Katsomme pimeyttä silmiin..hyvä biisi

haaskatar

moikks matkalla junassa jonnekkin. Kuuntelen hyvää musaa katsomme pimeyttä silmiin..gateway to the hell..Otin junan jos ihania miehiä olisi vaunu pullollaan ..jaa..aa edes yksi. Joo junan keinunnassa on kyllä aika eroottinen saundi..Tää on kyllä puhdas bisness reissu ,joten ei nyt taas innostuta liikaa..Mun vieressä on kyllä vapaa paikka. Laitoin ykköset päälle ja pinkkiä huularia. Rautasiipi on bleiserin alla ,ettei ne heti pelästy...Mitäs muuta vois kysästä joltain messevältä lihapalaselta..kun..käytsä täällä usein..Idikset otetaan iloisena vastaan..Lensin eilen pää alaspäin pari tuntia ,lahja äidilleni. The show..ilahtui kovasti.Nyt en ole ihan iskussa..no nyt..mikäs tossa menee..nam!!!Kivaa maanantaita huuhaa...

30

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teräsmies

      kuulostaa makeelta. Ei ihan tavallinen jäbä ui liiveihis.

      • Jani

        vastaisin heti ,mutta älä kerro rautasiivestäsi. Niin olet anonyymi alussa. Olet söpö linnun nysä.


      • haaskatar
        Jani kirjoitti:

        vastaisin heti ,mutta älä kerro rautasiivestäsi. Niin olet anonyymi alussa. Olet söpö linnun nysä.

        Laitanko ,että lennän mielellään pääalaspäin ja suu auki. Jos oot samanhenkinen MIes otapa yhteys..olisko hyvä?


      • haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        Laitanko ,että lennän mielellään pääalaspäin ja suu auki. Jos oot samanhenkinen MIes otapa yhteys..olisko hyvä?

        tulee semmonen fiilis ,että ollaan niiku Anna Karenina.siis mä oon se mimmi semmonen hurjan traaginen..niissä venäläisissä klassikoissa. Ihan yhtä nopsaan en ole Tolstoin kirjoja lukassu kun se yksi sälli politiikasta..muinoin..Joo..tässä mä kuihdun ihan silmissä kun ihanat miehet on vissiin jossain toisessa junassa..Tässä olis just semmonen romanttinen pikkasen utuinen tunnelma..Katsottais simmuihin kun asema loittonee ja Siperia odottais sitä mielitioettyä ja simmosia ,huokaus...


      • Timo
        haaskatar kirjoitti:

        tulee semmonen fiilis ,että ollaan niiku Anna Karenina.siis mä oon se mimmi semmonen hurjan traaginen..niissä venäläisissä klassikoissa. Ihan yhtä nopsaan en ole Tolstoin kirjoja lukassu kun se yksi sälli politiikasta..muinoin..Joo..tässä mä kuihdun ihan silmissä kun ihanat miehet on vissiin jossain toisessa junassa..Tässä olis just semmonen romanttinen pikkasen utuinen tunnelma..Katsottais simmuihin kun asema loittonee ja Siperia odottais sitä mielitioettyä ja simmosia ,huokaus...

        nainen..siellä junassa ja älä puhu tosta lentämisestä ihan aluksi miehelle.


      • haaskatar
        Timo kirjoitti:

        nainen..siellä junassa ja älä puhu tosta lentämisestä ihan aluksi miehelle.

        siis oma jäis tilalle. Sitten soittais sille ihanalle miehelle. Tavattais ja mentäis syömään ja olisi niin huojentavaa saada oma laukku takaisin ,että se silleen yhdistäisi ja vaan rakastuttais ihan salama kirkkaalta taivaalta tyyliin kun kaikki olisi niin ihmeellistä semmosta no..kohtaloa ,että just meidän laukut. Kerran nuorena interrail reissussa jätin kaikki tavarat junaan myös passin. Kipaisin asemalle haistelemaan ilmapiiriä. Kun tulin takaisin junaan kaikki oli tallella. Pikkasen olin pettynyt kun ei sitten tavannut sitä kohtaloansa...


      • haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        siis oma jäis tilalle. Sitten soittais sille ihanalle miehelle. Tavattais ja mentäis syömään ja olisi niin huojentavaa saada oma laukku takaisin ,että se silleen yhdistäisi ja vaan rakastuttais ihan salama kirkkaalta taivaalta tyyliin kun kaikki olisi niin ihmeellistä semmosta no..kohtaloa ,että just meidän laukut. Kerran nuorena interrail reissussa jätin kaikki tavarat junaan myös passin. Kipaisin asemalle haistelemaan ilmapiiriä. Kun tulin takaisin junaan kaikki oli tallella. Pikkasen olin pettynyt kun ei sitten tavannut sitä kohtaloansa...

        sit mulla olis sulle kaikkia hyviä lemppari herkkujas sit taas pussattaisiin vimmatusti siis jälkkäriksi...et ehtisi pitkästyä..


      • haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        sit mulla olis sulle kaikkia hyviä lemppari herkkujas sit taas pussattaisiin vimmatusti siis jälkkäriksi...et ehtisi pitkästyä..

        sanoin kyllä varausta tehdessä ,että hyvät jouset täytyy olla. Aloitan nimittäin aamun aina pomppimalla sängyssä täysillä. Siis semmoista aikuisten twistiä. Lähtee veri kiertää myös yläkerrassa on valmis päivän koitoksiin. Monesti olen reissussa vaihtanut huonetta ton puutteen vuoksi ,vaikka muuten en nirsoile..mutta jousista en kyllä tingi. Huilaan pikkasen niin jaksan kaikki ohjelma jorinat suu messingillä sitten..


      • haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        sanoin kyllä varausta tehdessä ,että hyvät jouset täytyy olla. Aloitan nimittäin aamun aina pomppimalla sängyssä täysillä. Siis semmoista aikuisten twistiä. Lähtee veri kiertää myös yläkerrassa on valmis päivän koitoksiin. Monesti olen reissussa vaihtanut huonetta ton puutteen vuoksi ,vaikka muuten en nirsoile..mutta jousista en kyllä tingi. Huilaan pikkasen niin jaksan kaikki ohjelma jorinat suu messingillä sitten..

        ostin parit cdlevyt. Rammsteinin uutuus ja vanha kunnon Offspring..siinä on niitä hyviä time to relax..smash..self esteem. Aattelin ,että pojat on sitten ilosella mielellä kun hesan likka ei tuonnut mitään perinnetuliaisia. Kyllä siinä paperit siirtyy pöydältä toiselle ja pukkaa päätöstä kun ton musan laittaa omassa työhuoneessa soimaan. Myös tukka kuivuu hyvin jos aamulla tuli kiirus kun fiilisteli viime tippaan himassa peilin edessä. Tyyliin onks tukka hyvin , puku istuu hyvin ja kellokin näkyy jne.


      • Pimeä
        haaskatar kirjoitti:

        ostin parit cdlevyt. Rammsteinin uutuus ja vanha kunnon Offspring..siinä on niitä hyviä time to relax..smash..self esteem. Aattelin ,että pojat on sitten ilosella mielellä kun hesan likka ei tuonnut mitään perinnetuliaisia. Kyllä siinä paperit siirtyy pöydältä toiselle ja pukkaa päätöstä kun ton musan laittaa omassa työhuoneessa soimaan. Myös tukka kuivuu hyvin jos aamulla tuli kiirus kun fiilisteli viime tippaan himassa peilin edessä. Tyyliin onks tukka hyvin , puku istuu hyvin ja kellokin näkyy jne.

        Tapaus?


      • haaskatar
        Pimeä kirjoitti:

        Tapaus?

        mitä sitten mun juttujani "valoisa " luet...


      • haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        mitä sitten mun juttujani "valoisa " luet...

        toivottavasti nää reaali miehet ei ole ihan noin "herkkiä" vaan kestää huumorin kukkaa..muuten ei haaskattaren kanssa hissukat pärjäile..Mukavaa viikkoa kaikille myös etelään...


      • Haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        toivottavasti nää reaali miehet ei ole ihan noin "herkkiä" vaan kestää huumorin kukkaa..muuten ei haaskattaren kanssa hissukat pärjäile..Mukavaa viikkoa kaikille myös etelään...

        meikäläinen voi vaikka oppia täällä uutta. Kahvileivät ainakin on tuoreita ja pojat vieraskoreita. Ainakin toi nuorempi johtaja tykkäs cd levyistä. Rammstein soi sit heti huomenna. Iltamenot paikallisten kanssa..no mikäs siinä , kullä hallinto toimii ainakin keski-Suomessa..kivan näköisiäkin nämä miehet. Luonto lähempänä ja simmosia..Täytyy mennä taas sivistymään ja luomaan kontakteja . Hurjan monella on fiksut kamppeet ja kauniit simmut..


      • vai mikä
        Haaskatar kirjoitti:

        meikäläinen voi vaikka oppia täällä uutta. Kahvileivät ainakin on tuoreita ja pojat vieraskoreita. Ainakin toi nuorempi johtaja tykkäs cd levyistä. Rammstein soi sit heti huomenna. Iltamenot paikallisten kanssa..no mikäs siinä , kullä hallinto toimii ainakin keski-Suomessa..kivan näköisiäkin nämä miehet. Luonto lähempänä ja simmosia..Täytyy mennä taas sivistymään ja luomaan kontakteja . Hurjan monella on fiksut kamppeet ja kauniit simmut..

        yritä nyt löytää joku tyyppi jostakin, olet ihan epätoivoinen jo.


      • haaskatar
        vai mikä kirjoitti:

        yritä nyt löytää joku tyyppi jostakin, olet ihan epätoivoinen jo.

        niitä varten ei tarvitse maakuntamatkailla..Sananvapaus on muuten kaikille kuuluva perusoikeus. Vai kuis?..Vai sorratko naislintusia..Nyt hotellille ja iltarientoihin..


      • mutta
        haaskatar kirjoitti:

        niitä varten ei tarvitse maakuntamatkailla..Sananvapaus on muuten kaikille kuuluva perusoikeus. Vai kuis?..Vai sorratko naislintusia..Nyt hotellille ja iltarientoihin..

        onko sulla joku pakkomielle tai mulkun tarve?


      • Haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        niitä varten ei tarvitse maakuntamatkailla..Sananvapaus on muuten kaikille kuuluva perusoikeus. Vai kuis?..Vai sorratko naislintusia..Nyt hotellille ja iltarientoihin..

        yleensä en vaiv autuisi kommentoimaan ,mutta mun jutuissa ei kirota ei ole rasismia ja tarpeet on ihan tavalliset ja vapaana ihmisenä katselen ketä lystään ,toisten en vonkaa. Joo ,se koira älähtää johon kalikka kolahtaa..Suomen kansan kuolemattomia viisauksia. Laita oma juttus kyllä jengi lukee jos tykkää siitä. Nyt sitten iltarientoihin iloisella mielellä..Demokratiassa elellään rauhanomaisesti..terkuin Haaskatar


      • siis
        Haaskatar kirjoitti:

        yleensä en vaiv autuisi kommentoimaan ,mutta mun jutuissa ei kirota ei ole rasismia ja tarpeet on ihan tavalliset ja vapaana ihmisenä katselen ketä lystään ,toisten en vonkaa. Joo ,se koira älähtää johon kalikka kolahtaa..Suomen kansan kuolemattomia viisauksia. Laita oma juttus kyllä jengi lukee jos tykkää siitä. Nyt sitten iltarientoihin iloisella mielellä..Demokratiassa elellään rauhanomaisesti..terkuin Haaskatar

        joku vanha haaska?


      • äidinkielikin
        siis kirjoitti:

        joku vanha haaska?

        Epäilen suuresti hänen olevan toimistotöissä.Mikä lie huuhkaja.


    • ..one way or another...

    • Haaskatar

      vai selvitetäänkö ne tuomiopiiri asiat tässä Huuhaassa..Mikäs vika muuten toimisto ihmisissä on sehän on ihan kunniallista työtä ?

    • haaskatar

      pojat otatte nyt illan ihan rennosti..Pikkasen hymyilyttää..älä edes epäile sitä "Alan terminologia"..Kuumia sällejä..hienoa..Lukekaa sitä Kafkan tapausta uudestaan ja uudestaan kyllä se siitä..

      • illanistujaisiin jo

        Olet näköjään jo aamusta asti jutustellut itsesi kanssa.Rentoudu.


      • Haaskatar
        illanistujaisiin jo kirjoitti:

        Olet näköjään jo aamusta asti jutustellut itsesi kanssa.Rentoudu.

        Hyvä yötä..hiippaan nukkumaan. Nimittäin haluan aamulla olla todistamassa kun Rammstein soi niiden toimiston pöydällä ,kyllä pölyt lähtee..Toivottavasti asiakkaat ei lähde.


      • munan saanti
        Haaskatar kirjoitti:

        Hyvä yötä..hiippaan nukkumaan. Nimittäin haluan aamulla olla todistamassa kun Rammstein soi niiden toimiston pöydällä ,kyllä pölyt lähtee..Toivottavasti asiakkaat ei lähde.

        eks saanu yhtään?


      • Haaskatar
        munan saanti kirjoitti:

        eks saanu yhtään?

        siis tossa mun päivän kulussa ei ollut vielä yhtään seksiä ,ainakaan mielestäni. Ihan viatonta ei mitään "hard core " hommelia..Hymyilyttää jos ihailee kivan näköisiä miehiä..silleen aistii ja hengittelee..Kyllä käperryn nukkumaan ihan omassa seurassani ja ajattelen ,että vieressäni on eräs mies merenrannalta..josta pidän..simmosia.


      • siis
        Haaskatar kirjoitti:

        siis tossa mun päivän kulussa ei ollut vielä yhtään seksiä ,ainakaan mielestäni. Ihan viatonta ei mitään "hard core " hommelia..Hymyilyttää jos ihailee kivan näköisiä miehiä..silleen aistii ja hengittelee..Kyllä käperryn nukkumaan ihan omassa seurassani ja ajattelen ,että vieressäni on eräs mies merenrannalta..josta pidän..simmosia.

        olet, ei mitää äksöniä.


      • haaskatar
        siis kirjoitti:

        olet, ei mitää äksöniä.

        kun en ole mikään kehdonryöstäjä tyypiltäni. Mun ihastus on vähän vanhempi Huuhkaja..me harrastetaan tämmöstä kirjallista kuhertelua. Muuten kyllä ne soitti aamulla toimistolla Rammsteinia..erityisesti uusi lähettipoika tuntui tykkäävään. Takasin sorvin ääreen kyllä tänne tullaan toistenkin ,kiitos Pohjanmaan yksikölle.


      • Haaskatar
        haaskatar kirjoitti:

        kun en ole mikään kehdonryöstäjä tyypiltäni. Mun ihastus on vähän vanhempi Huuhkaja..me harrastetaan tämmöstä kirjallista kuhertelua. Muuten kyllä ne soitti aamulla toimistolla Rammsteinia..erityisesti uusi lähettipoika tuntui tykkäävään. Takasin sorvin ääreen kyllä tänne tullaan toistenkin ,kiitos Pohjanmaan yksikölle.

        huominen ihmetellään täällä. Siis hyvä huumorintaju tolla maakuntajohtajalla. Sain läksiäislahjaksi komian kukkopillin. Kuulma semmonen symboli ,toivotti onnea kukon metsästykseen. Pillillä on todella kiva soittaa luritella. Istun nyt huoneessa soittelemassa ja sitten Kouvola by night..Joo varmaan ehdin illemmalla vielä soittaa kukkoa...Siis tämä on oranssi ja savea.


      • Haaskatar
        Haaskatar kirjoitti:

        huominen ihmetellään täällä. Siis hyvä huumorintaju tolla maakuntajohtajalla. Sain läksiäislahjaksi komian kukkopillin. Kuulma semmonen symboli ,toivotti onnea kukon metsästykseen. Pillillä on todella kiva soittaa luritella. Istun nyt huoneessa soittelemassa ja sitten Kouvola by night..Joo varmaan ehdin illemmalla vielä soittaa kukkoa...Siis tämä on oranssi ja savea.

        kyllä tämmösen pikkulinnun pää on jo ihan pyörällä..kun hurjasti uutta opittu..Vissiin aivot raksuttaa kun noita virheitä pukkaa..Siipi on pysynyt kuosissa eikä kukaan kysynyt onneksi rautaosuudesta mitään..hienotunteista porukkaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe