Hyvää juannusta.

Anonyymi

Nyt alkoi kaikkien aikojen köyhän juhannus. Pitää vielä kauppaan mennä ostamaan kaikkea. Vieraita tulee puolilta päivin. Laitan saunan päälle puoli kahdelta. Saunon vielä illallakin. 10 henkee tulee mökille joten saunavuorot pitää jakaa kun kaikki ei mahdu samaan aikaan.

11

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avasin jo oluen koska totesin että päivä menee hukkaan jos ei juo.

    • Anonyymi

      Pääsenkö samaan saunavuoroon naapurin rouvan kanssa ?

    • Anonyymi

      Lähden kohta ostamaan olutta. Kalan ostaja tulee pian hakemaan ahvenia ja sitten menen prismaan hakemaan olutta.

    • Alotin juhannuksen jo? 5päivää? sitten..vaikka olen sitä mieltä että suomen keskikesä on 15 heinäkuuta. tänään juodaan halpaa kaljaa halpaa neloslonkero 30 prosenti alenus ronkeloa..ja kun metsäsieniä ei ole vielä ilmaantunut niin herkkusieniä..tietysti voita clearife butterja lidlin halpismaitoa johon laitan sen lurauksen kermaa että tulee vähäsen makukinmaitoon..niinkuin myö köyhät tehdään. tai ainakin 30 vuotta sitten. silloinhan nää kevytjutut tuli ja ihmiset alko sairastelee

    • Anonyymi

      Juankoski here i come.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hieno meininki täällä mökillä. Tänään on vasta torstai niin huomaan että kaverit jotka tuli tänne niin haluaa juhlia ja rentoutua. Saunassa ovat porukka ja minä menen sen jälkeen nais ystävän kanssa. Sää ollut tosi lämmin ja huomenna vielä lämpimämpää 26 luvattu.

    • Anonyymi

      25.6.22. No kuinkas juhannus on mennyt vieraiden kanssa ja saunominen? Itse hekutan juhanus meni ihan hyvin Kerostalossa asuvana. Kaupasta ei tarvinnut kuin itselle ostaa ravinto ja senkin ostin valmisateriat .Helppoa työntää ateria vain mikron ja pian valmista on.Alkoholia en käytä,joten ei tarvinut kalajn kaljaa edes kotini kantaa. En myöskään tupakoi.24.6. 22, aamu klo 8. Olin hautausmaalla,mikä hiljaisuus ja rauha siihen kätkeytyi!Kävin myös tervehtimässä vanhaa virkeää ystävän 24.6. Hely koti. Jestas on hienoa itsenäinen asuminen siellä. Koti oli kaunis ja hänellä siellä paljon aktivitti mahdolisuutta. Toista kun yksin asuisi kerostalossa.Tänään on minullakin sauna. 1 henkilö on lomalla ja laittoi ainoana hyvää Juhannus viestin.Saat mennä saunaan sauna vuorollani 25.6.22.Kun olen mökilläni. Jee,jee ja toki soitti siskon poikani. Sisko vaninajani poika. Perheinen olivat merellä.Aino joka soitele,kun mulla ei sitä älypuhelinta.Rajaa ne kontaktit. Kaikki kun ovat orjentoituneet älypuhelin :Whats app.F.B ja insta.Kaikea hyvä kaunista mieltä kaikalle Suomen 25.6. 22. yksi mutsi monista pääkaupunki sedulta.

      • Anonyymi

        Olipa positiivinen kirjoitus, taisi olla oikein ihana juhannus! Juu kyllä sellaiseen kotiin pitäisi jokaisen päästä missä olisi aktiviteetit oven takana.
        Yksinäiset kerrostaloissa ovat kyllä liian yksinäisiä.


    • Anonyymi

      Kyllä täällä on juhlittu ihan tarpeeksi. Ulkona on helvetin kuuma. Vielä pitäisi jaksaa juhlia. Olutta on.

    • Anonyymi

      Hyvin meni juhannus. Lämminta on edelleen mökillä ja ulkosuihku käytössä mutta ei se kauaa viilennä. Sisällä on tuulettimia ja pari ilman viillennintä joiden ansiosta sisälämpö on saatu 20 asteeseen. Ulkona onkin ollut tänään 33 että ihan lämmintä on ja lämpö jatkuu varmaan 2 viikkoa. Vettä tietysti kuluu koko ajan paljon koska ulkosuihkussa käydään usein ja meressä voi käydä myös mutta eihän se kauaa viilennä siltikään. Ulkona pitää olla tietysti paljon koska ei suomen kesä nyt niin pitkä ole kuitenkaan joten nyt vaan pitää nauttia. Ilmanviilennin on pakko olla sisällä että pystyy nukkumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe