta!

    • Anonyymi

      No, valitettava TOTUUS naisille:

      Jumala on tehnyt MIEHEN omaksi kuvakseen, ei naista!
      1. Kor. 11:
      7 Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.

      Jumalan Kuva ja KUNNIA!

      1. Moos. 1:
      26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".

      ja nainen luotiin eli TARKOITUS on olla miehelle avuksi, eli nainen luotiin miestä varten.
      Miestä ei ole tehty eikä luotu naista varten!

      Mies ja nainen ei ole TASARVOINEN, vaikka Jumalan edessä yhtä rakas.
      Mies asettiin, ARVO ASEMA, naisen pääksi eli hallitsijaksi, ja johtajaksi.

      Ef 5:
      22 Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;
      23 sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.
      24 Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.

      Niinkuin Seurakunta on alamainen Herralle, niin on nainen alamainen miehelle.
      Seurakunta ei voi mitään vaatia Herralta eikä käskeä tahi, mitään muutakaan.
      ja sama on sitten Miehen ja naisen asema!

      Jumalan teko, ei miehen:
      ja Mies on Jumalan KUNNIA!

      Kunnia sille jolle se kuuluu, sanoo joku jossain!
      Totisesti totisesti!

      • Anonyymi

        Kiitos vahvistuksesta, että aloittaja on oikeassa.

        Viittaat tässä Paavaliin, joka oli murhaaja ja eksyttäjä.
        Hän sanoi, että opettajaksi ja seurakunnan vanhimmaksi sopii vain perheellinen mies.
        Jeesus Kristus ja hän itse olivat poikamiehiä.
        Näin ollen jos hänen sanaan vedotaan niin silloin ollaan hylätty opettajina niin itse Kristus kuin Paavalikin, vaikka noukitaan hänen sanoista niitä, jotka vastaavat omiin Saatanallisiin himoihin.

        Paavali käski seurata häntä, koska hän seuraa Kristusta.
        Kristus sanoi, että älkää pitäkö ketään muuta Isän ja ihmisen välissä kuin Kristus.
        Joten Paavali yritti asettaa itsensä ihmisen ja Kristuksen väliin. Eksytystä yhtä kaikki.

        Ja taas te Paholaisen palvelijat eksytätte ja lainailette Raamatun jakeita omiin tarkoitukseenne eksyttää.

        Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. Omaksi kuvakseen.


    • Anonyymi

      "Jos joku niin tuo pakonomainen naisten herjaus on Jumalalle kauhistus."
      Missä tämä ihmeellinen asia on esillä?

      "Miehet ovat hallinneet maailmaa tuhansia vuosia.
      Mitä meillä on muuta kuin todisteita, että mies ei ole sopiva hallitsija."

      Nyt tänäpäivänä, Jumalan Sanan ja ilmoitusken mukaan:
      Jes. 3:
      12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

      ja se taas johtaa ja on johtanut, maailan perinpohjaiseen tuhoon ja turmioon!
      ja lue sama ilmestyskirjasta.

      naiset tuhoavat, kaiken! ja viettelevät miehet turmioon.

      "Ja loppua ei näy, jos mies saa pitää johtoasemaa."
      Jos saa, ei vaan Mies pitää loppuun asti johtoaseman ja tulee ja on voittava, kuten Ilmestyskirja ja Profeetat sanovat.

      Nyt, jso et tiedä, mikä on suku ja mikä heimo, eli Aatamista tuleva heimo, ei naisesta, eikä naisesta synny eikä ole syntynyt, Herraa eli:
      "Eevalle ilmoitettiin Paratiisissa, että hänen siemenestä syntyy uusi Aadam."

      ei vaan kysy kolmas luokkalaiselta, miten isät kevät poikia ja naiset tyttöjä!"

      Mies, geeni ei IKINÄ MENE naiselle eli tytölle!
      eli Aatamin SIEMEN menee aina pojalle,
      AINA

      nyt sitten Jeesuksen ISÄ eli geenit eivät ole ihmisen eli miehen vaan Jumalan!

      jso luet biologiaa tahi mitä lie, niin se että, nainen kantaa lasta, ei merkitse että naisella on MITÄÄN osaa sen lapsen tekemiseen!
      EI MITÄÄN.

      koska pidät, luokkaavia sanoja Miehelle, JUMALAN KUNNIALLE, niin
      nainen on vain rakennus tarvikkeiden varasto, eikä itse nainen rakenna MITÄÄN lapsesta.

      Tässä on lyhyt oppi jos ymmärrät:

      Jokainen siemen, ei siis munasolu, vaan SIEMEN sisältää RAKENNUS ohjeet eli kuinka se tulee rakentumaan!

      1. Kor. 15:
      37 Ja kun kylvät, et kylvä sitä vartta, joka on nouseva, vaan paljaan jyvän, nisun jyvän tai muun minkä tahansa.
      38 Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.

      Jokaine SIEMEN lisääntyy LAJINSA Mukaan sanoo Jumala.
      JOKAINEN,
      eli Miehen Siemen oman lajinsa ja naisen, sukupuoli geeni, oman lajinsa mukaan.
      kissan pennusta tulee kissa ei koiraa
      laijonsasta tulee leijona eikä tiikeriä

      kaurasta tulee kaura eikä porkkana
      Omenasta tulee omena eikä sipuli

      Nyt:
      "Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren."

      On siis, vielä kovempi sana:
      45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
      46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.
      47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.

      Ensimmäinen AATAMI, mies, savi,punainen on maasta.

      MISTÄ EEVAT ovat, MIEHESTÄ!

      joten turhaa yrität, miestä alentaa tahi pidät halpana,
      Jumalan Edessä mies On ihana ja paras!

      ja jos oletat että female, eli naaras on kaunis, niin taas et tiedä, että
      Mies, eli male, on täydellinen kauneudessa, Jumalan silmissä!

      Joten, iloitse jos sinulle on täydellinen mies joka on Jumalan Kuva ja KUNNIA!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        "naiset tuhoavat, kaiken! ja viettelevät miehet turmioon."

        Näin sanoo heikko mies, jolla ei ole Jumalan tuntemusta vaan Saatana sydämessä.

        Jeesus opetti, että mies tekee huorin, jos edes katsoo toista naista sillä silmällä.
        Jeesus ei käskenyt naisia pukeutumaan tämän takia kaapuun vaan miestä repäisemään silmänsä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "naiset tuhoavat, kaiken! ja viettelevät miehet turmioon."

        Näin sanoo heikko mies, jolla ei ole Jumalan tuntemusta vaan Saatana sydämessä.

        Jeesus opetti, että mies tekee huorin, jos edes katsoo toista naista sillä silmällä.
        Jeesus ei käskenyt naisia pukeutumaan tämän takia kaapuun vaan miestä repäisemään silmänsä pois.

        2. Pietarin kirje 1

        1 Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.
        2 Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
        3 Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
        4 joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,
        5 niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä,
        6 ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta,
        7 jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta.
        8 Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.
        9 Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä.

        10 Pyrkikää sentähden, VELJET, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
        11 sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.
        ...jatkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Pietarin kirje 1

        1 Simeon Pietari, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli, niille, jotka ovat saaneet yhtä kalliin uskon kuin mekin meidän Jumalamme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen vanhurskaudessa.
        2 Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
        3 Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
        4 joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,
        5 niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä,
        6 ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta,
        7 jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta.
        8 Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.
        9 Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä.

        10 Pyrkikää sentähden, VELJET, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
        11 sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.
        ...jatkuu...

        jatkuu...

        12 Sentähden minä aina aion muistuttaa teitä tästä, vaikka sen tiedättekin ja olette vahvistetut siinä totuudessa, joka teillä on.
        13 Ja minä katson oikeaksi, niin kauan kuin tässä majassa olen, näin muistuttamalla herättää teitä.
        14 Sillä minä tiedän, että tämän majani poispaneminen tapahtuu äkisti, niinkuin myös meidän Herramme Jeesus Kristus minulle ilmoitti.
        15 Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa.
        16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
        17 Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
        18 Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella.
        19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.
        20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
        21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkuu...

        12 Sentähden minä aina aion muistuttaa teitä tästä, vaikka sen tiedättekin ja olette vahvistetut siinä totuudessa, joka teillä on.
        13 Ja minä katson oikeaksi, niin kauan kuin tässä majassa olen, näin muistuttamalla herättää teitä.
        14 Sillä minä tiedän, että tämän majani poispaneminen tapahtuu äkisti, niinkuin myös meidän Herramme Jeesus Kristus minulle ilmoitti.
        15 Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa.
        16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
        17 Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
        18 Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella.
        19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.
        20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
        21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta

        "2 Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
        3 Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
        4 joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,"

        Turmelus on tänään maailmassa toinen kuin ennen , koska tähän aikaan ihmiskunnalle sallittiin tulevaksi sähkö ja sen mahdollistava sähköinen viestintä. Turmelus on levinnyt vauhdilla ja filmiteollisuus sitä opettanut jo 100 v. kenenkään estämättä. Nimenomaan niissä esitetty julkeaksi muutettu naisten käytös on havahduttanut. Ihmisiä on huomaamattomasti näin manipuloitu pois kaikesta luonnollisesta hyvästä, minkä Jumala on heille suonut alusta alkaen. Monissa vanhoissa filmeissä huomaa erityisesti jo sen, että niissä normiksi tehdään 10 käskyn rikkomiset. Erityisesti televisio on jo 50 v kaikilta osin herättänyt ihmisissä monenlaiset himot ja päivä toisensa jälkeen kun niitä katselee, on jo kumma, jos ei aikuinenkin opi. Nuorempi kansanosamme on näin kasvatettu. Ihmiset luottavat nyt median tarustoon enemmän kuin Raamatun Sanaan länsimaissa.
        Monikohan alle kuuskymppinen edes tajuaa tuon jo tapahtuneen manipuloinnin suuruuden? Sen, miten heidät on johdatettu pois kaikesta kauniista luonnollisuudesta, minkä Jumala kansallemme lahjoitti itsenäisyydessä . Ilon - iloitkaa aina - näin Sana sanoo eli iloitkaa lapsistanne kokoaikaisesti mies iloitkoon työstään ja vaimo kodistaan lapsineen. Suomen itsenäisyyden aikakausi on ollut kummallinen - kuin kapinointia koko ajan Jumalaa vastaan. Nyt ollaan niin pitkälle eksytty, että päättäjät tutisevat, jos kouluissa saa opettaa Jumalan Sanaa. Kouluissa, joihin kansalaisemme edes alunpitäen velvoitettiinkaan kuin ainoastaan, että siellä opetetaan tärkeimmät ELÄMISEN OHJEET eli Raamatun Sana!? Epätasa-arvo poistettiin kansaltamme, kun kaikki saivat mahdollisuuden nuo ohjeet itse lukea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "2 Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
        3 Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
        4 joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,"

        Turmelus on tänään maailmassa toinen kuin ennen , koska tähän aikaan ihmiskunnalle sallittiin tulevaksi sähkö ja sen mahdollistava sähköinen viestintä. Turmelus on levinnyt vauhdilla ja filmiteollisuus sitä opettanut jo 100 v. kenenkään estämättä. Nimenomaan niissä esitetty julkeaksi muutettu naisten käytös on havahduttanut. Ihmisiä on huomaamattomasti näin manipuloitu pois kaikesta luonnollisesta hyvästä, minkä Jumala on heille suonut alusta alkaen. Monissa vanhoissa filmeissä huomaa erityisesti jo sen, että niissä normiksi tehdään 10 käskyn rikkomiset. Erityisesti televisio on jo 50 v kaikilta osin herättänyt ihmisissä monenlaiset himot ja päivä toisensa jälkeen kun niitä katselee, on jo kumma, jos ei aikuinenkin opi. Nuorempi kansanosamme on näin kasvatettu. Ihmiset luottavat nyt median tarustoon enemmän kuin Raamatun Sanaan länsimaissa.
        Monikohan alle kuuskymppinen edes tajuaa tuon jo tapahtuneen manipuloinnin suuruuden? Sen, miten heidät on johdatettu pois kaikesta kauniista luonnollisuudesta, minkä Jumala kansallemme lahjoitti itsenäisyydessä . Ilon - iloitkaa aina - näin Sana sanoo eli iloitkaa lapsistanne kokoaikaisesti mies iloitkoon työstään ja vaimo kodistaan lapsineen. Suomen itsenäisyyden aikakausi on ollut kummallinen - kuin kapinointia koko ajan Jumalaa vastaan. Nyt ollaan niin pitkälle eksytty, että päättäjät tutisevat, jos kouluissa saa opettaa Jumalan Sanaa. Kouluissa, joihin kansalaisemme edes alunpitäen velvoitettiinkaan kuin ainoastaan, että siellä opetetaan tärkeimmät ELÄMISEN OHJEET eli Raamatun Sana!? Epätasa-arvo poistettiin kansaltamme, kun kaikki saivat mahdollisuuden nuo ohjeet itse lukea!

        "16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
        17 Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
        18 Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella."

        Tarustot ovat kyllä viekkaasti sommiteltuja ja pelkkää maallista psykologiaa ja tiedoitusoppia opiskelemallakin sen jo selkeästi huomaa. Taustalla asiaan harjaantuneet romaanien kirjailijat ja elokuvatuottajat ja motiivina mammonan haalinta.
        On outoa, että ei mikään laki suojele lapsia ja nuoria niitä nähdä. Mikään laki ei estä verorahoillamme ylläpidettävää Tv:tä niitä julkeita ja himoja herättäviä tarujaan esittämästä lasten nähdä. Mihin aikaan vuorokaudesta vaan. Ainoa estomahdollisuus olisi poistaa kodista netti ja tv, mutta naapureissa olisi tilaa sitten katsella! Lapset ovat koulun jälkeen kotonaan jopa puolipäivää tv:n ja netin esittämää epämääräistä tuotantoa katsellen.

        Sananlaskut 4
        "23 Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee".
        MIHIN KANSAMME POJAT ON KASVATETTU?


    • Anonyymi

      "Miehellä ei ole etuoikeutta missään suhteessa naisiin."

      Miehellä on sama poikeus naisee, kuin
      Jeesuksella Seurakuntaa!

      eli onko Herralla Jeesuksella joku oikeus Seurakuntaa?

      AINA te eksytte ja eksytätte.
      AINA

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Yksi on Kristus. Yksi on seurakunta.
        Jos mies kuvastaa Kristusta niin silloin nainen kuvastaa seurakuntaa.
        Taivasten valtakunnassa on siis vain Kristus ja naiset.
        Mies tulee maan tomuksi kuten Aadam.

        Näinkö?
        Tarkastele omia vertauksiasi niin ehkä ymmärrät, että kenen ääntä kuulet.


    • Anonyymi

      Jokaisen järkipäisen miehen pitäisi tajuta tuollainen asia, oli uskossa tai ei.
      Jos ei tajua, niin on päässä vikaa

    • Anonyymi

      Juuri näin

    • Anonyymi

      > Yksi toisensa jälkeen lankeaa häpäisemään naisia.

      Naisten ihailu ei ole naisten häpäisemistä.

    • Anonyymi

      Tuo on mielipidekirjoitus, eikä mikään "profetia".

    • Anonyymi

      Eräs edesmennyt sukulaismies on kännipäissään ahdistellut sukulaisnaisia ja jopa pieniä tyttöjä. Kerran kuin eräs toinen sukulaismies sai hänet kiinni itseteossa, niin väitti pienen tytön näyttävän h*oralta. Loppuiänhän heillä oli sitten välit poikki, ja silloinen lapsi kärsii lopuniän hyväksikäytöstä ja siitä johtuvista juoruista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe