Onneksi voi vaihtaa kanavaa. K kauppaan en mene ikinä !
Bimpoakka K kaupan mainoksessa !
12
119
Vastaukset
- Anonyymi
Tekopirtee tumpelo.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "tavallista parempi"?
Ovatko kaikki muut kaupat tavallista huonompia? - Anonyymi
Malla on ihana<3 Taidat tykätä. ;)
- Anonyymi
Onkohan tää jotenki "spesiaali" tapaus..?
- Anonyymi
Ällöttävä nainen, nii kuin koko kauppakin.
- Anonyymi
On se ihme että K ryhmä ei voi vaihtaa tuota teennäistä ja epäpirteätä naista pois mainoksistaan.Ei kai ole tarkoitus että aina pitää kääntää kanavaa kun ko. mainos tulee.
- Anonyymi
Hirveetä katsottavaa.....
- Anonyymi
K market ON TAVALLISTA KALLIINPI RUOKAKAUPPA.
Käyn LIDELISSÄ monta sataa ekeä on tullut säästettyä.- Anonyymi
Lidel on paras ja halvin kauppa.
- Anonyymi
Järkyttävä harakka joka pitää kaikki pois k.kaupoista.
- Anonyymi
Oman kylän kallein kauppa, eikös niin.
- Anonyymi
En ole käynyt vuosiin k-kaupoissa enkä tule käymään tulevaisuudessakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902